Şimdi Ara

Skoda Rapid- Seat Toledo Karşılaştırmalı Test Yazısı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
0
Favori
8.382
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SATIŞ RAKAMLARI 2013 MART RAPİD:303,TOLEDO:65, NİSAN RAPİD:170, TOLEDO:104; MAYIS RAPİD: 184, TOLEDO: 90... Bu rakamlardan ne anlıyorsunuz ? Bu arada mayıs ayındaki emsal araçların satışları şöyleydi:
    1 Fiat Linea 5,259
    4 Renault Symbol 2,415
    27 Citroen C-Elysee 860
    30 Hyundai Accent Blue 850
    32 Peugeot 301 836
    71 Chevrolet Cruze Sedan 248
    88 Kia Rio 183




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HarunHoca -- 17 Haziran 2013; 14:49:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanno

    Teşekkürler :) Beğenmenize sevindim

    Ben de cok begendim emeginize saglik

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnceleme çok güzel olmuş teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lamettrie -- 17 Haziran 2013; 23:39:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcake±

    quote:

    Orijinalden alıntı: ibiskom

    Rapidi bilmem ama toledo b sekmenti bir araba mı ya ?

    Evet, önceden C sınıfındaydı sonradan B'ye kaydı.

    Büyük hacmine bakıp aldanmayın...

    sadece hacim değil ki fiyatlar vs. de c gibi sanki
  • ibiskom İ kullanıcısına yanıt
    toledo ve rapid C segmenti gibi görünse de B segmenti araçlar. Diz mesafesi, bagaj hacmi ve aracın uzunluğu iyi gibi görünse de C sınıfı araçlardan bariz şekilde dar araçlar. 7ile 11 cm daha dar bir üst segmente göre. Bu iki araç B segmentinin en iyi özelliklerine ve donanımlarına sahip olsa da belki tek ve en belirgin başarısızlığı sadece 1706 cm olan eni. ancak aracın içine girdiğinizde bunu hissettirmiyor araç. en azından ben hissetmedim. basık ve dar bir araç izlenimi vermedi bana. ancak fiyatlarını hak etmiyorlar. bu sınıftaki en iyi fakat en pahalı araçlar. insan full donanımlı bir toledo veya rapid mi yoksa baz donanımlı c segmenti bir araç mı ikileminde kalıyor. boş bir jetta(trendline) neredeyse aynı fiyat. toledo 42.800, jetta 44.100 TL
  • bu fiyatlar ile şansı düşük. Skoda bayinde bakmıştım oyuncak gibi geldi. Nisan ayında düz vites cruze dizel sormuştum metalik düz vites., 48.000 tl denmişti. Bu firmalar milleti düdüklüyor.
  • trojana T kullanıcısına yanıt
    bu fiyatlarla işinin zor olduğu konusunda haklısınız. ancak galeride ve daha öncesinde outoshowda incelediğimde hiç de oyuncak gibi gelmemişti. bu araca üst taraftan, yani pasat, mondeo, avensis gibi d segmentinden veya flunce, focus,jetta, corolla gibi c segmenti tarafından bakarsanız tabii ki boyutları ve özellikleri itibariye oyuncak gibi gelebilir. Ancak kendi emsalleri ve rakipleri olan c-elysee, aveo, 301, accent blue, symbol tarafından bakarsanız kaliteli ve oturaklı bir araç olduğunu görürsünüz. ha tabi fiyatı fazla. üç bin tl daha az olmalıydı en az.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    bu fiyatlarla işinin zor olduğu konusunda haklısınız. ancak galeride ve daha öncesinde outoshowda incelediğimde hiç de oyuncak gibi gelmemişti. bu araca üst taraftan, yani pasat, mondeo, avensis gibi d segmentinden veya flunce, focus,jetta, corolla gibi c segmenti tarafından bakarsanız tabii ki boyutları ve özellikleri itibariye oyuncak gibi gelebilir. Ancak kendi emsalleri ve rakipleri olan c-elysee, aveo, 301, accent blue, symbol tarafından bakarsanız kaliteli ve oturaklı bir araç olduğunu görürsünüz. ha tabi fiyatı fazla. üç bin tl daha az olmalıydı en az.

    Ben c sınıfı Octavia ile karşılaştırdığımda baya ufak geldi baya. Sonuç olarak b sınıfı bir araç, ölçüleri normaldir. Bana zaten bütün b sınıfları ufak geliyor. Hatta c sınıfıda ufak geliyor. Bir daha araç alırsam d sınıfı alacağım ancak ona sığarım. Oturaklılık açısından bana toledo b sınıfları içinde daha oturaklı geldi. c elysee yi ve 301 i kullandım bana daha önce şirkette kullanmış olduğum albea gibi geldi.




  • trojana T kullanıcısına yanıt
    şimdi durumu düzelttin mirim. biliyorsun elmalar elmalarla armutlar armutlarla. neticede neka ekmek oka köfte olayı. ben de isterim d segmenti bir araç kullanayım ama o kudret yok bende şahsen.
  • Ya fiyatları biraz düzgün olsa alacağım da şu haliyle hem rapid hem toledo uzak kalıyor. 40.000 altına 1,2 esp'li araç olsa olur.

    Gerçi bütün araçlar son dönemde zamlandılar. Üstüne de 2.el piyasası koydu... :(
  • senin yorumlar güzel oluyor. başarılar.
  • mcake± kullanıcısına yanıt
    bu fiyatlar çok mu oluyor yoksa bizde mi para yeterince yok ben de anlamıyorum. ama bir gerçek var ki 40 binin üzerine çıkmadan eli yüzü düzgün güvenli espli felan bir araç almak mümkün görünmüyor. anlaşılan biraz dfaha çok çalışmamız lazım dostum.
  • Yok be hocam. Ben tam full sunrooflu, sedefli siyah (ışığa göre renk değiştiren) dizel otomatik Ceed'i 2011'de 46000'e alacaktım. Bir arkadaşımın yönlendirmesiyle vazgeçip içerisinde kiracı olan dükkan aldım.

    Yine geçen sene tam bugünlerde krediyle niyetlenerek yeni kasa Honda civic otomatik sunrooflu tam full 48.000 fiyat aldım. Çok yakar diye vazgeçirdiler.

    Toyota yeni kasaya niyetlendim. 1,6 benzinli düz vites baz donanım (esp tarzı güvenlik tamdı ama) 48.000 TL idi. Motoru kasayı kaldırmaz dediler yine vazgeçirdiler.

    Yine 2012'de bu sefer krediyle 44.000 TL'ye Megane III yine tam full, dizel, sunrooflu, navigasyonlu, dönüşe uyarlı bixenon, düz vites aracın kaporasını veriyordum eşim bırakmadı. Borçlarını azaltmadan yapma dedi.

    Şimdi borçlarım bitti ama araçların yanına yaklaşılmıyor.

    Cumartesi Toyota Corolla'ya baktım fulleri 65.000. Yuh yani.
    Mitsubishi ,6 düz vites 45.000(tek donanımlı)
    Kia Ceed Full 65.000, Rio full bie 48.000

    Ya millet krediyle 3-5 sene yazılıyor da aracı alıyor, ya kolay para kazanma yolu var da biz bilmiyoruz, yada bizim millet mereklı araç almaya zaten satılıyor diye herşeye razı. Bizim yan binada 20 senedir kirada oturup 60.000 TL üstü aracı olan 3 kişi var.




  • Toledo'nun dengi Octavia oluyor, Rapid değil.
  • jay jay justified kullanıcısına yanıt
    eskiden öyleydi!
  • Teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için, bir linea vakası daha diyebiliriz o vakit. ;)
  • mcake± kullanıcısına yanıt
    yine de araştırmalarıma göre sedan olarak full diyebileceğimiz güvenlik testlerinde başarılı olmuş eksiği pek olmayan benzinli de olsa sıfır araç olarak toledo 1.2 tsi den başka araç göremiyorum şu an piyasada. rapid diyemiyorum aynı araç olmasına rağmen. çünkü 1.2 motorda full versiyonu yok. satış fiyatı 42.800 TL. 42 bine verirler. navigasyon start stop kış paketi vesaire 45 bine biter. eksiği olmayan bir araç olur en güvenlisinden. sene sonunu bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: disintegration

    paylaşım için teşekkürler.....

    Ben teşekkür ederim ilginiz için :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    Yorumunuz son derece düzeyli, makul, mantıklı ve objektif olmuş. kasım ayından itibaren bu araçları inceliyorum ve ben de belirttiğiniz sonuçlara ulaşmış bulunuyorum. Bence de B segmentinde, donanım, teknik, güvenlik, bagaj kapasitesi, oturaklık, görünüm güzelliği ve yakıt tüketimi konusunda tartışmasız en önde iki araç. keşke 1.2 tsi motorun test sonuçları da olsaydı yazıda.Ancak motor zaten biline tsi motor. dolayısıyla önemli olan aracın yorumda belirtilen özellikleri. Yazıda gayet güzel belirtilmiş. Yorumlarınıza büyük oranda katılıyorum. keşke plastik malzeme kalitesi dediğiniz gibi daha iyi olsa idi ve fiyatı da 3 bin tl daha az olsa idi.Sonunda sorulduğu için söylüyorum; benim de tercihim şu an daha az satılıyor olmasına rağmen toledo olacak. Çünkü arka stoplar daha güzel görünüyor, direksiyon üç kollu daha güzel duruyor ve opsiyonları daha fazla.


    Yorumlarımı beğenmenize sevindim :)

    Kesinlikle benzer düşüncelere sahibiz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    SATIŞ RAKAMLARI 2013 MART RAPİD:303,TOLEDO:65, NİSAN RAPİD:170, TOLEDO:104; MAYIS RAPİD: 184, TOLEDO: 90... Bu rakamlardan ne anlıyorsunuz ? Bu arada mayıs ayındaki emsal araçların satışları şöyleydi:
    1 Fiat Linea 5,259
    4 Renault Symbol 2,415
    27 Citroen C-Elysee 860
    30 Hyundai Accent Blue 850
    32 Peugeot 301 836
    71 Chevrolet Cruze Sedan 248
    88 Kia Rio 183



    Bu rakamların en büyük sebebi yüksek fiyatları. Yüksek alım masrafı ve parça fiyatları sebebiyle filolar bu aracı tercih etmiyor. Zaten diğer araçlarında 1.000'li satışlara ulaşmasının en büyük sebebi filolar. Ancak araç tanındıkça dah fazla sayılara ulaşacaktır. Tabi daha çok bireysel müşterilere yönelik bir araç olduğu için Linea ve C Elysee gibi araçları satışta geçemez bence




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.