Şimdi Ara

SKODA ALINMAMASI İÇİN YAŞADIKLARIMIZI PAYLAŞIYORUM. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
1
Favori
3.421
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Sizin bu Skoda dediğiniz araç Bildiğin Folksvagın PÔlÔ
  • Skoda konusunda arkadaşlar gerekeni söylemişler servisi suçlu bulup Skodayı savunan arkadaşlar bana göre bilinçsiz. Çünkü servis suçluysa skoda da suçludur. çünkü o servis skodayı temsil eder. eğer gerekli denetlemeler yapılmamış önüne gelene servislik verilmişse bu skoda'nın suçudur. Büyük markalar her zaman iç denetimlerini yapar.

    Şimdi açık konuşun 30000 bin görmemiş araba nasıl motoru o hale getirir ? bunu da kullanan kişiye 4 bine kitlemek nedir ? üstüne bir de siz başımızı ağrıtıyorsunuz gereksiz yere demişler, skoda'nın genel merkezindende geri dönüş yapılmamış. Eğer müşteri memnuniyetine önem veren bir marka olsa bu durumu çözerdi. Çözülmediğine süründürüldüğüne göre Skoda suçludur.

    Bu arada konu sahibi arkadaş aman ha yaris hybrid e senede 15000 km için 50 bin verilir mi kafayı mı yediniz ? Millet space stara 41500 ü görünce kafayı yedi yaris hybrid bence alınacak araba değil.




  • Skoda citigom var 1 yıldır cok memnunum.herkese tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu yıl bitip 2014 yılı gelince ciddi bir şekilde SKODA SUPERB ELEGANCE benzinli otomobil satın almayı düşünüyordum....Bu yazı servis konusu çok önemli...Ben asla tüketici mahkemesine gitmem...Hemen avukat tutup maddi manevi tazminat davası açarım...Konu sadece arabayı tamir etmek değil.....Bu yapılan çok çirkin...YARISI BİLE DOĞRU OLSA AYIPTIR.....Nerde görülmüş 26.000 de triger zinciri hatası ?..Arabadır olur....Kul yapısı.....Servise çekip gerekeni yapacaksın...Ve müşteriden özür dileyeceksin..Yapılması gereken budur.... Neyse iş bitmiş olay hallolmuş....Geçmiş olsun...Şimdi MONDEO - AVENSİS - PASSAT - İNSİGNA arasında gidip geleceğim....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 8 Aralık 2013; 14:05:56 >




  • Arkadaşlar desteğiniz için teşekkürler.
    Sevgili Dusau öncelikle belirttiğiniz gibi 50k vermek istemedik yaris hybrid için çünkü senede yaptığı km oldukça düşük. Kısacası akarı kokarını karşılamıyor. Ancak kesin bir vergi teşviki gelmeli hybrid araçlara.

    Gelelim bizim Fabia'ya 1750TL gibi bir rakama Yükselen otomotiv'e verildi ve araç alındı.Neler yapıldı bu ücrete triger kayışı komple değişti ve bakımı yapıldı. Ek olarak subapların değişimi için istenen 2000TL ise verilmedi. Güvenilmedi firmaya. Bu servisin aklının mantığının geçirmasyon ve alakasızlık olduğu anlaşıldı.

    Akabininde Doğus oto maslak'a araç çekiciyle gönderildi. Sadece yeni yazılım yüklendi ve abuk subuk tekleyerek çalışma gitti. Yerine 0km'de olduğu gibi aracımız geri geldi. Para almadılar. Bakın bir servisin tutumu bile nasıl insanları markadan soğutabiliyor. Skoda kötü otomobil demiyorum, ama olması gerektiğinden düşük kaliteli malzeme kullanımıyla ilgili sorunlar tespit ettim. Sadece YÜKSELEN OTOMOTİV'e işiniz düşmesin. Benim gördüğüm o oldu.

    Alakalı her yere mailler atıldı. Bilinçli olan DH kullancısı arkadaşlarımızda bilgilendirildi. Şikayetim var gibi sitelere ve Yüce motor yetkililerine mailler atıldı tabi ki dönüş olmadı. Ancak MAslak'taki yetkili servisin tutumu tekrar ibreyi kendilerine çevirdi.

    Akılda kalan konular şöyleydi.
    26000km'de bir aracın triger kayışı sıyırması (Markanın kalite algısında olumsuz puan ekledi.)

    Bundan sonraki bakımlarda kesinlikle Maslak doğuş oto servisi tercih edilecektir.

    Motorun yazılım güncellemesine ihtiyaç duyması.(Bunada şahit olmuş olduk. Önceden bildirilmesi gereken bir durum, yine bir ilgisizlik durumu tespit edildi. Madem 1.2 TSi-DSG araçların böyle bir yazılım güncellemeye ihtiyaç duydu illa tekleyerek çalışması mı gerekiyordu araçların.1-2 araçta gördün, diğer araç sahiplerinide ara bul.Herkesi kayıt altına alıp yetkili servis kampanyallarında şu kadar indirim yapıyoruz demek için aramasını biliyorlar.)

    Araç eski günlerine döndüğü için 1.2TSi ve DSG kombinasyonu gerçekten zevkli ama halen akıllarda bir soru işareti var. Bir ACABA var. Yine olur mu? vb.

    Bakalım takip etmeye devam edeceğiz ve olumlu olumsuz bir gelişme oldukça da sizlerle bilgi paylaşmaya devam edeceğim. 4000'lük olacağı yere çekici masrafıyla beraber 2000'e işi bitirdik. Bir 10 günde araçsız kaldık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kocaday -- 9 Aralık 2013; 1:58:53 >




  • Marka iyi, servis kötü diyen forumdaşlarım büyük ihtimalle kurumsal firmalarda çalışmıyorlar. Kurumsal bir firma, kurumsal olmanın gereği olarak bir TKY uygulamak durumunda. Toplam Kalite Yönetimi ise tedarikçilerinizi ve dağıtım kanallarınızı bir kalite yönetimi uygulayıp uygulamadığı yönünden kontrol etmeye sizi zorunlu tutar. Başka türlü söylemek gerekirse dağıtım kanalınızın hata yapmadığından emin olmak markanın sorumluluğunda.

    Bu trigger sistemleri ile ilgili 90 lı yılların sonunda Opel in başına gelenleri bilmem hatırlar mısınız? Meydana gelen bir kaç trigger problemi nedeni ile 120K olan trigger değişim aralığını doğrudan 60K ya çekmişler di.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oldsalt -- 9 Aralık 2013; 5:56:53 >
  • Bilgilendirme için teşekkürler. Düzenli bakıma giren bir aracın yolda bırakması önemli bir kalite sorunu.
  • Güzel bilgilendirme teşekkürler.

    Malının arkasında durmayan firma isterse dünyanın en iyi aracını üretsin farketmez.

    Birşey olmaz o firmadan alt ligde oynar ancak Skoda bu gidişle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kocaday

    Merhabalar, teyzeme ait olan ve henüz 26000km'de olan 2011 model son kasa SKODA FABIA 1.2 TSI-DSG şanzımanlı Ambiente-dynamic aracımız, (Teyzem 120'yi geçmeyen kurallara son derece bağlı bir insandır. Yanlış bir kullanımın söz konusu olma şansı yok. Araç otomatik.)

    Motor arızası vermiş ve yetkili servise çekilmiştir. (Normalde bakımı 30.000km'dedir.Tüm bakımları Çobançeşme'de YÜKSELEN OTOMOTİV'de yapılmıştır.)

    26000km'de bir aracın triger zinciri konumu yitirip, subapları eğmesi bir kalite problemi değil midir? Sevisin de bu ve modelde bir aracın böyle bir arıza vermesine ARABADIR BU, yapar denmesine ne demeli?

    İlgili distribütör vb. kimse telefonlara çıkmıyor. Olumlu-olumsuz geri dönüş dahi yapılmıyor. Servis zaten çok tatsız çalışıyor.

    Biz ailecek SKODA firmasını tanımıyoruz. Biz tecrübe ettik, sizler etmeyin. Diğer markalara bakmadan karar vermeyin. Bilinçli bir tüketici olarak birbirimizi uyarmak en doğal hakkımızdır.



    Benim kendi aracım 1998 234000km'de Volvo s70 T5 satmayı zerre düşünmüyorum. (Bir önceki ise Volvo s40 1.6 onuda 250.000km'de satmıştım.)

    Babamda Toyota Corolla var. 350.000km'de ailede kullanılan araçların durumlarıda böyle olunca bize çok traji komik geldi. Paylaşmak istedim.Bilginize.

    Herkese saygılarımla.



    Geçmiş olsun gerçekten üzücü bir durum , haliyle araç 2011 model ve garantide yok , fakat böyle bir durumda tüketiciyi korumak üreticiye düşüyor .

    bizimde 1.2 fabia 3 silindir manuel 2011 dinamik paket bir aracimiz var 3 silindir olmasindan midir nedir çok sesli çalişiyor ve titreşim var araçta bazen yerinden mi söküldü motor diye düşünmüyor değilim . bu titreşime triger zinciri ne desin . şimdilik bir sıkıntımız yok ama düşünmek bile insani yoruyor .
    Geçmiş olsun .




  • ilyus kullanıcısına yanıt
    Sevgili İlyus, Fabia'yı sıfır alırken fark etmediğim ve kullandıkça gözüme çarpan noktalar oldu. 1 ve en önemlisi Blacktape diye adlandırılan bir parça vardır. Kapı Frame'lerinin yani camın etrafındaki metali örtmek için kullanır. Çünkü buralarda kaynak birleşim noktaları vardır ve buralar aslında bu yöntemle bir nevi müşteri gözünden gizlenir. Ne hikmetse bizim Fabia'da bunlar atmaya ve soyulmaya başladı. Ayrıca süspansiyonun daha sesli çalışmaya başladı sanki tabi bu hissiyatım. Ama en önemlisi aracın triger kayışını sıyırmasıydı. Bakalım kullanıp görmeye devam edeceğiz. Bildiğiniz üzere Türkiye'de öyle ha deyince araba değiştiremiyorsunuz. Gönül istiyor ama bütçeler elvermiyor.
  • sabah okuduğumda olayin tarihine konuyu ne zamn açtiginiza bakmamıştım şimdi farkettim ki kasimda ceryan etmiş olay . aracı ne yaptiniz yaptirdiniz mi ? ne kadara mal oldu bir msj ınzda servise satmaktan söz etmişsiniz aslı varmidir ? benim sözünü ettiğim araç ablamlara ait yârin kapılarda sözünü etiğiniz yerlere bakarim sanki öyle bişey dikkatimi çekmişti emin değilim bizim araçta daha 23000 km lerde ilerleyen günler ne getirir bilemiyorum ama . manuel olmasi sorunlardan biraz daha bizi uzak tutar düşüncesindeyim DSG ye oldum olasi fazla güvenemdim . 1.2 3 silindir 70 bg olanlardan ama turbo yok tsi deniyor nasil tsi onuda anlamadım gitti .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kocaday

    Arkadaşlar desteğiniz için teşekkürler.
    Sevgili Dusau öncelikle belirttiğiniz gibi 50k vermek istemedik yaris hybrid için çünkü senede yaptığı km oldukça düşük. Kısacası akarı kokarını karşılamıyor. Ancak kesin bir vergi teşviki gelmeli hybrid araçlara.

    Gelelim bizim Fabia'ya 1750TL gibi bir rakama Yükselen otomotiv'e verildi ve araç alındı.Neler yapıldı bu ücrete triger kayışı komple değişti ve bakımı yapıldı. Ek olarak subapların değişimi için istenen 2000TL ise verilmedi. Güvenilmedi firmaya. Bu servisin aklının mantığının geçirmasyon ve alakasızlık olduğu anlaşıldı.
    Akabininde Doğus oto maslak'a araç çekiciyle gönderildi. Sadece yeni yazılım yüklendi ve abuk subuk tekleyerek çalışma gitti. Yerine 0km'de olduğu gibi aracımız geri geldi. Para almadılar. Bakın bir servisin tutumu bile nasıl insanları markadan soğutabiliyor. Skoda kötü otomobil demiyorum, ama olması gerektiğinden düşük kaliteli malzeme kullanımıyla ilgili sorunlar tespit ettim. Sadece YÜKSELEN OTOMOTİV'e işiniz düşmesin. Benim gördüğüm o oldu.

    Alakalı her yere mailler atıldı. Bilinçli olan DH kullancısı arkadaşlarımızda bilgilendirildi. Şikayetim var gibi sitelere ve Yüce motor yetkililerine mailler atıldı tabi ki dönüş olmadı. Ancak MAslak'taki yetkili servisin tutumu tekrar ibreyi kendilerine çevirdi.

    Akılda kalan konular şöyleydi.
    26000km'de bir aracın triger kayışı sıyırması (Markanın kalite algısında olumsuz puan ekledi.)

    Bundan sonraki bakımlarda kesinlikle Maslak doğuş oto servisi tercih edilecektir.

    Motorun yazılım güncellemesine ihtiyaç duyması.(Bunada şahit olmuş olduk. Önceden bildirilmesi gereken bir durum, yine bir ilgisizlik durumu tespit edildi. Madem 1.2 TSi-DSG araçların böyle bir yazılım güncellemeye ihtiyaç duydu illa tekleyerek çalışması mı gerekiyordu araçların.1-2 araçta gördün, diğer araç sahiplerinide ara bul.Herkesi kayıt altına alıp yetkili servis kampanyallarında şu kadar indirim yapıyoruz demek için aramasını biliyorlar.)

    Araç eski günlerine döndüğü için 1.2TSi ve DSG kombinasyonu gerçekten zevkli ama halen akıllarda bir soru işareti var. Bir ACABA var. Yine olur mu? vb.

    Bakalım takip etmeye devam edeceğiz ve olumlu olumsuz bir gelişme oldukça da sizlerle bilgi paylaşmaya devam edeceğim. 4000'lük olacağı yere çekici masrafıyla beraber 2000'e işi bitirdik. Bir 10 günde araçsız kaldık.

    şu kısmı çok iyi anlayamadım

    subaplarin değişimi ücretsiz olarak doguş maslaktami yapildi ? motor güncellemmesi sadece tsi +dsg kombinasyon 1.2 fabia lar için mi var ?




  • İlla Volkswagen ile kıyaslanacaksa Superb, Passat'tan daha iyi bir araç. Octavia'da Jetta'dan daha iyi bir araç.

    Zaten Skoda'dan 2 model alınır, gerisi fos.
  • ilyus kullanıcısına yanıt
    Açıkcası aracı teyzem götürmüş Maslak Doğuş'a ve bana söylediği direk motora sadece bir yazılım atılmış. Tekleyerek çalışan ve subapların değişmesinin gerektiğini düşünen Yenibosna-Çobançeşme-Yükselen otomotiv'in cehaleti ve kendi markasının güncellemelerini takip etmediği yne ortaya çıktı.
    Yükselen oto bize subapların değişmesi gerektiğini ve motorun açılması gerektiği söylediler.
    Oysa Doğuş direk bir yazılımla motora tornavida dokundurmadan, hiçbir ücret almadan eskisi gibi saat gibi çalışır duruma getirmiş aracı. Araç daha önce dizel gibi vuruntulu çalışıyordu ve açıkcası sürmeye korkuyordunuz.
    Benzer durumda ki araçlar 1.2TSi + DSG kombinasyonuna sahip olanlarda bir güncellemeye gereksinim duyduğu aşikarmış, benzer vakalara internette forumlarda rastladım.
    Tabi hiç kimse benim yoğurdum ekşi demez.
    Merak ettim bahsettiğim yerlerde ki soyulmalar sizde de var mı? Ayrıca motorunuz ilk günküne göre daha sesli mi çalışmakta? (Yalnız 3 silindirli olan sizin modelin titreşimli çalışması normaldir. Karakteristik özelliğidir tek silindirli araçlarda mesela bende s70 t5 var 5 silindirli oda öyle titreşimli çalışır ama 225hp olunca insanın hoşuna gidiyor açıkcası o titreşim :) ;). )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kocaday -- 9 Aralık 2013; 23:42:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    İlla Volkswagen ile kıyaslanacaksa Superb, Passat'tan daha iyi bir araç. Octavia'da Jetta'dan daha iyi bir araç.

    Zaten Skoda'dan 2 model alınır, gerisi fos.

    Evet, Superb arka diz mesafesi ve heybetiyle insanı etkiliyor. Açıkcası Fabia'ya da bakarsanız kendi segmentindeki araçlara göre oldukça ferah, geniş fiziki bir tablo çiziyor. Ancak bu durum kalite sorunlarını gizlemeye yetmiyor.
    Ben şunu gördüm Skoda'da. Nasıl Renault'ın Dacia'sı varsa, sanırım VW group'unda Dacia'sı Skoda. Ni tekim EuroNcap sonuçlarına baktığımda Polo 5 yıldız almışken, Fabia 4 yıldız almayı başarabilmiş. (http://www.euroncap.com/tests/skoda_fabia_2007/293.aspx)
    İşin özü Skoda parasına göre daha hacimli araçlar satarken daha kalitesiz ürünler müşteriye sunuyor ve bunuda bir VW'miş gibi yapmaya çalışıyor. Biz bu aracı 1.2 TSI + DSG kombinasyonu ve vergi avantajı için seçmiştik. Ancak sonuna kadar pişmanım. 2 sene daha kullanırız 50k-60k olunca satarız açıkcası tabi bir başka sorun çıkartmazsa. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kocaday

    Açıkcası aracı teyzem götürmüş Maslak Doğuş'a ve bana söylediği direk motora sadece bir yazılım atılmış. Tekleyerek çalışan ve subapların değişmesinin gerektiğini düşünen Yenibosna-Çobançeşme-Yükselen otomotiv'in cehaleti ve kendi markasının güncellemelerini takip etmediği yne ortaya çıktı.
    Yükselen oto bize subapların değişmesi gerektiğini ve motorun açılması gerektiği söylediler.
    Oysa Doğuş direk bir yazılımla motora tornavida dokundurmadan, hiçbir ücret almadan eskisi gibi saat gibi çalışır duruma getirmiş aracı. Araç daha önce dizel gibi vuruntulu çalışıyordu ve açıkcası sürmeye korkuyordunuz.
    Benzer durumda ki araçlar 1.2TSi + DSG kombinasyonuna sahip olanlarda bir güncellemeye gereksinim duyduğu aşikarmış, benzer vakalara internette forumlarda rastladım.
    Tabi hiç kimse benim yoğurdum ekşi demez.
    Merak ettim bahsettiğim yerlerde ki soyulmalar sizde de var mı? Ayrıca motorunuz ilk günküne göre daha sesli mi çalışmakta? (Yalnız 3 silindirli olan sizin modelin titreşimli çalışması normaldir. Karakteristik özelliğidir tek silindirli araçlarda mesela bende s70 t5 var 5 silindirli oda öyle titreşimli çalışır ama 225hp olunca insanın hoşuna gidiyor açıkcası o titreşim :) ;). )


    araci 12000 km 15 . ayinda ikinci el olarak aldik bir sıkıntı çıkarmadi bize şubat 2014 de 36 ayini tamamlayacak araç ilk aldığımda bakımı yeni yapilmişdi mimarsinan yücel auto da ilk aldigimdan beri sesli çalişiyor aynen dediğiniz gibi dizel gibi mesela kalkışlarda debriyaj firen ayarlamasi yaparken yokuşta kaydirmamak için araç zorlanirya hani az bişey o durumlarda hırıltı geliyor adeta ama 3 silindirli olmasindan sesli ve titreşimli çalişmasina normal denildi 20 bin bakimini özel serviste yaptirdim bir anormallik yok denildi halende kullaniyoruz araç hakkatten sesli çalişmasa 1,6 gibi seri atik 5 kişi bagaj agzina kadar yüklü edirne enez'e gittik hiç sıkıntı çıkarmadi kilima açikken hani yokuşlarda tirmalamadi ama olsun o kadar da trafik kurallarina uyarak kimi yerde 70 90 110 sınırlarinda gidip geldik .

    ablam bir kaza yapmişti altini ön tamponun altini kaldirima vurmuştu tampon radyötör cam suyu haznesi doguş oto esenyurtta değişti 1 hafta kadar orada kaldi bunun sonrasinda 20 bin bakimi geldi biraz yakiti fazla gelmeye birde ilk zamanlardaki gibi seri olmadigina inanmaya başladık hemen bakima sokup yag filitreler vs değişti. sonrasinda kaygilarimiz ortadan kalktı (belki pisikolojikti) .

    bunlar dişinda akü ile ilgili bir sorun yaşadık ne oto elektrikçiler ne de doguş oto esenyurt sorunu bulamadi araci atölyede kopile incelemek için 2 ay sonraya rendevu verdiler bu süre zarfında kendim (ben çözdüm sorunu ) gündüz farlari direksiyonun altindaki sigorta kutusunun ordaki düğmeden kapaliydi yanmiyordu fakat ampüllerin biri patlakmış ampül kesmiş . buda nasil oluyorsa elektrik gitmediği düğme off konumunda olduğu halde araba çalışmazken park halinde 2 gün bekleyince aküyü tamamen boşaltıyordu o ambülü elimle değiştirdim sonrasinda akü normala döndü o ampülün patlak olduğunu esenyurt doğuş otoda skodaya bakan servis elemanına da söyledim puslanmiş bir garip yanmiyorda biri yaniyor biri yanmiyor dedim o lambalara elektrik gitmiyorken aküyü bitiriyor olamaz dedi bakma ihtiyaci bile duymadan atelye için randevu defterine yazdi araci bu süre zarfında o ampülü değiştirdim sonrasinda da randevuya gitmedim . ( önyargili davrandi ) . sözünü ettiğim tampon değişimi işleminde o ampül far işlem görmüş ondan sonra ampül kesmiş .aküyü bitiryordu hep .


    Yetkili olsun olmasin servislere güvenim yok mümkün mertebe aracıma ilgilendiğim araca bişey yapilacaksa mümkünse gözümün önünde yapilmasindan yanayim . fazlami pimpirikliyim neyim bilmiyorum .

    Özetle bizim fabia arada debriyaj kavrama noktasinda biraz firenden ayaginizi geç cektiginizde stop etmektense takirtiyi patirtiyi koparıyor saniyorsunuz biyerlerde bişeyler birbirine vuruyor . gürültülü calişiyor .

    Şimdi kafama takildi Esenyurt doğuş otonun gözünden kaçmış olabilirmi bir motor güncellemesi olabilirmi bizim fabia için ..

    şunuda belirteyim micram var şuan otomatik 1.2 benzinli ve buda sesli çalişiyor bu 1.2 lerin hepsimi böledir nedir bilemiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilyus -- 10 Aralık 2013; 0:09:58 >




  • ilyus kullanıcısına yanıt
    Valla teknik olarak bize okulda öğretilenden yola çıkarak cevap vereceğim.

    Tek sayılı silindir sayısına sahip araçlarda titreşimli çalışmanın sebebi 1(Motorsikletlet)- 3-5 (Otomobiller), sizin aracınız üzerinden örnekleyerek gidelim.

    Krank milinin düşünün, pistonlar buna bağlıdır. 3 silindirli araçlarda 1 silindir emme konumundayken aşağıda, 2 silindir onu dengelemek için yanma konumunda ve yukarıda bulunacaktır, dolayısıyla bir yandan 2 kol çekiştiriyor diğer yandan titreşimin kaynağı işte bu salınım hareketindeki dengesizliktir. Aracınızın çok yaktığını düşünmenizin sebeplerinden biri bence durmaksızın artan yakıt fiyatları :). İşin şakası bir yana sizin aracınızın da şehir içinde 5.5-6lt'den aşşağıya yakacağını zannetmiyorum. Hatta zaman zaman ölümcül istanbul trafiğinde 7lt lere yaklaştığını düşünüyorum. Çünkü 1lt'lik yarise sahip bir dostum var. Oda 3 silindir ve istanbul'da yaklaşık 7 lt sularında geziniyor. Ancak o motor oldukça eski bir ünite.
    Akü konusu ve diğer dediklerinizde sonuna kadar haklısınız göz görmeli ne yapılıyorsa yapılsın. Çünkü usta milletinin malesef hepsi demiyorum ama büyük çoğunluğu çakal geçiniyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kocaday -- 22 Aralık 2013; 22:38:10 >




  • İmzama bakarsanız bir Skoda göreceksiniz işte hemen hemen aynılarını bende o araçta yaşadım.VAG grubuna hiç yanaşmam artık.Bu kadar denyo servis nasıl olur anlamıyorum arkadaş.Hadi arabanın anormal arızalarını geçtim ciddi anlamda servisler berbat.
  • Kocaday kullanıcısına yanıt
    Kim ne derse desin bulunduğunuz konumda verdiğiniz tepkiyi ben az bile bulduğumu söyleyebilirim. Bu yaş bu kmde araçta böyle bir sorun tamamen bir marka ayıbıdır ve kınanması en doğal haktır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.