Şimdi Ara

SİZCE TABLO NASIL? BAŞARILI MI YOKSA NORMAL Mİ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
0
Favori
2.153
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: quinthox


    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: quinthox

    Araç malum imzamda bahsi geçen 1.5 tonluk G.Scenic...mevcut şartlar; yol edirne otoban, araçta 4 kişi var, valizler ile birlikte 2 ton civarıyız...hava hafif rüzgarlı zaten o yuzden otobanda 116 ya sabitledim...vites 6..zati 5 olmazdı ya neyse:)...yolun özellikle düz olduğu bölümde çektim fotoyu...yokuş yukarı-aşağı değil...bu arada belki belirtmekte fayda var hız sabitleyici devrede...renaultda regülatör diye geçiyor...

    bana baya iyi geldi...rüzgar direnci vs yük durumu göz önüne alındığında.....

    ne dersiniz?

     SİZCE TABLO NASIL? BAŞARILI MI YOKSA NORMAL Mİ?


    soru neydi hocam
    3 kere okudum inanın ki neyi yorumlamamız gerektiğini anlamadım.

    Algilayabildiginoz bir soru ile cvp lamaya devam edebilirsiniz...

    millet sabahtan beridir bu değerler normaldir gerekirse minibüsler bile yakalayabilir haliyle normal diyorlar ancak siz mükemmel, süper gibi kelimeler duymak istediğiniz için tatmin olmuyorsunuz.
    rüzgarlı yolda ve yüklü ağır bir araçlar 116 km hızla o yakıt değerini sağlamak için yokuş inmeniz gerekir. yol düz görünebilir ancak değildir. bunu anlatmaya çalıştık ancak siz duymak istediklerinize kilitlendiğiniz için anlamıyorsunuz hocam.

    Du hast siki parcadir sewerim gurubuda... Lakin ben algiladiginla devam et demistim. Bak ne demissin o hiz o araba sadece yokus asagi o degrri yakalr demissin. De sewgili du hast, cruze control devrede iken arac yokus asagi giderse hizi sabit tutmaya calisacagi icin gaz keser ve motor freni yaparak hizin artmamasini saglamaya calisir tabi bu esnada da ekranda gorecegin deger yokusun egimine bagli olarak 0 ile 1 arasinda degisen rakamlar olur. 3,5 gormezsin.... Demekki yokus asagi inmiyorum..
    Yani merak ettigim diger cusseli araclarda bu degerlerdemi gidiyo ogrenmek muhabbete bak..... Allahin neyse bisiy dicem iq mdan tutda bilmem neyime kadar ivik civik.....
    Aslinda basligi sadece mpv ve suv kullananlar yorumlasin diye degistirmek lazim....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ninjate

    mükemmel bir değer, olağan üstü. e tabi sürücünün de ustalığı belli ediyor kendini. arabanın mükemmeliyetini, afet-ül dehşetliğini ise kim inkar edebilir ki.
    ah ne kadar aptalız biz diğer sıradan insanlar ki grand scenic gibi ancak vahalarda görebileceğimiz araçlarımız yok.

    :) yas kac?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quinthox


    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: quinthox


    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: quinthox

    Araç malum imzamda bahsi geçen 1.5 tonluk G.Scenic...mevcut şartlar; yol edirne otoban, araçta 4 kişi var, valizler ile birlikte 2 ton civarıyız...hava hafif rüzgarlı zaten o yuzden otobanda 116 ya sabitledim...vites 6..zati 5 olmazdı ya neyse:)...yolun özellikle düz olduğu bölümde çektim fotoyu...yokuş yukarı-aşağı değil...bu arada belki belirtmekte fayda var hız sabitleyici devrede...renaultda regülatör diye geçiyor...

    bana baya iyi geldi...rüzgar direnci vs yük durumu göz önüne alındığında.....

    ne dersiniz?

     SİZCE TABLO NASIL? BAŞARILI MI YOKSA NORMAL Mİ?


    soru neydi hocam
    3 kere okudum inanın ki neyi yorumlamamız gerektiğini anlamadım.

    Algilayabildiginoz bir soru ile cvp lamaya devam edebilirsiniz...

    millet sabahtan beridir bu değerler normaldir gerekirse minibüsler bile yakalayabilir haliyle normal diyorlar ancak siz mükemmel, süper gibi kelimeler duymak istediğiniz için tatmin olmuyorsunuz.
    rüzgarlı yolda ve yüklü ağır bir araçlar 116 km hızla o yakıt değerini sağlamak için yokuş inmeniz gerekir. yol düz görünebilir ancak değildir. bunu anlatmaya çalıştık ancak siz duymak istediklerinize kilitlendiğiniz için anlamıyorsunuz hocam.

    Du hast siki parcadir sewerim gurubuda... Lakin ben algiladiginla devam et demistim. Bak ne demissin o hiz o araba sadece yokus asagi o degrri yakalr demissin. De sewgili du hast, cruze control devrede iken arac yokus asagi giderse hizi sabit tutmaya calisacagi icin gaz keser ve motor freni yaparak hizin artmamasini saglamaya calisir tabi bu esnada da ekranda gorecegin deger yokusun egimine bagli olarak 0 ile 1 arasinda degisen rakamlar olur. 3,5 gormezsin.... Demekki yokus asagi inmiyorum..
    Yani merak ettigim diger cusseli araclarda bu degerlerdemi gidiyo ogrenmek muhabbete bak..... Allahin neyse bisiy dicem iq mdan tutda bilmem neyime kadar ivik civik.....
    Aslinda basligi sadece mpv ve suv kullananlar yorumlasin diye degistirmek lazim....

    size asla kişisel olarak bir hakaret yada yorum yapmadım, öyle anladıysanız k. bakmayın.
    şöyle birşey söyleyeyim
    ister suv olsun ister mpv ister sedan fark etmez yokuş aşağı illaha ki hızlanacak diye bir kaide yok. çoğu zaman kendi aracımda gaz pedalı ile 110 km hıza sabitlersem ekranda 3.5 - 3.4 gibi değerler çıkabiliyor. bunun nedeni yokuş aşağı araca etki eden kuvvet, aracın maruz kaldığı dirençten daha fazla ancak motor çok ufak yakıt ile bu direnci aşıp, kuvvetleri eşitleyip hızı sabit tutuyor. yani düz yolda 116 km ile 2 ton ile imkansız hocam. yanlış anlamayın bende sürekli uzun yol yapıyorum, yol bilgisayarında anlık tüketim açıktır her zaman.
    salı günü kırkkale - istanbul yaptım 1.3 multijet ile yarım depo mazot yaktım (1 depo 45 lt) diyorum kimse inanmıyor.




  • Sevgili forumdaşımız lütfen iyi dinleyiniz, burada milletin anlatmak istediklerini anlamak istemiyorsunuz herhalde, madde madde yazayım, daha iyi anlarsınız o zaman:

    1-) Araç hız sabitleyicideyken, anlık tüketim göstergesi "tamamen düz yolda " ve "sabit hızda" yol alırken (örneğin 120kmh) 5lt/100km yazıyor diyelim.
    2-) Yolda en ufak bir yokuş var, %1 eğimli diyelim, anlık tüketim göstergesi 5.5, 6 diye yükselecektir.
    3-) Yokuş aşağı iniyorsunuz farzedelim: hafif eğimli, araç "GAZ KESTİĞİNDE HIZI 120'nin altına düşecekse, GAZ KESMEZ".
    4-) Yani bu demek oluyor ki, o hızdaki rüzgar direnci yüksek olduğundan araç yokuş aşağı da olsa gaz vermek zorunda.
    5-) ARAÇ YOKUŞ AŞAĞI GİDİYOR DİYE HIZLANMAK ZORUNDA DEĞİL
    6-) bkz. temel fizik kuralları: F=m.a - Fs
    7-)Sonuç olarak, aracın anlık tüketimi o anki yol koşuluna göre sürekli değişkenlik gösterebilir.
    8-) Sabitleyici - regülatörde kullanırken aracı, anlık tüketimde 0.0 da görebilirsiniz, 10, 15 lt de görebilirsiniz. Dediğim gibi, hızınıza ve yolun eğimine bağlı bir durum.
    9-) Anlık tüketiminizin yorumlanacak bir tarafı yoktur. Ortalama tüketim yorumlanmaya açıktır. Aracınız büyük ve ağır bir araç, Sabitleyici 120'de iken 5,5.5 lt civarında ortalama tüketiminizin olacağını düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: quinthox


    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: quinthox


    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: quinthox

    Araç malum imzamda bahsi geçen 1.5 tonluk G.Scenic...mevcut şartlar; yol edirne otoban, araçta 4 kişi var, valizler ile birlikte 2 ton civarıyız...hava hafif rüzgarlı zaten o yuzden otobanda 116 ya sabitledim...vites 6..zati 5 olmazdı ya neyse:)...yolun özellikle düz olduğu bölümde çektim fotoyu...yokuş yukarı-aşağı değil...bu arada belki belirtmekte fayda var hız sabitleyici devrede...renaultda regülatör diye geçiyor...

    bana baya iyi geldi...rüzgar direnci vs yük durumu göz önüne alındığında.....

    ne dersiniz?

     SİZCE TABLO NASIL? BAŞARILI MI YOKSA NORMAL Mİ?


    soru neydi hocam
    3 kere okudum inanın ki neyi yorumlamamız gerektiğini anlamadım.

    Algilayabildiginoz bir soru ile cvp lamaya devam edebilirsiniz...

    millet sabahtan beridir bu değerler normaldir gerekirse minibüsler bile yakalayabilir haliyle normal diyorlar ancak siz mükemmel, süper gibi kelimeler duymak istediğiniz için tatmin olmuyorsunuz.
    rüzgarlı yolda ve yüklü ağır bir araçlar 116 km hızla o yakıt değerini sağlamak için yokuş inmeniz gerekir. yol düz görünebilir ancak değildir. bunu anlatmaya çalıştık ancak siz duymak istediklerinize kilitlendiğiniz için anlamıyorsunuz hocam.

    Du hast siki parcadir sewerim gurubuda... Lakin ben algiladiginla devam et demistim. Bak ne demissin o hiz o araba sadece yokus asagi o degrri yakalr demissin. De sewgili du hast, cruze control devrede iken arac yokus asagi giderse hizi sabit tutmaya calisacagi icin gaz keser ve motor freni yaparak hizin artmamasini saglamaya calisir tabi bu esnada da ekranda gorecegin deger yokusun egimine bagli olarak 0 ile 1 arasinda degisen rakamlar olur. 3,5 gormezsin.... Demekki yokus asagi inmiyorum..
    Yani merak ettigim diger cusseli araclarda bu degerlerdemi gidiyo ogrenmek muhabbete bak..... Allahin neyse bisiy dicem iq mdan tutda bilmem neyime kadar ivik civik.....
    Aslinda basligi sadece mpv ve suv kullananlar yorumlasin diye degistirmek lazim....

    size asla kişisel olarak bir hakaret yada yorum yapmadım, öyle anladıysanız k. bakmayın.
    şöyle birşey söyleyeyim
    ister suv olsun ister mpv ister sedan fark etmez yokuş aşağı illaha ki hızlanacak diye bir kaide yok. çoğu zaman kendi aracımda gaz pedalı ile 110 km hıza sabitlersem ekranda 3.5 - 3.4 gibi değerler çıkabiliyor. bunun nedeni yokuş aşağı araca etki eden kuvvet, aracın maruz kaldığı dirençten daha fazla ancak motor çok ufak yakıt ile bu direnci aşıp, kuvvetleri eşitleyip hızı sabit tutuyor. yani düz yolda 116 km ile 2 ton ile imkansız hocam. yanlış anlamayın bende sürekli uzun yol yapıyorum, yol bilgisayarında anlık tüketim açıktır her zaman.
    salı günü kırkkale - istanbul yaptım 1.3 multijet ile yarım depo mazot yaktım (1 depo 45 lt) diyorum kimse inanmıyor.

    Hakarette tabikide bulunmadin ancak tatmin olmadigimi soylerek kisisel yorumda bulmus oldun..:)
    Demekki imkanli imis.... Banada bu nasil deger yahu dedirttigi icin konuyu acayim dedim hatta bana baya iyi geldi dedim... Ayrica du hast, bak parcayi calsalarda dinlesem dedim neyse, gaz pedali ile manuel sabitlemek ile cc arasinda ciddi fark vardir. Ayni sey degil. Kaldiki ben 6. Vitesteym yani en ufak egimde arac hiz kazanir... 5 te olsam tutar da...
    Velhasil luzumsuz cumleler kurmadan direk olmaz cnm oyle bir deger desen bile yeterli.... Sabahtan beri cumlesi gereksiz olmus....
    Ornegin ben merak ediyorum g. Cmax ya da 5008 de bu degeri goruyomu... Yoksa renault olayi cozmusmu....
    Logan kiyaslayan oldu...:) saka gibi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • araç 116 km sabit hız ve 6.cı viteste 2.500 devir mi çeviriyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    Sevgili forumdaşımız lütfen iyi dinleyiniz, burada milletin anlatmak istediklerini anlamak istemiyorsunuz herhalde, madde madde yazayım, daha iyi anlarsınız o zaman:

    1-) Araç hız sabitleyicideyken, anlık tüketim göstergesi "tamamen düz yolda " ve "sabit hızda" yol alırken (örneğin 120kmh) 5lt/100km yazıyor diyelim.
    2-) Yolda en ufak bir yokuş var, %1 eğimli diyelim, anlık tüketim göstergesi 5.5, 6 diye yükselecektir.
    3-) Yokuş aşağı iniyorsunuz farzedelim: hafif eğimli, araç "GAZ KESTİĞİNDE HIZI 120'nin altına düşecekse, GAZ KESMEZ".
    4-) Yani bu demek oluyor ki, o hızdaki rüzgar direnci yüksek olduğundan araç yokuş aşağı da olsa gaz vermek zorunda.
    5-) ARAÇ YOKUŞ AŞAĞI GİDİYOR DİYE HIZLANMAK ZORUNDA DEĞİL
    6-) bkz. temel fizik kuralları: F=m.a - Fs
    7-)Sonuç olarak, aracın anlık tüketimi o anki yol koşuluna göre sürekli değişkenlik gösterebilir.
    8-) Sabitleyici - regülatörde kullanırken aracı, anlık tüketimde 0.0 da görebilirsiniz, 10, 15 lt de görebilirsiniz. Dediğim gibi, hızınıza ve yolun eğimine bağlı bir durum.
    9-) Anlık tüketiminizin yorumlanacak bir tarafı yoktur. Ortalama tüketim yorumlanmaya açıktır. Aracınız büyük ve ağır bir araç, Sabitleyici 120'de iken 5,5.5 lt civarında ortalama tüketiminizin olacağını düşünüyorum.


    9. Maddenin iilk cumlesi ne guzel....peki bu yorumlar niye...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: borabjk

    araç 116 km sabit hız ve 6.cı viteste 2.500 devir mi çeviriyor?

    Cevirmemesimi gerekir? Gercekten soruyorum....
  • Bana fazla geldi benim 1.3 ile kıyasladım bana fazla geldi devir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: borabjk

    Bana fazla geldi benim 1.3 ile kıyasladım bana fazla geldi devir.

    Bilemiyorum belki ruzgara karsi gittigi icindir... Sonucta degerler ortada...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quinthox

    Hakarette tabikide bulunmadin ancak tatmin olmadigimi soylerek kisisel yorumda bulmus oldun..:)
    Demekki imkanli imis.... Banada bu nasil deger yahu dedirttigi icin konuyu acayim dedim hatta bana baya iyi geldi dedim... Ayrica du hast, bak parcayi calsalarda dinlesem dedim neyse, gaz pedali ile manuel sabitlemek ile cc arasinda ciddi fark vardir. Ayni sey degil. Kaldiki ben 6. Vitesteym yani en ufak egimde arac hiz kazanir... 5 te olsam tutar da...
    Velhasil luzumsuz cumleler kurmadan direk olmaz cnm oyle bir deger desen bile yeterli.... Sabahtan beri cumlesi gereksiz olmus....
    Ornegin ben merak ediyorum g. Cmax ya da 5008 de bu degeri goruyomu... Yoksa renault olayi cozmusmu....
    Logan kiyaslayan oldu...:) saka gibi...

    dci yakıtta gerçekten cimri hatta en cimrilerinden birisi diyebilirim.
    benim 1.3 multijet punto 5. vites 110 - 112 civarı hız yapıyor. devir - hız ilişkisi sabittir, hiç bir şekilde değişmemesi gerekir manuel viteste. atıyorum 5. vites 2000 devirde 90 yapıyorsa 2500 de 110 yapmalı gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 17 Şubat 2012; 22:45:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: quinthox


    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: quinthox


    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: quinthox


    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: quinthox

    Araç malum imzamda bahsi geçen 1.5 tonluk G.Scenic...mevcut şartlar; yol edirne otoban, araçta 4 kişi var, valizler ile birlikte 2 ton civarıyız...hava hafif rüzgarlı zaten o yuzden otobanda 116 ya sabitledim...vites 6..zati 5 olmazdı ya neyse:)...yolun özellikle düz olduğu bölümde çektim fotoyu...yokuş yukarı-aşağı değil...bu arada belki belirtmekte fayda var hız sabitleyici devrede...renaultda regülatör diye geçiyor...

    bana baya iyi geldi...rüzgar direnci vs yük durumu göz önüne alındığında.....

    ne dersiniz?

     SİZCE TABLO NASIL? BAŞARILI MI YOKSA NORMAL Mİ?


    soru neydi hocam
    3 kere okudum inanın ki neyi yorumlamamız gerektiğini anlamadım.

    Algilayabildiginoz bir soru ile cvp lamaya devam edebilirsiniz...

    millet sabahtan beridir bu değerler normaldir gerekirse minibüsler bile yakalayabilir haliyle normal diyorlar ancak siz mükemmel, süper gibi kelimeler duymak istediğiniz için tatmin olmuyorsunuz.
    rüzgarlı yolda ve yüklü ağır bir araçlar 116 km hızla o yakıt değerini sağlamak için yokuş inmeniz gerekir. yol düz görünebilir ancak değildir. bunu anlatmaya çalıştık ancak siz duymak istediklerinize kilitlendiğiniz için anlamıyorsunuz hocam.

    Du hast siki parcadir sewerim gurubuda... Lakin ben algiladiginla devam et demistim. Bak ne demissin o hiz o araba sadece yokus asagi o degrri yakalr demissin. De sewgili du hast, cruze control devrede iken arac yokus asagi giderse hizi sabit tutmaya calisacagi icin gaz keser ve motor freni yaparak hizin artmamasini saglamaya calisir tabi bu esnada da ekranda gorecegin deger yokusun egimine bagli olarak 0 ile 1 arasinda degisen rakamlar olur. 3,5 gormezsin.... Demekki yokus asagi inmiyorum..
    Yani merak ettigim diger cusseli araclarda bu degerlerdemi gidiyo ogrenmek muhabbete bak..... Allahin neyse bisiy dicem iq mdan tutda bilmem neyime kadar ivik civik.....
    Aslinda basligi sadece mpv ve suv kullananlar yorumlasin diye degistirmek lazim....

    size asla kişisel olarak bir hakaret yada yorum yapmadım, öyle anladıysanız k. bakmayın.
    şöyle birşey söyleyeyim
    ister suv olsun ister mpv ister sedan fark etmez yokuş aşağı illaha ki hızlanacak diye bir kaide yok. çoğu zaman kendi aracımda gaz pedalı ile 110 km hıza sabitlersem ekranda 3.5 - 3.4 gibi değerler çıkabiliyor. bunun nedeni yokuş aşağı araca etki eden kuvvet, aracın maruz kaldığı dirençten daha fazla ancak motor çok ufak yakıt ile bu direnci aşıp, kuvvetleri eşitleyip hızı sabit tutuyor. yani düz yolda 116 km ile 2 ton ile imkansız hocam. yanlış anlamayın bende sürekli uzun yol yapıyorum, yol bilgisayarında anlık tüketim açıktır her zaman.
    salı günü kırkkale - istanbul yaptım 1.3 multijet ile yarım depo mazot yaktım (1 depo 45 lt) diyorum kimse inanmıyor.

    Hakarette tabikide bulunmadin ancak tatmin olmadigimi soylerek kisisel yorumda bulmus oldun..:)
    Demekki imkanli imis.... Banada bu nasil deger yahu dedirttigi icin konuyu acayim dedim hatta bana baya iyi geldi dedim... Ayrica du hast, bak parcayi calsalarda dinlesem dedim neyse, gaz pedali ile manuel sabitlemek ile cc arasinda ciddi fark vardir. Ayni sey degil. Kaldiki ben 6. Vitesteym yani en ufak egimde arac hiz kazanir... 5 te olsam tutar da...
    Velhasil luzumsuz cumleler kurmadan direk olmaz cnm oyle bir deger desen bile yeterli.... Sabahtan beri cumlesi gereksiz olmus....
    Ornegin ben merak ediyorum g. Cmax ya da 5008 de bu degeri goruyomu... Yoksa renault olayi cozmusmu....
    Logan kiyaslayan oldu...:) saka gibi...

    hocam ankara izmir karayolu üzerinde deneme amaçlı 85 km sabit ip gibi düz bir yolda yaklaşık olarak 10 dk boyunca yol bilgisayarımda ki değer..arasıra bir iki sayı inip çıktığı oldu..araç 5008..

     SİZCE TABLO NASIL? BAŞARILI MI YOKSA NORMAL Mİ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: quinthox

    Hakarette tabikide bulunmadin ancak tatmin olmadigimi soylerek kisisel yorumda bulmus oldun..:)
    Demekki imkanli imis.... Banada bu nasil deger yahu dedirttigi icin konuyu acayim dedim hatta bana baya iyi geldi dedim... Ayrica du hast, bak parcayi calsalarda dinlesem dedim neyse, gaz pedali ile manuel sabitlemek ile cc arasinda ciddi fark vardir. Ayni sey degil. Kaldiki ben 6. Vitesteym yani en ufak egimde arac hiz kazanir... 5 te olsam tutar da...
    Velhasil luzumsuz cumleler kurmadan direk olmaz cnm oyle bir deger desen bile yeterli.... Sabahtan beri cumlesi gereksiz olmus....
    Ornegin ben merak ediyorum g. Cmax ya da 5008 de bu degeri goruyomu... Yoksa renault olayi cozmusmu....
    Logan kiyaslayan oldu...:) saka gibi...

    dci yakıtta gerçekten cimri hatta en cimrilerinden birisi diyebilirim.
    benim 1.3 multijet punto 5. vites 110 - 112 civarı hız yapıyor. devir - hız ilişkisi sabittir, hiç bir şekilde değişmemesi gerekir manuel viteste. atıyorum 5. vites 2000 devirde 90 yapıyorsa 2500 de 110 yapmalı gibi.

    Bi kere baska arac olmadigi icinn sarigerme havaalanindan kiralayip antalya havaalaninda teslim etmistim 1.3 mjet linea... Motor cok zayif gelmisti... Puntoda nasil duruyodur bilmiyorum ama sanirim fiat in 1.6 mjet i daha tatminkardir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: quinthox


    quote:

    Orijinalden alıntı: borabjk

    Bana fazla geldi benim 1.3 ile kıyasladım bana fazla geldi devir.

    Bilemiyorum belki ruzgara karsi gittigi icindir... Sonucta degerler ortada...

    bizim araçta normalde 6. vites 2000 deviirde 110 km hız ile gidiyor fakat yol rüzgarlıyken araba 3000 devirde 110 km ile gidiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: quinthox


    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: quinthox


    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: quinthox


    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: quinthox

    Araç malum imzamda bahsi geçen 1.5 tonluk G.Scenic...mevcut şartlar; yol edirne otoban, araçta 4 kişi var, valizler ile birlikte 2 ton civarıyız...hava hafif rüzgarlı zaten o yuzden otobanda 116 ya sabitledim...vites 6..zati 5 olmazdı ya neyse:)...yolun özellikle düz olduğu bölümde çektim fotoyu...yokuş yukarı-aşağı değil...bu arada belki belirtmekte fayda var hız sabitleyici devrede...renaultda regülatör diye geçiyor...

    bana baya iyi geldi...rüzgar direnci vs yük durumu göz önüne alındığında.....

    ne dersiniz?

     SİZCE TABLO NASIL? BAŞARILI MI YOKSA NORMAL Mİ?


    soru neydi hocam
    3 kere okudum inanın ki neyi yorumlamamız gerektiğini anlamadım.

    Algilayabildiginoz bir soru ile cvp lamaya devam edebilirsiniz...

    millet sabahtan beridir bu değerler normaldir gerekirse minibüsler bile yakalayabilir haliyle normal diyorlar ancak siz mükemmel, süper gibi kelimeler duymak istediğiniz için tatmin olmuyorsunuz.
    rüzgarlı yolda ve yüklü ağır bir araçlar 116 km hızla o yakıt değerini sağlamak için yokuş inmeniz gerekir. yol düz görünebilir ancak değildir. bunu anlatmaya çalıştık ancak siz duymak istediklerinize kilitlendiğiniz için anlamıyorsunuz hocam.

    Du hast siki parcadir sewerim gurubuda... Lakin ben algiladiginla devam et demistim. Bak ne demissin o hiz o araba sadece yokus asagi o degrri yakalr demissin. De sewgili du hast, cruze control devrede iken arac yokus asagi giderse hizi sabit tutmaya calisacagi icin gaz keser ve motor freni yaparak hizin artmamasini saglamaya calisir tabi bu esnada da ekranda gorecegin deger yokusun egimine bagli olarak 0 ile 1 arasinda degisen rakamlar olur. 3,5 gormezsin.... Demekki yokus asagi inmiyorum..
    Yani merak ettigim diger cusseli araclarda bu degerlerdemi gidiyo ogrenmek muhabbete bak..... Allahin neyse bisiy dicem iq mdan tutda bilmem neyime kadar ivik civik.....
    Aslinda basligi sadece mpv ve suv kullananlar yorumlasin diye degistirmek lazim....

    size asla kişisel olarak bir hakaret yada yorum yapmadım, öyle anladıysanız k. bakmayın.
    şöyle birşey söyleyeyim
    ister suv olsun ister mpv ister sedan fark etmez yokuş aşağı illaha ki hızlanacak diye bir kaide yok. çoğu zaman kendi aracımda gaz pedalı ile 110 km hıza sabitlersem ekranda 3.5 - 3.4 gibi değerler çıkabiliyor. bunun nedeni yokuş aşağı araca etki eden kuvvet, aracın maruz kaldığı dirençten daha fazla ancak motor çok ufak yakıt ile bu direnci aşıp, kuvvetleri eşitleyip hızı sabit tutuyor. yani düz yolda 116 km ile 2 ton ile imkansız hocam. yanlış anlamayın bende sürekli uzun yol yapıyorum, yol bilgisayarında anlık tüketim açıktır her zaman.
    salı günü kırkkale - istanbul yaptım 1.3 multijet ile yarım depo mazot yaktım (1 depo 45 lt) diyorum kimse inanmıyor.

    Hakarette tabikide bulunmadin ancak tatmin olmadigimi soylerek kisisel yorumda bulmus oldun..:)
    Demekki imkanli imis.... Banada bu nasil deger yahu dedirttigi icin konuyu acayim dedim hatta bana baya iyi geldi dedim... Ayrica du hast, bak parcayi calsalarda dinlesem dedim neyse, gaz pedali ile manuel sabitlemek ile cc arasinda ciddi fark vardir. Ayni sey degil. Kaldiki ben 6. Vitesteym yani en ufak egimde arac hiz kazanir... 5 te olsam tutar da...
    Velhasil luzumsuz cumleler kurmadan direk olmaz cnm oyle bir deger desen bile yeterli.... Sabahtan beri cumlesi gereksiz olmus....
    Ornegin ben merak ediyorum g. Cmax ya da 5008 de bu degeri goruyomu... Yoksa renault olayi cozmusmu....
    Logan kiyaslayan oldu...:) saka gibi...

    hocam ankara izmir karayolu üzerinde deneme amaçlı 85 km sabit ip gibi düz bir yolda yaklaşık olarak 10 dk boyunca yol bilgisayarımda ki değer..arasıra bir iki sayı inip çıktığı oldu..araç 5008..

     SİZCE TABLO NASIL? BAŞARILI MI YOKSA NORMAL Mİ?


    Tsk paylasim icin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    quote:

    Orijinalden alıntı: quinthox


    quote:

    Orijinalden alıntı: borabjk

    Bana fazla geldi benim 1.3 ile kıyasladım bana fazla geldi devir.

    Bilemiyorum belki ruzgara karsi gittigi icindir... Sonucta degerler ortada...

    bizim araçta normalde 6. vites 2000 deviirde 110 km hız ile gidiyor fakat yol rüzgarlıyken araba 3000 devirde 110 km ile gidiyor

    manuel araçta aynı vitesle (5. vites mesela) gidiyorsanız imkansız. karşıdan rüzgar esmesi aracın devir hız ilişkisini değiştirmez. baskı balatası falan sıyırması gerekir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    quote:

    Orijinalden alıntı: quinthox


    quote:

    Orijinalden alıntı: borabjk

    Bana fazla geldi benim 1.3 ile kıyasladım bana fazla geldi devir.

    Bilemiyorum belki ruzgara karsi gittigi icindir... Sonucta degerler ortada...

    bizim araçta normalde 6. vites 2000 deviirde 110 km hız ile gidiyor fakat yol rüzgarlıyken araba 3000 devirde 110 km ile gidiyor

    manuel araçta aynı vitesle (5. vites mesela) gidiyorsanız imkansız. karşıdan rüzgar esmesi aracın devir hız ilişkisini değiştirmez. baskı balatası falan sıyırması gerekir.

    yok ben adamı kafaya alıyorum diyor ya rüzgara karşı gittiği için devir fazla olabilir diye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    quote:

    Orijinalden alıntı: quinthox


    quote:

    Orijinalden alıntı: borabjk

    Bana fazla geldi benim 1.3 ile kıyasladım bana fazla geldi devir.

    Bilemiyorum belki ruzgara karsi gittigi icindir... Sonucta degerler ortada...

    bizim araçta normalde 6. vites 2000 deviirde 110 km hız ile gidiyor fakat yol rüzgarlıyken araba 3000 devirde 110 km ile gidiyor

    manuel araçta aynı vitesle (5. vites mesela) gidiyorsanız imkansız. karşıdan rüzgar esmesi aracın devir hız ilişkisini değiştirmez. baskı balatası falan sıyırması gerekir.

    Sen bilirsin rammstein in tr ye gelme gibi bir durumu varmi? En son yurovizyona katiliyo diye duydum sanki ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: quinthox


    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    quote:

    Orijinalden alıntı: quinthox


    quote:

    Orijinalden alıntı: borabjk

    Bana fazla geldi benim 1.3 ile kıyasladım bana fazla geldi devir.

    Bilemiyorum belki ruzgara karsi gittigi icindir... Sonucta degerler ortada...

    bizim araçta normalde 6. vites 2000 deviirde 110 km hız ile gidiyor fakat yol rüzgarlıyken araba 3000 devirde 110 km ile gidiyor

    manuel araçta aynı vitesle (5. vites mesela) gidiyorsanız imkansız. karşıdan rüzgar esmesi aracın devir hız ilişkisini değiştirmez. baskı balatası falan sıyırması gerekir.

    Sen bilirsin rammstein in tr ye gelme gibi bir durumu varmi? En son yurovizyona katiliyo diye duydum sanki ama

    1.5 sene önce geldi istanbula konsere. daha yakın zamanda gelmez tahminimce.
    eurovision olayını duymadım hiç ama almanlar standartlarından taviz vermezler diye düşünüyorum.




  • Adam konuyu açtığına pişman oldu
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.