Şimdi Ara

Skoda Yeti RESMİ Fiyatları Belli oldu! (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
0
Favori
29.942
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isikayhan

    alıntı:

    http://forum.donanimhaber.com/m_38215982/mpage_3/key_/tm.htm

    Ve belki de Türkiye deki ilk ikinci el Yeti

    http://www.sahibinden.com/skoda_yeti_2010_model_105_hp_tip_7_ileri_sadece_700km_de_-30WQQaXQQ23634435WQQpXQQdisplayitem


    700 Km de satılık bir araç.... !!!

    İnsanın aklına binbir türlü soru geliyor , neden satar insan nerdeyse 1 ay kullandığı bir aracı , araçta mı sorun var , beklenenleri mi karşılamıyor falan felan.... Böyle düşük kilometre de satılan araçlara hep içimde bir şüphe ile bakmışımdır....

    Dün bi tane canlı olarak gördüm YETİ...

    Ama o sahibinde hiç mi akıl yoktur yaa.. Resmen gidip Kahver rengi almış aracını... Yavv indirim bile yapsalar alırken o renk alınmaz valla... UPS kargo nun dağıtım aracı gibi dolaşılır mı ortalıkta...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: isikayhan

    alıntı:

    http://forum.donanimhaber.com/m_38215982/mpage_3/key_/tm.htm

    Ve belki de Türkiye deki ilk ikinci el Yeti

    http://www.sahibinden.com/skoda_yeti_2010_model_105_hp_tip_7_ileri_sadece_700km_de_-30WQQaXQQ23634435WQQpXQQdisplayitem


    700 Km de satılık bir araç.... !!!

    İnsanın aklına binbir türlü soru geliyor , neden satar insan nerdeyse 1 ay kullandığı bir aracı , araçta mı sorun var , beklenenleri mi karşılamıyor falan felan.... Böyle düşük kilometre de satılan araçlara hep içimde bir şüphe ile bakmışımdır....

    Dün bi tane canlı olarak gördüm YETİ...

    Ama o sahibinde hiç mi akıl yoktur yaa.. Resmen gidip Kahver rengi almış aracını... Yavv indirim bile yapsalar alırken o renk alınmaz valla... UPS kargo nun dağıtım aracı gibi dolaşılır mı ortalıkta...


    araziye çıkacaksa bulaşan çamur belli olmasın diyedir




  • Fİyat en az 3000 lira fazla. bu da demek oluyo ki artık "skoda neden ucuz ? wolkswagen parçalarından yapılmış. reklama para ödeme bilader !" sözlerini duyamayacağız. avrupa da da arabanın görünümü sevilmiyor. tutmama olasılığı çok yüksek. başta hevesliydim ama servis ve satıcı dezavantajları da hesaba katılınca alana kullanana hayırlı olsun. Türkiyede otomobilin yatırım amacının da olduğu düşünülürse çok riskli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isikayhan

    sonuçlar dergide iki ay öncesi döneme ait olduğu için ilk rakamları mayıs ayı başında görebiliriz, tabii yüce auto sitesinde daha önce açıklamazsa
    ilk ay ilk ona girebilse devamı gelir bence


    yeti satışa çıktığı ilk ayında kompakt suv sınıfında ilk ona girememiş
    herhalde mart ayındaki satışı adedi 41'in altına kaldı

     Skoda Yeti RESMİ Fiyatları Belli oldu!


    kaynak: e-otodergi 2010 mayıs sayısı
    http://www.e-otodergi.com/pdfs/e-otodergi_mayis2010_sayi23.zip



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isikayhan -- 5 Mayıs 2010; 13:39:13 >




  • Esas gösterge olarak nisan ayı satış rakamlarına bakmak lazım..

    Bence fiyat performans olarak araç çok başarılı, yükselen bir grafiği olacaktır diye düşünüyorum.
  • YETİ 2.0 TDI Dizel Motor Performansıyla Parmak Isırtıyor



    http://www.skoda.com.tr/new/basinbultenleri.asp?islem=Detay&ID=69



    Türk kullanıcılar geçtiğimiz aylarda piyasaya sunulan Skoda’nın
    SUV segmentindeki ilk aracı Yeti’yi çok sevdi.



    YETİ 2.0 TDI Dizel Motor
    Performansıyla Parmak Isırtıyor!..



    Farklı ve üstün teknolojiyle donatılarak SUV Segmentinde Skoda’yı ilk kez temsil eden Yeti’nin dizel motor seçeneği 2.0 TDI performansıyla göz kamaştırıyor. Şehiriçi günlük kullanım kadar arazi şartlarına da uyumuyla kullanıcılardan tam not alan Yeti 2.0 TDI, dizel motoru tercih edenlerin gözdesi oldu. Türkiye’de piyasaya sunulduğu günden bu yana büyük ilgi ile karşılanan Yeti, kısa zamanda stoklarını tüketti.



    Türkiye’de piyasaya çıktığı günden bu yana başarılı bir satış grafiği çizen Skoda 2.0 TDI Yeti, 140 ile 170 Hp arasında değişen güç seviyeleriyle beklentilerin üzerinde bir performans sergiliyor. Yeti donanımında bulunan 4 tekerlekten akıllı çekiş sistemi Haldex, kuru yol ve normal sürüş şartlarında önden çekişle yol alırken, yol ve hava şartlarının gerektirdiğinde ve ihtiyaca göre çekiş otomatik olarak arka tekerleklere yönlendirilıyor. 4x4 çekiş sistemini destekleyen, yokuş kalkış, iniş asistanları ve bozuk yol şartlarına uyarlanmış ABS, ASR ve EDL sistemlerini barındıran Off-Road fonksiyonuyla Yeti sürücüsüne bozuk yol şartlarında güven veren bir sürüş keyfi sunuyor. 2.0 TDI dizel motor seçeneğinin tamamı direkt enjeksiyon sistemi (direct common rail injection) ve dizel partikül filtresi standart olmak üzere iki performans seviyesinde sunuluyor.



    Bu motor gamının en özel ürünü 1750-2500 d/d ile sağladığı maksimum 350 Nm torklu ile 125 kW (170HP) gücündeki dizel motordur. Ortalama tüketimi 6,1 litre olan bu güçlü motor 0-100 km/s hızlanmasını 8.4 saniyede tamamlıyor. Bu güçlü motor, çarpıcı performans ve tüketim değerleri sunarken, 159 g/km CO2 emisyonuyla çevreye olan saygısını ortaya koyuyor. Egzoz gazı geri sirkülâsyonu motor hız ve yüküne bağlı olarak- yakılan karışımın yüzde 60’ını alınan havanın içine yönlendiriyor ve bir katalitik konvertör ile düşük toksik gaz değerleri sağlanıyor.




  • Hem Dacia Duster hem de Skoda Yeti inceleme ve kullanma fırsatım oldu bugün.

    Duster : Kullandıgım arac 4*2 dizel versiyondu. 5 ileri vites.Aracın oturma ve sürüş poziyonu güzeldi.Ilk kez kullanmama ragmen hiç garipsemedim.Biri görevli toplamda 4 kişi bindik.85 beygir motorun cekisişi yeterliydi.(Klima acık).Bozuk yollarda kullanma imkanımız olmadı.Yanyol ve E5 te kullandım.Genel olarak begendik.En büyük 2 eksiğinden ilki, iç tasarım/konsol. 2.side bence yol gürültüsünü fazla içeri alması.Motor sesi pek yok ama...Dış tasarım ise albenili.En full versiyon , look paketi ile alınırsa iyi olur. ESP, 4*4 versiyonda opsyion olarak alınabiliyor.

    Oradan cıktık Skoda Yeti bakmaya gittik. Test aracı vardı. 1.2 TSI DSG sanzıman.Aynı sekilde yine 4 kişi bindik.Cekiş baya iyiydi ve araç içine ne motor ne yol sesi cok giriyordu.Cok hos yapmışlar.Konsol acısından zaten Duster mukayese dahi edilmez.Şürüş zevkliydi.Tek eksiği VW de de kullanılan 1.6 dizel motor ile satılmaması.Sordum yetkiliye.Geleceğini ancak DSG sanzıman kullanılmayacağını söyledi.Zaten 1.6 dizel e DSG de koyarsan VW Tiguan ı satamaz bence, millet Yeti alır.

    Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omurkadir

    322 çok az gelmişti bana bir gariplik var diye düşünüyordum.Arka koltuk öne arkaya mı hareket ediyor?Öyle ise 415lt konumunda iken diz mesafesi nasıl bakmak lazım.Uzun yolculuklarda hem geniş bagaj,hem de iyi-en azından normal diz mesafesi lazım.Bunu sağlayabiliyorsa ne ala.


    pandizotun da çıkarılmasından bahsedilmemiş. o zaman yine artacaktır.
  • İlk başta doblo ya benzetmiştim ama canlı görünce hoşuma gitti. İşçilik ve malzeme kalitesi güzel fiyatıda uygun.
  • Arkadaşlar merhaba. Bende octavia ambiante sahibiyim. YETİ hakkında bende birşeylerden bahsetmek istiyorum. Bence YETİ SKODA'ya OCTAVİ'dan daha çok prestij kazandıracaktır.(Son zamanlarda tüm otomobil dergilerinde daha önce hiç olmadığı kadar SKODA markasını görüyorum). Neden?
    Şimdi DACİA DUSTER'ı inceledim 30 binliralık klima abs gibi en temel özelliklerin olmadığı modelini saymazsak. Klimalı abs'li Laurette 1.6 4x4 benzinli modeli 39.3 binliraya geliyor.
    İşte burada YETİ 39.9 binlira 1.2 TSİ ve VW kalitesi ile kendini gösteriyor. Yani 39.3 liraya gidip DACİA alacağıma VW TİGUAN'ın biraz küçük kardeşi olan YETİ'yi 39.9 TL'ye düşünmeden alınır. (Tabi bizim milletimiz RENO KAĞITTAN ARABA yapsa alacağı için birşey diyemem). Üstelik YETİNİN malzeme kalitesi duruşu klası DUSTER'a on basar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayhani -- 25 Mayıs 2010; 23:38:18 >




  • kesinlikle, yeti skoda için önemli bir araçtır
    2010 sonu ve 2011 de daha çok yeti göreceğiz yollarda
    qashqai denen reno bozması saçma cipi tercih edenlerin yarısı bir kez showroom a gelip test etseler şu yetiyi, hemen değiştirirler ellerindeki çirkin aracı.
    yeti de çirkin diyebilirsiniz ama qashqai 2 kat daha çirkin.. içerisindeki logan veya megane tadındaki havalandırma ızgaları falan ... oof of
    zaten arabam com da test etmiş yeni makyajlı qashqaiyi yakın zamanda, qashqai iç mekan için B segmenti araçlara eşdeğer diyo :D
    1.2tsi dsg yetiler çok satacak, çoook
    yeter ki önyargı kırılsın,
  • bu akşam ntv'de 18:10'da, 0-->100 programında Skoda Yeti incelenecekmış
  • Duster alacağıma tabi ki Yeti alırım.. Ancak Qasqai için o kadar kötü söz söylenecek bir araba değil... Spor-tur a bir arkadaşımın X-trail ini servise götürdüğümden oradaki satış temsilcisi arkadaş test için önerdi ve maslak yolunda kullanma fırsatı buldum Dci motorlusunu..

    Araç gerçekten iyi... İşçilik ve parça kalitesi güzel , dci motor araç için yeterli ve inanılmaz ekonomik bir araç.. Duster için bi şey demeye gerek yok insanlara kastırmaya çalıştıkları bir araç.... Hala cam açma düğmeleri ön göğüse koyan bir firma için ne diyebilinir ki..

    Yeti hakkında yakından inceleme şansım olmadı , onun için bilmeden öyle atıp tutmam , yakın zamanda bir showroom a gidip incelemek isterim . Bugün Shell firmasının aracını gördüm YETİ ....

    Ancak görünüş olarak insanın gözünün biraz alışması lazım sanırım , ben ilk gördüğümde çookk çirkin geldiydi , ama skoda nın VW kalitesini arkasına almasından dolayı kaliteli bir araç olduğu kesin...




  • yeti nisanda da ilk ona girememiş :(
    ben umudu kestim :(

     Skoda Yeti RESMİ Fiyatları Belli oldu!


    kaynak: e-otodergi 2010 haziran sayısı
    http://www.e-otodergi.com/pdfs/e-otodergi_haziran2010_sayi24.zip
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isikayhan

    alıntı:

    http://forum.donanimhaber.com/m_38215982/mpage_3/key_/tm.htm

    Ve belki de Türkiye deki ilk ikinci el Yeti

    http://www.sahibinden.com/skoda_yeti_2010_model_105_hp_tip_7_ileri_sadece_700km_de_-30WQQaXQQ23634435WQQpXQQdisplayitem



    Pick-up'larını Yeti kısmında satmaya çalışanlara ne demeli

    http://www.sahibinden.com/search.php?a=8&&b[search_text]=Yeti&b[country_id]=1&b[city_id]=0&b[lrt]=1&b[region_id]=0&b[uncompleted]=0&b[minprice]=1&b[maxprice]=10.000&b[pricecurr]=1&b[page]=1&b[sort_field]=date_first_activated&b[sort_order]=desc&c2=135938&c=135938&search_result_page_limit= 20&sKlasik=1&c=135938&b[sort_field]=i_01&b[sort_order]=asc&b[page]=1

     Skoda Yeti RESMİ Fiyatları Belli oldu!




  • Anadolu Ajansı'nın aşağıdaki haberi bugün birçok siteye (farklı başlıklarla) girmiş:

    Her Keseye Göre Bir Cip Var

    http://www.aa.com.tr/tr/her-keseye-gore-bir-cip-var.html

    Skoda'nın geçtiğimiz günlerde Türkiye'de yollarla buluşturduğu Yeti'nin fiyatı ise, 39 bin 990 liradan başlıyor. Yeti'nin ''Active'' seçeneği 1200 cc TSI motoruyla ve 105 HP gücüyle dikkati çekiyor.
  • skoda yeti kullanıcıları motor ve şanzıman özelliğiyle birlikte otomobil hakkındaki görüşlerini yazabilirler mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isikayhan

    bu akşam ntv'de 18:10'da, 0-->100 programında Skoda Yeti incelenecekmış


    izleyemeyenler için programın videosu:

    http://video.ntvmsnbc.com/0-100-6-haziran-2010.html
  • ben 1.2 tsı dsg ile ilgileniyorum yorumlarınız nelerdir
  • Skoda’nın koca ayaklı Yeti’si insanı şaşırtıyor

    Fatih Altaylı yazdı... "Skoda Yeti’de her otomobilden biraz var"


    http://ekonomi.haberturk.com/otomotiv/haber/527118-skodanin-koca-ayakli-yetisi-insani-sasirtiyor

     Skoda Yeti RESMİ Fiyatları Belli oldu!



    Bu otomobilin hangi sınıfa ait olduğunu söylemek o kadar zor ki, arazi aracı deseniz değil, ticari araç değil, minivan değil ama sanırım Skoda Yeti’de hepsinden biraz var...

    Yıllardır bilim insanları Yeti veya Kocaayak denilen bir hayvanın peşindeler.
    Birkaç silik fotoğrafı olan bu dev yaratığın Sibirya’nın buzul bölgesinde yaşadığına inanılır.
    Skoda, yeni çok amaçlı kullanım otomobiline Yeti adını vererek araca ilginç bir kişilik kazandırmış.
    Gözüm artık Skoda’nın yeni tasarımına hayli alıştı. Hatta artık beğenmeye başladım bile diyebilirim.
    Ancak Yeti konusuna gelince açıkçası biraz kafam karışık.
    Dışarıdan baktığımda bu otomobili bir kombi veya panel vana benzetebilirim. Eskiden otomobillerin sınıflarını söylemek kolaydı.
    Aynı kolaylık otomobil alırken de vardı. İstediğimiz otomobili günlerce hayal eder, bayiye gidince de bir güzel sıra beklerdik.
    Ama şimdi birçok insan için otomobil almak amacıyla bayiye gidince hangi otomobilin kendine uygun olduğu, neyi seçeceği konusunda karar vermek bir azap olmuş durumda.
    Artık o kadar çok ara model ve versiyon var ki bazen eski mutlu sıra beklediğimiz günleri özlemiyor değilim.
    İşte Skoda’nın Yeti’si de akıl karıştıran otomobillerden.
    Arkadan bakınca hafif ticari araca benziyor. Önden bakınca ise hafif bir arazi aracını andırıyor.
    İçine binip kullanmaya başladığınızda geniş bir aile otomobiline dönüşüyor.
    Yani durum sıradan bir otomobil müşterisi için hayli karışık.
    Hele tüm bunlara arazi koşullarına çıktığınızda otomobilin bunu anlayıp elektronik sistemlerini off-road koşullarına uyarlaması da işin bir başka boyutu.
    Peki bu şık görünümlü otomobili kullanmak nasıl bir duygu?
    Öncelikle otomobilde 1.2 litre hacminde bir motor oluşu beni çok şaşırttı.
    Üstelik DSG adı verilen ve Volkswagen’in başarılı otomatik şanzımanı ile donatılmış olması da cabası.
    Bu kadar küçük bir motor, otomatik vitesle yürümez diyor insan ama gayet başarılı bir şehiriçi ve otoyol performansına sahip.
    Ancak çoğu noktada motorun torku yetersiz kaldığı için turboya yüklenmek zorunda kalıyorsunuz ve bu da ister istemez yakıt tüketimini artırıyor.

    Yol tutuş, ağırlık merkezi bu kadar yüksek bir otomobil için gayet iyi çizgilerde. Ancak yine de araç yanal rüzgârlardan ciddi etkileniyor.
    Yakıt tüketimini düşürmek için bir süre kullanıp alışmak gerek.
    Eğer orta yolu tutturabilirseniz tüketim neredeyse 1.4 litre dizel otomobillerle yarışacak düzeye gelebiliyor.
    105 beygirlik 1.2 motoru ve otomatik şanzımanı ile 42.900 olan fiyatı onu özellikle sürüden ayrılıp farklı tasarımlı bir otomobil sahibi olmak.

    ARTILAR
    Kesinlikle çok çarpıcı ve başarılı tasarımı
    Arka orta koltuğun bardaklık oluşu
    1.2 litre motoru doğru kullanmayı becerebildiğinizde gelen ekonomi
    Yüksek malzeme kalitesi

    EKSİLER
    Yakıt ekonomisine ulaşabilmek için motoru en doğru devirde kullanmayı öğrenme çabası
    Ön konsolun Volkswagen otomobillerden çok uzaklaşamayışı.
    Dizel versiyonun
    fiyatının yüksekliği



    MALZEME KALİTESİ GÜVENİ ARTTIRIYOR
    Otomobilin yolcu kabininde ağır bir Volkswagen tasarım ağırlığı var. Bu da çok fazla ortak parça kullanılmasından kaynaklanıyor. Ama yüksek kaliteye sahip bu parçalar otomobile güvenilirlik duygusu veriyor. Dokunmatik ekranlı müzik sistemi çok başarılı. MP3 çalar bağlamaya imkân vermesi ayrıca iyi. İki renk koltuklar sportif
    hissi artırıyor.

    GAYET MODÜLER BİR ARAÇ
    Yeti’nin en sevdiğim özelliklerinden biri arka orta koltuğun yatıp iki yolcu için bardaklık ve kol koyma yerine dönüşmesi. Dev bagaj, koltuklar yatırıldığında daha da büyüyor. Böylece 310 litreden 1665 litreye kadar değişik bagaj hacimlerine de sahip olabiliyorsunuz. Bu arada 17 inç jantların güzelliğini de atlamamak gerek.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.