Şimdi Ara

smileadsl internet upload problemi download işlemi problemsiz fakat upload çok problemli

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.588
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İki seneden fazla bir süredir smileadsl kullanıyorum. 3 gün öncesine kadar da bir problem yaşamamıştım.

    Yaşadığım problem çok ilginç : tüm sayfaları (Türkiye ve dışındaki) problemsiz olarak gezebiliyorum. Fakat özellikle yurtdışındaki sitelere gönderim yapamıyorum. Örneğin gmail.com adresine girebiliyorum fakat bu adresteki kullanıcı adı ve şifresini doldurup epostalarımı gösteren sayfaya geçemiyorum. 2-3 dk. bekledikten sonra sayfa görüntülenemedi diye hata veriyor. Fakat işin daha da ilginç yanı donanımhaber 'e forum mesajı gönderebiliyorum. Fakat yurtdışında bulunan kişisel sitemi güncelleyemiyor, başka bir foruma mesaj gönderemiyorum. Hatta Türkiye'de bulunan bir sunucudaki siteyi güncellemek istediğimde başaramıyorum fakat sayfaları gezebiliyorum.

    Hattımla ilgili bir sorun olduğunu düşünüyorum. Bugün farklı bir bilgisayardan gmail hesabıma girebildim. Sorun evdeki internet bağlantımdan. Eğer hemen karşımda bulunan internet cafe'de de aynı sorun yaşanıyorsa belki Telekom'un yurtdışı çıkışlarından kaynaklanabilir. Fakat aynı santrala bağlı iki kişiden sadece ben bu sorunu yaşıyorsam problem benim hattım veya modemimle ilgili olabilir.
    smileadsl kendi sitesindeki hız testini çalıştırıyorum. speedtest download hızımı ölçülüyor fakat upload hızımı bir türlü ölçemiyor. upload test error mesajını alıyorum.

    Aritesi RT-205 Marka modem kullanıyorum. Bu modemki raporlar da

    şeklinde gözüküyor.
    Upstream Margin -20
    Downstream Margin 21

    Özellikle upstream margin neden - bir değer çıkıyor hiçbir anlam veremedim. internetim sanki tek taraflı çalışıyor..

    bu konuda smileadsl müşteri hizmetlerini aradım. hattımla ilgili bir sorun olmadığını söylediler. sonra Telekomdan aradılar. hattım ile ilgili bir problem olmadığını söylediler fakat yinede silip tekrar tanımlanacağını söylediler -neyi silip tekrar tanımlıyorlarsa-

    Ben problemin giderilmediğini söylemek için tekrar smileadsl 'i aradım. Teknik servisten beni arayacaklarını söylediler ve smileadsl Teknik servisinden az önce aradılar. Uzun ayarlar vs. kontroller sonunda YURTDIŞI ÇIKIŞLARINDAN kaynaklanan bir sorun olduğunu söylediler. yani suçu sonunda Türk TELEKOM yurtdışı internet çıkışlarına attılar.

    hattaki değerlerim telefon görüşmem sırasında aniden düzeldi. bu nasıl oldu bilemiyorum. karşı tarafta görünen değerler ile benim modemimin gösterdiği hat kalite değerlerinin aynı olmadığını söylediler. Şu anda upstream margin değerim pozitif görünüyor fakat adsl mode ayarlarından sadece aşağıdakini seçtirip
    ADSL_G.dmt
    diğer tüm seçenekleri iptal ettirdiler. Sanıyorum bu ayardan dolayı upstream margin özelliği pozitif oldu. Biraz önce tüm adsl mode ayarlarını işaretleyip tekrar denedim upstream margin tekrar -19 oldu.

    2-3 gün önce problemsiz olarak kullandığım internet birden nasıl bu hale geldi bir anlam veremedim. 31 ekim 'e kadar bu problemin çözülmezse smileadsl ile ilişkimi kesmeyi planlıyorum. sözleşmem bitti. başka bir internet kampanyasından yararlanmayı düşünüyorum. Böylece internet problemlemim de belki çözülür.


    NOT: proxy server (aynı ildeki üniversitenin sunucularından- dolayısıyla ulaknet) üzerinden de aynı problemleri yaşıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi binner -- 31 Ekim 2010; 0:01:50 >







  • telekom, smileadsl vs. sorun olmadığı söylendi.

    sonuç olarak modemin arızalı olduğu görüldü. komşudan aldığım aynı marka ve model model ile internete problemsiz bağlanabildim. airties rt-205 modeme servis yolu göründü.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.