Şimdi Ara

SKODA YETI KULUBU (15. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.641
Cevap
76
Favori
563.641
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yakıt tüketimi konusunda fikir vermesi açısından bu sabah 09.30 sularında kendi çktiğim videoyu ekliyorum arkadaşlar. Araç; 1.2 Tsı, dsg şanzıman 2011 model skoda yeti, araçta sadece ben varım, hava ve yol durumu videoda yeterince açık görülüyor, istikamet Ankara'dan Polatlı'ya (Eskişehir yolu), hız 80-100 km/saat. Yolda aşırı bir rampa iniş çıkışı yok, düz denebilir. Yakıt petrol ofisi (gordion avm karşısı, bu güne kadar hep oradan aldım) Tüketim ortalamam 4.4 Lt/100 Km dir. Yol bilgisayarında anlık tüketim seçeneği açık, arada ortalama tüketim seçeneğinide gösteriyorum. Totalde ise şehir dışı kullanımında bir depo ile 980 km yi rahat görüyorum.

    Video render ve uploadı belalı bir iş olduğundan (en azından benim bilgisayarımla) 15 dakikalık bir kesit ekledim. Fikir vermesi açısından yararlı olacağını düşünüyorum.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    Yakıt tüketimi konusunda fikir vermesi açısından bu sabah 09.30 sularında kendi çktiğim videoyu ekliyorum arkadaşlar. Araç; 1.2 Tsı, dsg şanzıman 2011 model skoda yeti, araçta sadece ben varım, hava ve yol durumu videoda yeterince açık görülüyor, istikamet Ankara'dan Polatlı'ya (Eskişehir yolu), hız 80-100 km/saat. Yolda aşırı bir rampa iniş çıkışı yok, düz denebilir. Yakıt petrol ofisi (gordion avm karşısı, bu güne kadar hep oradan aldım) Tüketim ortalamam 4.4 Lt/100 Km dir. Yol bilgisayarında anlık tüketim seçeneği açık, arada ortalama tüketim seçeneğinide gösteriyorum. Totalde ise şehir dışı kullanımında bir depo ile 980 km yi rahat görüyorum.

    Video render ve uploadı belalı bir iş olduğundan (en azından benim bilgisayarımla) 15 dakikalık bir kesit ekledim. Fikir vermesi açısından yararlı olacağını düşünüyorum.




    Güner Bey, bugün de ankara da kar vardı hiç üşenmeyip o kadar zahmet çekmişsiniz, çok teşekkür ediyorum, Bu video aracı almayı düşünenlere biraz olsun fikir verecekir.

    9944km ile kayda başlayıp, 9965km'de kayıt kesilmiş. Comsumption 1 ve 2 ortalaması (Doğal olarak resetlenen değerler) 4.4 lt olarak gözüküyor, 21 km'de elde edilen değer ama kayıt öncesi yaptığınızı yoluda ortaya koyarsak değerler fabrika şehirlerarası verisi olan 5.8lt'nin oldukça altında... Ortalama hızınız tahminen 85-90 km civarı...

    Güner Bey birde lastik basınçlarınız hakkında bilgi verirseniz çok memnun olurum...

    Bu arada videodaki şarkılarda harikaydı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fadeout

    Güner Bey, bugün de ankara da kar vardı hiç üşenmeyip o kadar zahmet çekmişsiniz, çok teşekkür ediyorum, Bu video aracı almayı düşünenlere biraz olsun fikir verecekir.

    9944km ile kayda başlayıp, 9965km'de kayıt kesilmiş. Comsumption 1 ve 2 ortalaması (Doğal olarak resetlenen değerler) 4.4 lt olarak gözüküyor, 21 km'de elde edilen değer ama kayıt öncesi yaptığınızı yoluda ortaya koyarsak değerler fabrika şehirlerarası verisi olan 5.8lt'nin oldukça altında... Ortalama hızınız tahminen 85-90 km civarı...

    Güner Bey birde lastik basınçlarınız hakkında bilgi verirseniz çok memnun olurum...

    Bu arada videodaki şarkılarda harikaydı...

    Selamlar, öncelikle ilginiz ve yanıtınız için teşekkür ederim. Neyseki kar henüz başlamıştı, bana pek sıkıntı yaratmadı. Bazı sürücüler kameramdan işkillendi o kadar. Lastikerimin her dördüde 32 psi, sabah kontrol edip çıkmıştım. 4.4 Lt/100 km tüketim dikkat ve alışkanlık gerektirebilir fakat videodaki gibi düşük trafik yoğunluğunda fabrika değerlerini tutturmak çok zor olmasa gerek. Depomu doldurup özellikle Eskişehir' gidip geldiğimde (gidilen yol belli olduğundan) yol bilgisayarını hiç nazara almadan bu değerlerde tükettiğimi teyit etmiştim zaten. Müzikler Tony Joe White, One Hot July albümünden




  • @günerkanat

    Zahmetiniz ve paylaşımınız için teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trakyatrakya

    1.6 tdı greenlıne amb modelı 56.000 tl ıken

    gıdıp 1.2 tsı amb pakete 49,000 tl vermek bıle bıle ladesten baska bısey degıldır.

    kaldıkı green lıne sersınde dıger yetıye gore extradan bırcok ozellık var.
    Fren Enerjisi Geri Kazanım Özelliği,start stop,düşük emısyon degeri.sıcak cam suyu ve daha vs.

    yılda ne kadar az km yaparsan yap 1.6 tdı greenlıne almak cok mantıklı.

    1.2 tsı da DSG var dıyeceksınız dsg lı modelı 53.000 tl.bır dsg ıcın bu arac alınmaz.arada 3000tl fark var.
    1.4 tsı amb ı hıc soylemıyorum.duz vıtes ve 52.000 tl..heralde satıstan kalkar...


    kaldıkı 1.2 tsı ın fabrıka verısı ort. 6.6 lt ıken.

    1.6 tdı ın ort fabrıka verısı 4.6 lıtre... hesap ortada....

    ve octavıa modelındekı gıbı 2-3 sene sonra 1.6 tdı greenlıne modelı kasası makyajlanıp DSG secenegınınde koyulacagı aşıkar,
    o zaman 1.2 tsı DSG lerı kıme satarlar bılmem(bugun 1.2 tsı alanlar 2.elını aldıkların fıyatın cok altında rakamlara satmak zorunda kalabılırler)

    yukarıdakı arkadasa aynen katılıyorum.

    ıst-ankara gıbı buyuk sehırlerde sehır ıcı 1.2 tsı yetının 7 lıtrenın altında yakması ımkansız.kımse keendını kandırmasın.
    1.6 tdı sıparısı verdım mart otasında gelecek marka fanatıklıgıne gerek yok.

    kaldıkı 1.2 tsı lı yetı kıraladım ıst dan samsuna gıttım geldım ort hızım 120 km ıdı. arac 7,2 lıtre yaktı.uzun yolda.
    sehır ıcınde ıse 8 lıtrenın altına ındıremedım ıst da.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-kiralik-araclar-otomobil-galeri-donusum-2011-yeti-kar-lastikli-gercek-fiyat-120tl-70767149/pasif-ilan/


    lınk burda ısteyen 100 tl ye kıralayabılır bır haftalık 500 tl ye verıyorlar sıkı bır pazarlık ıle...
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-kiralik-araclar-arazi-suv-pick-up-garage-luxury-arac-kiralama-kiralik-skoda-yeti-kiralik-oto-arac-73565741/detay
    zam yapmıslar ama gınde 500 e kıralanabılır.kıralayın deneyın goreceksınız..ben GÖRDÜM :)

    trakyatrakya arkadaşım 1.4 amb. için satıştan kalkar demişsin, fabrikada tanıdıkların var sanırım.ben 1 yıldır 1.4 amb. kullanıyorum ve aracımdan çok memnunum.1.6 tdi den bahsetmişsin alınmalı diye ama şunuda belirteyim:ben 29 yıldır otomotiv sektöründe makine teknikeri olarak çalışmaktayım senin o anlattığın fren enerjisi dönüşümü,start stop özelliği tamamen yatıp duran skoda servislerini hareketlendirmek için tasarlanmıştır diye düşünüyorum,çünkü kalabalık bir şehirde her yola çıkışınızda 5 defa ışıkta durduğunuzda ve günde minimum 2 defa trafiğe çıktığınızda bu 12 defa aracınızın alternatörünün(marş dinamosu) devreye girmesi anlamına gelir.fren enerjisi kullanımı her defasında akünüze fazladan yük binerek akü asidinin kaynamasına ve kısa zamanda separatör ve kurşun plakaların dökülmesine neden olur.dizel araçlarda "akselerasyon" turbo boşluğu yüzünden sizi kasacak kadar yüksek olduğundan psikolojik olarak yıpranacağınızdan ve bu ülkede satılan dizel yakıtın büyük bir kısmının kaçak yakıt olma ihtimalinden dolayı çıkabilecek extra masraflardan(kullanıcı hatası olarak geçer) ve yılda yapabileceğim km 10000 i geçmediğinden ben 1.4 amb aldım.Eşim 1.2 fabia 2008 yeni kasa kullanıyor ilk 2 ay km ye 50 kr yakıyordu çünkü gaz pedalı acemiliği diye bir şey vardır.Ama şu anda 30 kr geçmiyor.1.2 çok yakıyor diyen arkadaşların ayakları gaz pedalına alışmaya başlayınca sanırım araçlarının daha az yaktığını göreceklerdir.bu konuda endişeleri yersiz buluyorum.Saygılarımla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Apache44

    quote:

    Orijinalden alıntı: trakyatrakya

    1.6 tdı greenlıne amb modelı 56.000 tl ıken

    gıdıp 1.2 tsı amb pakete 49,000 tl vermek bıle bıle ladesten baska bısey degıldır.

    kaldıkı green lıne sersınde dıger yetıye gore extradan bırcok ozellık var.
    Fren Enerjisi Geri Kazanım Özelliği,start stop,düşük emısyon degeri.sıcak cam suyu ve daha vs.

    yılda ne kadar az km yaparsan yap 1.6 tdı greenlıne almak cok mantıklı.

    1.2 tsı da DSG var dıyeceksınız dsg lı modelı 53.000 tl.bır dsg ıcın bu arac alınmaz.arada 3000tl fark var.
    1.4 tsı amb ı hıc soylemıyorum.duz vıtes ve 52.000 tl..heralde satıstan kalkar...


    kaldıkı 1.2 tsı ın fabrıka verısı ort. 6.6 lt ıken.

    1.6 tdı ın ort fabrıka verısı 4.6 lıtre... hesap ortada....

    ve octavıa modelındekı gıbı 2-3 sene sonra 1.6 tdı greenlıne modelı kasası makyajlanıp DSG secenegınınde koyulacagı aşıkar,
    o zaman 1.2 tsı DSG lerı kıme satarlar bılmem(bugun 1.2 tsı alanlar 2.elını aldıkların fıyatın cok altında rakamlara satmak zorunda kalabılırler)

    yukarıdakı arkadasa aynen katılıyorum.

    ıst-ankara gıbı buyuk sehırlerde sehır ıcı 1.2 tsı yetının 7 lıtrenın altında yakması ımkansız.kımse keendını kandırmasın.
    1.6 tdı sıparısı verdım mart otasında gelecek marka fanatıklıgıne gerek yok.

    kaldıkı 1.2 tsı lı yetı kıraladım ıst dan samsuna gıttım geldım ort hızım 120 km ıdı. arac 7,2 lıtre yaktı.uzun yolda.
    sehır ıcınde ıse 8 lıtrenın altına ındıremedım ıst da.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-kiralik-araclar-otomobil-galeri-donusum-2011-yeti-kar-lastikli-gercek-fiyat-120tl-70767149/pasif-ilan/


    lınk burda ısteyen 100 tl ye kıralayabılır bır haftalık 500 tl ye verıyorlar sıkı bır pazarlık ıle...
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-kiralik-araclar-arazi-suv-pick-up-garage-luxury-arac-kiralama-kiralik-skoda-yeti-kiralik-oto-arac-73565741/detay
    zam yapmıslar ama gınde 500 e kıralanabılır.kıralayın deneyın goreceksınız..ben GÖRDÜM :)

    trakyatrakya arkadaşım 1.4 amb. için satıştan kalkar demişsin, fabrikada tanıdıkların var sanırım.ben 1 yıldır 1.4 amb. kullanıyorum ve aracımdan çok memnunum.1.6 tdi den bahsetmişsin alınmalı diye ama şunuda belirteyim:ben 29 yıldır otomotiv sektöründe makine teknikeri olarak çalışmaktayım senin o anlattığın fren enerjisi dönüşümü,start stop özelliği tamamen yatıp duran skoda servislerini hareketlendirmek için tasarlanmıştır diye düşünüyorum,çünkü kalabalık bir şehirde her yola çıkışınızda 5 defa ışıkta durduğunuzda ve günde minimum 2 defa trafiğe çıktığınızda bu 12 defa aracınızın alternatörünün(marş dinamosu) devreye girmesi anlamına gelir.fren enerjisi kullanımı her defasında akünüze fazladan yük binerek akü asidinin kaynamasına ve kısa zamanda separatör ve kurşun plakaların dökülmesine neden olur.dizel araçlarda "akselerasyon" turbo boşluğu yüzünden sizi kasacak kadar yüksek olduğundan psikolojik olarak yıpranacağınızdan ve bu ülkede satılan dizel yakıtın büyük bir kısmının kaçak yakıt olma ihtimalinden dolayı çıkabilecek extra masraflardan(kullanıcı hatası olarak geçer) ve yılda yapabileceğim km 10000 i geçmediğinden ben 1.4 amb aldım.Eşim 1.2 fabia 2008 yeni kasa kullanıyor ilk 2 ay km ye 50 kr yakıyordu çünkü gaz pedalı acemiliği diye bir şey vardır.Ama şu anda 30 kr geçmiyor.1.2 çok yakıyor diyen arkadaşların ayakları gaz pedalına alışmaya başlayınca sanırım araçlarının daha az yaktığını göreceklerdir.bu konuda endişeleri yersiz buluyorum.Saygılarımla

    1.6 tdı amb ve greenlıne olan modelın 56.000 tl oldugu bır yerde.
    1.4 tsı a kım 53.000 tl verır ..

    bunu goıze alarak uretımden kalkar dedım.

    1.6 tdı 1 yılı askın suredır avrupa pazarında var ve o dedıgınız hıcbır sorunla daha karsılasan olmamıs,bole bır duyum yok.

    kusura bakmayın ama bu tamamen satıs polıtıkası bastan 1.6 tdı bu fıyata verseler ıdı 1.4 tsı kım alırdı.


    yakıt a gelınce 1.4 tsı ş.içi 8 lıtre yakar ort.(ıst gıbı buyuk sehırlerde). 8 lıtre X 4.5 tl :36 kurus

    1ç6 tdı yetı max 5 lıtre yakar sehır ıcı. 5ltx3.80: hadı duz 20 kurus olsun.

    nerdeyse yarı yarıya..

    sıze onerım bır skoda bayıne gıdıp 1.4 tsı ı takasa verıp 1.6 tdı almanız..

    yok ben mutluyum arabam ıle dıyorsanız keyıflı surusler dılemekten oteye gecemem....




  • trakyatrakya arkadaşım ben zaten hemen arıza verir diye bir şey söylemedim.kaldıki hiç bir otomotiv firması garanti süresi içerisinde aracını servis yapmak istemez bu maliyeti artırır.bu söylediklerim garanti süresinin sonunda oluşabilecek arızalar.ben güçlü bir aracım olsun diye 14 amb aldım.geçmişte 4 yıl dizel araç kullandım ve bana maliyetinin benzinli bir araçtan fazla olduğunu gördüğüm için vazgeçtim.ben yılda 10000 km altında yol kateden bir müşteriyim.30000-40000 yol yapsaydım dizel belki daha avantajlı olurdu ortalama maliyette.ama benim gibi binlerce insan var kaldıki avrupa pazarında dizelin satış rakamları benzinlinin yanında yok denecek kadar az ve böyle giderse dizel yakıt fiyatı türkiyede de benzinlinin önüne geçecek 10 yıl bu aracı kullanmak için satın alan bir kimsenin bu seçenekleri gözden geçirmesi gerekir.şunu unutmayalım herkesin ihtiyaçları farklıdır ve üreticilerin bu ihtiyaçlara göre üretim yapması zorunlu bir davranıştır.öyle senin dediğin gibi bu üretimden kalkar filan tamamen fevri düşüncelerdir.avrupa satış rakamlarına bakarsan kaç tane 1.4 benzinli kaç tane 1.6 dizel satılmış söylediklerimi daha iyi anlatacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Apache44


    Hocam sektörde tecrübe ve uzmanlığı olan biri olarak burada daha fazla varlık göstermeniz foruma değer katacağı gibi paylaşımlarınızda bizler içinde faydalı olacaktır. Saygılarımla
  • trakyatrakya arkadaşım bence 1,6 dizelin şehir içi 5 lt yakması imkansız çünkü aynı motoru ve DSG li oktavia kullanıcıları bile şehir içi 7-8 lt nin altına inemediklerinden şikayet ediyorlar.
    artık dizel yeti kullanıcıların yorumları en doğru cevap olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mşah

    trakyatrakya arkadaşım bence 1,6 dizelin şehir içi 5 lt yakması imkansız çünkü aynı motoru ve DSG li oktavia kullanıcıları bile şehir içi 7-8 lt nin altına inemediklerinden şikayet ediyorlar.
    artık dizel yeti kullanıcıların yorumları en doğru cevap olur

    dıkkat et 1.6 tdı green lıne serısı yenı bır serı....


    octavıa nın fabrıka verısı s.ıçı 5.7 lt ıken

    1.6 tdı yetıde 5.2 lt.

    ve start-stop ozellıgı mevcut. ve dsg lı aracın 1 lıtrefark ettırecelıgını hesaba katarsan

    yetının 5 lt.

    octavıanın 7 lt yakması gayet normal...
  • Umarım siz haklı çıkarsınız inşallah az yakar ama benim hiç ümidim yok
    Alıp kullananlardan biran önce yorum bekliyoruz
  • 1.2 tsı yanında 1.6 dizelin satılması güzel oldu. İnsanların beğeni ve beklentilerine göre seçim yapma şansı muhakkak olmalıdır. Ama dizel varken benzinli gitmez bence çok doğru bir önerme değil. Dizel aracın fiyatı benzinliden ucuz olsa da, motorinin litresi şu an 1,5 liraya inse de ben dizel araç kullanmayı sevmiyorum, sevemiyorum. Kimi gidip 5.2 benzinli suv alıyor. Neden ? Çünkü hoşuna gidiyor. Gidip o para ile dizelin alasını alabilir ama almıyor. Demekki ortak bir doğru yok bu konuda. Herkesin gönlüne göre olsun derim ben.
  • bende herzaman benzinliden yanayım fazla kilometre yapmadığım için tercihim o yönde.
    dizelin motor riski çok yüksek Türkiyede kaliteli mazot olmadığı için tehlikeli kimse 100000 km yi geçmiş dizel almak istemiyor ama benzilide sorun olmuyor
    2 lt az yakmaktansa DSG nin rahatlığını tercih ederim, çoğunlukla şehir içi kullanıldığı için benim için 1,2 DSG daha mantıklı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: In absentia

    quote:

    Orijinalden alıntı: Apache44


    Hocam sektörde tecrübe ve uzmanlığı olan biri olarak burada daha fazla varlık göstermeniz foruma değer katacağı gibi paylaşımlarınızda bizler içinde faydalı olacaktır. Saygılarımla

    Alıntıları Göster
    teşekkür ederim
    tabiiki sorularınıza elimden geldiği kadar cevap vermeye çalışırım.

    ayrıca dizel alacak arkadaşların rutin ve periyodik maliyetler hakkında yetkili servislerden bilgi aldıktan sonra ortalama maaliyet hesabı yapıp kendilerine uygun seçim yapmalarını tavsiye ederim.sürprizler her zaman sevindirmeyebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Apache44 -- 1 Mart 2012; 14:06:40 >




  • Tekrar Merhaba,

    Arabamla ( 1,2 TSI , DSG ) 385 km. yol yaptım.Sürüşüne diyecek yok ancak 385 km sonra benzin aldım. Tam 42 lt
    Yaklaşık 10,9 lt/100 km ( Consumption 2 değeri 12,2 gösteriyor ) Bu da beni korkuttu ve düşündürdü.

    Kayseri'deyim hava çok soğuk ondan mı ?

    Araba ilk kez trafiğe çıktı daha sonra tüketim düşer mi?

    Rölantide çok hafif tekleme, titreme yapıyor. Normal mi?

    Rölantide tüketim 0.8 lt/saat bana fazla geldi.

    Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

    İyi Sürüşler
  • Sahibinden.com da satılık yeti araçlara bakıyorum:
    Skoda
    Yeti
    1.2 TSI (44)
    1.4 TSI Active (10)
    1.4 TSI Ambition (2)
    1.4 TSI Experience (1)

    Yani 1.2 Satıcısı çok fazla.!!!!!!!!!!!!!!

    Farklı bir açıdan bakmak istedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: indigo38

    Tekrar Merhaba,

    Arabamla ( 1,2 TSI , DSG ) 385 km. yol yaptım.Sürüşüne diyecek yok ancak 385 km sonra benzin aldım. Tam 42 lt
    Yaklaşık 10,9 lt/100 km ( Consumption 2 değeri 12,2 gösteriyor ) Bu da beni korkuttu ve düşündürdü.

    Kayseri'deyim hava çok soğuk ondan mı ?

    Araba ilk kez trafiğe çıktı daha sonra tüketim düşer mi?

    Rölantide çok hafif tekleme, titreme yapıyor. Normal mi?

    Rölantide tüketim 0.8 lt/saat bana fazla geldi.

    Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

    İyi Sürüşler

    Hayırlı olsun, iyi günlerde kullanın.

    -Aldığım günden bu yana aracı çalıştırdıktan sonra ve durmadan evvel 30-40 saniye beklerim. Kimi gereksiz görsede ben faydasına inanıyorum. İlk çalıştırmada azıcık bir titreme ve birazcık yüksek devir olur. 10-15 saniye sonra (havaya ve motorun sıcaklığına bağlı olarak) düşmeye başlar. Anlık tüketim 0,9-0,8-07 diye kendi kendine düşerek gider. Ben ilk çalıştırmada 0,7-0,6 ya düşene kadar bekleyip öyle hareket ediyorum.

    -Consumption değerleri siz kullanmaya alışana kadar yanıltacaktır. Yukarıda yol bilgisayarı ile epeyce bir şeyler yazmıştım. Fakat gaza daha az basarak kullanmaya alışmanızı öneririm. Tsı motor araç kullanımı atmosferik motorlardan farklıdır. Gaz tepkisinde turbo kaynaklı gecikme sizi yanıltır, daha çok basarsınız, aslında gerek yoktur. Biraz dikkat ederseniz kısa sürede alışacağınızı düşünüyorum. Bu aracın uzun yolda (düşük trafikte) tüketimi 5 bilemediniz 6 litredir. Yukarıdaki mesajlarda ayrıntılı var. Hoşgeldiniz tekrar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi In absentia -- 1 Mart 2012; 16:56:13 >




  • Sn. Günerkanat,


    sizin 1.2 TSI DSG ile max çıkabildiğiniz sürat nedir?. Ben bu gün denememde triptonik kullanıma aldım ve 6000 devirde vites değiştirerek kullandım (4. vitesten sonra 6000 deviri görmek mümkündeğil) düz yolda 6. viteste max. 150 km'ye çıktı 7. vitese attığımda 140'a düştü. Geri 6. vitese aldım yeniden 150 km'ye yükseldi. Araçtan acayip soğudum ya takas ya satıp kurtulacam daha önce 1.3 multijet motorlu fiorino almıştım onda da aynı sıkıntılarım vardı. Araç gitmiyor ve hacmine göre çok yakıyordu. O zaman tövbe etmiştim küçük motorlu araç almayacam diye ama gittim bu aracı aldım ve yaklaşık da 10.000 tl masraf ettim üzerine (columbus, deri döşeme, orjinal çeki demiri, port bagaj vs.vs) sabah resimlerini çekip ilana koyacam. Memnun olana birşey diyemem tabiki ama benim beklentilerimi maalesef karşılamadı. gözden çıkardım başka araca bakacam. Sizlere zahmet verdiğim için kusura bakmayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mokur

    Sn. Günerkanat,


    sizin 1.2 TSI DSG ile max çıkabildiğiniz sürat nedir?. Ben bu gün denememde triptonik kullanıma aldım ve 6000 devirde vites değiştirerek kullandım (4. vitesten sonra 6000 deviri görmek mümkündeğil) düz yolda 6. viteste max. 150 km'ye çıktı 7. vitese attığımda 140'a düştü. Geri 6. vitese aldım yeniden 150 km'ye yükseldi. Araçtan acayip soğudum ya takas ya satıp kurtulacam daha önce 1.3 multijet motorlu fiorino almıştım onda da aynı sıkıntılarım vardı. Araç gitmiyor ve hacmine göre çok yakıyordu. O zaman tövbe etmiştim küçük motorlu araç almayacam diye ama gittim bu aracı aldım ve yaklaşık da 10.000 tl masraf ettim üzerine (columbus, deri döşeme, orjinal çeki demiri, port bagaj vs.vs) sabah resimlerini çekip ilana koyacam. Memnun olana birşey diyemem tabiki ama benim beklentilerimi maalesef karşılamadı. gözden çıkardım başka araca bakacam. Sizlere zahmet verdiğim için kusura bakmayın.

    Sadece deneme maksatlı "D" modunda 150 ye çıktığım, hatta az biraz aştığını biliyorum , hızlanırkende pek bir zorluk çekmedim. Fakat hızla pek aram yok. Keşke aynı şehirde olsaydık birde ben aracınızı incelemek isterdim. Servisler konuyu savuşturuyormu yoksa başka bir durummu var ? Mukayese imkanıyla merakımızı giderirdik. Fakat bir başka forumda üst limitlerde kullanan arkadaşlar vardı. Muhtemel buradada yanıt gelecektir.




  • tsi araçlar genel olarak iki çalıştırma arasında 4-5 saat geçmişse ilk çalıştırmalarda motor yüksek devirde başlar ve bu 20-30 saniye kadar devam eder,hatta bazı arkadaşlar bu ilk çalıştırmalarda egzostan boru sesi şeklinde bir ses alabilirler bu korkutmasın çünkü araç bu sırada turbo yağlaması yapmaktadır ve bu ses normale binmeden hareket etmek turbo milinin yatağının aşınmasına neden olacaktır.ses normale bindikten sonra motor oto jikle ile çalışmaya devam edecek yeterli ısıya vardığında jikle devreden çıkarak motor normal çalışmasına devam edecektir.bu sırada hava benzin karışımı düzensiz olacağından hafif titreme normaldir. yakıt sarfiyatı da bu esnada normalden biraz yüksek olur.fakat ilk çalıştırmanızdan 10 dakika sonrada halen titreme ve yüksek yakıt alımı devam ediyor ise konu servisliktir.
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.