Şimdi Ara

Skoda Rapid Spaceback

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
1
Favori
1.797
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arac alma arifesindeyim.Bu maksatla dizel otomatik ve 60.000 bütcem var.Vw polo dizel otomatik comf. Icin 62.000 tl fiyat yazmislar.Clio dizel otm icin 57.000 dediler ve tesadufen girdigim skoda da rapid spaceback 1.6 tdi 90ps dsg elegant icin 61.000 fiyat aldim.acikcasi ic mekan genisligi bagaj ve tipinden dolayi gönlüm rapidten yana.
    Olmazsa olmazim sifir-dizel-otomatik olacak sekilde sizin tercihiniz ne yonde olurdu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgrsrgn -- 24 Ekim 2014; 15:58:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 60.000 lira verip de B segmenti arabaya binmek istemezdim ben. O yüzden Polo ve Clio'yu eleyin. İlla içlerinden biri olacaksa Rapid Spaceback alın. Tam C segmenti sayılmıyor sanırım ama C'den iç ve dış hacim ya da motor konusunda ne eksiği var anlayamadım. Gene de ben dizel otomatik bir araba alacak olsaydım Renault Megane 1.5 EDC alırdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RaistlinXX -- 24 Ekim 2014; 16:37:45 >
  • yılda kaç km yapacaksınız fazla yapmayacaksanız kia yada hyundai bakabilirsiniz en azından C sınıfı tabi bunların yakıtları diğerlerine göre en az 2-3 lt fazla olacaktır.
  • Suan kullandiğim aracimla 2 yilda 50.000 km yaptim az yakan dizelden baskasi bana yaramaz diye dusunuyorum.
  • :) o zaman dediğiniz Dsg yada Edc, eğer kısa vadede satmayı düşünmüyorsanız mitsubishi attrage modelinin 1.2 benzinli otomatik yakıt tüketimi ş.içi 5.6lt ve araç baya dolu ne arasanız var, fiyatı 45.000 civarı diye hatırlıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi superxp -- 24 Ekim 2014; 17:03:52 >
  • kia ceed dizel otomatik alabilirsin o fiyata
    kesinlikle tavsiye ederim, ceed alıp memnun olmayan bulmak zor
    tek sıkıntı, geleneksel otomatik vites yüzünden 1 lt 'ye yakın fazla yakarsın DSG'ye göre
    ama en azından başın arımaz, arıza yapacak mı diye düşünmezsin
  • tek bir kelime ile tipsizlik abidesi+satarken zorlanırsın bence leon bakın
  • İkinci eli nasıl olur bilinmez tabii ama tasarım işi biraz öznel. Size tipsizlik abidesi olarak gelen araç bence en yakışıklı hatchback'lerden bir tanesi. Orjinal bir tasarım mı? Hayır değil bildiğiniz A3 çakması. Ama araba güzel işte. İnsanlar bu tasarıma 100 bin sayıyorlar sonuçta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaistlinXX

    İkinci eli nasıl olur bilinmez tabii ama tasarım işi biraz öznel. Size tipsizlik abidesi olarak gelen araç bence en yakışıklı hatchback'lerden bir tanesi. Orjinal bir tasarım mı? Hayır değil bildiğiniz A3 çakması. Ama araba güzel işte. İnsanlar bu tasarıma 100 bin sayıyorlar sonuçta.

    haklısınız ben beğenmiyorum
  • polo,clio,rapid 3lüsü için o fiyatlar çok ama çok fazla.O paraya c sınıfı alırsın.Megane 3 edc ya da kia ceed öneririm ben.Ceed belki kia olduğu için düşündürse de bu 3 araçtan fersah fersah kaliteli bir araba.
  • Dingil mesafesi 2cm daha kısa diye rapid spacebacke B sınıfı muamelesi yapıyorlar.Gerçi aurisin dingil mesafesi rapidden daha kısa ama nedense C sınıfı oluyor.rapid spaceback bagaj ve iç hacim olarak C sınıfı araçların çoğundan daha iyi.Neymiş konsol sert plastikmiş.Civic ve lancerdada sert ne olacak!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Spaceback alin bence c segmentini 2 cm ile kacirmis bir aractir. Auris ten daha genis bir araba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslinda hata bende once vw showroomunu gezdik golfü inceledik 82.000 tl fiyati gorunce arkamiza baka baka ciktik showroomdan sonra renaulta gittik clioya bindik dis tasarima lafim yok ama ic mekan tabi hayal kirikligi.Birde edc vites kolunun bostaki manuel vites gibi saga ve sola oynadigini gorunce ve fiyatta cok gelince ayrildik oradanda.Sans eseri skodaya girdik rapidi gorunce etkilendim acikcasi fiyatta clioya gore iyi geldi.Uzun yillar kullanirim diye dusundum.Alirsam 2 yil garantiyi uzattiracagim olasi dsg problemlerine karsi.Kia tip olarak guzel bir arac ama fabrika verisi sehirici tuketimi fazla geldi gozume yanlis mi gordum acaba...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zaten 40 bin kredi cekecegim icin boyleyken bile odeyecegimiz faiz koyuyor acikcasi.10 bin fazla kredi ceksem odeyemem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Skoda'nın çoğu aracı buçuk segmette.Rapid ölçüleriyle B+ araçtır. Kırmızı+cam tavan opsiyonu gerçekten çok hoş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozgrsrgn kullanıcısına yanıt
    Hocam ben o mesajı ilk mesajımın altına gereksiz yorum yapan şahıs için yazmıştım.alıntılamayı unutunca sana yazılmış Bi cevap gibi anladın sanırım kusura bakma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vw grubunun 1.6 tdı dsg uyumu oldukça başarılı. Araç yeterince atik. Kalkışlarda saçma sapan beklemesi yok.
    Bunun dışında tasarımında ben bir kusur görmedim. Bir aile aracı olarak başarılı. arka cam yeterince geniş içi ferah. Yeterince eşya gözüne sahiptir.
    Eksileri ise:
    -İç mekan kalitesi kötü kol dayama kısımları hariç diğer noktaları sert plastik.
    -yol tutuş dinamikleri 130km/s üsütne çıkınca zayıflar.
    -ses izolasyonu her b segemnti araçta olduğu gibi zayıf.
    Ama bu paraya da fazla bişi beklememek lazım B segemnti başka bir araç alsanız onda da u sıkıntılar yaşanır.
    Biraz üstüne çıkılıp octavia veya leon alınabilir; fakat bu mqb platformundan mı kaynaklanıyor bilmiyorum; ama onlarda da saçama sapan arkayı bırakma sıkıntısı var. Bir elden geçmesi lazım. Bence skoda cephesideki en iyi tercihlerden birisi olur diye düşünüyorum. Rapid spaceback için.

    Son olarak eğer ki dsg şanzumanı 4 yıl garanti çerçevesinde alabilirseniz Hiç kaçırmayın. zaten normal tork konvantörlü şanzımana sahip bir araç aldığınızda 100km'de fazladan en az 1t yakar. Üstüne üstelik sürüş zevkinin içine eder. yılda 10000 km yol yapsanız (dizel olduğu için daha fazla yaparsınız diye tahmin ediyorum) bu 1ltlik fark yılda 100lt yapar. bu da 420tl demek. 4 yılda 420*4=1680tl karınız olur ki buradan dsgnin en çok şikayet edilen parçaları olan baskı balata veya mekatronik kartınından birini değiştirirsiniz. Gerçi servise bu iki arızadan dolayı genellikle 2008 ile 2010 üretimi dsgler gidiyor.




  • Lestat lion L kullanıcısına yanıt
    Güzel ve mantıklı açıklamalarınız için teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 50.000 TL'ye Seat Leon Style 1.2 TSI alın.

    B sınıfı yada B+ Rapid falan almaktan iyidir.

    Zaten az yakıyor. 10000 TL de cebinizde kalır.

    Leon'un 2.eli de çok iyi ve hızlı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rapid spaceback kullanıyorum. Aracın malzeme kalitesi Renault, fiat, Hyundai vb araçlardan oldukça iyi. Tasarımında vw-audi a3 çizgilerinin karışımı hakim. Kokpit ve kapı iç tasarımı yeni passatla çok benziyor. 2004 Polo kullandım. O racın malzeme kalitesi çok iyi idi ama yeni pololar eskiler kadar kaliteli değil dolayısıyla polodan kalite olarak eksiği yok. Ön ve arka koltuk sertliği, diz mesafesi oldukça iyi. Opel astra, Honda Civic vb bir çok araçtan daha iyi diz mesafesine sahip. Arka koltukta 184 cm boyumla oldukça rahat oturabiliyorum. Bagajı yeterli. Araç 1706 mm ile c segmenti bir çok araçtan dar. C segmenti sayılmayacaksa sadece bu sebepten sayılamayabilir. Onun haricinde uzunluğu Golf ve astra gibi c sınıfı hb bir çok araçtan daha fazla. Kıyaslamada yeni honda civic aracın genişliğinin Corolla ve jetta gibi araçlardan 5 cm dar olduğunu düşününce belki rapid spaceback c sınıfı olarak da kabul edilebilir. Ama bence de Rapid sedan ve hb olarak B+ sınıf bir araç gibi geliyor. Clioyu bence hiç bu araçlarla mukayese bile etmeyin...




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.