Şimdi Ara

Skoda Rapid Spaceback hangi segment? B+ mı C mi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
10.614
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Rapid Spaceback B+ arkadaşlar. Aracın uzunluğu sizi yaniltmasin. Zaten genişlik ve dingil mesafesinden anlayabilirsiniz. Boyutlar segment belirlemez. Skoda Superb genişlik olarak BMW 5 ve Mercedes E serisinden bile geniş ama onlardan 1 alt segmentte konumlandiriliyor.

    B, B+ yada C ne kadar tartışsak boş. sınıflandırmalarda araç "C Segmenti Hatchback" olarak geçiyor.

    Bu sene de şu ana kadar C Segmenti Hatchback olarak 1947 adet satmış;

    http://www.ototeknikveri.com/haber/6155/2015-kasim-model-bazinda-otomobil-satislari




  • Aracın dogru durust rakibi olmadigindan oraya konumlandırılmış durumda. B+ HB segmenti diye bir segment yok aslında. Sanırım Hyundai Accent Blue HB den başka bir rakibi yok bu aracın. Bu araçta Avrupa da satılmiyor. Sadece Amerika kıtasında var bildiğim kadarıyla. Hal böyle olunca B+HB segmenti diye bir segment oluşmamis oluyor. Resmi verilerde mecburen C segmenti olarak gösteriliyor. Çünkü aracı bir yere konumlandirmak zorundalar. Skoda gerçek C HB için çalışmalarını sürdürüyor zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence c- (eksi)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 170cm genişliğindeki araca c segmenti demek ...
  • Sınıflandırmalar sadece boyutlara göre yapılıyor maalesef. O yüzden C segmenti olarak geçiyor.

    Ama kalite olarak B segment araçlardan farkı yok. Eni de çok dar aynı B segment araçlar gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hotel.california


    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    C segmenti.

    Sadece fiyatı ucuz hepsi bu.

    Octavia'nın HB versiyonu.

    İçi falan da aynı zaten.

    Baştan aşağı yanlış bir yorum.

    Bence yanlış bir yorum değil.

    Fabia, b segmenti Rapid c segmenti.
  • B Sınıfı
  • araç b sınıfı. açık ve net.

    octavia nın hatchback modeli diyen arkadaşlar yanılıyorlar. octavia ile arasında malzeme kalitesi ve donanım olarak çok fark var

    aynı marka olan iki aracın sınıf ayrımını yapmak için ful paketteki donanım listesine bakın. Donanımında eksiklikler olan model bir alt segmenttedir.

    aracın sınıfını değerlendirirken boyut tek kıstas değildir marka içerisindeki konumu daha büyük etkendir.

    mesela linea b sınıfı bir araçtır bunu neye dayanarak söylüyorum lineanın kardeşi puntodur ve mesela iç mekana baktığımızda orta konsol ön göğüs kısmı aynı olan araçlardır.

    Fiatın c sınıfı modeli bravodur ve linea ne iç ne dış görüntü ve kalite olarak bravoya benzemeyen bir modeldir.
  • B segmenti deniliyor ama araç c segmenti muamelesi görüyor, geçenlerde kaza yapan bir spacebackin kaskosuna göz attım, bildiğiniz gibi ikame araç klozu genelde aracın segmentine göre oluyor, groupama sigorta ikame araç olarak c segmenti araç verilir demiş ve sıralamış renault fluence, vw golf, opel astra vb. araçlar verilir demiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saday20

    B segmenti deniliyor ama araç c segmenti muamelesi görüyor, geçenlerde kaza yapan bir spacebackin kaskosuna göz attım, bildiğiniz gibi ikame araç klozu genelde aracın segmentine göre oluyor, groupama sigorta ikame araç olarak c segmenti araç verilir demiş ve sıralamış renault fluence, vw golf, opel astra vb. araçlar verilir demiş.

    aracınızdan memnun musunuz? yol tutuşunu çok merak ediyorum, hiç zorlama imkanınız oldu mu?
  • Limit zorlama yapmadım, normal ve biraz üstü kullanımda hiç sıkıntı olmadı, tabii ki bunu daha hafif olan versiyonlarda da denemek lazım, sonuçta ben en ağır versiyon ile bunu söylüyorum (1285kg), 1.2 75 hp olan daha hafif olduğu için daha erken bırakabilir.
  • Rapid, B+ bir araçtır. Boyut bakımından C segmenti ile yarışır fakat, iç mekan kalitesi, parçalar ve aracın temel yapısı itibari ile C segmenti araçlardan ayrılıyor. Hatta söyle diyelim. Superb boyutu itibari ile E segmenti araçlara kafa tutuyor, ama kimse Superb E sınıfı demiyor. Halefi, Fabia Sedandır. Zaten gerek iç mekan gerek dış mekan olarak benziyor. Hatta Hindistan ve Asya pazarına eski Fabia'nın birebir sedanı şekline satıldı. Tıpkı Seat Toledo, Fiat Linea gibi. Zaten asıl rakipleri de onlar.

    B

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C segmentini rüyasında göremez.
  • Rapid SB ODD listesinde C2 listesinde görünürken Rapid Sedan B1 olarak geçiyor. Rapid SB C segmenti araçların genel ortalamasına göre biraz dar ve malzeme kalitesi daha düşük ancak bazı C segmenti HB araçlara göre daha uzun ve geniş iç mekan sunuyor. Karar vermek gerçekten zor. Yeni Honda Civic Sedanın genişliği 1755 mm iken Yeni Opel Astranın genişliği 1809 mm. Bu kıyasa göre Astra'ya D segmenti denilebilir mi?

    Buradan anlaşılıyor ki genişlik ve malzeme kalitesi farklılık gösterebiliyor ve tek başlarına belirliyici değerler değiller. Burada Rapid Sedan modelinin ölçülerinin B segmenti ölçülerinin çok üzerinde olmasıdır. Bu durumda C segmenti olmasa bile B segmenti de olmayan rapid sd ve rapid sb modellerinin C segmentine daha yakın standartlara sahip olduğunu söylemek yanlış olmaz.
  • İnternette Golf, Focus ile falan kıyas videoları var.

    Daha öncede söylediğim gibi Octavia'nın HB versiyonu.

    Avrupa'da sedan olarak Octavia pek satmadigi icin, Skoda bunu çıkardı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boyuta takılmadan içine bindiğinizde belli ediyor kendini. Rapid, Toledo, Linea, Egea benim gözümde B Sedan, Fluence, Octavia C Sedan. Fluence ile benim 207 arasında dağlar kadar fark var. Astrayla da öyle hem kalite hem boyut olarak. Yolda gördüğümde B sedanlar ufak kalıyor.
  • Rapid Spaceback kullandım,
    Kendi aracım olan A3 ile karşılaştırdığımda boyut olarak benim araçtan büyük, daha iyi diz mesafesi daha yüksek tavan ve daha büyük bagajı var.
    Ancak yürüyen olarak c sınıfı olamaz, kötü değil ama süspansiyon kalitesi bariz daha geride, yol tutuş olarak daha kötü, daha küçük fren diskleri var,
    Bijon aralığı bile 5x100 yani polo ve ibiza ile aynı,
  • bence tutulmayan ama onnumara araba,fiat yada reno satsa rekorlar kırar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • erhat E kullanıcısına yanıt
    Leon 1.2 tsi 110 hp dsg 64.700 tl, saydığınız donanımlara ek çift bölgeli kliması, elektrikli katlanır aynaları var. Park sensörünü bayi hediye ediyor zaten. Ayrıca 110 hp motor ve c segmenti. Pazarlıkla 61-62 bin civarına veriyorlar, 82-83 binlik bir olay yok yani abartmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yahu bu segment olayını amma kafaya takıyorsunuz ha ne olacak sanki ha c ha b arabanın kendisine bakın siz
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.