Şimdi Ara

Skoda Rapid- Seat Toledo Karşılaştırmalı Test Yazısı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
64
Cevap
0
Favori
8.374
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 5000 TL indirime girmesi gerek rapid ve toledonun

    aksi taktirde sinek avlamaya devam
  • Beğenmenize sevindim :) Teşekkür ederim
  • okanno O kullanıcısına yanıt
    acaba bizim amatör olarak gördüğümüz bu gerçekleri firma ceoları görmüyorlar mı, yoksa umurlarında mı değil ? Acaba biz kokmuş balık satmıyoruz fiyatı bu, beğenirsen alırsın mı diyorlar?
  • Asıl ben teşekkür ederim ilginiz için :)
  • öğretmen58 Ö kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim :)
  • jay jay justified kullanıcısına yanıt
    Bence Rapid ile Toledo fotoğrafına bakıp bir daha düşünmelisiniz.Üretildikleri bant bile aynı bu araçların
  • bence sadece direksiyon için bile toledo tercih edilir...
  • levogrande kullanıcısına yanıt
    aynen öyle +1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HarunHoca -- 19 Haziran 2013; 15:18:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: öğretmen58

    senin yorumlar güzel oluyor. başarılar.

    Teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanno

    Beğenmenize sevindim :) Teşekkür ederim

    Rica ederim tebrigi hak etmistiniz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanno

    Asıl ben teşekkür ederim ilginiz için :)

    ben Skoda fabia mı sattım.. rapid almayı düşünüyordum ama alaşımlı jant ve disk fren sadece elegancelarda var.. ve ben bunu önemsiyorum.. onun da benzinli fiyatı 48.000, şimdi düşünüyorumda bu paraya 2000 tl daha koyup yeni astra sedan 1.4 turbo sport alırım! hem görünüm olarak hem donanım olarak hem marka olarak cok daha mantıklı..
  • serdaresse kullanıcısına yanıt
    söz konusu rapidin DSG Tiptronik olduğunu, aradaki 4 bin tl nin az olmadığını, tiptronik farkını da hesap ettiğinde farkın 7-8 bin tl olduğunu da hesaba katmak lazım. Yoksa astra daha kaliteli bir araç olduğu muhakkak. zaten segmentleri de farklı, hitap ettiği binici profili de.
  • Rapid ve Toledo'nun 10.000 TL indirime girmesi gerek. Yoksa su an cok pahali. Ozellikle full dizel otomatik secenegi maksimum 40000 TL olmali.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • senersongur kullanıcısına yanıt
    olmayacak duaya amin denmez. belki yıl sonu 1-2 bin tl yaparlar. o da belki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcake±

    Yok be hocam. Ben tam full sunrooflu, sedefli siyah (ışığa göre renk değiştiren) dizel otomatik Ceed'i 2011'de 46000'e alacaktım. Bir arkadaşımın yönlendirmesiyle vazgeçip içerisinde kiracı olan dükkan aldım.

    Yine geçen sene tam bugünlerde krediyle niyetlenerek yeni kasa Honda civic otomatik sunrooflu tam full 48.000 fiyat aldım. Çok yakar diye vazgeçirdiler.

    Toyota yeni kasaya niyetlendim. 1,6 benzinli düz vites baz donanım (esp tarzı güvenlik tamdı ama) 48.000 TL idi. Motoru kasayı kaldırmaz dediler yine vazgeçirdiler.

    Yine 2012'de bu sefer krediyle 44.000 TL'ye Megane III yine tam full, dizel, sunrooflu, navigasyonlu, dönüşe uyarlı bixenon, düz vites aracın kaporasını veriyordum eşim bırakmadı. Borçlarını azaltmadan yapma dedi.

    Şimdi borçlarım bitti ama araçların yanına yaklaşılmıyor.

    Cumartesi Toyota Corolla'ya baktım fulleri 65.000. Yuh yani.
    Mitsubishi ,6 düz vites 45.000(tek donanımlı)
    Kia Ceed Full 65.000, Rio full bie 48.000

    Ya millet krediyle 3-5 sene yazılıyor da aracı alıyor, ya kolay para kazanma yolu var da biz bilmiyoruz, yada bizim millet mereklı araç almaya zaten satılıyor diye herşeye razı. Bizim yan binada 20 senedir kirada oturup 60.000 TL üstü aracı olan 3 kişi var.

    tam üstüne bastın.

    birileri bir yerlerden iyi para kazanıyor ama nasıl ben de çok merak ediyorum.

    yakıt fiyatları çıldırmış, çıldırmayı da geçmiş dünya 1. liği için kapışıyor, yollarda arabadan geçilmiyor. arabalar da eften püften değil. dediğin gibi "orta karar bir araba alayım, hadi dizel olsun, kırk yılın başı araba alıyorum, biri ki de donanım alayım" dedin mi 55-60 bine çıkıyorsun. nasıl oluyor vallahi billahi anlamıyorum. 8 yıllık, yüksek lisans yapmış, memurun maaşı çocuk yardımıyla 1950 lira. eşin çalışmıyorsa öl zaten. e hadi eşi de memur olsa 3800 lira eder. yemesen, içmesen, kira da verme, tatile de gitme, krediyle araba alayım desen faiziyle yılarca bu arabaya çalışman gerekiyor. nasıl oluyor ben anlamıyorum.




  • dragotreis kullanıcısına yanıt
    birincisi herkes memur değil. ikincisi biraz dikkatli harcanırsa bir şeyler olur. Ama katılıyorum araba satın almak, dar ve sabit gelirliler için ciddi bir risk ve problem. Alması bi dert, aldıktan sonrası ayrı bi dert. yani ne arabalı ne arabasız. Ancak gerçekten uçuk rakamlar. Bu bağlam toledo ve rapid kötünün, yani B segmentinin iyi arabaları. fakat onlar da gereğinden fazla pahalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    söz konusu rapidin DSG Tiptronik olduğunu, aradaki 4 bin tl nin az olmadığını, tiptronik farkını da hesap ettiğinde farkın 7-8 bin tl olduğunu da hesaba katmak lazım. Yoksa astra daha kaliteli bir araç olduğu muhakkak. zaten segmentleri de farklı, hitap ettiği binici profili de.

    bir astra sedan sport 1.40 t, bir de rapid 1.4 tsi elegance inceleseniz.. motorlarını, torkunu, donanımlarını, malzeme kalitesini aradaki farkı görürsünüz.. yemem içmem 2000 tl fazla verir astra sedan alırım.. ama skodayı seviyorum rapid de hoşuma gitti, demek istediğim disk frenli aliminyum alaşımlı rapid alayım desem 50.000 tl, sizcede pahalı değil mi en azından ambition modelinde de aliminyum alaşımlı jant ve disk fren olması lazım.. cazipliği kalmıyor.. rapid almaya kendimi öyle odaklamıştım ki elimde ki 10 numara fabiamı sattım.. ama fiyatlar ve donanımlar gelince hayal kırıklığına ugradım.. şimdi ise tek düşüncem opel astra sedan ya da mazda 3




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdaresse

    quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    söz konusu rapidin DSG Tiptronik olduğunu, aradaki 4 bin tl nin az olmadığını, tiptronik farkını da hesap ettiğinde farkın 7-8 bin tl olduğunu da hesaba katmak lazım. Yoksa astra daha kaliteli bir araç olduğu muhakkak. zaten segmentleri de farklı, hitap ettiği binici profili de.

    bir astra sedan sport 1.40 t, bir de rapid 1.4 tsi elegance inceleseniz.. motorlarını, torkunu, donanımlarını, malzeme kalitesini aradaki farkı görürsünüz.. yemem içmem 2000 tl fazla verir astra sedan alırım.. ama skodayı seviyorum rapid de hoşuma gitti, demek istediğim disk frenli aliminyum alaşımlı rapid alayım desem 50.000 tl, sizcede pahalı değil mi en azından ambition modelinde de aliminyum alaşımlı jant ve disk fren olması lazım.. cazipliği kalmıyor.. rapid almaya kendimi öyle odaklamıştım ki elimde ki 10 numara fabiamı sattım.. ama fiyatlar ve donanımlar gelince hayal kırıklığına ugradım.. şimdi ise tek düşüncem opel astra sedan ya da mazda 3


    O kadar bütçeniz var ise bence B segmentine bulaşmayın. C segmenti full donanımlı bir benzinli alırsınız.
    Ayrıca Fabia kaç modeldi, motoru ve donanımı neydi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    quote:

    Orijinalden alıntı: serdaresse

    quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    söz konusu rapidin DSG Tiptronik olduğunu, aradaki 4 bin tl nin az olmadığını, tiptronik farkını da hesap ettiğinde farkın 7-8 bin tl olduğunu da hesaba katmak lazım. Yoksa astra daha kaliteli bir araç olduğu muhakkak. zaten segmentleri de farklı, hitap ettiği binici profili de.

    bir astra sedan sport 1.40 t, bir de rapid 1.4 tsi elegance inceleseniz.. motorlarını, torkunu, donanımlarını, malzeme kalitesini aradaki farkı görürsünüz.. yemem içmem 2000 tl fazla verir astra sedan alırım.. ama skodayı seviyorum rapid de hoşuma gitti, demek istediğim disk frenli aliminyum alaşımlı rapid alayım desem 50.000 tl, sizcede pahalı değil mi en azından ambition modelinde de aliminyum alaşımlı jant ve disk fren olması lazım.. cazipliği kalmıyor.. rapid almaya kendimi öyle odaklamıştım ki elimde ki 10 numara fabiamı sattım.. ama fiyatlar ve donanımlar gelince hayal kırıklığına ugradım.. şimdi ise tek düşüncem opel astra sedan ya da mazda 3


    O kadar bütçeniz var ise bence B segmentine bulaşmayın. C segmenti full donanımlı bir benzinli alırsınız.
    Ayrıca Fabia kaç modeldi, motoru ve donanımı neydi ?

    aslında o kadar bütcem yok.. maksimum 40000 civarı düşünüyorum.. ikinci el 2011-2010 1.33 corolla ve mazda 3 lere de bakıyorum.. fabia 1.6 105 hp 2008 di.. 50000 km deydi ve 22500 e verdim.. performansı iyiydi.. bilmiyorum iyi mi yaptım kötümü ama hatcback sevmiyorum sedan almak içindi satma nedenim..




  • Güzel inceleme olmuş...İki araçta da hep sert plastik kullanılmış..301 c elize gibi...Oldukça da pahalı rakiplerine göre...
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.