Şimdi Ara

SKODA YETI KULUBU (221. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.641
Cevap
76
Favori
563.582
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 219220221222223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 2012 1.4 tsi active skoda yeti 28.000 km orjinal deniyor 51.000 tl almayı düşünüyorum. sizce nasıl fiyat ve model olarak. Acil yorum yazarsanız sevinirim. Fazla zamanım yok. dizel 2008 model ford fiestadan sonra bu araç beni zorlar mı?
  • okalir O kullanıcısına yanıt
    bende 1,6 dizeli mevcut. benzinli olarak yorum yapamam ama araba olarak sürüşü son derce keyifli. benim araçta 2012 model. şuana kadar hiç bir sıkıntı yaşamadım. benim araç 90. bin km. araba ile yunanistan, italya, balkanlar yaptım hiç bir sıkıntı yaşamadım.
  • okalir O kullanıcısına yanıt
    bende 1,6 dizeli mevcut. benzinli olarak yorum yapamam ama araba olarak sürüşü son derce keyifli. benim araçta 2012 model. şuana kadar hiç bir sıkıntı yaşamadım. benim araç 90. bin km. araba ile yunanistan, italya, balkanlar yaptım hiç bir sıkıntı yaşamadım.
  • Yetisini satacak arkadaş varmı 2012 1.2012 1.2 tsi motor olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 2015 model yetim var dizel otomatik en full donanımlısı çok sevdiğim aracımı satmaya karar vermiştim fakat internetten fiyatlarına bakınca çok şaşırdım yetilerimizin fiyatlarının az olduğunu gördüm, kararsız kaldım, emsal olarak nitelendirebileceğimiz araçlara baktım mesela Mazda cx3 2015 dizel otomatik en boş olanı 105000’den başlıyor 120 lere kadar çıkıyor,üstelik cam tavan sanruuf falan yok, ama yetilerimizin fiyatlarına 90 100 arası isteniyor temizliğine göre ne yapsam bilemedim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogg293123

    Arkadaşlar 2015 model yetim var dizel otomatik en full donanımlısı çok sevdiğim aracımı satmaya karar vermiştim fakat internetten fiyatlarına bakınca çok şaşırdım yetilerimizin fiyatlarının az olduğunu gördüm, kararsız kaldım, emsal olarak nitelendirebileceğimiz araçlara baktım mesela Mazda cx3 2015 dizel otomatik en boş olanı 105000’den başlıyor 120 lere kadar çıkıyor,üstelik cam tavan sanruuf falan yok, ama yetilerimizin fiyatlarına 90 100 arası isteniyor temizliğine göre ne yapsam bilemedim...
    Üretimden kalkmazdan önceki dönemlerde, 0 km Yetilerin fiyatları (muadil marka ve modellere kıyasla) kelepire düşmüş idi. İkinci el piyasa fiyatlarnın da bu referansa göre oluşmasını normal karşılamak gerekir bir yerde..

    Bununla berber, son iki senedir olagelen kur ve vergi artışlarıyla, 2016 model aracımın şu anki ikinci el fiyatı, %20 civarında primliymiş gibi görünüyor.

    Diğer markalarda, bu oranın daha yüksek olduğundan söz ediyor olabilirsiniz. Belki de öyledir.

    Bana göre, fonksiyonelliği ve sorunsuzluğu ile, satmaktan ziyade, kullanmayla kazanç getirecek bir araç bizimkisi.. Alırken, en az beş yıl kullanma hesabı yaparak, modelin sonlanacak olmasının mali sonuçlarını göz ardı etmiştim.




  • ogg293123 O kullanıcısına yanıt
    siz aracı ne zaman aldınız ve o zaman için ne kadar vermiştiniz acaba?
  • ogg293123 O kullanıcısına yanıt
    Merakımdan soruyorum. Aldığınız tarih ve fiyat bilgisini paylaşır mısınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: phatron_23

    Merakımdan soruyorum. Aldığınız tarih ve fiyat bilgisini paylaşır mısınız?
    Ambition donanımlı aracı, ilave donanımlarla, 76,000 TL ye almış idim.

    Aracı aldığım dönemde, standart Ambition liste fiyatı, 70,000 TL civarında idi.

    (İlave donanımlar: cam tavan, çift renk, bt, hız sabitleyici, far sensörü).

    Malum satış sitelerinde, muadil donanım ve benzeri km ye sahip araçların, 90-98 bin TL bandında satışta olduklarını görüyorum.
  • HasHoşaf kullanıcısına yanıt
    Tşk ederim. Gerekli donanımlar ile hemen hemen elegance yakın olmuş. Güle güle kullanın. Yeterince de pirim yapmış gibi.

    Bu arada cam tavan tıkırtısı var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi phatron_23 -- 3 Temmuz 2018; 16:44:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: phatron_23

    Tşk ederim. Gerekli donanımlar ile hemen hemen elegance yakın olmuş. Güle güle kullanın. Yeterince de pirim yapmış gibi.

    Bu arada cam tavan tıkırtısı var mı?
    Ufak tefek şeyler olabiliyorsa da bazen, genel olarak, pek sorun yaşamadım şimdiye kadar.
  • ciddi bir devulasyon oldu. Dolar bazında zaten araba fiyatları düştü ama dolar 2 katına çıkınca yalandan prim yapmış gözüküyor araçlar. Dünyada sadece bizim gibi 3. dünya ülkelerinde vardır eskittiğin kullandığın malı aldığının üstünde fiyata satmak. Ben yetiyi almadan önce ibizayı 2017 kasımda 39500e sattım. 4 sene öncesinde 2012 kasımda arabayı 25750ye almıştım. Tabi her arabasına göre bu oran değişebiliyor ama hepsi uçtu gitti, sıfır olsun ikinci el olsun. Yazık. Yeti yarın öbürgün prim yapsa ne olacak geçiş yapacağım araba 100den 170e fırladı. Ben yetiden çok memnunum, iyi bakmaya çalışıyorum, nasipse benle yaşlanacak. Hele benim gibi orta direk bile kalamayan kirada oturan ailelerin çoğu böyle yapacak.
  • Batistuta kullanıcısına yanıt
    Batı kardeşim, değer artışına atıfta bulunmak için prim tabirini kullandık ama, aslında, senin de belirttiğin gibi reel bir artış söz konusu değil. Aracı aldıgım dönemdeki döviz kurları üzerinden hesap edersek, aracımın şu anki sıfır fiyatı, 110bin TL civarında oluyor. Buna Ötv artışını da eklersek,fiyat 125binleri buluyor. Kendi aracimin muadilleri için konuşursam, ikinci el fiyatlarıyla bu rakam arasindaki fark, reel yıpranma payı olarak, makule yakın diyebilirim. Diğer taraftan, muadil bir model olan, orta seviye donanımlı 0km Karok un fiyatının 150binler seviyesinde bulunması, 0 araç fiyatlarının reel olarak arttığını gösteriyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Almanyada 2012'de golf 7 çıktığında fiyat €17,325. Şuan yeni golf €18035
    Bizde 2012'de 42.900, şuan 117000.

    ekonomik olarak nasıl erimişiz.
  • Batistuta kullanıcısına yanıt
    Üretemezsen, pazar olursun.
    Ürettiğinden daha fazla tüketirsen, müflis olursun.
    Her iki durum da, mevcut.

    Bu düzeni devam ettiren şey ise, gücü yetenlerin sırtına vurulmuş, sürekli artan vergiler.

    Batıda sürdürülebilir kalkınma, bizde sürdürülebilir iflas.
  • Merhaba herkese forumu okumaya çalıştım sağolun bilgiler için yeti 1.6 dsg almak üzereyim benim korkum bu dsg olayı alırken servise göstermem gerekir mi yoksa özel serviste olur mu. Bu seri dsg ile ist içinde kullananlar bilgi verebilir mi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haybeye3434 -- 8 Temmuz 2018; 1:6:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar aracın cakmaklığı calismiyordu bunun için babam bir ustaya göstermiş adam sigortasinin çıkarılmış olduğunu takınca tekrar attığını söylemiş geniş bir zamanda bakmam gerek diyip bırakmış. Bugun aracı kitledigimde aynalarin kapanmadigini farkettim sizce neden olmuş olabilir? Bu arada aynalar içeriden ayarlanabiliyor hala sadece katlanmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar ford fiesta 1.4 tdi aracım var yakıt konusunda çok ekonomik...
    aklımda skoda yeti 1.2 tsi motor var ama özellikle şehir içi yakıt tüketiminin biraz fazla olduğunu duydum...
    sadece yakıt konusunda kararsızım sizce araç değiştirmeme değer mi yoksa pişman mı eder...
  • 2015 kasım çıkışlı 1.2 tsi motor 110hp euro 6 kullanıyorum. Start stop var. Akşam sakinlikte yarı çevre yolu yarı şehir içi 40km ortalama ile 18kmlik yolu 4.6lt ortalama ile geldiğimde oluyor, klima açık yoğun trafikte 10,5lt gördüğümde oluyor. yakıt tüketimi çok esnek bir araç ama kesinlikle huyunu bilip ona göre kullanırsanız çok iyi yakıt tüketimleri elde edebilirsiniz. Fabrika verilerini tutturmak için biraz kasarsınız ama tutar. Benim 4500km ortalamam 7.2 civarı, araç hergün şehir içi kısa mesafe işe, hafta sonları çevre yolundan gezi amaçlı kullanılıyor. Daha önce kullandığım 1000kg ağırlığındaki 1.4 85hp 2012 ibizam daha çok yakıyordu. Yeti altı 18cm yüksek 1350kg'lık suv olmasına rağmen bence çok iyi iş çıkarıyor.
  • fethh16 F kullanıcısına yanıt
    @fethh16

    Otomatik ayna kapatma özelliği, iptal edilmiştir. Tekrar aktifleştirebilirsiniz.

    Araç ayarları > Ayna Silecek > Park ettikten sonra katla.



    @226787

    TSI ve TDI motorun tüketim karakterleri çok farklıdır. TSI motorlu bir aracı, yakıt ekonomisini gözeterek kullanmak istiyorsanız, sabırlı olmanız gerekir öncelikle. Çoğu zaman, trafik şartları bu konuda zorlayıcıdır.
  • 
Sayfa: önceki 219220221222223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.