Şimdi Ara

SKODA YETI KULUBU (17. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.641
Cevap
76
Favori
563.774
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj








  • gerçekten güzel bir araç hem fiyat hem kalite inşallah en yakın zaman'da bizde sahip oluruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mşah -- 9 Mart 2012; 2:49:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trakyatrakya

    evet arkadaslar bugun tekrardan ıst yüce otoya gıttık.

    1.6 tdı amb paket yetı yı test ettık.

    1.6 tdı amb ı sırket uzerıne alımlarda %8 ındırım ıle 50.000 tl ye verıyorlar.

    gercekten super bır arac,acık soylemek gerekırse tek kusuru ara hızlanmaları 1.2 tsı a gore daha kotu.ama gınede 1.2 tsi a gore super bır arac.yanımdakı arkadasın bılgısı yoktu arac hakkında ve benzınlımı bu arac dıye sordu.dızel sesınden esaret yok.
    test aracının ekranında 100 km ortalaması 4,7 lt ıdı ve guzergahı bellı aracın bostancı-kartal arası kullanılıyor s.ıcı..ve test aracı oldugu ıcın genelde :) tam gaz........bende ole yaptım.

    1.2 tsı kullanmıs bırı olarak bana cok farklı geldı 1.6 tdı.

    sonra gıttık nıssan QQ+2 yı test ettık.bıldıgın kalas yok ya afadersınız ama ODUN.ıcı desen daracık arka koltuk dız mesafesı yetının yarısı kadar nerde ıse.aracın ıcınde bunaldım resmen yetıden sonra.
    yetının tıpıne laf edenler QQ nınde ondan asagı kalır yanı yok. ıc dosemeler falan cok kotuydu yahu.yola hakımıyet gorus acısı.
    1.6 tdı yetının yanından gecemez...

    ve nıısan QQ nın baslangıc paket 1.5 dcı 66 bın tl.

    nıısan QQ orta paket (yetı amb ıle es sayılır) 72,000 tl fıyat cektıler.(+2 yı hıc sormayın 77 bın tl demezler mı .:-) kactık resmen...

    ordan gectık vw tıguan a. test aracı 1.4 tsı vardı.ınanın bana yetı nın makyajlanmıs halı gıbı geldı.

    aractan ındıgımde aaa bu tıguan mıs dedım.1.4 tsı ve baz donanımına 67 bın tl fıyat cektıler.

    satıstakı adam da soyledı.bız 50 bın tl bandında arac bakıyoruz 2.elı yok mu dedık gıdın 1.6 tdı yetı alın bencede aynı arac dedı hemde dızel....

    son olarak 1.6 tdı yetı 2015 model de onden makyajlanma ve dsg şanzuman olacakmış.

    tanıntım fıyatıda 2012 agustos ayına kadar gecerlı ımıs(2013 model fıyatları olacakmıs-ındırımsız)


    bakım masraflarını hıc soylemıyorum QQ ıle 1 e 1.5
    tıguan ıle 1 e 2 nerde ıse.



    yani bu demek oluyorki tam gaz ve şehir içi 4.7 litre yakıyorsa normal kullanımda ve şehir dışı 3-3.5 litre yakacak valla ne diyeyim ben aracın az yaktığını biliyordum ama bu kadarına pes yani niye millet elektrikliyle uğraşıyorki :)) bu araç ondan da cazip geldi şimdi bana.ama şunuda belirteyim araç hakikaten güzel bende test ettim aracı bana biraz dıştan görünümü sanki küçülmüş gibi geldi sanırım oda lastklerin ufaklığından kaynaklamıyor olsa gerek ve aracın 5 vites olması beni çok üzdü millet dandik 1.5 dizellere 6 -7 ileri koyarken böylesine kalite bir araca neden 5 vites anlamış değilim.ama yinede gerçekten güzel bir araç,eğer yeterli sayıdada getirebilirlerse samimi söylüyorum piyasayı allak bullak eder greenline.heleki km bazında 50000 üzeri yapanlar için araş ne kadar masraf çıkarırsa çıkarsın ucuza gelir.saygılarımla




  • takip....
  • BMW 320 ile kapışıyor ve tozunu attırıyor 180- 200 km civarı hız yapıyorlar







  • araç hakikaten iyi B sınıfı araç tüketimi C sınıfı konfor ve suv un tüm özgürlüğü var daha ne olsun


    dağa çık gider kamyon yap gider çoluk çocuk pikniğe git gider asfalta alayına gider ama mazot gitmez
  • Merhaba ,
    900 km de 1.2 yeti dsg sahibiyim. Dün Kayseri'den Ankara'ya geldim. Arabayı aldığımdan beri bende yüksek tüketimden şikayetçiyim. Ancak sizinle iki tüketim değerini
    paylaşmak istiyorum. İkea Ankara'dan Batıkent'e , İstanbul yolu üzerinden 7,2 Lt/ 100 km. Cepa AVM den Batıkent'e 8 lt/ 100 km.
    Eğer Ankara gibi kırmızı Işıkta durmaların az olduğu bir sehirdeyseniz gercekten az yakıyor .
    Duruş kalkışın fazla olduğu adım bası kırmızı Işık olan Mersin , Kayseri gibi sehirlerde 9 lt
    nin altını görmek hayal gibi...
    Uzun yolda ise eğer 120 nin altına düşmeden
    sürerseniz 300 km de yarım depo benzine elveda dersiniz.
    Herkese mutlu sürüşler dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: indigo38

    Merhaba ,
    900 km de 1.2 yeti dsg sahibiyim. Dün Kayseri'den Ankara'ya geldim. Arabayı aldığımdan beri bende yüksek tüketimden şikayetçiyim. Ancak sizinle iki tüketim değerini
    paylaşmak istiyorum. İkea Ankara'dan Batıkent'e , İstanbul yolu üzerinden 7,2 Lt/ 100 km. Cepa AVM den Batıkent'e 8 lt/ 100 km.
    Eğer Ankara gibi kırmızı Işıkta durmaların az olduğu bir sehirdeyseniz gercekten az yakıyor .
    Duruş kalkışın fazla olduğu adım bası kırmızı Işık olan Mersin , Kayseri gibi sehirlerde 9 lt
    nin altını görmek hayal gibi...
    Uzun yolda ise eğer 120 nin altına düşmeden
    sürerseniz 300 km de yarım depo benzine elveda dersiniz.
    Herkese mutlu sürüşler dilerim.

    Hem araç yeni hem de tsı motorun gaz tepkisine yönelik kullanım alışkanlığınının yerleşmesi biraz vakit alabilir. Bir süre sonra tüketiminiz daha makul seviyerlere inecektir diye düşünüyorum. Hayrlı olsun tekrar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: indigo38

    Merhaba ,
    900 km de 1.2 yeti dsg sahibiyim. Dün Kayseri'den Ankara'ya geldim. Arabayı aldığımdan beri bende yüksek tüketimden şikayetçiyim. Ancak sizinle iki tüketim değerini
    paylaşmak istiyorum. İkea Ankara'dan Batıkent'e , İstanbul yolu üzerinden 7,2 Lt/ 100 km. Cepa AVM den Batıkent'e 8 lt/ 100 km.
    Eğer Ankara gibi kırmızı Işıkta durmaların az olduğu bir sehirdeyseniz gercekten az yakıyor .
    Duruş kalkışın fazla olduğu adım bası kırmızı Işık olan Mersin , Kayseri gibi sehirlerde 9 lt
    nin altını görmek hayal gibi...
    Uzun yolda ise eğer 120 nin altına düşmeden
    sürerseniz 300 km de yarım depo benzine elveda dersiniz.
    Herkese mutlu sürüşler dilerim.

    sıkıntılarınızın farkındayım.bende 1.4 tsi yi ilk 5000 km 11-12 litre görünce hafif paniklemedim değil.ama fazlada sıkıntıya sokmadım kendimi sizin gibi.hocam tsi den bahsediyorsunuz.1.2 litrelik motordan 105 hp den bahsediyorsunuz.bu motosiklet motoru değil düz bir 2500 cc motorun sübap ayarını yaptırsam size ve desemki krank kasnağına bir 32 yıldız anahtar takın ve çevirin diye siz bile şaşırırsınız nasıl rahat çevirebildiğinize.ama eğer sübap ayarı yapılabilseydi 1.2 tsi ye( ki bu teknolojisinden dolayı yapılmıyor) sen değil senin gibi 2 kişi beraber zor çevirirdiniz o krank kasnağını.yeter artık bu paniklemelerden.biraz kulak verin insanlara o altınızdaki araba 10 bin km yi görmedikçe ne tam hızına erişir nede az yakar.tabiri caizzse su gibi yakar .ne mi yapacaksınız?ilk 1500 km (rodaj) 3000 deviri yi geçmeyeceksin.sonra 5000 km ye kadar 120 km nin üstüne çıkmayacaksın.5000 den sonra allah ne verdiyse korkmayacaksın.10000 den sonra ne yakıyor diye hesaplayacaksın.saygılarımla




  • arkadaşlar hem hızlı gidip hem az yakması imkansız. hızlı gitmek için benzine ihtiyaç var nekadar benzin okadar hız
    benim 1,2 motor nissan micra aracım var 1000 kg ağırlında 80-90 km ile giderken 4,5 - 5 lt yakıyor düz yolda 100 km nin üstüne çıkınca 6,5 - 7 lt yi buluyor.
    yetinin 1500 kg ağırlığı var ve 90 km nin üstündeki hızlarda koklaması imkansız bu tüm araçlar için geçerli. bunu eski karbüratörlü araçlardaki gibi düşünün 90 la giderken birinci bogaz açık 90 nı geçince 2 nci boğaz açılır ve daha çok benzin çekmeye başlar enjeksyonlu arabalarda aynı o yüzden 1,2 motor diye fazla birşey beklememek gerek gaza fazla basınca
    ayağınızı gazdan çekin farkı görürsünüz tabi sabırlıysanız
  • Merhaba,

    Aracıma ( 1.2 TSI , DSG , Ambition ) cruise control taktırmak istiyorum. Dün Kayseri'de ki servisi aradığımda 750 , 1000 tl fiyat söylediler. Forumlarda okuduğum kadarı ile 350 tl civarı bir masraf çıkıyormuş.
    Bunun gerçek maliyeti ne kadardır ve sonradan C.C taktıran arkadaşların görüşleri ne doğrultudadır.

    Yardımcı olursanız sevinirim.

    Not : Yan basamaklar için 500 tl dediler. Bu fiyat normal midir ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: indigo38

    Merhaba,

    Aracıma ( 1.2 TSI , DSG , Ambition ) cruise control taktırmak istiyorum. Dün Kayseri'de ki servisi aradığımda 750 , 1000 tl fiyat söylediler. Forumlarda okuduğum kadarı ile 350 tl civarı bir masraf çıkıyormuş.
    Bunun gerçek maliyeti ne kadardır ve sonradan C.C taktıran arkadaşların görüşleri ne doğrultudadır.

    Yardımcı olursanız sevinirim.

    Not : Yan basamaklar için 500 tl dediler. Bu fiyat normal midir ?



    Sahibinden sitesinde 450 TL diyorlar.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-otomobil-arazi-araclari-skoda-yeti-krom-sport-yan-bariyer/detay

    Eğer alacağınız krom boru biçiminde olup plastik kısmında "yeti" yazan ise fiyat uygun görünüyor. Basamağın üstünde vida gizlemeye yarar plastik ufak kapaklar var mümkünse ondan yedekte isteyin. Hemen her basamak sisteminde bu küçük kapaklar düşebiliyor, açıkta kalan vida ucu oksitleniyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: indigo38

    Merhaba ,
    900 km de 1.2 yeti dsg sahibiyim. Dün Kayseri'den Ankara'ya geldim. Arabayı aldığımdan beri bende yüksek tüketimden şikayetçiyim. Ancak sizinle iki tüketim değerini
    paylaşmak istiyorum. İkea Ankara'dan Batıkent'e , İstanbul yolu üzerinden 7,2 Lt/ 100 km. Cepa AVM den Batıkent'e 8 lt/ 100 km.
    Eğer Ankara gibi kırmızı Işıkta durmaların az olduğu bir sehirdeyseniz gercekten az yakıyor .
    Duruş kalkışın fazla olduğu adım bası kırmızı Işık olan Mersin , Kayseri gibi sehirlerde 9 lt
    nin altını görmek hayal gibi...
    Uzun yolda ise eğer 120 nin altına düşmeden
    sürerseniz 300 km de yarım depo benzine elveda dersiniz.
    Herkese mutlu sürüşler dilerim.

    Ben de söyledim kızdılar bana. Ben de Mersin'de kullanıyorum aracı. Gerçi ben uzun yolda 4.5-5 ortalamayı gördüm ama belirttiğim gibi 70-75 km hızla gidersem. 1 haftadır şehir içinde kullanıyorum 45-60 km arası ani hızlanmadan fazla ışıklara takılmamaya çalışarak. Ama 230 km gittim şu an ortalamam 8 lt. Arkadaşımın 2000 cc Nissan Xtrail aracı var o da benzinli ama atmosferik motor. Onunda şehir içi ortalaması 8 lt. Bir de ben normal bu kadar özen göstermeden normal kullansam 9,5 -10 lt yakıyor. Yani ben yine idda ediyorum bu 1.2 TSI motor kendi gözlemlerime göre 2.0 atmosferik motorla aynı yakıyor belkide fazla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: indigo38

    Merhaba,

    Aracıma ( 1.2 TSI , DSG , Ambition ) cruise control taktırmak istiyorum. Dün Kayseri'de ki servisi aradığımda 750 , 1000 tl fiyat söylediler. Forumlarda okuduğum kadarı ile 350 tl civarı bir masraf çıkıyormuş.
    Bunun gerçek maliyeti ne kadardır ve sonradan C.C taktıran arkadaşların görüşleri ne doğrultudadır.

    Yardımcı olursanız sevinirim.

    Not : Yan basamaklar için 500 tl dediler. Bu fiyat normal midir ?



    yüce otoyu ara 350 tlden daha düşükde alabilirsin. Bana servisin 200 Tl fiyat çektiği columbus çerçevesini yüce oto yedek parça servisinden 70 tl'ye aldım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Apache44

    quote:

    Orijinalden alıntı: indigo38

    Merhaba ,
    900 km de 1.2 yeti dsg sahibiyim. Dün Kayseri'den Ankara'ya geldim. Arabayı aldığımdan beri bende yüksek tüketimden şikayetçiyim. Ancak sizinle iki tüketim değerini
    paylaşmak istiyorum. İkea Ankara'dan Batıkent'e , İstanbul yolu üzerinden 7,2 Lt/ 100 km. Cepa AVM den Batıkent'e 8 lt/ 100 km.
    Eğer Ankara gibi kırmızı Işıkta durmaların az olduğu bir sehirdeyseniz gercekten az yakıyor .
    Duruş kalkışın fazla olduğu adım bası kırmızı Işık olan Mersin , Kayseri gibi sehirlerde 9 lt
    nin altını görmek hayal gibi...
    Uzun yolda ise eğer 120 nin altına düşmeden
    sürerseniz 300 km de yarım depo benzine elveda dersiniz.
    Herkese mutlu sürüşler dilerim.

    sıkıntılarınızın farkındayım.bende 1.4 tsi yi ilk 5000 km 11-12 litre görünce hafif paniklemedim değil.ama fazlada sıkıntıya sokmadım kendimi sizin gibi.hocam tsi den bahsediyorsunuz.1.2 litrelik motordan 105 hp den bahsediyorsunuz.bu motosiklet motoru değil düz bir 2500 cc motorun sübap ayarını yaptırsam size ve desemki krank kasnağına bir 32 yıldız anahtar takın ve çevirin diye siz bile şaşırırsınız nasıl rahat çevirebildiğinize.ama eğer sübap ayarı yapılabilseydi 1.2 tsi ye( ki bu teknolojisinden dolayı yapılmıyor) sen değil senin gibi 2 kişi beraber zor çevirirdiniz o krank kasnağını.yeter artık bu paniklemelerden.biraz kulak verin insanlara o altınızdaki araba 10 bin km yi görmedikçe ne tam hızına erişir nede az yakar.tabiri caizzse su gibi yakar .ne mi yapacaksınız?ilk 1500 km (rodaj) 3000 deviri yi geçmeyeceksin.sonra 5000 km ye kadar 120 km nin üstüne çıkmayacaksın.5000 den sonra allah ne verdiyse korkmayacaksın.10000 den sonra ne yakıyor diye hesaplayacaksın.saygılarımla









    Bende dediğiniz gibi bekliyorum 5000 km den sonra 1 depo benzine kıyıp zorlayacam aracı. Ondan sonra görecez bir de. Ben Prins direct Liqui Max lpg sistemi için görüştüm önümüzdeki ay montaja başlayacaklarını söylediler. Benim düşüncem de rodaj sonrası motoru açıp bu arada geçen sürede de lpg montajı başlar hatta birazda fazladan bekleriz ki sistemin sıkıntısı var mı yok mu onu görelim.

    olmadı aracı acilen satacam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mokur

    1.2 TSI motor kendi gözlemlerime göre 2.0 atmosferik motorla aynı yakıyor belkide fazla.


    Hayatında otomobil görmüş (kullanmış değil dikkat edin; görmüş biri) 2.0 atmosferik motor ile 1.2 tsı motor aynı yakıyor iddiasını savunmaz. Sanal ve gerçek alemde bu iddiayı ortaya atan ilk ve tek insansınız. Evvelce sorularınıza yanıt vermeye çalıştığım için kusuruma bakmayın, ısrarın faydadan çok zarar getireceğini düşünüyorum. Bundan sonra herhangi bir şekilde mesajlarınıza müdahil olmayacağım.

    Yakıt konusunda merak edebilecek başkaca arkadaşlar için tüketime dair video ekledim, yukarıda var zaten. Zaten skoda forumlarından ve buradaki kullanıcılardan teyid edebileceklerdir. İyi forumlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mokur

    quote:

    Orijinalden alıntı: Apache44

    quote:

    Orijinalden alıntı: indigo38

    Merhaba ,
    900 km de 1.2 yeti dsg sahibiyim. Dün Kayseri'den Ankara'ya geldim. Arabayı aldığımdan beri bende yüksek tüketimden şikayetçiyim. Ancak sizinle iki tüketim değerini
    paylaşmak istiyorum. İkea Ankara'dan Batıkent'e , İstanbul yolu üzerinden 7,2 Lt/ 100 km. Cepa AVM den Batıkent'e 8 lt/ 100 km.
    Eğer Ankara gibi kırmızı Işıkta durmaların az olduğu bir sehirdeyseniz gercekten az yakıyor .
    Duruş kalkışın fazla olduğu adım bası kırmızı Işık olan Mersin , Kayseri gibi sehirlerde 9 lt
    nin altını görmek hayal gibi...
    Uzun yolda ise eğer 120 nin altına düşmeden
    sürerseniz 300 km de yarım depo benzine elveda dersiniz.
    Herkese mutlu sürüşler dilerim.

    sıkıntılarınızın farkındayım.bende 1.4 tsi yi ilk 5000 km 11-12 litre görünce hafif paniklemedim değil.ama fazlada sıkıntıya sokmadım kendimi sizin gibi.hocam tsi den bahsediyorsunuz.1.2 litrelik motordan 105 hp den bahsediyorsunuz.bu motosiklet motoru değil düz bir 2500 cc motorun sübap ayarını yaptırsam size ve desemki krank kasnağına bir 32 yıldız anahtar takın ve çevirin diye siz bile şaşırırsınız nasıl rahat çevirebildiğinize.ama eğer sübap ayarı yapılabilseydi 1.2 tsi ye( ki bu teknolojisinden dolayı yapılmıyor) sen değil senin gibi 2 kişi beraber zor çevirirdiniz o krank kasnağını.yeter artık bu paniklemelerden.biraz kulak verin insanlara o altınızdaki araba 10 bin km yi görmedikçe ne tam hızına erişir nede az yakar.tabiri caizzse su gibi yakar .ne mi yapacaksınız?ilk 1500 km (rodaj) 3000 deviri yi geçmeyeceksin.sonra 5000 km ye kadar 120 km nin üstüne çıkmayacaksın.5000 den sonra allah ne verdiyse korkmayacaksın.10000 den sonra ne yakıyor diye hesaplayacaksın.saygılarımla









    Bende dediğiniz gibi bekliyorum 5000 km den sonra 1 depo benzine kıyıp zorlayacam aracı. Ondan sonra görecez bir de. Ben Prins direct Liqui Max lpg sistemi için görüştüm önümüzdeki ay montaja başlayacaklarını söylediler. Benim düşüncem de rodaj sonrası motoru açıp bu arada geçen sürede de lpg montajı başlar hatta birazda fazladan bekleriz ki sistemin sıkıntısı var mı yok mu onu görelim.

    olmadı aracı acilen satacam

    Alıntıları Göster

    Bende dediğiniz gibi bekliyorum 5000 km den sonra 1 depo benzine kıyıp zorlayacam aracı. Ondan sonra görecez bir de. Ben Prins direct Liqui Max lpg sistemi için görüştüm önümüzdeki ay montaja başlayacaklarını söylediler. Benim düşüncem de rodaj sonrası motoru açıp bu arada geçen sürede de lpg montajı başlar hatta birazda fazladan bekleriz ki sistemin sıkıntısı var mı yok mu onu görelim.

    olmadı aracı acilen satacam

    hocam geçenlerde bir arkadaşım söyledi onunda bir arkadaşı taktırmış lpg sistemini ama motor kitlemiş dedi.iyi araştırmak lazım.önceki yazılarımdada belirttiğim gibi ben 2 araç sahibiyim diğer aracımda 2008 yeni kasa fabia bu yüzden yetiyle yılda 8-10 bin km yol yapıyorum.bu yüzden benzinle ilgili bir sıkıntım olmuyor.ama gaza bastığımda verdiği tepki çok hoşuma gidiyor.arabamı çok seviyorum.saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    quote:

    Orijinalden alıntı: mokur

    1.2 TSI motor kendi gözlemlerime göre 2.0 atmosferik motorla aynı yakıyor belkide fazla.


    Hayatında otomobil görmüş (kullanmış değil dikkat edin; görmüş biri) 2.0 atmosferik motor ile 1.2 tsı motor aynı yakıyor iddiasını savunmaz. Sanal ve gerçek alemde bu iddiayı ortaya atan ilk ve tek insansınız. Evvelce sorularınıza yanıt vermeye çalıştığım için kusuruma bakmayın, ısrarın faydadan çok zarar getireceğini düşünüyorum. Bundan sonra herhangi bir şekilde mesajlarınıza müdahil olmayacağım.

    Yakıt konusunda merak edebilecek başkaca arkadaşlar için tüketime dair video ekledim, yukarıda var zaten. Zaten skoda forumlarından ve buradaki kullanıcılardan teyid edebileceklerdir. İyi forumlar


    Sn. Günerkanat,

    Kızmayın ama 2.0 Atmosferik motor 1.2 TSI motorla aynı yakıyor. Lütfen hacimleri karıştırmayın 1.2 TSI aşırı beslemeli bir motor ve yaklaşık 1500 kg'lik bir araçta da o beslemeye muhtaç kaldığı için yakıyor. Benim 1.2 motor ile sıkıntım yok iş TSI aşırı beslemeye gelince iş değişiyor. TSI motor çok yakıyor. Ben otobanda 75 km ile giderek araca 5.5 lt yaktırıyorsam maalesef bu motor az yakıyor diye haykıramam. Kamyonlar tırlar yanımdan vızır vızır geçiyor ama benim arabam az yakıyor.

    Süre vermeyim ama bende aracın yakışını videoya alacam şehir içinde ve şehir dışında. Ayrıca soralım derim 2.0 atmosferik motoru olanlar şehir içi ne yakıyor. Ben aracımı alalı yaklaşık 3 ay oldu ve aracıma net 14.000 tl masraf ettim aksesuar vs.vs. Dün aracımı satışa koydum ve en iyi şartlarda o 14.000 tl uçup gidecek. Bana böyle araç lazım değil benim hiçbir kriterimi karşılamadı hiçbir talebime cevap veremedi maalesef.

    Tabiki ısrarın amlamı yok siz gözlemlerinizi yazıyorsunuz ben de gözlemlerimi yazıyorum ama gözlemlerimiz birbirine tamamen zıt. Yapacak birşey yok koca adamlarız tartısacak hakaret edecek halimizde yok birbirimize bir araç için




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mokur

    quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    quote:

    Orijinalden alıntı: mokur

    1.2 TSI motor kendi gözlemlerime göre 2.0 atmosferik motorla aynı yakıyor belkide fazla.


    Hayatında otomobil görmüş (kullanmış değil dikkat edin; görmüş biri) 2.0 atmosferik motor ile 1.2 tsı motor aynı yakıyor iddiasını savunmaz. Sanal ve gerçek alemde bu iddiayı ortaya atan ilk ve tek insansınız. Evvelce sorularınıza yanıt vermeye çalıştığım için kusuruma bakmayın, ısrarın faydadan çok zarar getireceğini düşünüyorum. Bundan sonra herhangi bir şekilde mesajlarınıza müdahil olmayacağım.

    Yakıt konusunda merak edebilecek başkaca arkadaşlar için tüketime dair video ekledim, yukarıda var zaten. Zaten skoda forumlarından ve buradaki kullanıcılardan teyid edebileceklerdir. İyi forumlar


    Sn. Günerkanat,

    Kızmayın ama 2.0 Atmosferik motor 1.2 TSI motorla aynı yakıyor. Lütfen hacimleri karıştırmayın 1.2 TSI aşırı beslemeli bir motor ve yaklaşık 1500 kg'lik bir araçta da o beslemeye muhtaç kaldığı için yakıyor. Benim 1.2 motor ile sıkıntım yok iş TSI aşırı beslemeye gelince iş değişiyor. TSI motor çok yakıyor. Ben otobanda 75 km ile giderek araca 5.5 lt yaktırıyorsam maalesef bu motor az yakıyor diye haykıramam. Kamyonlar tırlar yanımdan vızır vızır geçiyor ama benim arabam az yakıyor.

    Süre vermeyim ama bende aracın yakışını videoya alacam şehir içinde ve şehir dışında. Ayrıca soralım derim 2.0 atmosferik motoru olanlar şehir içi ne yakıyor. Ben aracımı alalı yaklaşık 3 ay oldu ve aracıma net 14.000 tl masraf ettim aksesuar vs.vs. Dün aracımı satışa koydum ve en iyi şartlarda o 14.000 tl uçup gidecek. Bana böyle araç lazım değil benim hiçbir kriterimi karşılamadı hiçbir talebime cevap veremedi maalesef.

    Tabiki ısrarın amlamı yok siz gözlemlerinizi yazıyorsunuz ben de gözlemlerimi yazıyorum ama gözlemlerimiz birbirine tamamen zıt. Yapacak birşey yok koca adamlarız tartısacak hakaret edecek halimizde yok birbirimize bir araç için

    Kızmak haddime değil, burada karşılıklı bir şeyler öğrenmeye çalışıyoruz. Fakat 1.3 atmosferik hyundai (özellikle şehir içinde en berbat olanıdır), 1.4 atm. polo, 1.6 atm. civic sıcağı sıcağına örnek verebileceğim araçlar. Şimdi bu saydığım araçlardan hyundai satıldı gitti diğer ikisi duruyor. Polo ve hondanın ilk sahibiyiz, bakımlı araçlar. Onları bir kullanın da görün bakın benzin nasıl yakılırmış Bunların içinde en fazla tüketen; accent (şehir içinde benzinlisi lanet ettirir) , sonra polo en makulü yine civic. İnsan kendi elinin altında olan, kullandığı aracı bilmezmi ? Yetiyi ben bunlara kıyasla çok beğendim yakıt tüketiminde. Ama bana biri derse 2000 atmosferik benzinli (xtrail deki dcı motor nispeten tasarrufludurda) 1.2 turbodan daha az tüketir, ikna olamam. Videoya çektim koydum üstelik buraya. 90-100 km hızda görülüyor tüketim.

    Eğer yetide turbo besleme olmasaydı, 1.2 atmosferik mantığı ile çalışsaydı, kasa motora ağır yük olarak binerdi ve bizde o vakit fahiş tüketim görürdük. Hyundai 1.3 benzinli ile Ankara şehir içinde 12-13 litre/100 Km gördüğüm gibi. Ama bunda durum öyle değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    quote:

    Orijinalden alıntı: mokur

    1.2 TSI motor kendi gözlemlerime göre 2.0 atmosferik motorla aynı yakıyor belkide fazla.


    Hayatında otomobil görmüş (kullanmış değil dikkat edin; görmüş biri) 2.0 atmosferik motor ile 1.2 tsı motor aynı yakıyor iddiasını savunmaz. Sanal ve gerçek alemde bu iddiayı ortaya atan ilk ve tek insansınız. Evvelce sorularınıza yanıt vermeye çalıştığım için kusuruma bakmayın, ısrarın faydadan çok zarar getireceğini düşünüyorum. Bundan sonra herhangi bir şekilde mesajlarınıza müdahil olmayacağım.

    Yakıt konusunda merak edebilecek başkaca arkadaşlar için tüketime dair video ekledim, yukarıda var zaten. Zaten skoda forumlarından ve buradaki kullanıcılardan teyid edebileceklerdir. İyi forumlar


    GUNER BEY YAKAR NASIL MI ?
    1.2 tsı aracı 2000 motor gıbı kullanmaya calısırsanız yakar....

    en basıtınden 2000 motorlu bır arac 140 km hızla gıderken 3000 devırle gıder.

    ama 1.2 tsı 140 km ıle gıderken 5000 devırle gıder. o zamanda yakar.


    bu gıbı durumlarda ve aşırı devırlı kullanımda 1.2 tsı daha ccok yakar tahmınım.

    bakalım nısan bası gıbı 1.6 tdı amb teslım alıcam
    benkı devırlı kullanırım (kaldıkı dızel aracları devırlı kullanın dıyorlar)

    test aracı bakarsam 100km de 4.5lt nın uzerıne cıkamayacagım.

    ancak yetı gıbı cusselı bır aracında normal kullanımda 7 lıtre yakması basarı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trakyatrakya -- 14 Mart 2012; 19:24:37 >




  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.