Şimdi Ara

SKODA ALINMAMASI İÇİN YAŞADIKLARIMIZI PAYLAŞIYORUM. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
1
Favori
3.421
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yıllardan beri skoda octavia kullanıyoruz bugune kadar hicbir sıkıntı yasamadik elhamdulillah. Kalkıpda servis yüzünden koskaca bir firma kötülenemez.
  • Skoda sahibi olup araçlarıyla ilgili bu tür bir problem yaşamamış olan forumdaşların araçları 1.2 TSI motorlu değil anladığım kadarıyla.

    Bu açıdan konu sahibi arkadaşın aracıyla yaşamış olduğu sıkıntıya -özellikle de eskiden ya da halihazırda Skoda sahibi olmuş-olan forumdaşlar tarafından- orantısız tepki verilmesini doğru bulmuyorum.

    Konunun ilk açılışındaki mesajı orjinal haliyle görmedim ama yeni teknoloji (hatta gelecekte çoğu firmanın üreteceği türden) bir motorda yaşanan bu tip bir problemin paylaşılması gerek bence.

    Bu paylaşım sonunda bu durumun kul yapısı bir alette münferit bir olay mı olduğu yoksa benzer bir sıkıntının sonraki dönemlerde başka 1.2 TSI motorlarda da çıkıp çıkmayacağını ancak ve ancak benzer paylaşımlarla öğrenebiliriz.

    Umarım sorun daha fazla büyümeden ivedilikle çözülür.



    Geçmiş olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evilonthemove

    sakin ol şampiyon.bütün markalarda bu tarz arızalar,problemler yaşanabiliyor.geçmiş olsun.benim aracım 35 bin km ye geldi hiçbir problem yaşamadım.çevremde 8-10 yıldır skoda kullanıp çok memnun olanlar var.fabianın biri almanyada 1 milyon km yol yaptı.napalım şimdi bizde böyle konular mı açalım!

    Sizde de 1.4 modelinin olduğu görüyorum.Halen 1.2 ve 1.4 üniteleri satışta.
    Malesef 1.2Tsi ve DSG kombinasyonunu bir dönem getirdiler. Çok kısıtlı sayıdaydı bu araçlar ve birden ithal etmeyi kestiler.
    Aklıma müşteri şikayetlerinin artmış olabileceğinden dolayı böyle bir kararın alınmış olması geldi açıkcası.
    Açık konuşmak gerekirse de teyzemin aracını daha önce kullanmış ve oldukça beğenmiştim.
    Uzun zamandır, uzun yollarda kullandığım volvomun yanına şehiriçinde kullanabileceğim güzel bir araç geldi derken fena patlattılar bizi. :)
    Ama bu daha başlangıç, mücadeleye devam diyoruz. :)

    Yeri gelmişken bu aracın testini yapmıştım onuda sizlere aktarayım.
    Şanzıman araca bambaşka bir hava katıyordu.2 tip arabaya sahip gibi hissediyordunuz.

    1.ci aracınız D modundayken, ekonomik bir şehiriçi aracı.
    2.ci aracınız S modundayken, 1.6-2.0lt motora sahip bir sportif hatchback (1.6 Peugeot 106XS-GTi arası diyeyim.)

    Bu aracı teyzeme ben aldım.2011'de ki alternatiflere bakınca en makulu buydu.O zaman Clio 4 yoktu.Renault teneke diyebilir forumdaki bazı arkadaşlar ancak gerçekten çok şık bir araç yaptılar. Yaris hybrid yoktu. :)
    Bir önceki aracı da 2010 Mazda2'ydi.Ancak her zaman Mazda'yı aradığını söylerdi. Bunu vericez artık. Sonrasında Yaris Hybrid düşünüyoruz. Sadece aklıma geldi ve paylaşmak istedim. İyi akşamlar herkese.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kocaday -- 25 Kasım 2013; 1:38:31 >




  • Geçmiş olsun. Servisin büyük ayıbı var. Mazda 2'den bu araca geçmesi de komik olmuş.
    Arabadır bu dediklerinde, forumda ustanın kafasına baskı balata fırlatan üye aklıma geldi nedense
    Böyle konulardaki yorumlar bloklamak için birebir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 25 Kasım 2013; 2:24:48 >
  • Bütün markalarda olabilecek bir durum fakat konu bu tarz pek piyasası olmayan araçlar olunca farklı oluyor

    Zaten kim neden skoda alır anlamış değilim bi acayip geliyor bana vw'nin 3. sınıf aracı gibi bir his oluşturuyor bende

    Umarım sorununuz çözülür hayırlısı olsun
  • Skoda kullanıyorum, aynı durum benim başıma gelse sanırım aynı tepkiyi veririm. Servisin cevabı hoş olmamış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    SAÇMA SAPAN KONU AÇMA KARDEŞİM...

    SENİN TEYZENİN ARACI BOZULDU DİYE NİYE MARKAYI KÖTÜLÜYORSUN ...

    DAHA NE ARIZA OLDUĞUNU BİLMEDEN GELMİŞ ORTALIĞI VELVELEYE VERİYORSUN..BİR DUR HERALDE TEYZENİN ARABASINI BİZ BUNU YAPAMADIK ALIN GÖTÜRÜN DİYECEK HALLERİ YOK,SEN BİLE NE OLDUĞUNUN FARKINDA DEĞİLSİN,GAZA GELMİŞ KOŞA KOŞA GELMİŞ KONU AÇMIŞSIN...

    SEN ALMA KARDEŞİM ,VOLVONLA SANA MUTLULUKLAR...

    Araba ile kendi kişiliğinzi bir bütün olarak almayın bu ayrımı yapın konuyu açan markaya söylenmiş size değil. o marka olmasa da siz hayata devam edebilirsiniz klavyeyi ele almadan evvel bunun farkında olduğunuza emin olun.
  • "Sorun skoda'da değil serviste" demek yanlış oluyor. Yetkili servis orada markayı temsil ediyor, hem denetlenmesi gerekir hem de servisle yaşanan sıkıntıların kısa sürede firma tarafından çözülüp müşteri maduriyeti önlenmelidir. Yetkili servis, distribütör vs, tüm sorumluluk markaya aittir.

    Bu olay her markada olabilir, özellikle ülkemizde "çemkirmeden" insan hakkını alamıyor.
  • 1-2 ay kadar önce Babama sıfır 1.2 düz atmosferik motorlu olandan baz model Fabia aldık. Araçtan şimdilik menmunuz ama ilerde zaman ne gösterir bilmiyoruz. Yaşanılan sıkıntı ise fabrika hatasına benziyor. Yani her markada karşımıza çıkabilecek bir probleme benziyor. Yalnız servisin yaptığı şeyin haklı bir yanı yok. Garanti kelimesinden ne anlıyor bunlar bir sormak lazım.
  • Aracınızda ve akabinde servisle yaşanan bir problem için "SKODA ALMAMAK İÇİN ..." şeklindeki konu başlığı gereğinden fazla iddialı olmuş. Bu kadar uçlarda olmaya lüzum yok, servis uygunsuz bir tutum içerisindeyse yola getirmeye yönelik iletişim, işe yaramaz ise yasal yollara başvurursunuz. 1.2 tsı motor vw, seat, skoda ve audide çok yoğun şekilde kullanılan bir motor seçeneği, bu mantıkla sadece skoda da değil, sizin probleminizden ibret alarak bunların hiçbirisini almamamız lazım. Oysa sizden başka sorun yaşmayan yüzbinlerce kullanıcı mevcut. Konu başlığı bu şekilde değilde "skoda servisinin olumsuz tutumu" yada "1.2 tsı motor ile ilgili problem+servisin tutumu" gibi bir başlık olsaydı amaca daha fazla hizmet eder, gereksiz çıkışa gereksiz tepkiler almazdınız.

    Kişileri tek tek baz alacak olsaydık benim ömrümde en az sorun yaşadığım marka skoda oldu. Evvelki 2 aracımda skodaydı, bir sonrakide bu şartlarda skoda olacak. Şimdi ben memnunum diye konu açıp "HEPİNİZ SKODA ALIN" mı diyeyim ?




  • Skoda da olsa, ne marka olursa olsun, bir araç 500.000 km'de bile arıza çıkarmazken diğeri 5000 km'de çıkarabilir. önemli olan satış sonrası hizmetin o aracın arızasına sahip çıkıp çıkmadığıdır.

    Evet. Skoda iyi markadır. VW iyi markadır.

    Evet. Bu iki markanın yetkili servisleri servis konusunda 8/10 oranında kötüdür.
  • Araçların üretiminde doğal olarak sorunlar olabilir zaten bunun için garanti diye bir şey var. Yalnız bu tür durumlarda markaya değil de tamir etmeyen yere kızmak daha doğru olur. Arkadaşımın 2007'de aldığı 5.20 aracı bugüne kadar çok sorun çıkardı. Kaç kere yolda kaldı çocuk. Ama her zaman desteğini servis kalitesini gördü. Araç tamirdeyken yeni araç tahsis ettiler. Yani gereği yapıldı. Şimdi ben burada sakın BMW almayın dersem herhalde forumun yüzde 99u bana bir taraflarıyla güler. Yani skoda diyeceğinize size bunu yapan servis kimse onu söylerseniz bizimde o servise karşı tutumumuz farklı olur bilgilenmiş oluruz konunuzun da yararı olur.

    Son olarak başına gelen olay için çok geçmiş olsun umarım en kısa sürede sorununuz çözülür.
  • volkann86 kullanıcısına yanıt
  • Skoda'yla alakasını çözemedim. Motor, şanzıman, yürüyen VW sonuçta...
  • Servisin yaptığı ayıbı skodaya markaya bağlamayın diyenler olmuş.

    Skoda servisinin yaptığı amatörlüğü, acemliği, bilgisizliği, ilgisizliği Skoda'ya bağlamayacağız da nereye bağlayacağız ?

    Skoda kaliteli bir marka ise, kaliteli bir servis ağı kurar, denetler, müşteri şikayetlerine önem verir.
    Pek sallar bir niyeti yok.

    Kötü servis = Kötü marka.
  • guvenxoca kullanıcısına yanıt
    Skoda da mataf bir marka değil yani, VW grubuna dua etsin yoksa çoktan tarihin tozlu raflarına gitmişti, arkadaş telaşla yazmış olabilir sizin de böyle mi cevap vermeniz gerekir di.
  • bu tarz bir arızanın 30bin kilometrede olması gerçekten çok tuhaf, bu durum kullanıcı hatasıyla ilgili bir durum olmadığına göre servisin 4000 lirayı müşteriye kitleme atraksiyonunu hangi vicdan sahibi savunabilir,,,,bu duruma skoda genel merkezinin el koyması lazım

    bu arada bu tarz paylaşımlar,fazla bilgi sahibi olmadığımız markalar hakkında fikir sahibi olmamızı sağlıyor,,,skoda hakkında kafamda bazı önyargılar vardı ama bu derece olduğunu tahmin etmiyordum...
  • Arkadaşlar, tüketici hakları mahkemesine teyzem bizzat başvurdu.
    Alınan yanıt, dava açabilmek için 1200TL tutarında ki bilirkişi tespit tutanağının tutulması ve haklılığınızın ispatlanması.
    Eğer ispatlanırsa dava açılabilir. (Yani paran yoksa dava da açamıyorsun, demokrasinin ve hukuk devletinin geldiği son nokta.)

    Servisle 3. şahıslar vasıtasıyla bağlantı kurdum ve servise illallah ettirmişiz onları çok yormuşuz.
    Bizimle ilgili bu şekilde düşünüyorlar.Yani hem SUÇLU hem GÜÇLÜyü oynamaya devam ediyor. Skoda-Çobançeşme-Yükselen Oto.
    (15.000km bakımında da vurguncu zihniyetlerini göstermiş ve her fırsatta müşterinin boşluğunu yakalamaya çalışıp nereden geçirsem kardır mantığıyla hareket ettiklerini gösterdiler.)

    Öte yandan aracı servise satma kararı aldık. Marka değişikliğine gideceğiz.
    Daha önce de konuştuğumuz bildik, güvenilir bir araca yönlendireceğim kendisi.
    İlk aklıma gelen Toyota Yaris Hybrid oldu.

    Bir daha Skoda mı??? Asla.




    Bilgi güçtür, bu gücü kullanalım ve yaşadıklarımızı yeter ki dilden dile aktaralım. Ben DH'e de teşekkür etmek istiyorum. Bu platformu bizlere temin ettiği için. Herkese keyifli ve sorunsuz sürüşler diliyorum.
    Herkese saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kocaday -- 29 Kasım 2013; 0:25:01 >




  • guvenxoca kullanıcısına yanıt
    vaybe sanki varya skoda sahibisiniz zaten imzanızdada belli skodacı olduğunuz tamamda bu kadar celallenmeye hi. gerek yok adam dürüstce gelmiş buraya başından geçen olayı anlatıyor yaptığınıza bakınya :)) allahımya
  • hocam Skoda sağlam markadır ama bazı servisler bilgisiz oluyorlar. Aslında sizin aracınız için bir güncelleme mevcuttu, bilmemezlikten geliyor olabilirler.

    Turbo ve triger güncellemesi ile ilgili bilgi:
    www.skodaturkey.com/showthread.php?t=19085
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.