Sizce En Yakışıklı WV GOLF Modeli Hangisi ? (2. sayfa)
-
-
-
Birkaç yıl önce MK6 kullanıyordum. Şu an MK7 Highline kullancısıyım. Sanki 6 biraz daha tok biraz daha kaliteliydi. Ama tip olarak kıyaslayacaksak kesinlikle 7 diyorum. 5 ve 6 klasik köşeli Golf çizgilerinden hayli uzaklardı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tasarım bazında bakarsak golf 7-7.5 en iyisi.
En kötüleri 5 ve 8, kalite açısından da golf 8 en kötüsü oldu.
Golf 6 zirve bu konuda, arka kapı üstlerine kadar yumuşak malzeme olan bi araç idi, golf 7de hafif bi düşüş oldu ama o da tasarımı ve teknolojisi ile kurtardı.
Golf 8 de kalite iyice aşağı düştü, tasarımla beraber.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çift U ledlere sahip Golf 7’dir. 7,5’ta ki ledler bir U led gibi güzel durmuyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Golf 7 den golf 8 e geçilince iç mekandaki farklılıklar
1- Mercedes serilerine benzer ambiyans aydınlatması. Şuan o sınıfta bu detayda ambiyans aydınlatması sunan araç yok.
2- iç ekranların büyütülmesi. Eski seride opsiyon ile alınabilen en büyük ekran 8 inç iken şimdi en küçük ekran 8 inç
3- arkaya klima eklenmesi. Sınıfında başka marka araçlarda yine yok.
4- dokunmatik okuma ışıkları. Etrafı yine ambiyans aydınlatma ile çevrilmiş.
5- dijital gösterge bütün donanımlara eklenmiş. Maliyeti tartışılır ancak kullanıcıların istediği birşey.
6- kumandaların dokunmatiklere dönmesi
bu noktalarda hem kalitede hem kalite algısında artış var. Mekanik olarak hibrit sistemin eklenmesi gibi maliyet artırıcı diğer unsurlar var. Yeni bir golf çıktığında eski golften kayda değer bir miktarda pahalı olamaz. Aracın sınıfı belli. Bu yüzden bir yeri artırıyorsan bir yeri kısmak zorundasın.
kalite olarak golf 8, golf 6 dan çok ileri bir noktada. Golf 6 bildiğin antika oldu. Golf 7 ile kıyaslanınca eksilen noktalar elbet var ancak iç mekanda daha kalitesiz durmasının sebebi, parlak siyah kaplamaların kaldırılması. Ki bana göre doğru bir tercih. Çok kolay çiziliyor ve çiziği belli ediyor.
Bu görsel eksilmenin dışında yukarıda bahsettiğim iyileştirmeler düşünüldüğünde eksilen noktalara rağmen golf 8, golf 7 ile benzer kalitede bir araç.
Benzer durum golf 6-golf 7 geçişinde de oldu. Aracın şase yeteneği düştü ancak iç mekan, yalıtım ve motor konularında ciddi atılımlar yapıldı. Hatta sizin örnekle golf 6 da arka kapıdaki yumuşak kaplama kaldırılmış olabilir ancak C sınıfında o dönem için tek olan kaplamalar, standart ekran vs getirilmiş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Siz donanım saymışsınız ben kaliteden bahsediyorum. Malzeme ve işçilik olarak maliyeti artıran kaliteden.
Bunu çok net anlatan video mevcut, benim uzun uzun yazmama herek yok izlemek isteyen buyursun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu videoyu daha önce görmüştüm, adam detaylı olarak aradaki farkları göstermiş. Donanımdaki artıların nerelerden karşılandığı net bir şekilde çıkmış ortaya...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Golf 4. 1999 modelini 18 ay kulkandım. Çok memnundum. Hey gidi günler hey.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hayalet sürücü 33 -- 30 Mayıs 2021; 14:42:5 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yani tavana dokunmatik led aydınlatma konunca donanım, parlak siyah kaplamalar kalite öğesi.
kapılara sınıfında olmayan ambiyans eklenmesi donanım, arka kapıdan plastik kaplamanın olması kalite öğesi.
dediğim gibi eklemeleri görmezden gelip, çıkartılanlara odaklanıyorsunuz. Bu aracın Avrupa fiyatı sabit. Golf 7 ile 8 arasında fiyat farkı yok. kapaklı bardaklıkların, bazı halı kaplamaların eksilmesi vs aracın fiyatını eklenen özellikler ile sabit tutabilmek için. Ki sırf hafif hibrit sistemi bir dünya para.
Aracı kötüleme maksadı olmayan herkesin görebileceği birşey bu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
quote:
Orijinalden alıntı: lojistisyenSiz donanım saymışsınız ben kaliteden bahsediyorum. Malzeme ve işçilik olarak maliyeti artıran kaliteden.
Bunu çok net anlatan video mevcut, benim uzun uzun yazmama herek yok izlemek isteyen buyursun.
Zaten gözle görülmeyen kısımlardan olabildiğince çalıp ucuzlatılmış şasi, torsiyon çubuklu süspansiyon sistemi, her an yolda bırakabilecek şanzıman ile satıyorlardı.
Şimdi gözle görülen kısımlardan da çalmaya başladılar.
Geriye son kale ses yalıtımı kaldı.
Hedef kitlesi teknik konularda bilgisi olmayıp pantolon alır gibi koltuk kumaşı şöyle, göğüs malzemesi böyle diye otomobil alan kesim olan firma için bu küçük detaylar bile müşteri kaybına yol açar.
Avrupa'daki satış adetlerinde Peugeout'un gerisinde kalması boşuna değil.
Peugeout göz alıcı ön kokpit tasarımı ile bu müşteri profilini büyük oranda kendi tarafına çekti.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: HazzaR4 tam b sınıfı gibi duruyor zaten 4 ten sonra gerçek bir c sınıfına geçebildiler kasa olarak.. ama güzel duruyor yine de ..
-
bende de Golf 5 var ve Golf modellerine daha ilgili bakmaya başladım bir süredir. açıkçası Golf 4 ve Golf 7 bana çok güzel güzel geliyor tasarım olarak. diğer kasaları pek beğenmiyorum , sahibi olduğum kasa da pek hoş gelmiyor açıkçası.
-
Golf 4 dönemi için ortalama uzunlukta bir araç.
golf 4 4.15 metre
astra g 4.11 metre
focus 1 4.27 metre
megane 1 4.16 metre
pejo 306 4.03 metre
yıllar içinde sınıfların büyümesi sonucu b segmentinin standart uzunluğu 4.05 metre civarına çıkmış durumda. 4 metrelik araçlar b segmentinin ufak araçları olarak kalıyor. Ancak hala golf 4 daha uzun.
golf 6 döneminden itibaren ise segmenteki büyümeler golfun kasasını ufak bırakmıştır. Hatta golf 8 dahil 6-7-8 nesil bütün golfler segment standartlarının altında kalmaya başlamıştır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynı yıllar B sınıfı;
Opel Corsa : 3740 mm
Peugeot 206 : 3835 mm
Renault Clio : 3773 mm
Vw Polo : 3715 mm
Seat İbiza : 3813 mm
Nissan Micra : 3746 mm
-
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-5A1BF912DGolf 4 dönemi için ortalama uzunlukta bir araç.
golf 4 4.15 metre
astra g 4.11 metre
focus 1 4.27 metre
megane 1 4.16 metre
pejo 306 4.03 metre
yıllar içinde sınıfların büyümesi sonucu b segmentinin standart uzunluğu 4.05 metre civarına çıkmış durumda. 4 metrelik araçlar b segmentinin ufak araçları olarak kalıyor. Ancak hala golf 4 daha uzun.
golf 6 döneminden itibaren ise segmenteki büyümeler golfun kasasını ufak bırakmıştır. Hatta golf 8 dahil 6-7-8 nesil bütün golfler segment standartlarının altında kalmaya başlamıştır.
sanırım en büyük kasa 5 e ait..
-
IV den sonra herhangi bir modelini söylesek hepsini kapsayacaktır zaten hepsi birbirinin aynısı ve değişime uğramayan sıradan bir model.
-
Dönemine göre denebilir belki ancak golfte de neredeyse tüm alt sınıf araçlar gibi her neslinde büyüme eğiliminde. Yanı 2 ser 3 er santim büyüdü hep.
ama focustu, civicti, meganedi vs hepsi daha uzun artık. Hatta astrada uzundu. Çok güzel heybetli kasası vardı. Bozdular golfe benzettiler.
bu konuda ben golfün istenerek küçük bırakılmak istendiğini düşünüyorum. 4 kardeşten Octavia ve leon uzun şaseli iken golf ve a3 kısa saseli. Sanırım kompakt boyutlardan çıkarmak istemiyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
7.5 Highline
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X