Şimdi Ara

skoda mı hyundai mi.bu gün almaya gideceğim akşam üstü (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
0
Favori
3.700
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliak81.81

    HYUNDAİ ACCENT ERA 1.4 TEAM LPG 2009 model 23.000 tl 63.000 km


    SKODA FABİA 1.4 TDİ AMBİENTE dizel 2007 model 21.000 tl 100.000km

    iki araçtan hangisini tercih edeyim.
    beklentilerim
    az yakıt
    sorunsuz kullanım. sürekli sanayi ye gitmek istemiyorum.
    ilk arabam olacak.acemiyim.
    istediğim zaman satmaktan kasıt fazla zarar etmeden kısa sürede elimden çıkarmak. piyasasının sabit kalması yada artması.arada uçurum olmasın da. 2 sene sonra %30-50 zararla satmayayım.



    Aksam oldu geciyor. Ne aldin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manalaus

    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Şu fotoğrafı da ekleyelim bari, paylaşmak farz oldu.

     skoda mı hyundai mi.bu gün almaya gideceğim akşam üstü




    Çok kişinin üzeri çizildi bu fotoğraf yüzünden, değerimi bil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Accent Era ne aktif ne de pasif olarak hiçbir şekilde güven vermiyor.Arabada can taşıyacaksınız.2.eli hızlı diye araba alacaksak hepimiz Şahin'e binelim.

     skoda mı hyundai mi.bu gün almaya gideceğim akşam üstü

    +1 kesinlikle doğru.Şu an en hızlı satılan araba hala R9 Broadway.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turgay0651


    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Accent Era ne aktif ne de pasif olarak hiçbir şekilde güven vermiyor.Arabada can taşıyacaksınız.2.eli hızlı diye araba alacaksak hepimiz Şahin'e binelim.

     skoda mı hyundai mi.bu gün almaya gideceğim akşam üstü

    +1 kesinlikle doğru.Şu an en hızlı satılan araba hala R9 Broadway.

    Özellikle Güney ve Güneydoğu köylerinde baştacı bu araba.

    Adamın kapısında ya Toros ya Broadway ya da Symbol vardır.Nadiren Corolla falan denk geliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dirk Nowitzki

    Nasıl kaza yaptığını bilmediğiniz arabalarının fotolarını niye koyuyorsunuz?Kimi kazada Volvoda perte çıkar.

    ellerine sağlık bir aracı kara listeye almanın en basit yolu neden ve ne şekilde..

    konuya dönersek ben erayı alırdım.
  • internette sorun oldu. hyundai ile görüşmeye gidiyorum.servise baktıracağım.bi terslik çıkmaz ise alacağım inşallah.herkeze çok teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    quote:

    Orijinalden alıntı: manalaus

    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Şu fotoğrafı da ekleyelim bari, paylaşmak farz oldu.

     skoda mı hyundai mi.bu gün almaya gideceğim akşam üstü




    Çok kişinin üzeri çizildi bu fotoğraf yüzünden, değerimi bil.

    Üstün alman teknolojisi işte bu. Kısa Mesafede dönsün diye alt takım yan dönüyo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: delgado5445


    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Accent Era ne aktif ne de pasif olarak hiçbir şekilde güven vermiyor.Arabada can taşıyacaksınız.2.eli hızlı diye araba alacaksak hepimiz Şahin'e binelim.

     skoda mı hyundai mi.bu gün almaya gideceğim akşam üstü

    Kazalı arac resmiyle aracmı kıyaslanır





  • avensis42 kullanıcısına yanıt
    Ona bakarsanız bir tane lamborghini 2ye ayrılmış fotosuda var dı forumda amma bu yinede skoda fabianın şasasinin kaliteli yada kalitesi olduğunu göstermez birde araç kaportası en çok yanlardan hasar alır euro ncap teslerindede direğe çarpmada nerdeyse her araçta ortaya kadar giriyor. @avensis42
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Ona bakarsanız bir tane lamborghini 2ye ayrılmış fotosuda var dı forumda amma bu yinede skoda fabianın şasasinin kaliteli yada kalitesi olduğunu göstermez birde araç kaportası en çok yanlardan hasar alır euro ncap teslerindede direğe çarpmada nerdeyse her araçta ortaya kadar giriyor. @avensis42

    hemen senin bu mesajını üstünde bir üye ne yazmış baksana kazalı araç resmi ile araçmı kıyaslanır demiş..

    ilk üyenin birisi hyundainin kazalı resmini paylaşınca bende bilerek skodanınkini paylaştım..
  • ERA
  • avensis42 kullanıcısına yanıt
    biliyorum bende resmi lambonunkini sonra gördüm ben sadece araçların kazaya göre değilde güvenlik önlemlerine göre yargılanmasını isterim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    biliyorum bende resmi lambonunkini sonra gördüm ben sadece araçların kazaya göre değilde güvenlik önlemlerine göre yargılanmasını isterim.

    aynen bende dalga geçtim yani :) ne arabalar var perte çıkmış.. malum bir üye var herşeyi çok iyi bilir ya hemen hyundainin kazalı resmini koyup skodayı tavsiye etmiş :)
  • Stand Alone kullanıcısına yanıt
    Dahada geçtiniz şimdi vw yağar bakın arabanın sadece altı gitmiş üstü tank gibi güvenli derler ben olsam bende derim buda mı dsgden kaynaklı merak ettim. @Stand Alone
  • Eraya baktirirken mutlaka lifte kaldirip on takimlara baksinlar; biraz sorunlu oluyor; taksici bi abiyle konusmustuk "sofore verilecek araba degil"diyordu, arac sahibi zaten hor kullanmaz..
    dayimda da era var; servis travers salincak v.s. bissuru masraf cikardi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aliak81.81 A kullanıcısına yanıt
    kilometre ve model farkıdnan dolayı era derim ben. üstelik benzinli motor daha az yıpranmıştır. dizel yorucu olur . 0.123 saniye düşünürdüm en fazla. tabi sadace bu 2 seçenek arasında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Dahada geçtiniz şimdi vw yağar bakın arabanın sadece altı gitmiş üstü tank gibi güvenli derler ben olsam bende derim buda mı dsgden kaynaklı merak ettim. @Stand Alone

    Bağımsız süspansiyonun etkisi bunlar, her şey yolunda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rallier_61 kullanıcısına yanıt
    cevap yazamadım il dışına acil bir iş işin çıkmak zorunda kaldım.
    erayı almayı tercih ettim çeşitli sebep ve bana dah uygun geldiği için.dediklerinizi hyundai yetkili servisine gösterdiğimde özellikler belirtirim. başka neye dikkat etmeliyim.


    bir de özellikle arkadaşlardan bir ricam var.

    LÜTFEN
    şu fotoğraf meselesini kapatsak. her araba da olabilecek kazalar.ve arabanın hızı şiddeti aldığı cisim v.b. gibi durumları bunları farklı kılar.onun için LÜTFEN kırıcı olmayalım arkadaşlar. siziden rica ediyorum.


    emeği geçen tüm forumdonanım arkadaşlarım adına çok teşekkür ederim.
  • Bizde 97 Hyundai Elantra 1.8 GLS Otomatik araç var Benzin/LPG ile çalışan. Biz bütçemize göre aldığımız bu aracımızdan son derece memnunuz. Zaten Hyundai dedim miydi Sonata ve Elantra konusuna son derece önem veren bir şirket çıkıyor ortaya.

    Maalesef aynı şeyi Accent için diyemem. Lakin Accent için de kötü araba demek doğru olmaz. Sonuçta taksicilerin çoğu Accent kullanıyor ki bu da Accent arabaların motor aksamıyla, yürüyeniyle, yakıt ve servis gibi sorunlarla pek de karşılaşmadıkları anlamına gelir. Aksi takdirde taksiciler Accentleri tercih etmezdi.

    Yakıt konusunda LPG'li bir Hyundai velev ki motoru 1.4-1.6 civarında ise gayet ekonomik bir araç çıkıyor ortaya. Bizim 1.8 ve 97 model 200000 km üzerindeki otomatik vites aracımız İstanbul'un en trafikli bölgelerinde bile LPG'de km de 35 kuruşu geçmiyor. Normal şehir içinde 30 kuruş civarlarındayken uzun yolda ise 25 kuruşlara kadar düşüyor. Tabi burda kullanım tarzı ve aracın bakım durumu da önem taşıyor. Yağını suyunu bujilerini vs taze tutarsan km de 5-10 kuruş arası oynar. Aslında kuruş bazında vermektense litre bazında versem daha iyi; malum ülkemizde yakıt fiyatları günü birlik değişiyor.

    Tüm değerlerde bebeğimizden dolayı klima sıcak ya da soğuk olsun açık durumda olmak üzere:

    Yoğun trafikte şehir içi: Benzin 8-9 litre, LPG: 11-12 litre.
    Normal trafikte şehir içi: Benzin 7-8 litre, LPG: 10-11 litre.
    Uzun yolda 90-110 km hızlarda: Benzin: 6-7 litre, LPG: 8-9 litre.
    Uzun yolda 120-130 km hızlarda: Benzin: 7-9 litre, LPG: 9-10 litre.

    Bu değerleri 1.4-1.6 bir araçla 1-2 litre daha düşürmek olasıdır.

    Bizim esas sıkıntımız parça bulmak oluyor modeli nedeniyle. Ama yeni bir modelde bu parça sıkıntısı yaşamazsınız. Servisi de bu sınıftaki bir araç için gayet uygun oluyor. Özellikle İstanbul'da yetkili servis yerine deneme yanılma yoluyla bulunmuş sanayi ustaları aracı cillop gibi edip teslim ediyor. Düzce'de olduğunuz için ağır bakım gerektiren durumlarda İstanbul'u tercih edebilirsiniz.

    Otomatik viteslerine gelince: Normalde 200000 km yi hiç sorunsuz deviren vitesleri var. Ben aracı 2011'de çok uygun bir fiyata; piyasasının 3500 TL civarı altına almıştım vitesindeki sorunlardan dolayı ve tamamen bozulana dek bekledim ve en sonunda bozulunca 3000 TL yi daha Temmuz 2013'te bayıldım. Tabi hazır açılmışken vitesin yanında motor kısmında da pek çok yeniliğe gittiğim için bu fiyat çıktı. Her neyse kısacası eğer otomatik vites alacaksanız gerçekten sağlam bir ustaya götürüp baktırmanız doğru olacaktır ki hem ileride sorun çıkartıp çıkartmayacağını öğrenmiş hem de gerekirse fiyattan düşme sebebi olarak kullanabilmiş olursunuz. Eğer aracı otomatik vites alırsanız size hem otomatik viteslerle ilgili bir link veririz hem de sorularınız olursa bilgimiz dahilinde cevaplarız.

    Hyundai araçlarda Sonata'nın ne denli sağlam bir araç olduğunu biliyoruz. Lakin ne kadar önem verseler de bir Elantra'da bir Accent'te bir Getz'de ve diğer modellerinde dikkatli kullanmak her zaman doğru olandır. Öyle 160-180 yapayım gibi saçma sapan işlere değil Hyundai araçlarla Mercedes BMW Audi gibi araçlarla bile girmek doğru değildir acil bir durum olmadıkça. O yüzden Hyundai araçlarda aralığınız 90-110 civarı; hadi otobanda da 120-130 civarı olmalıdır. Bu hızları koruduğunuz ve daha da önemlisi trafikte hatalı sürüş yapmadığınız sürece başınıza bir sıkıntı gelmeyecektir. Haa karşıdan gelen hayvandır, orası ayrı mesele.

    İşin özü: Skoda Fabia'yı hiç bilmem ama sanmam ki o da kötü olsun; sadece ikinci el piyasası sıkıntılı bir araç. Hyundai araçları ise bütçeniz dahilinde evet, tavsiye ederim. Tekrar ediyorum ki: Otomatik vitesi başta olmak üzere motoru ve yürüyen aksamına gerçekten çok sıkı bir şekilde baktırmanız lazım.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.