Şimdi Ara

Skoda Rapid Sedan (21. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.079
Cevap
27
Favori
281.305
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses
    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi
    quote:

    Orijinalden alıntı: evilonthemove
    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona
    güvenliğin opsiyonu olurmu Allah aşkına. karartmalı aynayı otomatık klımayı deri direksıyonu falan yap zaten olması gerekende odur ama şuraya bak perde hava yastıgı için elegance almak gerekıyor. zamanındada o yüzden yeti yi elemiştim. birazcık renoya ( clio ) citroende ( c elyse ) bakıp örnek alsınlar..

    C-elysee de yan hava yastıkları en üst versiyonda var.rapid de ise orta donanımdan itibaren sunuluyor.rapid elegance donanımda perde hava yastıkları var.301 ve elysee de en üst versiyonda bile perde hava yastığı yok.

    Türk halkı güvenliğe bakmaz. Şuan kullandığım araçta dedikleriniz ve daha fazlası standart ama satışlar ortada. Bu model (sedan+HB) ayda 800 civarı filan ancak satılıyor. 4 cam otomaitkse içi de büyükse bi de alman derseniz havada kapar.

    peki neden ?

    Ne neden tam olarak belirtirseniz daha iyi cevaplarım. Ben genel bir yorum yapmıştım. C-elysee güvenlik testi bile olmayan bizim gibi bikaç geri kalmış ülkede satılsın diye yapılmış bir araç. Rapid çok güzel güvenli vs. ama Türkiyeye gelirken kaz gibi yolacaklar ve donanımsız olacak ama bizim millet yine alacak. Niye alacak çünkü Alman teknolojisi var. Arakasında VW var diyecekler. Demek istediğim buydu.

    kerizmi millet arkasında alman teknolojisi var diye bu arabalara bu kadar para veriyorlar
    ya da kerizmi millet 50 - 100 tl ye de ayakkabı varken 180-200 tl ye adidas alıyor
    yine kerizmi millet 100 tl ye de bot varken 220 tl yi harleye bayılıyor
    120 tl ye levis alabiliyor
    2000 tlye iphone doğru yazdım heralde ondan alabiliyor

    ne kadar basit dimi
    vw = misal ford
    ama vw ford dan pahalıya satabiliyor
    i30 golf den aşağı değil ondan pahalı satabiliyor
    aklı başında herkesin gidip diğerlerini alması gerek size göre heralde

    şimdi ben sizin ne demek istediğinizi anladım da
    siz de benim ne demek istediğimi anlayın
    orta da marka olmuş bir şey varsa farkını her türlü alır
    sürprize yer yok alacak o farkı

    şimdi ben yurt dışından gelen ürünlerden satıyorum

    x malı 3 saat çalışıyor - fiyatı 10 lira
    y malı 6 saat çalışyor - fiyatı 25 lira

    performans 2 katı , ama fiyat 2 katından pahalı , orda marka devreye girer
    x i tercih edenler elbette var hatta fazla , ama y yi tercih edenlerde var
    kuru kuruya vw doğuş eleştireceğinize , en azından araba satan birine sorun
    hiç bir şey bilmiyorsanız ticaret yapan birine sorun

    kalkıp hala ama parasını haketmiyor diyorsanız bazı konularda bilgi eksiğiniz var demektir
    bu eksiklik de araba , hp , motor şu bu değil tabiki

    Ben kimseye keriz filan demem demedim de. Benimle aynı şeyi söylüyorsunuz farkında mısınız? Doğuş VW ürünlerini marka olarak yükseltti ve sipariş usulü çalışarak kolay ulaşılamaz bir ürün gibi göstererek indirim de yapmadan, donanımdan da kısarak her türlü satıyorlar. Yani benim dediğim gibi insanlara Alman malı vurgusu yapılıyor. Reklamlarında son cümlede hep Das Auto diyorlar. VW'in başarısı ürünleriyle değil ticari olarak başarılı yönetimiyle yapılıyor. Bizim millet de malesef hava atma, gösteriş merakı var. Tabiki başarılı oldular. Yoksa ürünlerini istediğim gibi eleştiririm ve eleştiriyorum da. Motorlarını, olmayan güvenlik ekipmanlarını, traktör gibi hala aynı direksiyonu kullanmalarını, matruşka gibi yıllardır hep aynı araçları üretmesini, şanzımanlarını vs. tabiki eleştiririm. Tıpkı iphone'u eleştirdiğim gibi. Ben marka takıntılı veya önce mal alırken markasına bakan biri değilim. Ürüne bakarım ve ürünün özleliklerini fiyatına göre değerlendiririm. Ayrıca şuan yaklaşık 2 aydır 20 liralık mekap giyiyorum ve akşam gidip 1 tane daha aldım. Birini işte giyiyordum, diğerini spor yaparken giyeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kesbi -- 16 Aralık 2012; 12:32:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Reyftn

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    en ucuz ve en pahalı versiyonu ingiltere için konuşalım 13.000 ve 18.000 sterlin. türkiye'de 3 katı kuralı gereği acı gerçeği açıklayayım.

    benzinli 39.000'den dizeli 50.000'den başlayacak hayatta. alınmaz. doğuş'un taktiği gereği donanımdan kısar benzinliyi 35'e falan çekerler. dizel gene donanımdan kısılarak 50.000'den başlar.

    http://www.autoexpress.co.uk/skoda/rapid/60546/skoda-rapid-prices

    1-Skoda'nın distribitörü Doğuş değil Yüce Oto.
    2-Superb 1.4 TSI baz modeli 50.000den satılırken dizel Rapid'in 50'den başlayacağını düşünüyor musun cidden?

    yüce oto'nun ise ortağı doğuş neyse hocam ben bir şey uydurmuyorum ingiltere fiyatlarını yazıyorum.

    genel anlamda distiribütör sapıtmazsa türkiye fiyatı ingiltere fiyatının 3 katı oluyor. bunun altına inmek için donanımdan kısıyorlar. acı bir gerçek. ayrıca okuduğunuzu anlamamışsınız. 35.000'den başlar dizeli 50.000'den başlar yazıyor orada.

    dizel superb fiyatı 70.400 tl.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Burada elin arabası için birbirinizi incitmeye gerek yok. Arkadaşlar görünen bir gerçek varki piyasada ne kadar çok marka ve model araç olursa insanların mukayese yapma ve seçim yapma imkanları artıyor..Buda rekabet demek...Gerçek rekabet varsa fiyatlar makul , ölçülü fiyatlarda olur...Hepimiz için çok daha iyi...Ben çıplak C sınıfı arabaya 45.000 Lira vermiyeceğim diye 1 yıldır alım yapmıyorum..O parayı istiyorsan karşılığında bana ne veriyorsun ? Çok ayrıntılı inceliyorum..Marka ve model ve sınıf ve servis ve yedek parça fiyatı ve sağlamlık...v.s.. Oktavia dizel beğeniyordum bir yılda fiyatı uçtu...Şu an bekliyorum..Bakalım neler gelecek ?..

    Hocam nakitin hazırsa Octavia Ambition Dizel DSG'yi 52-53'e alırsın, şu an çok uygun skoda fiyatları.Tabi gidip alıcı olduğunu belli etmen lazım telefonla arasan 56000 lira ve kampanyalı son fiyat derler.

    Benim gönlümde yatan dizel elegance.. Onuda uçurdular.Fiyatı ..45.000 olsa koşup alırım...58.000 dedilermi araba çok....Aranmaya devam..2013 olmazsa 2014 kısmet...İnş....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: komagene

    Yahu sidik yarışı yapıp ayar vermeye kasmayın arkadaşlar. 2000'li yılların başında da ekşisözlük böyleydi, biz yeni üyeler başlık açmaya korkar olmuştuk. Burda da böyle olmasın?

    Neyse... Nacizane ufak tefek gözlem ve görüşümü sunmak isterim.

    Fiyatlardan bağımsız konuşuyorum: Mito'nun malzeme kalitesi Rapid'i de, 301'i de, C-elysee'yi (bundan böyle "PSA biraderler" şeklinde anılacaktır) de alt eder. Hatta benim 2007 model C4'ümün bile malzeme kalitesi Rapid, 301 ve C-elysee'den üstün. Malzeme kalitesi deyince sadece kapı kolları ve sacı anlamamak lazım. Otomobilin döşünün ve kapı içi kaplamaların yumuşak mı sert mi olduğundan tutun da, kumanda elemanlarının plastik kalitesine kadar hepsini birlikte değerlendirmek lazım.

    Ben Autoshow'da Rapid ve PSA biraderlerin malzeme kalitesinde ahım şahım bir fark göremedim. Koltuk kumaşı dahi herhangi birine "çok" daha fazla para vermeyi gerektirecek düzeyde farklı değildi. Ancak yiğidin hakkını vermek adına, Rapid'in hep bir çentik daha önde olduğunu kabul etmek gerek. Üstelik arka koltukların rahatlığı ve yanal destekleri bakımından uzun yol konforunu tahmin ettiğimizde Rapid "baya" bir daha başarılı. Ön koltuklar bakımından ise benim sert ve nasırlı kıçım farkı anlamadı bile.

    Eee geriye ne kaldı? Rapid'in cam kontolleri kapı kolunda, PSA biraderlerin vites yanında olması mı? Yoksa fiyatlar mı? PSA biraderlerden birinin genel müdürü açıklama yapıyor: "Dünya satışlarımızının %29'unu Türkiye'de gerçekleştirmeyi planlıyoruz". Bu lafın üzerine daha ne denir ki? Elbette ki adamlar sizden benden daha iyi piyasa araştırması yapar, halkın nabzını daha iyi tutar. Bu lafı ben söylesem millet kıçıyla güler ancak emrine amade yüzlerce araştırma şirketi bulunan milyar dolarlık şirketin genel müdürü böyle deyince beklenti boyut değiştiriyor. Hee... bu demek değil ki PSA kendi marka imajına güveniyor. Aksine fiyat politikasına güveniyor! Şimdi ben bir Citroen sahibi olarak Türk Halkı adına ahkam kesemem ama en azından çevremdeki insanlar bakımından marka imajı hakkında bir iki kelam edebilirim. Şöyle ki:

    Benim çevremde;
    Citroen deyince insanların ilk tepkisi "Son sahibi olursun"
    Peugeot deyince insanların ilk tepkisi "Abi elektronik aksam sürekli arıza çıkarır arabadan soğursun"
    Skoda deyince insanların ilk tepkisi "Vosvagen teknolojisi var abi onlarda. On numara araba yapıyorlar hem de aynı araba vosvagenden daha ucuza"

    Herşeyden önce bu önyargıdan şikayetçi olmadığımı belirtmek isterim. Arkadaşlar BEN BU ÖNYARGI SAYESİNDE 2007 model 110bg'lik dizel ve ABS,ESP, Çiftbölgeli dijital Klima, çift Airbag'li 55.000 km'deki arabayı 26.000TL'ye aldım. Allah Türk Milletinden razı olsun. Bir Volkswagen tutkusu var ki İstanbul'da 22krş yakan bir arabayı bu fiyata alabilmişim.

    Neyse, marka imajı konusunda ben Skoda PSA'dan geridedir önermesini kabul edemem; kusura bakmayın. Ama eğer fiyat unsurunu denkleme sokarsak, benim mantığım hiçbir şekilde iç kaplamaları sert plastikten, döşü sert plastikten, kumanda elemanları vasat, direksiyonu vasat bir otomobile 50-55.000TL vermeyi kabul etmez. Değil DSG, ZF 8HP bile olsa kendime salak dedirtmem.

    Son olarak bir de Rapid'İn görünüşü bakımından herkes yorumunu belirtse ne güzel olur. Bu tür subjektif hususlarda kimsenin diğerine "guk" demeye hakkı yoktur ama kendi beğeni gamutumu sizlerle de kıyaslamak isterim. Bence, Rapid şık ama basit duruyor. Nasıl desem... Heh! Albenisi yok. Yani o kadar da şık değil. Sadece efendi bir görünüme sahip kendince klas bir görünüşü var, o kadar. Otomobilin dış görünüşünde bir kusur bulamadım. Mesela 301'e kusur bulabilirim; "O ne biçim bagaj kapağı" diyebilirim. Bence 301 arkadan çok kaba ve çirkin görünüyor. Ama başından beri kıyas yaptığım üç model arasında en güzel ön ızgara ve burun dizaynı da onda. C-elysee ise hem önden hem arkadan oldukça "hoş" ama "vay vay vay" da dedirtmiyor hani. Tabii, ne kadar ekmek o kadar köfte değil mi?

    aynen
    Allah Türk milletinden razı olsunki
    vw gurubundan 2006 model tank gibi dizel alteayı 26500 TL ye aldık
    kusura bakma , ayrıca c4 ü hemen hemen her açıdan fena halde ezer.

    not: araç benim değil , şirket aracı , yoğurdum ekşi muhabbeti beni bağlamaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    en ucuz ve en pahalı versiyonu ingiltere için konuşalım 13.000 ve 18.000 sterlin. türkiye'de 3 katı kuralı gereği acı gerçeği açıklayayım.

    benzinli 39.000'den dizeli 50.000'den başlayacak hayatta. alınmaz. doğuş'un taktiği gereği donanımdan kısar benzinliyi 35'e falan çekerler. dizel gene donanımdan kısılarak 50.000'den başlar.

    http://www.autoexpress.co.uk/skoda/rapid/60546/skoda-rapid-prices

    Hocam benzinli 39 bin liradan başlayacak diyorsunuz; kısaca boş model oluyor bu.

    Yani 1.2 75 PS lik motor 39 bin olacak; 1.2 TSI giriş paket o zaman 41-42 filan olacak.

    Jetta 1.2 TSI 105 PS Trendline 42.500

    Yukarıdaki Jetta'nın giriş paketi. Rapid B segmenti bir araç. Bu pek mümkün görünmüyor açıkçası.

    Öncelikle bu basit matematik pekte dediğin gibi olmuyor. Bunlar octavia için fiyatlar. Ortalama bir ingilizin aylık geliri yaklaşık 1500 sterlin civarı yani ona göre hesaplayalım. Tr de satış fiyatı bu matığa göre 26000 civarı olması lazım. Hemen kurla fiyatı çarptım fiyat çıktı böyle bişey yok.




  • bu araç fabia ile Octavia arasında fiyatlanacaksa k, öyle söylendi, en üst donanım dizel 50 bin tl yi geçmez, fiyat konusunda ve aracın çıkış tarihi konusunda güncel bir bilgisi olan varmı?
  • Arkadaşlar nette dolaşırken bir forumda rastladım. Mantıklı rakamlar.


    Active Ambition Elegance

    1,2 TSI/77 kW 32.500 34.500 38.500
    1,4 TSI/90 kW AP 42.500 45.500
    1,6 TDI/77 kW 38.500 41.000 44.500

    fiyatların bu şekilde olması bekleniyor...

    Alıntıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: citapis

    Arkadaşlar nette dolaşırken bir forumda rastladım. Mantıklı rakamlar.


    Active Ambition Elegance

    1,2 TSI/77 kW 32.500 34.500 38.500
    1,4 TSI/90 kW AP 42.500 45.500
    1,6 TDI/77 kW 38.500 41.000 44.500

    fiyatların bu şekilde olması bekleniyor...

    Alıntıdır.

    Makul geldi.
  • Bugün Skoda resmi sitesinde fiyatlar yok. Sanırım fiyatları güncelliyorlar. Birkaç gün içinde Rapid'in de fiyatı belli olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: citapis

    Arkadaşlar nette dolaşırken bir forumda rastladım. Mantıklı rakamlar.


    Active Ambition Elegance

    1,2 TSI/77 kW 32.500 34.500 38.500
    1,4 TSI/90 kW AP 42.500 45.500
    1,6 TDI/77 kW 38.500 41.000 44.500

    fiyatların bu şekilde olması bekleniyor...

    Alıntıdır.

    bu fiyatlarda olursa hiç kaçırmam, ama bana sanki biraz daha yüksek bir fiyat olacak gibi geliyor, skoda nın sitesinde fiyatlar konusunda bir sıkıntı yok güncelleme yapılmamış, rapidin fiyatı hala belli değil, araba alıcam başka seçeneklerde mevcut ama bu arabanın fiyatını bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarioglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: citapis

    Arkadaşlar nette dolaşırken bir forumda rastladım. Mantıklı rakamlar.


    Active Ambition Elegance

    1,2 TSI/77 kW 32.500 34.500 38.500
    1,4 TSI/90 kW AP 42.500 45.500
    1,6 TDI/77 kW 38.500 41.000 44.500

    fiyatların bu şekilde olması bekleniyor...

    Alıntıdır.

    bu fiyatlarda olursa hiç kaçırmam, ama bana sanki biraz daha yüksek bir fiyat olacak gibi geliyor, skoda nın sitesinde fiyatlar konusunda bir sıkıntı yok güncelleme yapılmamış, rapidin fiyatı hala belli değil, araba alıcam başka seçeneklerde mevcut ama bu arabanın fiyatını bekliyorum.

    Ellerinde kalan arabaları satmadan fiyat açıklamıycaklar galiba bunlar.




  • http://www.skoda.de/index.php?e=348-9-35-7


    almanyadaki fiyatlarını bu sayfadan görebiirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarioglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: citapis

    Arkadaşlar nette dolaşırken bir forumda rastladım. Mantıklı rakamlar.


    Active Ambition Elegance

    1,2 TSI/77 kW 32.500 34.500 38.500
    1,4 TSI/90 kW AP 42.500 45.500
    1,6 TDI/77 kW 38.500 41.000 44.500

    fiyatların bu şekilde olması bekleniyor...

    Alıntıdır.

    bu fiyatlarda olursa hiç kaçırmam, ama bana sanki biraz daha yüksek bir fiyat olacak gibi geliyor, skoda nın sitesinde fiyatlar konusunda bir sıkıntı yok güncelleme yapılmamış, rapidin fiyatı hala belli değil, araba alıcam başka seçeneklerde mevcut ama bu arabanın fiyatını bekliyorum.

    Ben bakarken yoktu fiyat listesi. Hatta Ankara Efe Otomotiv'i aradım onlar da gördüler fiyatların olmadığını. Onlar da benim gibi düşünüp 2013'ün fiyatlarını belirleyeceklerini düşündüklerini söylediler. Ancak tekrar eski fiyatları geri koymuşlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: citapis

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarioglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: citapis

    Arkadaşlar nette dolaşırken bir forumda rastladım. Mantıklı rakamlar.


    Active Ambition Elegance

    1,2 TSI/77 kW 32.500 34.500 38.500
    1,4 TSI/90 kW AP 42.500 45.500
    1,6 TDI/77 kW 38.500 41.000 44.500

    fiyatların bu şekilde olması bekleniyor...

    Alıntıdır.

    bu fiyatlarda olursa hiç kaçırmam, ama bana sanki biraz daha yüksek bir fiyat olacak gibi geliyor, skoda nın sitesinde fiyatlar konusunda bir sıkıntı yok güncelleme yapılmamış, rapidin fiyatı hala belli değil, araba alıcam başka seçeneklerde mevcut ama bu arabanın fiyatını bekliyorum.

    Ellerinde kalan arabaları satmadan fiyat açıklamıycaklar galiba bunlar.

    fiyat sormaya girdik
    zorla octavia satacaklardı




  • Bu Rapid modelinin öz görüntüsü biraz soru işareti bana göre,insanı çokta çekmiyor gibi,o yeni tip ızgara ve farların bütünleşmiş görüntüsü sanki lüks bir bavul gibi görünüyor bana göre.Çekici bir otomobil ön görüntüsü böyle olmamalı bence yani nebilim.Bu yeni tip skoda ızgarası Citigo modelinde bile çok daha iyi ve sade duruyor.,
  • Jetta'nın Almanya'daki satış fiyatlarına baktım. 1.2 TSI Trendline (en düşük donanım seviyesi) fiyatı 21.475 Euro, Rapid 1.2 Active fiyatı 16.110 Euro. Tahminimce Türkiye'deki fiyatlarda da 5-6 bin TL fark olur. Sanırım bir hafta içinde her şey netleşir. Bu arada, bayilere otomobiller henüz gelmemiş. Gümrük işlemlerinin yapılmasını bekliyorlarmış.
  • Orta donanım seviyesinde (Ambition) sis farı , otomatik klima ve hız sabitleyici YOK! bence araç tercihlerini etkileyecektir bu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wimpir

    Jetta'nın Almanya'daki satış fiyatlarına baktım. 1.2 TSI Trendline (en düşük donanım seviyesi) fiyatı 21.475 Euro, Rapid 1.2 Active fiyatı 16.110 Euro. Tahminimce Türkiye'deki fiyatlarda da 5-6 bin TL fark olur. Sanırım bir hafta içinde her şey netleşir. Bu arada, bayilere otomobiller henüz gelmemiş. Gümrük işlemlerinin yapılmasını bekliyorlarmış.

    Bu hesaba gore en baz jetta ile rapid arasinda en az 13.000 fark olmasi gerekir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sporcu23

    Orta donanım seviyesinde (Ambition) sis farı , otomatik klima ve hız sabitleyici YOK! bence araç tercihlerini etkileyecektir bu

    VAG grubu araçları maalesef bu tarz artık günümüze göre standartlaşan donanımları sadece üst versiyona koyuyorlar...

    Golf 7 orta paket olan Comfortline'da da hız sabitleyici yoktur mesela; keza Jetta'da da aynı şekilde. Passat'ta var sadece; o da D sınıfı artık utanmışlar biraz.
  • Euro'nun 2.37 seviylerine çıkması sanırım fiyat hesaplarını da alt üst edecektir.
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.