Şimdi Ara

SKODA YETI KULUBU (220. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.641
Cevap
76
Favori
563.348
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 218219220221222
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 215/60/16 lastik yerine 215/65/16 aldım,

    Nokian 215/65 r16 102h xl weatherproof suv 4 mevsim lastikler . Yol tutuş ve refleks konusunda hoşuma gitti. 2cm kadar da araç yüksekliği arttı. Tavsiye ederim.
  • 2017 1.2 YETİ sahibiyim geçen sene 2 Mayısta trafiye çıktım.6000km yol yaptım bakım zamanımın ne zaman olacağını arabanın bilgi ekranından takip ediyordum.Anahtarı 1 kademe çevirdiğimde 9700km diye uyarı ile başladı 9300km ye kadar düşmüştü benim kullanmama bağlı olarak,fakat şimdi "OİL"gibi birşey yazmaya başladı;tam ne olduğunu anlamak için yazıyorum Yağ değişimi zamanı geldi acaba.Yağ uyarı işığıda yanmıyor.Arabanın bakım zamanı geldiğinde ekranda hangi uyarı yazıyor?
  • Doğuş oto Maslak 31.05.2018 tarihine randevu aldım.
    Fiyat standart 830TL.
    İnternet randevularına %5 indirim yapıyorlar.

    Bakım sonrası yorumumu yazarım.
  • astrabestan kullanıcısına yanıt
    Garanti için her yıl veya 15.000 km de bakım yaptırmanız gerekiyor. Değişken servis aralığı bildiğim kadarıyla ülkemizde çoğu araç için geçerli değil
  • Cam tavanı olan araçlar sunroof ön tarafında sağda solda birer adet yağmur suyu tahliye deliği var, oradan hortumla kapı menteşelerinin oraya tahliye ediyor. Sunroof kısmında deliklerin açık olduğunu görmemizin bir anlamı yok, aşağıdan hortum çıkışından da tıkalı olabiliyor. Birkaç ayda bir sunroof açıkken kızalar kısmına su dökerek tahliyenin tıkalı olmadığından emin olmak gerekiyor. Tıkalı ise fren teli gibi bir kılavuz ile açmak gerekiyor. Diğer türlü araç tavanında veya tabanında ıslaklık görebiliyoruz. Yoğun yağmurlarda taban tamamen ıslanabiliyor ki halı ve süngerleri komple sökmek, kurutup takmak ciddi bir zaman kaybı.
  • Biraz detaylı anlatacağım:
    -İlk defa gittim Servisi zor buldum otopark içinden geçilerek gidiliyormuş meğer fiş alarak.Tabelada yazıyor fakat bir sürü yazı içinde farkedilmiyor "skoda servis" diyede yazmıyor zaten"skoda araç kabul" yazıyor.
    -Randevum saat 10:00, bana aracı 15:00/15:30 gibi teslim edebileceklerini söylediler.
    -Biraz dolaşmaya çıktım saat 12:50 gibi aradaılar."araç hazır yıkamaya veriyorum saat 14:00-14:30 gibi alabilirsiniz" dediler.
    Ben 13:30 gibi gittim araç kabulde kimse yok,bekleme salonundan arabaya baktım iki genç arakadaş araba üzerinde çalışıyor.Biri elindeki listeden tik'leri çek ediyor,diğeri direksiyon başında elinde laptopla birşeyler yapıyor.Sordum araba hazır mı diye tamam abi arakadaş servis kilometresini düzenliyor dedi. sonra araba yıkanacak mı diye bana sordu,bende yıkanmamış mı diye sorunca hayır abi yıkanmamış dedi.Bende daha fazla beklememek için yıkamayın dedim ve araç kabul indim.
    -Araç kabulde kimse yok gelen müşteriler bana soruyor sonra danışmadaki bayan geldi ona sordular şimdi gelirler dedi,beklemeye devam bir servis kabul elemanı geldi fakat benimle ilgilenen arkadaş yok,beklemeye devem,bir müşteri geldi direk benim müşteri kabul elemanının masasına oturup beklemeye başladı ayakta sıkılınca benda aynı masanın diğer koltuğuna oturdum.Beklemeya devam diğer M.kabul elemanı ara ara yeni müşterilerle uğraşıyor üçüncü masa bir müşteriyle hararetli telefon konuşması yapıyor biz bekliyorun bu arada soranlara şimdi gelirler diye cevap veriyorlar.Sonuda patladım ve nerede bu "xx" bey diye sorunca diğer m.kabul elemanı şimdi gelir abi dedi ve telefonla aradı;Arkadaş hemen geldi biraz da arayan arkadaşa sitem ederek sen araç teslim edemiyormusun gibi serzenişte bulunda oda meşkulüm dedi.Neyse gelen arakadaş önce masadaki diğer arkadaşın arabasını teslim etti bir 15dk daha bekledik.Sıra bana geldi benim işim daha uzun sürdü bir türlü karttan parayı alamadılar Bu arada saat 15:00 oldu.
    -Arabayı aldım bagajı açtım çıkan malzemeleri görmek için fakat hiçbir şey yoktu.(Daha önceki arabam Nissan dı ve çıkan malzemeler mutlaka poşetle bagaja konurdu.)
    Bu malzemeler benim için önemliydi çünkü araba 6000km de mecburen servise gitmiştim senesi dolduğu için.Hava filtresi ve polen filtresinin çok kirli olduğunu zannetmiyorum(araba garajda duruyor)Çıkan malzemeleri acil durumlarda yedek malzeme olarak kullanabilirdim.
    -Araç kabulde bana verilen kağıtta bir madde yazıyormuş o dikkatimi çekti şöyle yazıyor:"Bakım sonrası çıkan garanti kapsamı dışındaki malzemelerin geri dönüşüm amacıyla adınıza berteraf edilmesini onaylıyormusunuz. evet/hayır"Bu soruyu arkadaş bana sorsa uyanacaktım ve isterdim malzemeleri hiç sormadı ve işarette koymamış zaten.
    -Cam suyunu ağzına kadar doldurmuştum gitmeden,bu yüzden cam suyu fiyatını düşürdüm (12TL)
    Biraz uzun oldu ama benim memnuniyetsizliğim bunlar.
    Saygılar.




  • Selam Arkadaşlar.
    1,2 dgs Yeti Almak İstiyorum.%90 nını şehir içi kullanacağım,iki farklı kasası olduğunu biliyorum.
    2 kasa arasındaki farklar nelerdir? Dgs şanzuman sorun yaratıyormu. istanbul şehir içi yakıt tüketimi nasıl?
    Birde acaba neden üretimini durdurdular çok hoş bir araç bence.

    Bilgilendirirseniz sevinirim.
  • 2013 dizel elegance yeti 60binde dag bayir kar kis geziyoruz.yol tutus performans kesinlikle tavsiyemdir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EgeUsko

    Selam Arkadaşlar.
    1,2 dgs Yeti Almak İstiyorum.%90 nını şehir içi kullanacağım,iki farklı kasası olduğunu biliyorum.
    2 kasa arasındaki farklar nelerdir? Dgs şanzuman sorun yaratıyormu. istanbul şehir içi yakıt tüketimi nasıl?
    Birde acaba neden üretimini durdurdular çok hoş bir araç bence.

    Bilgilendirirseniz sevinirim.
    -2014 sonraki makyajlı kasasında 1.2 tsi dsg seçeneği yok. 1.2 tsi sadece active donanım ve manuel olarak var.
    Eğer otomatik istiyorsanız ya 2014 sonrası 1.4 tsi 122hp olan dsgli alacaksınız yada 1.2 tsi ve dsg bir arada olsun isterseniz yuvarlak farlı eski kasa 1.2 tsi dsg alacaksınız.

    ek bir bilgi olarak 2015 mayıs sonrası gelen modeller euro 6 motor olarak geldi, multimedya ekran start stop lastik basınç özellikleri eklendi. Motorlar 1.2 için 110 1.4 tsi için 125hp oldu ve o tarihten itibaren dizel kalktı.




  • 1.4 tavsiye ederim, dsg işi %100 çözülmedi, orası şans fakat konforuna değebilir. Yakıt İstanbul'da 7-9 arası olur.
  • S.a. arkadaslar... 1.6 dsg bir arac dusunuyorum. Epeydir forumdan bilgi ediniyorum. Bugun bir arkadasin aracini ic dis inceledim.



    Ben araci daha ferah bekliyordum. Dışı kasli, kapilar kalipli oldugu icin midir nedir kabin bana biraz dar geldi. Uzun boyluyum ama meganda loganda focusta rahatsiz olmuyorum.

    Yeni araclarda koltuklar yanlardan surucuyu kavriyor. Yetide (2012 idi) ise koltuk biraz dar diye dusuniyorum.



    Bu arada ssangyoung tivoli de radarimda.



    Yeti uretilmiyor.... tivoli bilinmiyor...EKSİ

    Ikisi de saglam arac hatta tivoli extra guclu celik yasam kafesi ile meshur... ARTI

    Iki arac da dizel otomatik uyumlu ARTI

    Ikisi de yuksek ama otomobil ayarinda ARTI

    Ikisi de bayan kullanimina uygun. Iri degil. ARTI





    Juke mokka sx4 asx captur gibi secenekleri eledim. Yeni Vitara hala secenek.



    Arac arastiran arkadaslardan yonlendirmeler ve fikirler bekliyorum.



    Yuksek yani suv crosover arac ve dizel OV veya lpg OV disuniyorum. 2014 ustu dusuk km ve ful bir arac olmali. Marka takintim yok. Tam tersi.. Siradisi araclari severim. F/P araclar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kerestekeser K kullanıcısına yanıt
    Aralarında yeti ve asx dışındakiler b segmenti. Yeti ve asx altyapı olarak daha başarılı araçlar. Yeti pq35, asx lancerın kullandığı platformda.
    Yeti artık çekyada üretilmiyor ama rusya ve çindeki fabrikada bir süre daha üretilmeye devam edecek. 2009 yılından beri neredeyse 10 senedir üretilen köklü bir araç. Ayrıca parçalarının çok çok büyük kısmı golf 5-6, tiguan, q3, octavia a5 ile aynı. Tivolide böyle bir avantaj olduğu sanmıyorum.
    Yetinin diğer araçlardan bir avantajıda bir mpv gibi fonsiyonel olması. Varioflex koltuk sistemi ile diğer bütün rakiplerinden ayrılıyor.
    içi konusunda aslında çok ferah bir araçtır ama belki o anlık algınızla ilgili olabilir. Tavan yükseliği mesela nissan qq'den 10cm daha yüksektir. (1690mm-1590mm. Arka yolcu baş mesafesi 1mt'den fazladır ve sınıfında liderdir. Yerden yükseliği ise benzinli versiyonlarda 18mm, dizelde greenline serisi için biraz daha alçak olmalı.

    Ben seçimimi asx yada yeti arasında yapardım. Dizel otomatikte asx yok sanırım, o zaman yeti. Asx lpg uyumlu ama otomatiğini görmedim.
    Tivoli bence güzel farklı bir araç ama yeti daha fonksiyonel ve ferah.




  • Tesekkurler ilginize. Fikir cimnastigine ihtiyacim var. Segmentlere pek takilmadan ilgi ve ihtiyaca gore F/P arac bakiyorum.



    Segmentler karisik ve bazen sasirtici.

    Findik gibi duran kia soul 1440 kg iken buyuk sedani cerato 1200 kg mesela...



    Octavia 1.6 dsg yakit 3.7 ortalama... 1320 kg

    Yeti 1.6 dsg 4.7 ortalama... 1380 kg mesela...

    Superb ise 4.0 fabrika verileri...

    Yeti superb den bile %20 fazla yakiyor... garip ve karisik...



    Sorup ogrenmeye ve fikirlere acigim. Iyi gunler hepinize

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerestekeser

    Tesekkurler ilginize. Fikir cimnastigine ihtiyacim var. Segmentlere pek takilmadan ilgi ve ihtiyaca gore F/P arac bakiyorum.



    Segmentler karisik ve bazen sasirtici.

    Findik gibi duran kia soul 1440 kg iken buyuk sedani cerato 1200 kg mesela...



    Octavia 1.6 dsg yakit 3.7 ortalama... 1320 kg

    Yeti 1.6 dsg 4.7 ortalama... 1380 kg mesela...

    Superb ise 4.0 fabrika verileri...

    Yeti superb den bile %20 fazla yakiyor... garip ve karisik...



    Sorup ogrenmeye ve fikirlere acigim. Iyi gunler hepinize
    yetinin hava sürtünme katsayısı kötü çünkü kübik bir tasarıma sahip, yakıta direk etki eder. Yerden yüksek olduğu içinde binek araçlara göre yakıt dezavantajı olabilir. Motor kısmında ise vw'nin eski tdi motorunu kullanıyor. 2014 sonrası zaten ülkemize dizel skandalı sebebiyle sadece benzinli yeti geldi 2017 hazirana kadar. Karşılaştırdığınız tdi motorlar 105hp yerine 110hp yeni nesil tdilar olabilir. Yakıt farkları dediğim gibi bu sebeplerden dolayı farklılık gösteriyor olabilir. Ben euro 6 1.2tsi 110hp start stop motor ile eski tsi'a göre 0.5/1lt daha az yakıyorum mesela.




  • kerestekeser K kullanıcısına yanıt
    Emsallerine göre Yeti yakıt tüketimi konusunda bence hem benzin hem dizel olarak çok başarılı. Benim araçta 225 tabanlı lastik var ve buna rağmen yakıt olarak ben çok memnunum. Ş.içi, Ş.Dışı uzun süreli ortalama tüketim.  SKODA YETI KULUBU
  • Yeni Vitara 110k 120k gibi bir fiyatla güzel seçenek. Arkadaşın söylediği gibi kübik tasarım aracı büyük gösteriyor, içi yine de emsallere göre fena değil. Rüzgar direnci cidden kötü, yakıt tüketimi hızla birlikte logaritmik artıyor. Otoyol hız limitlerini zorlasanız benzinlide 9-10 litreyi görüyorsunuz. Sanat müziği seven biz gibi yaşını almışlar, sakin sakin giderek yakıtı makul tutuyoruz. Dizelde sorun olmaz ama onlar da benzinliler gibi yüksek değiller, arazi konusu farklı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aktuz -- 20 Haziran 2018; 20:8:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese tesekkurler... kubik tasarim yakiti etkileyebilir dogru.

    Peki sesi artiriyor mu... yol tutusu zafiyete ugratiyor mu sizce...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aracın yol tutuşu ciddi manada iyi. Aracın tepkileri, kullanım hissi gerçekten bambaşka. Otopark.com skoda yeti incelemesine bir bakın özellikle yeni tarihli olanı çok eğlenceli bir inceleme bir çok fikir elde edersiniz. Dönüş çapı ve manevraların yine sınıfının en iyilerinden. Şehir içinde b segmenti araç gibi kolay hareket ediyorsunuz. Park ederken ve dar yerlerde yapacağınız dönüşlerde müthiş kolaylık sağlıyor. Ben 2015 1.2 tsi için 100'ün üstüne çok çıkmayan birisi olarak sesinden çok memnunum. Aracın zaten şehir içinde çalıştığını bile anlamıyorsunuz o kadar sessiz. Dizel ve yüksek hızlar için başka arkadaşlar yorum yapsın.
  • Ilginize ve bilginize tesekkurler... incelemeye bakayim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • topgear programının yeti incelemesi
    adamlar yetinin içinden itfaiye hortumu geçirdi, yanan binadan dondurma yiyerek geçti ve tepesine helikopter indirdi.
    günümüzdeki birçok sadece görüntüsü arazi olan araçların aksine yeti altı güçlendirilmiş yükseltilmiş gerçekten arazi iddiası olan bir araç
  • 
Sayfa: önceki 218219220221222
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.