Şimdi Ara

##SLR-LIKE : Fuji S6000fd (s6500fd) İNCELEMELERİ## (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.259
Cevap
1
Favori
78.587
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Highly Recommended veya Recommended olayında, kişiden kişiye de değişmeler olabilir bana göre. Highly Recommended derken, tasarım, özellikler, resim kalitesi, ergonomi, video kalitesi (yerine göre), ücret gibi pek çok şeyde hesaba katılıyor. Mesela makinada sephia, ekstra mavilik, renk atama, şu bu vs. varsa bana katkısı yok ama bunun (tabikii olan arkadaşlar vardır, sadece benim istediğim kriterler arasında değil) etkisi oluyor değerlendirme esnasında. O açıdan her ne kadar Dp kendi açısından tarafsız ve güzel yorumlar yapsada, kendi kriterlerimi eklemek zorundayım makinaya. Benim içinde en büyük öncelik, resim kalitesi ve ISO performansıdır (özellikle ISO) Tamam Canon S2 de mesela herşey var, makro, zoom, video, ses kaydı (stereo) ama o 1/2.5" lik sensör ve o yüksek rezil noise ile bana göre highly (en azından) almamalı!!

    Bu arada özellikle Fuji deki düşük noise ile ilgili olan durumun, 1/1.7" lik sensörden ziyade, makina içi picture-processing ile alakalı olmasına katılıyorum. Gerçekten Fuji çok başarılı bu konuda. Ama s2, s3 ve h2, h5 neyse, o tip makinaların daha düşük iso da daha iyi olduğunu düşünmüyorum şahsen.

    Önemli Not : Dp tarafsız ve çok kaliteli, çok güveniyorum ve sürekli takip ediyorum. Zaten kendi yorumu ile beraber, herşeyi açık açık çekip atıyor web e. Kullanıcıya kıstas oluyor. Fakat özellikle Canon s2 ile çekilen resimlerin, sampleların, hepsi P modunda çekilme. Resimler çok temiz. P modunda çekildiği için hiçbirinde noise dan eser yok. Ama eminim ki, o resimlerin çoğunda iso 50. Hiçbir yüksek iso örneği yok. Buna rağmen makinada gerçekten çok fazla noise var!

    Edit : Eksik cümle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ahmet1980 -- 28 Aralık 2006; 15:35:37 >




  • elbette öyle, kast ettiğim de bu zaten.
    yani iki makine var, birisi iso konusunda daha iyi, 36 mm de çekilen fotoğrafları daha başarılı.
    ama öbürü telede ve makroda daha iyi. tasarımı daha başarılı, optiği daha kaliteli. gibi....
    artık burada ister istemez kişisel tercihler rol alıyor.

    bu sınıftaki makinelerde genel durum iso200' den sonra açıkça seçilen noise. özellikle s3 te çok belirgin. sonylerde iso 200' e kadar temiz fotoğraf elde edilebiliyor, 400' e kadar da kabul edilebilir düzeyde. fujilerde ise iso konusunda görece sorun yok.
  • Aslında makro performansı (çok dibe inmesine gerek yokmuş, S2 den anladım) ve zoom benim için önemli. Özellikle doğada hayvan, kuş, canlı vs. çekebilmek için. Ama S2 deki noise ve kalite, bana bugüne kadar illallah dedirtti açıkcası - belkide önceden kullandığım a80 nin (1/1.7" ve 4 MP) bunda etkisi olmuştur. O kaliteyi asla vermiyor çünkü.

    Ama şahsen zoom çok önemli olsa da benim için, Fujifilm 6000 deki 300 mm yi, Canon S2 deki 432 mm ye, daha keskin görüntü ve daha düşük noise için tercih ederdim.
  • Ahmet1980, zaten s2 sahibiysen bence fuji 6500 ü hiç düşünme. yani gerek yok. tamam 6500 daha iyidir belki, ama arada dağlar olmadığı ortada. senin için dslr-like makineler arasında alınabilecek tek makine r1. s2 ile ciddi anlamda farkı olduğu için.

    bence dslr almayı düşün, bir tane like makinen var zaten. sonuç yine hayal kırıklığı olmasın.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: buffalo

    Ahmet1980, zaten s2 sahibiysen bence fuji 6500 ü hiç düşünme. yani gerek yok. tamam 6500 daha iyidir belki, ama arada dağlar olmadığı ortada. senin için dslr-like makineler arasında alınabilecek tek makine r1. s2 ile ciddi anlamda farkı olduğu için.

    bence dslr almayı düşün, bir tane like makinen var zaten. sonuç yine hayal kırıklığı olmasın.


    Yok yok, düşündüğümden değil Şu anda s2 var, bi şekilde idare ediyor zaten. Belki de zamanla bazı şeyler yetmiyor, az geliyor, o yüzden de şikayetçi olabilirim

    Zaten dSLR keser beni ileride, onu da şöyle ufak body li bişey istiyorum, Nikon D40 gibi. Ama şirket yeni iflas etti, borcun harcın içindeyim. Almam uzun sürecek galiba




  • quote:

    Orjinalden alıntı: buffalo

    yüksek isoda oluşan noiseyi yok etmenin iki yolu var aslında.
    birisi büyük sensör kullanmak. en kesin çözüm bu.
    diğer yol fujinin tüm makinelerde tercih ettiği yol olan makine içindeki bir takım işlemlerle bunu halletmek.

    bu bakımdan fujinin yaptığı iş esasında mucizevi, muhteşem bir şey değil. yani, nasıl anlatsam, kıyas yanlış ama burada tercih edilen dslr lerdeki çözüm değil. dslr makinelerde yüksek iso duyarlılığının nedeni büyük sensör. dolayısıyla fotoğraf kalitesine çok olumlu bir artı oluyor bu. ama fuji de böyle değil, sadece iso 3200 de de fotoğraf çekebiliyorsun. o kadar yüksek isoya ihtiyaç duymadığın zamanlarda makine rakiplerine fark atmıyor bence.

    hatta canon s3 ve sony h2 deki resim kalitesi-kişisel fikrimdir- daha iyidir.
    zaten dpreviewi incelerseniz göreceksiniz, h2 ve s3 orada higly recommed önerilmiş. fujinin bu makinesi Highly Recommended (with some reservations) almış. dpreviewin testlerini umursamayabiliriz, adam tarafsız değil diyebiliriz. ama yaptığı testlerin adil olduğunu görüyoruz, 6500 konusunda. oradaki testlerde 6500 pek çok açıdan üstün. ama günün sonunda galeriyi incelediğimizde karşımıza çıkan şu;
    s3 ve h2 makroda çok iyi. h2 telede sınıfına göre harikalar yaratıyor. zaten h2 galerisine baktığımızda oradaki fotoların çoğunun 432mm ile çekildiğini göreceksiniz.
    http://www.dpreview.com/gallery/sonyh2_samples/ gibi.

    sonuçta 6500' ün daha iyi iso duyarlılığı canon s3 ve sony h2 nin sınıfında rakipsiz makro performansı ve h2 nin teledeki başarısını sollamaya yetmiyor ve bu makinelerin artısı açıkçası daha fazla oluyor.

    bence 6500'ün en büyük artısı resim kalitesi ya da iso değil(ben zaten iso400 den fazlasını kullandığımı hatırlamıyorum). makinenin en büyük artısı rakiplerinden daha geniş açıya sahip olması. ancak bunun telede makineyi sınırladığı ortada.

    makro ve tele sizin için önemliyse bence s3 ya da h2 alın. geniş açı ve uygun olmayan ışık koşulları önemliyse 6500 tercih edin derim.



    Öcelikle makine içi işlem denilen olayı noise engellemede ana kriter olarak görmemek lazım bence. Zira bir makine içi işlemde ya noise vardır ya da noise yoktur. Bu tip makinelerde eğer noise yoksa detay gider, noise varsa detaylar nispeten daha belirgin olur ama gene de işe yaramaz. bu yüzden asıl ve ana kriter sensör boyutudur, sizin sensörünüz küçük olduğu sürece resmi istediğiniz kadar işleyin birşey farketmez.

    S3 ve H2'nin resim kalitesi kesinlikle daha iyi değil, incelemelere bir göz atarsanız Fujinin hem düşük ışık koşullarındaki hem de detay yakalamadaki başarısını görürsünüz. Hatta dpreview'da "neredeyse 2mp daha büyük boyuttaymışçasına daha detaylı" olarak belirtilmiş.

    Kaldı ki fujinin de makrosu 1cm, yani ne sonyden ne de canondan aşağı kalır yanı yok. makro 0cm değil diye derseniz ben de 0cm'den ne çektiniz diye sorarım...
    Ha neden övdüğünüzü anlamadığım h2 veya s2'nin telesi var, 12x diye mi? Valla ben 12x'de keskin fotoğraflar çekebiliyor muyum ona daha çok bakarım açıkçası...
    Sonuç olarak,
    fujinin bir eksiği vars o da is sistemidir, başka da birşeyi yok...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: supersonicbluepearl

    Öcelikle makine içi işlem denilen olayı noise engellemede ana kriter olarak görmemek lazım bence. Zira bir makine içi işlemde ya noise vardır ya da noise yoktur. Bu tip makinelerde eğer noise yoksa detay gider, noise varsa detaylar nispeten daha belirgin olur ama gene de işe yaramaz. bu yüzden asıl ve ana kriter sensör boyutudur, sizin sensörünüz küçük olduğu sürece resmi istediğiniz kadar işleyin birşey farketmez.



    Noise için asıl etkenin sensör boyutu olduğu doğru ancak yinede picture-processing işlemlerinin çok önemli olduğunu düşünüyorum. Çünkü aynı boyut sensör ve aynı efektif çözünürlüğe sahip pek çok makina da, aynı ISO larda farklı noise ve keskinlik görülür. Bunu, her zaman düşük noise lu makinanın blurlaması gibi düşünmemek gerekir. Canon un 350D den 400 e geçerken, 2 MP artış esnasında gösterdiği başarı ya da Sony Alphadan daha az noise üretmesi ve keskinliğini halen koruması. Ya da Fuji F30 un dSLR makinalara göre o küçücük sensörü ile yaptıkları, 400 iso da keskinliğini ve netliğini koruması (hatta belki 800 de)

    Netice de tabikii en önemli olanı sensör büyüklüğü ama picture-processing de önemli bence.




  • Birkaç gün önce sevgiliye kavuştum arkadaşlar

    Uzun zamandır aklımda olan bir dijital makina alma düşüncemi icraata döktüm sonunda... Son zamanlarda yoğunlaşan araştırmalarım neticesinde Fuji 6000fd de karar kıldım.
    Herkes gibi bende sony ve canon arasında kalmışken tesadüfen bu topiğe rastladım. Sevgili Alehar sağolsun objektif yorumları ile bilgilerini paylaşıyor. Ben de elimden geldiğince karşılaştırmalı resimleri ekledim topiğe. Aradaki fark ortada sanırım. Gözün gördüğüne yorum yapmaya gerek yok.

    Dışarda hiç çekim yapamadım daha. Evde flüoresan ışığında yaptığım çekimleri paylaşmak istiyorum. Fotoğrafçılık ve böyle gelişmiş cihazlar hakkında pek bilgi sahibi değilim. Onu belirteyim... yorumlarınızı ona göre yapın

    Orjinal boyutlarında bakmak isteyen olursa başka fotolarla birlikte nete upload edebilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cabri -- 29 Aralık 2006; 6:45:27 >




  •  ##SLR-LIKE : Fuji S6000fd (s6500fd) İNCELEMELERİ##



     ##SLR-LIKE : Fuji S6000fd (s6500fd) İNCELEMELERİ##



     ##SLR-LIKE : Fuji S6000fd (s6500fd) İNCELEMELERİ##



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cabri -- 29 Aralık 2006; 5:27:54 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: supersonicbluepearl


    Öcelikle makine içi işlem denilen olayı noise engellemede ana kriter olarak görmemek lazım bence. Zira bir makine içi işlemde ya noise vardır ya da noise yoktur. Bu tip makinelerde eğer noise yoksa detay gider, noise varsa detaylar nispeten daha belirgin olur ama gene de işe yaramaz. bu yüzden asıl ve ana kriter sensör boyutudur, sizin sensörünüz küçük olduğu sürece resmi istediğiniz kadar işleyin birşey farketmez.

    S3 ve H2'nin resim kalitesi kesinlikle daha iyi değil, incelemelere bir göz atarsanız Fujinin hem düşük ışık koşullarındaki hem de detay yakalamadaki başarısını görürsünüz. Hatta dpreview'da "neredeyse 2mp daha büyük boyuttaymışçasına daha detaylı" olarak belirtilmiş.

    Kaldı ki fujinin de makrosu 1cm, yani ne sonyden ne de canondan aşağı kalır yanı yok. makro 0cm değil diye derseniz ben de 0cm'den ne çektiniz diye sorarım...
    Ha neden övdüğünüzü anlamadığım h2 veya s2'nin telesi var, 12x diye mi? Valla ben 12x'de keskin fotoğraflar çekebiliyor muyum ona daha çok bakarım açıkçası...
    Sonuç olarak,
    fujinin bir eksiği vars o da is sistemidir, başka da birşeyi yok...

    foto kalitesi derken, incelemelerde 6500' ün üstünlüğü meydanda. ancak günün sonunda makineyi alıp iki üç çekim yapıldığında ortaya çıkanlara bakmak lazım.
    testte başarılı olan günlük kullanımda da çok başarılı olur denebilir ancak kuşkularım var. fujinin 9500 ile yarattığı fiyasko aklıma geliyor. o makine de iso da başarılıydı ancak foto. kalitesi çok da iyi değildi.
    dslr-like makinelerde foto kalitesinin sınıra dayandığını düşünüyorum ve üç aşağı beş yukarı benzer sonuçlar verdiğini düşünüyorum. ciddi bir teknolojik gelişme olmadıkça çok da gelişmeyecektir.
    zamanla 6500 fotoları çoğaldıkça zaten anlayacağız makinenin kapasitesini.
    yine de artık düşen dslr fiyatları nedeniyle anlamını yitirmeye başlayan dslr-like piyasasında fuji ve panasonic ısrarcı olacaktır diye tahmin ediyorum.
    12x zooma sahip h2 ve s3 ün telesi gerçekten başarılıdır. o sınıfta en başarılı. 12x te çektiğin fotolar seni hayal kırıklığına uğratmaz. makro çekerken de işine yarar.dpreviewde belirtilmiş zaten bu konu.
    titreşim önleme sistemi olmadığından fujinin bunlardan tele konusunda daha başarılı olması bence zor. ha, ben tripod kullanırım dersen bilemem.
    h2 zaten 2cm makro mesafesi sunar. bu bakımdan canon un 0 cm iddiasını zaten ben de ciddiye almıyorum, 2-3 ya da 4 , o kadar öenmli değil zaten. 1cm makro iddiası sunan bir sürü makine var ve uygulamada palavra olduğunu anlıyoruz. dediğim gibi, bakacğız nasıl makrosu. ama 9500 makro konusunda gayet iyidi bu da ondan aşağı değildir diye tahmin ediyorum.

    sonuçta benim fikrim, bu sınıftan bir makine alacak olsam fiyatına bakarım. fuji bu makineyi kaç liradan satacak ona bakmak lazım. 900-1000 lira seviyesinden satılacaksa anlamı yok. h2 ve s3 gittigidiyor gibi yerlerde 700-750 lira seviyesinde. o fiyata 6500 varsa muhtemelen onu tercih ederim.

    picture-processing , bu konuda h2-h5 incelemeri çok ilginç ve enteresan veriler sunar. dprewievdeki h2 incelemesinde s3 ve h1 kıyaslamaları da var zaten. gerçekten çok ilginç. o konuda sony ve canon harikalar yaratamıyor. bunlara bu sınıftan bir makinesi piyasada bulunmayan nikonu da katabiliriz. 8800, max400 iso idi.
    h2 ile iso 1000- 800 değerinde çektiğim fotoğrafları neat image gibi bir noise temizleme programı ile temizlediğimde genelde ortaya bulamaç gibi bir şey çıkıyor:)
    @cabri; beyaz ayarı vardır makinede, ondan flrosan ı seç:)

    bir iki makro(süper makro), manzara ve portre yüklesen çok sevaba geçerdi.

    makineni iyi günlerde kullanmanı dilerim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cabri

    Birkaç gün önce sevgiliye kavuştum arkadaşlar

    Uzun zamandır aklımda olan bir dijital makina alma düşüncemi icraata döktüm sonunda... Son zamanlarda yoğunlaşan araştırmalarım neticesinde Fuji 6000fd de karar kıldım.
    Herkes gibi bende sony ve canon arasında kalmışken tesadüfen bu topiğe rastladım. Sevgili Alehar sağolsun objektif yorumları ile bilgilerini paylaşıyor. Ben de elimden geldiğince karşılaştırmalı resimleri ekledim topiğe. Aradaki fark ortada sanırım. Gözün gördüğüne yorum yapmaya gerek yok.

    Dışarda hiç çekim yapamadım daha. Evde flüoresan ışığında yaptığım çekimleri paylaşmak istiyorum. Fotoğrafçılık ve böyle gelişmiş cihazlar hakkında pek bilgi sahibi değilim. Onu belirteyim... yorumlarınızı ona göre yapın

    Orjinal boyutlarında bakmak isteyen olursa başka fotolarla birlikte nete upload edebilirim.


    cabri; hayırlı olsun.. kaça aldın, nerden aldın, türkiye'den mi aldın yurtdışından mı? bunları da yazarsan sevinirim




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Alehar

    "Bu nedenle, s6500fd de kullanılan lensin, s9500 de kullanılanla bire bir aynı olması nedeniyle..."

    ayar tekerleğinin lens ile ilgisini anlayamdım?! Yoksa bahsi geçen arıza, lens barrel'inde miydi?

    Burada konu ettiğim belki terimlerde hata ediyorum objektif demem daha mı doğru? olur. Objektifin üzerindeki manuel ayar tekerleği. bunu çevirdiğimizde (Elle) bu bir plastik dişli/mil yardımı ile bir Pot' a kumanda ederek objektifin manuel ayarını sağlıyor(muş) Bende, (www.netfotograf.com) bu açıklamayı yapan Fuji tamir bakım servisi sorumlusu arkadaşın verdiği bilgiye göre konuşuyorum) ama hiç te mantıksız değil ve gerçek arıza nedenini açıkladığına inanıyorum. Dolayısıyla resimlerden çıkarttığım s9500 de kullanılan objektif'in görüntü olarak s6500fd de aynı. Bu benzerlik nedeniyle bu yorumu yaptım. yanıldıysam affola,

    quote:

    Orjinalden alıntı: Cabri
    Birkaç gün önce sevgiliye kavuştum arkadaşlar ..................
    .......................................................................................

    Makinan hayırlı olsun, iyi ve güzel günlerde kullanmanı dilerim. Temin ettiğin kaynak ve fiyatını da bir mahsuru yoksa açıklayabilirsen çok memnun olurum(z)....Resimlerin netliği çok nefis ve güzel, ancak neden Yeşil TON hakim. Çok ilginç Fujinin filmlerini kullandığımda da ne yaparsam yapayım bu yeşile kaçan tonlamayı yok edemezdim bu nedenle de hep sıcak tonlaması nedeniyle Kodak filmleri tercih ederdim. Bunu herhalde ayarlarla oynayarak (Beyaz vb) azaltmak veya yok etmek mümkün. Alahar, Buffalo ve diğer tecrübeli arkadaşların değerli düşüncelerine çok ihtiyacımız olacak. Hemen dpreiwe baktım evet burada verilen Photo test sayfasında da (Renk bar) özellikle florasan ışık altında yeşillik alenen belli. Bu durum herhalde yazılımla düzeltilir düşüncesindeyim. s9500 de böyle bir olay yoktu....
    http://www.dpreview.com/reviews/fujifilms6000fd/page5.asp
    ve bu durumun "Fluorescent - Fluorescent preset WB - Red 5.1%, Blue -6.2%" değerleri verilerek manuel beyaz ayarı yapılarak düzeltilebileceği açıklanmış, E, be mübarekler bu değerleri Otomatik ayarlara yükleseniz de, millet diğer değerleri arasın olmaz mı? Nitekim s9500'ün white balance ayarları daha mantıklı ve excellent olarak değerlendirilmişler.
    Şu ana kadar arkadaşlarımızın tüm açıklamalarını 15 gündür arşivlemeye başladım, müthiş bir yazı dizisi olacak yakında, toparlayıp göndereceğim, Emekli adamız bi faydamız dokunsun.
    Bu arada, S2 H2 ve diğer makineler için net'te ki tüm örnek resimlerini indirdim.ve s9500 dahil 5x (Tahminim) den sonra resimleri %100 croplandığımızda , manzara fotograflarının özellikle ağaç yapraklarının gökyüzü ile birleştiği noktalarda veya beyaz ile kontrast bir rengin yanyana geldiği yerlerde anormal bir renklenme (Kenarlarda) gördüm ve bu da çekilen karenin orta kesiminin (Tahminen %65-70) lik bölümün dışında kalan alanlarda netliğin bozulmasına (Distorsiyona) neden oluyor.
     ##SLR-LIKE : Fuji S6000fd (s6500fd) İNCELEMELERİ##

    Bunu bir kartpostal büyüklüğünde farketmek nerede ise imkansız ama resim gerçek boyutlarında bu alenen belli oluyor.
    s6500fd de ise bu olay inanılmaz ölçüde düşük. Cabri arkadaşımız 5x- 10x arasında bu tarif ettiğim biçimde manzara resimleri çekerse ve gerçek boyutlarda upload ederse bu farkı göreceğiz.
    Ben acemiyim, ancak gördüğüm s6500fd, kesinlikle s2-s3 ve h2-h5 ten hatta s9500 ve f30 dan FZ30 ve FZ50 den inanılmaz ölçüde KESKİN net resimler veriyor. Mesajlarda rasladığım "sanki 2mb daha üst makina" tabiri gerçeği yansıtıyor. Zaten incelemelerde verilen test resimlerinde, yatay ve dikey deki keskinlik bu sınıfın hiçbir makinasında yok malesef. dpreview'in macro ve tele test resimlerini gerçek boyutlarında incelersek distorsiyon düşüklüğü açısındanda hepsine NAL toplattığı ortada. Hatta s9600 de de hala s6500 fd'nin keskinliği yok, resimler daha yumuşak geçişli ancak detayda 9 mp'nin varlığı alenen belli oluyor.
     ##SLR-LIKE : Fuji S6000fd (s6500fd) İNCELEMELERİ##

     ##SLR-LIKE : Fuji S6000fd (s6500fd) İNCELEMELERİ##



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bipekkan -- 29 Aralık 2006; 11:23:33 >




  •  ##SLR-LIKE : Fuji S6000fd (s6500fd) İNCELEMELERİ##


    üsteki S6000fd değilmi resimde öyle görünüyor bunun objektif sabit değilmiydi bu nasıl bir model?
    bu arada S6000fd alan cabri arkadaş kaça nerden aldı nikon d40 ile bunun arasında kaldım bende tavsiye lütfen?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: selomcak
    üsteki S6000fd değilmi resimde öyle görünüyor bunun objektif sabit değilmiydi bu nasıl bir model?
    bu arada S6000fd alan cabri arkadaş kaça nerden aldı nikon d40 ile bunun arasında kaldım bende tavsiye lütfen?

    Arkadaşım, Cabri'nin aldığı makine USA menşeeli, yani Fuji/Türkiye'nin ithal ettiği makine değil, Fuji Almanya'dan ithal ediyor. Bu nedenle Bu model makina USA' da s6000fd olarak, Avrupa ve İngilterede s6500fd olarak adlandırılıyor. Bu tamamen bir Ticari lansman meselesi ve Teknik olarak aralarında hiçbir fark yok.......Tıpkı s9000 =s9500, s9100=s9600 ler gibi. Objektifi sabit ancak önünde yaprak şeklinde takılan GÜNEŞLİK, ayrıca bu makineye "Wide Conversion Lens -WL-FXS6" takılabiliyor.
    D40 (d-SLR) sınıf olarak farklı bir makina ve D70'in ucuzu olarak nitelendiriliyor, Video çekimi ve ses kaydı olmayan, objektifi değişebilen bir makina, Bunun dışında söz tecrübeli arkadaşların.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bipekkan -- 29 Aralık 2006; 11:27:32 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: selomcak


    üsteki S6000fd değilmi resimde öyle görünüyor bunun objektif sabit değilmiydi bu nasıl bir model?
    bu arada S6000fd alan cabri arkadaş kaça nerden aldı nikon d40 ile bunun arasında kaldım bende tavsiye lütfen?

    d40 al tabii ki. 1100 lira filan galiba türkiye satış fiyatı.
  • Hayırlı olsun diyen arkadaşlara teşekkür ediyorum.

    @buffalo, Beyaz ayarında 3 ayrı fluorescent seçeneği var isteğe göre farklı sonuçlar veriyor. Çekimlerde fuorescent seçiliydi color ayarı CHROME, SHARPNESS standart.
    istediğin fotolardan haftasonu çekmeye çalışırım.

    @antique, gg den bir satıcı abd den getirtti. 1gb xd kart ile birlikte 700 ytl.

    @bipekkan, yeşil ton beni fazla rahatsız etmedi ancak evde çekim yaparken 3 ayrı fluorecent ayarından hoşlandığınız renk tonlamasını bulabilirsiniz. 2 ayrı COLOR seçeneği de var. standart ve chrome.
  • Renk tonu tutmuyorsa beyaz ayarını manuel olarak kendiniz de yapabilirsiniz.
  • Evet sonunda s6500 ile çekilmiş fotoğraflar da görmeye başladık.Ocak geldi oldu ya artık çıksın piyasaya şu alet.
  •  ##SLR-LIKE : Fuji S6000fd (s6500fd) İNCELEMELERİ##


     ##SLR-LIKE : Fuji S6000fd (s6500fd) İNCELEMELERİ##



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cabri -- 29 Aralık 2006; 17:30:10 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cabri

    Hayırlı olsun diyen arkadaşlara teşekkür ediyorum.

    @buffalo, Beyaz ayarında 3 ayrı fluorescent seçeneği var isteğe göre farklı sonuçlar veriyor. Çekimlerde fuorescent seçiliydi color ayarı CHROME, SHARPNESS standart.
    istediğin fotolardan haftasonu çekmeye çalışırım.

    @antique, gg den bir satıcı abd den getirtti. 1gb xd kart ile birlikte 700 ytl.

    @bipekkan, yeşil ton beni fazla rahatsız etmedi ancak evde çekim yaparken 3 ayrı fluorecent ayarından hoşlandığınız renk tonlamasını bulabilirsiniz. 2 ayrı COLOR seçeneği de var. standart ve chrome.

    S.Capri,
    Cahalatımı hoşgör , "gg" ne o'laki ! diğer resimlerde çok güzel, ışık ayarı oto'mu?

    HERKESİN YENİ YILINI VE BAYRAMINI KUTLULAR, MUTLULUK VE ESENLİKLER DİLERİM...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bipekkan -- 29 Aralık 2006; 18:03:30 >




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.