Şimdi Ara

SKODA ALINMAMASI İÇİN YAŞADIKLARIMIZI PAYLAŞIYORUM. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
1
Favori
3.421
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yaşadığı bir sorunu dile getirmiş arkadaş bazılarının zoruna gitmiş. Forumun mantığı bu zaten.
  • Olay marka değil yetkili servis sorunu anladığım kadarıyla.

    Böyle bir hatanın kesinlikle arkasında durulmalı.

    Servisin en yetkili kişisi ile görüş ve gerekirse davınızı açın çatır çatır uğraşın..
  • skoda abisi gibi sorunlu marka, arabaları güzel ama malesef müşteri memnuniyeti sıfır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bozak07

    Olay marka değil yetkili servis sorunu anladığım kadarıyla.

    Böyle bir hatanın kesinlikle arkasında durulmalı.

    Servisin en yetkili kişisi ile görüş ve gerekirse davınızı açın çatır çatır uğraşın..



    Aynen dediğiniz gibi sorun servisin negatif ve cahilce yaklaşımı.

    Eğer pozitif bir tutuma dönülmezse ki dönüleceğe benzemiyor.

    Dava açılacak gibi duruyor, aracın sahibi zaten Yargı mensubu olduğu için sonuna kadar gideceğiz gibi duruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kocaday

    quote:

    Orijinalden alıntı: bozak07

    Olay marka değil yetkili servis sorunu anladığım kadarıyla.

    Böyle bir hatanın kesinlikle arkasında durulmalı.

    Servisin en yetkili kişisi ile görüş ve gerekirse davınızı açın çatır çatır uğraşın..



    Aynen dediğiniz gibi sorun servisin negatif ve cahilce yaklaşımı.

    Eğer pozitif bir tutuma dönülmezse ki dönüleceğe benzemiyor.

    Dava açılacak gibi duruyor, aracın sahibi zaten Yargı mensubu olduğu için sonuna kadar gideceğiz gibi duruyor.




    O zaman işiniz daha kolay. Böyle hakkımızı ararsak adam ederiz diye düşünüyorum.

    Aracı sattıktan sonra ne olursa kullanıcı hatası. Yok ya.. Sizin gibi uğraşan insanları görünce seviniyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: babasamsunlu

    fanboylar uğramış buralara.sanki skoda babalarının malı toz kondurmuyorlar

    Yarısı yenmiş elmanın fanboylarının otomobil varyasyonları
  • Kocaday kullanıcısına yanıt
    Hocam aslında sorun Skoda'da değil de ilgili bayiide bence. Genelleme yapmamak lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    quote:

    Orijinalden alıntı: babasamsunlu

    fanboylar uğramış buralara.sanki skoda babalarının malı toz kondurmuyorlar

    Yarısı yenmiş elmanın fanboylarının otomobil varyasyonları

    ne çektik şu elmacı ve vosvosculardan (makara yapıyorum kimse üstüne alınmasın)




  • Yepyeni araçta sorun yaşayan bir insanın, markaya öfke duymasını normal karşılamak gerek..
    Keşke volvo veya toyotadan devam etseydiniz.. TSI+DSG deyince insan şöyle bir irkiliyor..
    Açıkçası triger arızası olmasaydı da, bu kombinasyonla 200-300 bin kmleri arıza yaşamadan göreceğinizi zaten zannetmiyorum..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vay arkadaş!
    Toyota sahibiyim. Biri gelip Toyota'yı kuranın anasına avradına sövse burada...Bana ne? Bu ne sahiplenmedir...

    Belki her markada böyle olaylar yaşanabilir. Ama servisin tavrı bu tarzda olmamalı. Konuyu inceleyip, garantiden halletmeliler.

    Ayrıca bence, hangi alanda olursa olsun yaşanılan olumsuzlukları nette paylaşmak lazım ki, yavaş yavaş da olsa adam olsunlar.
  • Skodaya bu kadar yüklenmenize gerek yoktu sorun bayide olabilir.Sonuçta araba bu her sorun çıkabilir.
  • nedir bu vw ve skoda cıların marka fanatizmi ? sakın babalarına küfür edilmiş gibi savunuyorlar renault a laf edilir teneke denilir fiat ın hangi modeli olursa olsun bravo ya bile tofaş denilir , citroen ile pug itin .ötüne sokulur, volvo ya bile premium değil denilir küçümsenilir ama vw ile skoda için en ufak bir eleştiri yapılıp konu açılırsa yer yerinden oynar ne biçim iş anlamadım kendinizi kandırmayın ne vw nede skoda premium falan değil anca bunu kendinize inandırırsınız kıçı kırık skoda yı bilmesek adamlar bize mercedes muadili diye yutturacak yok böyle bir olay yaaa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    SAÇMA SAPAN KONU AÇMA KARDEŞİM...

    SENİN TEYZENİN ARACI BOZULDU DİYE NİYE MARKAYI KÖTÜLÜYORSUN ...

    DAHA NE ARIZA OLDUĞUNU BİLMEDEN GELMİŞ ORTALIĞI VELVELEYE VERİYORSUN..BİR DUR HERALDE TEYZENİN ARABASINI BİZ BUNU YAPAMADIK ALIN GÖTÜRÜN DİYECEK HALLERİ YOK,SEN BİLE NE OLDUĞUNUN FARKINDA DEĞİLSİN,GAZA GELMİŞ KOŞA KOŞA GELMİŞ KONU AÇMIŞSIN...

    SEN ALMA KARDEŞİM ,VOLVONLA SANA MUTLULUKLAR...

    fanboy alert
  • Bir marka uzun yıllar bir fan oluşturamamış ve bir gideri olmamaışsa muhakakk bir sebebi vardır geçmiş olsun canını sıkmaya değmez
  • skoda ceosu bile böyle savunmaz markayı
  • konuyu açan arkadaşa teşekkür ediyor, konuyu açanı garipseyenlere de teessüf ediyorum.
    bilinçli tüketiciysek birbirimizi uyarmak zorundayız. her yeri aramalı, organize olmalı, birbirimize
    haber vermeliyiz ki müşterinin değeri anlaşılsın. hem bizi paramızla rezil edecekler hem de sessiz
    kalmamızı bekleyecekler. birbirimize haber vermezsek bugün arkadaşın başına gelen yarın bizim
    başımıza gelir. zaten forumun, paylaşımın sebebi bu, yardımlaşma...
  • Grande Punto sahibiyim. Aracımı 2. el 120.000 km de aldım.

    Aracın city direksiyonunda arıza çıktı. Aracın son bakımları yetkili serviste yapılmamış. 100 bine kadar yapılmış.

    Yetkili servis hiçbir ücret istemeden direksiyondaki arızayı teknik arıza olduğundan giderdi.

    Fiat bu bakımdan saygımı kazandı ama arabaları gerçekten alman arabalarına göre biraz kötü. Tabi fiyat olarak da ucuz..

    Bu anlamda uyaran arkadaşa teşekkürler. Bende Fiat'ı bu anlamda tavsiye ederim. (Zaten yetkili servis yapmasa da parçaları genel olarak ucuz, no problem:) )
  • sakin ol şampiyon.bütün markalarda bu tarz arızalar,problemler yaşanabiliyor.geçmiş olsun.benim aracım 35 bin km ye geldi hiçbir problem yaşamadım.çevremde 8-10 yıldır skoda kullanıp çok memnun olanlar var.fabianın biri almanyada 1 milyon km yol yaptı.napalım şimdi bizde böyle konular mı açalım!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kocaday

    quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    SAÇMA SAPAN KONU AÇMA KARDEŞİM...

    SENİN TEYZENİN ARACI BOZULDU DİYE NİYE MARKAYI KÖTÜLÜYORSUN ...

    DAHA NE ARIZA OLDUĞUNU BİLMEDEN GELMİŞ ORTALIĞI VELVELEYE VERİYORSUN..BİR DUR HERALDE TEYZENİN ARABASINI BİZ BUNU YAPAMADIK ALIN GÖTÜRÜN DİYECEK HALLERİ YOK,SEN BİLE NE OLDUĞUNUN FARKINDA DEĞİLSİN,GAZA GELMİŞ KOŞA KOŞA GELMİŞ KONU AÇMIŞSIN...

    SEN ALMA KARDEŞİM ,VOLVONLA SANA MUTLULUKLAR...

    Güven hocam, 26000km'de ki bir araç nasıl oluyorda?
    Triger zincirini gevşetebiliyor? Nasıl değişimi gerekebiliyor. (Son derece insancıl bir kullanımla.)
    Doğal olarakda subapları eğiyor tabi trigerin orjinal konumu bir şekilde yitirmesiyle.

    Peki bu duruma bayiye soruyoruz, bu durum nasıl gerçekleşebilir?

    Cevap : ARABADIR BU OLUR? Bilemeyiz!!! Bilemezsen bu işi yapmayacaksın dostum ne tip bir zorlanmaya araç maruz kaldığında trigeri kopartabileceğini, sonrasında motorun yatak sarabileceğine kadar ne gibi durumlara maruz kalabileceğini ya anlatacaksın ya video simülasyonunu gösterip müşterinin içini rahatlatacaksın. 26000km'de ki bir araç nasıl triger zinciri konumunu yitirebiliyor.(Kopma yok.) Subapları eğebiliyor? Bu bir kalite göstergesi değil midir?????

    Gidiliyor, üst düzey Skoda çalışanlarına dahi ulaşılıyor. Ancak ne bir geri dönüş, ne de bilgi dönüşü geliyor. Bizim tarafımızdan tekrar arama gerçekleitirildiğinde telefonlara çıkılmıyor.

    Sana senin anlayacağın dille basit bir örnek vereyim; geçtiğimiz günlerde sıfır km bir TOYOTA COROLLA satılıyor. Sahibi diyor ki; aracımın boyasında bir problem var sanırım diyor yer yer parlaklık sorunları görmüş.
    Bayiye gidiyor bu şikayetle.Daha sonra bayi ADAPAZARI fabrikasını arıyor.Bir ekip yola çıkıyor araç üzerinde testler yapıyorlar ve aracın ASİT YAĞMURUNA maruz kaldığını müşteriye ispatlıyorlar. El sıkışıp taraflar ayrılıyorlar.
    Bizim anlamadığımız hem distribütör hem ilgili bayinin duyarsız ve ilgisiz oluşudur.Böyle örneklerle karşılaşınca düğer tüketicileride uyarmak en doğal hakkımızdır. Siz Skodanızla mutlu mesut olabilirsiniz ama böyle örneklerinde ülkenizde var olduğunu bilmek sizinde en doğal hakkınız olmalı.

    Amacım:Volvo yada Toyota reklamı yapmak değildir. Hayatıma girmiş ve sorun yaşamadığım araçlar olduğunu içindir. Bunu da son kullanıcıyla paylaşmamdan daha doğal bir şey olamaz.
    Bu forumun amacı insanların bilgi paylaşımında bulunmasıdır. Konunun çöp olup olmayacağını denetleyebilecek forum yöneticileri mevcuttur. Gelişmelerden haberdar edeceğim.

    Alıntıları Göster
    Çok sağlam bir ayar vermişsiniz üstad. Yok öyle ''sen git volvonla mutlu mesut yaşa'' üslubunda çıkışlar
    Ana konuya gelince, ben bu tür durumlarda Türkiye'de hiçbir markaya güvenmiyorum maalesef. Daha ağır bi mesele yaşayan bi tiguan sahibi vardı hatta.Forumda ne çektiğini anlatmıştı. Umarım en kısa zamanda çözülür meseleniz. Paylaşım için de teşekkürler.
    @Kocaday




  • geçmiş olsun nasıl olmuş o öyle

    biz favoritimizi uzun yıllar boyu kullandık gık demedi araç. 1993 yılında sıfır olarak aldık tamda wv ile birleştiği zaman 91 de birleştilerdi sanırım . 93 favorit lx bizi heryere taşıdı.Bir kere ağır kaza yapmış babam o zaman orjinal parçalar varken halledilmiş , 2.ağır kazasından sonra soğuduk araçtan eskimişti zaten 15 sene taşıdı bizi km de 160 binlerdeydi .Babam çok memnundu aracından ama son kazadan sonra düzen tutmadı ve zorla sattırdık daha güvenli araç almak için .

    abim bir ara fabia kullandı sıkıntısız kullandı bakımlıydıda . Sonra sattığı adam beyin arızası yaşamış araç çalışmamış düzgünde kullandı baktıkta yani neden öyle bir sorun olduğu bilinmeden geçti gitti.İşin ilginç tarafı onun fabia sı 2006-2008 model civarlarındaydı yyanlış hatırlamıyorsam yani modeli 93 favorite göre yüksekti fakat kullanılan motor aynı motordu fabia da bi motor kapağını kaldırdık aynıydı 93 favo da enjeksiyon eksikti sadece




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.