Şimdi Ara

SİZCE BU FİYATA ALINIR MI (OPEL CORSA FİYAT TEKLİF) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
113
Cevap
1
Favori
6.957
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Tüm mesajlarınızı okudum fakat viraj ve yol tutuş konusunda katılmıyorum. Ağır araba daha iyi yol tutuş sergiler ve daha az savrulur. Hafif araba ise rüzgarda daha çok savrulur daha az yol tutuş sergiler. Bu her araba için her taşıt için böyledir aksi iddia dahi edilemeyecek kadar kesin birşeydir. Eğer ki dediğiniz gibi birşey olsaydı otobüsler sürekli yan yatar maksimum uzun yolda 80 km/s yapabilirdi düz alanda viraja da 40 50 km/s ile girerlerdi. Daha basit nasıl anlatılır bilmiyorum ama adı üstünde ağır birşeyi mi daha kolay yatırırsınız yoksa adı üstünde yine hafif birşeyi mi ? Iyi forumlar dilerim.

    Saygılarımla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • danGerfuLL kullanıcısına yanıt
    Söz konusu olan otomobilde bariz dizel daha hemde çok daha avantajlı ve önde. 50 kg ağırlık az bir fark gibi görünse de az veya çok bir etkisi olacaktır yol tutuşunda. Yol tutuşu daha kötü olur diyen üyeye yazdım gerekli cevabı zaten herhalde ters yazdı diye düşünüyorum. Fiesta her zaman yol tutuş belirleyicisi olmuştur b segmentinde. Güncel kasa ile 2 kasa öncesini karşılaştırmadan belli zaten siz de test ederseniz farkı anlar hak verirsiniz. Peugeot 208 110 BG ise gerçekten hem şanzıman hem motor uyumu çok güzel bir araç ama ülkemizde ki peugeot imajı çok ama çok saçma ben çok üzülüyorum bu duruma. Fabia yı yere göğe sığdırmaz ediyorlar 208 i çöp durumuna sokuyorlar. Malzeme kalitesi bizim arabaya göre 1 tık daha iyi. Donanımı da gayet makul dijital klima , smeg ekran , cam tavan , mercekli xenon farlar vs. Tek yanlışları bu imajı bildikleri halde fiyatları kendi segmentinde bile çok yüksek yoksa alınacak en iyi arabalardan birisi. Uygun tutulsa fiyatı gerçekten güzel araba. 1.2 puretech motor gerçekten iyi ve eat6 şanzıman gayet iyi kombine edilmiş. Etg5 ler gerçekten easytronic eski güncel olmayan hali gibi baya bir sarsıntılıydı ama etg6 lar geldi yerine şuan baya bir şikayetçilerdi 208 etg5 kullanıcıları mevcut etg6 şanzıman hakkında bilgim yok o yüzden yorum yapamayacağım. Iyi forumlar.

    Saygılarımla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben 2016 model dizel ve benzinli opel corsa ikisini de kullandım.
    Opel çok yol sesi alıyor. Çok da konforlu değil tümseklerde açıkcası. Hiç beğenmedim.
    2016 model seat ibiza 1.2 tsi var bende. Opelden çok daha iyi bence.
    Opelin yakıt tüketimini bilmiyorum ama Seat ibiza da en sert kullanımda bile ortalama 6.5 litreyi geçmiyor. Sakin kullanımda 5.5 litre ortalama.
    Turbo motorun amacı küçük motorla çok iş yapmak zaten.

    İbizanın yeni versiyonu güzel bence.

    Benim 65000TL param olsa şimdi ben de bilmiyorum ne alırdım. :D
    Geçen yıl ibiza fp bir araçtı aldık ama bu sene piyasa çok fena.
  • Auhan A kullanıcısına yanıt
    Hayatımda bu kdar cahilce yorum görmedim. En basitinden lise fiziğinde olan merkezkaç kuvvetinin mv2/r olduğunu bilmeyecek kadar küçük olduğunuzu düşünmüyorum. Gördüğünüz gibi ağırlık arttıkça merkezkaç artar araç daha çok savrulur. Verdiğiniz örneklerin viraj alan araba ile alakası yok. Otobüs örnekleriniz de saçma ne yani bi otobüsün 80 le viraj dönebilmesi ağır araçların iyi yol tuttuğunu mu gösteriyor ne kadar havada deneysiz ve saçma bir düşünce bu. Aynı karosere tasarıma süspansiyona lastiğe sahip araçlarsan biri 1000kg diğerine 100kg eklersek ağır olannın yol tutuşu azalacaktır bu kadar basit. Elbette yanından tır geçerken daha az sallanan ağır olan olacak ama bunun yol tutuşla alakası yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Auhan

    Tüm mesajlarınızı okudum fakat viraj ve yol tutuş konusunda katılmıyorum. Ağır araba daha iyi yol tutuş sergiler ve daha az savrulur. Hafif araba ise rüzgarda daha çok savrulur daha az yol tutuş sergiler. Bu her araba için her taşıt için böyledir aksi iddia dahi edilemeyecek kadar kesin birşeydir. Eğer ki dediğiniz gibi birşey olsaydı otobüsler sürekli yan yatar maksimum uzun yolda 80 km/s yapabilirdi düz alanda viraja da 40 50 km/s ile girerlerdi. Daha basit nasıl anlatılır bilmiyorum ama adı üstünde ağır birşeyi mi daha kolay yatırırsınız yoksa adı üstünde yine hafif birşeyi mi ? Iyi forumlar dilerim.

    Saygılarımla

    Yanılıyorsunuz. Aşağıdaki konuda çok tartışıldı. Tavsiye ederim.



    https://forum.donanimhaber.com/agir-araba-mi-hafif-araba-mi--77051606

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Auhan

    Kullanmasak inanacağız ne demek şimdi ? Opel Corsa dan bahsediliyor astra veya insignia değil. B sınıfı tüm markalarda olduğu gibi giriş seviyesinde şehiriçi için üretilmiş arabalar. Lütfen biraz gerçekci yorum yapın fan olmayın bilgi sahibi olmadan yorum yapmayın bilgi sahibiyseniz de doğru bilgilendirerek yorum yapın. Burda bizden yorum istenmiş arabaya fiyat almış kullanan veya bilen kişiler önermezken siz opel corsayı sınıf lideri yapacak yorum yapmışsınız. Eğer bu kadar çok sevip beğenip ve arabada ki donanımlar sizi tatmin ediyorsa yakıtı makulse , yol tutuşu sınıfında liderse arabamı satabilirim uzun süre kullanın....

    Günaydın. B sınıfı araçlar olduğunu ben de biliyorum. Tamam, şehir içi için üretilmiş bir otomobil. Bunda hem fikiriz. Ben tecrübe etmediğim araç hakkında yorum yapmam, yapamam. Ben herhangi bir markanın fanı falan da değilim. Mesajımı yanlış anlamışsınız. Corsayı lider yapmadım, Opelin araçları yol tutuş ve downforce konusunda premium segment harici liderdir dedim.

    Sizi kastetmiyorum, bazı mesajlarda Corsanın yol tutmadığı söylenmiş. Vw grubu araçlar daha iyi denmiş.

    Aracı alan, bilen kişiler önermezken Corsaya neden iyi dediniz diye sordunuz değil mi ? Bu soruya da cevap vereyim. Corsaya yol tutuş konusunda iyi dedim. Aracı kullanan, bilen kişi bu araç (Corsa) yol tutmuyor derse kusura bakmayın, bana göre arabadan anlamıyordur.

    Bazı yorumlarda Vw grubu araçlar Opelden daha iyi tutuyor denmiş.

    Yine söylüyorum, premium araçlar harici Opel yol tutuş ve downforce konusunda liderdir.

    Bunun aksini iddia eden varsa, benim diyecek sözüm yok...

    Bu arada hayırlı sabahlar dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F997573F0 -- 29 Ekim 2017; 10:27:14 >




  • 2. El daha güzel araçlar alınabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Dsg şanzıman mı şaibeli hahahahahahaha

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeActivate

    Yorumların hepsini okudum.

    Karoseri dengesiz, kule gibi araçmış Corsa(!)

    Opel Corsa yol tutmuyormuş(!)... Daha neler. Kullanmasak inanacağız.


    Sizin o yol tutmuyor dediğiniz Opel, bahsettiğiniz Vw,Seat,Renault,Skoda vs. araçların içinden geçer.

    Premium segment harici yol tutuş olarak lider Opeldir.

    Bana göre de Forddan sonra gelir.Bizde 2001 kasa var emin olun ki yeni model çoğu araçtan daha iyi yol tutuyor.

    Arkadaşlarımda 96 model Astra vardı,o da çoğu araçtan iyi yol tutuyordu.

    Yeni araçların çoğu ESP sayesinde bir yeri yüksek hız ile alıyor.Yoksa çoğu araç yola tutunmuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teneke1236737


    quote:

    Orijinalden alıntı: DeActivate

    Yorumların hepsini okudum.

    Karoseri dengesiz, kule gibi araçmış Corsa(!)

    Opel Corsa yol tutmuyormuş(!)... Daha neler. Kullanmasak inanacağız.


    Sizin o yol tutmuyor dediğiniz Opel, bahsettiğiniz Vw,Seat,Renault,Skoda vs. araçların içinden geçer.

    Premium segment harici yol tutuş olarak lider Opeldir.

    Bana göre de Forddan sonra gelir.Bizde 2001 kasa var emin olun ki yeni model çoğu araçtan daha iyi yol tutuyor.

    Arkadaşlarımda 96 model Astra vardı,o da çoğu araçtan iyi yol tutuyordu.

    Yeni araçların çoğu ESP sayesinde bir yeri yüksek hız ile alıyor.Yoksa çoğu araç yola tutunmuyor.

    Ford'un araçlarını da beğeniyorum. Rahatlık ve Sürüş konforu olarak gayet iyiler. Yalnız iç mekanları biraz dar gibi geliyor bana.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeActivate


    quote:

    Orijinalden alıntı: teneke1236737


    quote:

    Orijinalden alıntı: DeActivate

    Yorumların hepsini okudum.

    Karoseri dengesiz, kule gibi araçmış Corsa(!)

    Opel Corsa yol tutmuyormuş(!)... Daha neler. Kullanmasak inanacağız.


    Sizin o yol tutmuyor dediğiniz Opel, bahsettiğiniz Vw,Seat,Renault,Skoda vs. araçların içinden geçer.

    Premium segment harici yol tutuş olarak lider Opeldir.

    Bana göre de Forddan sonra gelir.Bizde 2001 kasa var emin olun ki yeni model çoğu araçtan daha iyi yol tutuyor.

    Arkadaşlarımda 96 model Astra vardı,o da çoğu araçtan iyi yol tutuyordu.

    Yeni araçların çoğu ESP sayesinde bir yeri yüksek hız ile alıyor.Yoksa çoğu araç yola tutunmuyor.

    Ford'un araçlarını da beğeniyorum. Rahatlık ve Sürüş konforu olarak gayet iyiler. Yalnız iç mekanları biraz dar gibi geliyor bana.

    Yeni kasa Fiestanın iç hacimi arttığı hakkında söylenti var ama Focus için aynısını diyemeyiz.Maalesef,dar araçlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teneke1236737


    quote:

    Orijinalden alıntı: DeActivate


    quote:

    Orijinalden alıntı: teneke1236737


    quote:

    Orijinalden alıntı: DeActivate

    Yorumların hepsini okudum.

    Karoseri dengesiz, kule gibi araçmış Corsa(!)

    Opel Corsa yol tutmuyormuş(!)... Daha neler. Kullanmasak inanacağız.


    Sizin o yol tutmuyor dediğiniz Opel, bahsettiğiniz Vw,Seat,Renault,Skoda vs. araçların içinden geçer.

    Premium segment harici yol tutuş olarak lider Opeldir.

    Bana göre de Forddan sonra gelir.Bizde 2001 kasa var emin olun ki yeni model çoğu araçtan daha iyi yol tutuyor.

    Arkadaşlarımda 96 model Astra vardı,o da çoğu araçtan iyi yol tutuyordu.

    Yeni araçların çoğu ESP sayesinde bir yeri yüksek hız ile alıyor.Yoksa çoğu araç yola tutunmuyor.

    Ford'un araçlarını da beğeniyorum. Rahatlık ve Sürüş konforu olarak gayet iyiler. Yalnız iç mekanları biraz dar gibi geliyor bana.

    Yeni kasa Fiestanın iç hacimi arttığı hakkında söylenti var ama Focus için aynısını diyemeyiz.Maalesef,dar araçlar.

    Hocam, babama Geçen sene sıfır Ford Tourneo Courier aldık. Konforlu, geniş, uzun yolda yormayan bir araç. Fordlarda ön göğüs kısmı sürücüye baskın olduğu için dar gibi hissettiriyor. Ama yine de alışıyor insan. Kendimde 2013 model Opel Corsa D var. Ford Courierin konforu Corsadan daha iyi diyebiliyorum. Uzun yolda yormuyor.

    Opel ve Fordun araçlarını severim. Tabi göreceli bir kavram, kişiden kişiye göre değişir.

    Birçok araç kullandım, test ettim. (Ford Fiesta, Focus, Opel Astra , Corsa , İnsignia, Vw Golf, Audi A3 vs.) Otomobillere ilgim oldukça fazladır.Sevmediğim araçlar Audi, Vw grubu araçlar. Klostrofobik bir mekanları var.Konfor olarak iyiler yalnız, hakkını yememek lazım. Sade, sıkıcı tasarımlar var bana göre.

    Otomobil kullanmak, kullanabilmek yetenek işidir bana göre. Herkes yapamaz. Şimdi ben burda Opel Astra Audi A3 den daha iyi yol tutuyor desem, beni topa tutarlar...


    Bana göre Astra, A3 den daha iyi yol tutuyor.
    Ford Focus, Golften daha iyi yol tutuyor.

    Bana göre otomobilde konfor,rahatlık vs. yerine önce yol tutuş ve downforce gelir.

    Son sözüm premium markalar hariç ,Ben Downforce,yol tutuş, şasenin rijitliği ve stabilitesi konusunda lider Ford ve Opel derim.


    Hiçbir markanın fanatikliğini yapmıyorum. Benim görüşüm bu yöndedir.

    Konuyu dağıttım, kusura bakmayın.




  • Cax10 C kullanıcısına yanıt
    Evet hahahagagagagagagaga

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet,araç iyise iyidir kötüyse kötüdür fanatikliğe gerek yok.

    Vw,Türkiye pazarında çok sade iş ile parayı kaldırıyor ki bu da algı tamamen.

    Keza 2013 Polo direksiyonu Arteonda var.Hepsi tamamen aynısı neredeyse.(Passat hariç)

    C segmentte premium hariç lider Focus sonra Astra'dır.Aralarında da ahım şahım fark yok ikisi de iyi yol tutuyor.

    Opel,TR'de tutunamadı gitti.Gayet iyi araçları var.Vw araçlarında yalıtım-konfor-işçilik güzel.Sürüş dinamikleri çok iyi marka değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tepkimesiz Tepkime -- 29 Ekim 2017; 12:32:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teneke1236737

    Evet,araç iyise iyidir kötüyse kötüdür fanatikliğe gerek yok.

    Vw,Türkiye pazarında çok sade iş ile parayı kaldırıyor ki bu da algı tamamen.

    Keza 2013 Polo direksiyonu Arteonda var.Hepsi tamamen aynısı neredeyse.(Passat hariç)

    C segmentte premium hariç lider Focus sonra Astra'dır.Aralarında da ahım şahım fark yok ikisi de iyi yol tutuyor.

    Opel,TR'de tutunamadı gitti.Gayet iyi araçları var.Vw araçlarında yalıtım-konfor-işçilik güzel.Sürüş dinamikleri çok iyi marka değil.



    Aynen, katılıyorum.
  • nbacıshaquılle kullanıcısına yanıt
    Öncelikle kullandığınız üslup çok yalnış. Burası forum sitesi ve herkesin yorum yapma hakkı var tabi mantık ve saygı çerçevesi içerisinde. Kendi görüşümü belirttim ve lise fiziğinden mahrum cahil birisi yaptınız. Neyse önemli değil. Konuya gelecek olursam önceki yorumlarımı eğer okursanız bir dizel kullanıcısı ile aramızdaki olağan farklardan bahsettik. Aynı karosere sahip arabaya sahibiz 50 kg lık fazladan bir ağırlık mevcut kendi aracıma göre ve avantajını kendisi belirtmiş zaten. Şimdi polemik için değil ama 100 kg nere 1000 kg nere. Opel corsa benzin ile dizel karşılaştırılacak olursak mevcut arabada ağır olanın yol tutuşu daha iyi. Ben anlatabilmek için en basit ifade şekli budur diye belirttim yorumumda. Yanlış anlaşılma oldu herhalde. Sizin dediğiniz örneğe göre aynı arabaya 100 kg yükleyip diğer aynı arabaya 1000 kg yüklendiği takdirde tabi ki hafif olan. Bu sizin örneğimiz atla deve misali.Iyi forumlar dilerim.
    Saygılarımla

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2018 de yeni kasa geleceği için güzel fiyat vermişler

    Muhtemel mevcut motor da tarih olacak

    Yerine crosslandx gibi 1.2 pejo motorlar ile gelecek

    Bana sorarsanız ben fiyat uygun olsa bile almam

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayın üye ; Şöyle bir yanlış anlaşılma olmuş anladığım kadarıyla ben opelin arabaları kötü yol tutuyor sınıfında kötü demedim , b segmentinde ki temsilcisi corsa diğer rakiplerinden kötü dedim. Bende astra insignia kullandım gerçekten kaliteli ve sınıfında lider konumda arabalar. Ben Opel diyerek genelleme yapmadım o konuda anlaşalım. Ayrıca belirttiğim gibi 2016 Opel Corsa E kullanıcısıyım. Çok farklı marka ve model araba kullanma deneyimlerim oldu. Şimdi siz benim kullandığım ve alanların çoğunun pişman olduğu , en basitinden bu forum sitesinde bile yorumları okuyorsunuzdur öneren yok hep farklı alternatife yönlendirmeler mevcut. Yine de yok siz arabadan anlamıyorsunuz diyorsanız eğer diyecek birşeyim yok. Fiesta ile nasıl corsa lider konumda olabiliyor yani fiesta ile corsa yol tutuşta kıyaslamak olmuyor bence çünkü fiesta kat kat üstün. 1.4 At Corsa E kasa kodu için konuşuyorum varsa bu araba sınıfında lidere oynar diyecek buyursun mantıklıca izah etsin en azındam arabamı sevmeye başlayayım. Şimdi bu yorumları opel sahibi olarak değil de vw sahibi olarak yapsam veya herhangi başka marka fan olurdum opeli gömüyor diye. Fakat benim Opel markasına değil B Segmenti arabasın karşı yorumum var ve belirteyim kullanıcısı olarak. Bundan önce de Opel Astra H kasa kodlu arabaya sahiptim. Uzun süre insignia da kullandım. Ben Opel markasına bir antifanlık yapmıyorum. Iyi forumlar.

    Saygılarımla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • commandx C kullanıcısına yanıt
    O da güzel hikayeymiş ha

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Konuya daha önce yorumumda olmuştu biliyorum teşekkür ederim ayrıca bilgilendirmeniz için. Fakat diğer üyeye uzun uzun anlattım eğer okursanız cevabımı demek istediğimi anlarsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.