Şimdi Ara

'comnet' PARA İADESİ ALAN VAR MI?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.772
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • aranızda comnet den para iadesi alan var mı.ben hala alamadım boşuna uğraşmayalım diye soruyorum.




  • Bankama itiraz dilekçesi yazdım ayrıca THH’ ye de peşin Ödemiş olduğum paranın iadesi için de başvuracağım.

    Kalan günlerin ücret iadesi diye kolaya kaçış yok!

  • merak ettiğim resmi olarak parasını geri alan var mı.yoksa hepimiz itiraz ettik ama bir şey çıkıyor mu.

  • ayrıca euronet tecrubemide paylaşayım.varsa sorusu olan yardımcı olurum elimden geldiğince.


    denemek 16mb 149 luk paketi seçtim.ama gece ve tek cihazla denedim 11mb hız aldım.üstelik ptt direğinden modeme tek hat özel kablo çektiğim halde.çalışanlar profesyonel değil.boşuna aramayın görüşme yapamazsınız.ama whatsapdan yazarsanız 1 saate belki cevap gelir.ama sabahdan abone başvurusu yapsarsanız akşam üstü açılır.en azından benimki öyle oldu.ayrıca pdf ısrarı nedir anlamadım.sözleşmeyi imzalayıp resmini atayım dedim kabul etmediler.illede pdf olacakmış. e-devlet onayı yok 2024 yılı biterken hala ıslak imzalı evrak işkencesi var.zamda gelecek büyük ihtimalla yılbaşından sonra. 90 gün boyunca çıkamıyorsunuz tahahüt olmadığı halde bilginiz olsun.beğenemzsem 1 ay sonra çıkarım sanmayın.sonuç olarak 90 gün kullanacaksınız mecburen.olmadı bırakırsınız.benim gibi comnet mağdurları için geçici çözüm.





  • Kamu Denetçiliği Kurumuna başvuru yaptım. BTK'nın konuya el atması ve tüketici mağduriyetlerinin giderilmesi için, tüketicilere iadelerinin yapılması için e-Devlet üzerinden başuru yapabilirsiniz. Bu durum BTK üzerinde baskıya neden olur. İade için somut bir adım atabilirler.


    Comnet İletişim Teknolojileri A.Ş., 11.12.2024 tarihinde tüm faaliyetlerini sonlandırmış ve binlerce abonenin kullanmadığı günlere ait ücretlerin iadesi konusunda herhangi bir somut adım atmamıştır. 08.10.2024 tarihli 2024/İK-SDD/398 numaralı Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu (BTK) karanının irdelenmesinde, firmanın Elektronik Haberleşme Kanunu ve ilgili yönetmeliklere aykırı hareket ettiği ve bu ihlaller nedeniyle toplam 4.322.137,85 TL tutarında ağır idari para cezalarına çarptırıldığı görülmektedir.

    Ayrıca, firmanın Türk Telekom’a olan 42 milyon TL’den fazla borcu olduğu, bu borçların şirketin finansal durumunu daha da zorlaştırdığı ve faaliyetlerini sonlandırmasına neden olmuş olabileceği bilgisi kamuya yansımıştır. Bu durum, firmanın iflas etme olasılığını güçlendirmekte ve tüketicilerin mağduriyetinin büyümesine yol açmaktadır.

    BTK’nın mevcut mevzuat kapsamında firmalardan teminat almadığı bilinmektedir. Ancak, benzer durumların tekrar yaşanmaması ve kamu alacaklarının güvence altına alınması adına, BTK’nın lisans başvurusunda bulunan firmalardan belirli bir oranda teminat alması gerektiği düşünülmektedir. Eğer böyle bir mevzuat hükmü mevcut değilse, mevzuat değişikliğine gidilerek bu durumun düzenlenmesi gerekmektedir. Bu tür bir uygulama, akaryakıt piyasasında Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) ve Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından gerçekleştirilmiştir. Akaryakıt sektöründe, vergi alacaklarını güvence altına almak için firmalardan teminat alınması uygulamasına geçilmiş ve başarılı sonuçlar elde edilmiştir. BTK’nın da benzer bir düzenleme yaparak tüketicilerin ve kamu alacaklarının korunmasını sağlayabileceği düşünülmektedir.

    Firmanın aniden faaliyetlerini durdurması, hizmetin kesilmesi ve abonelik ücretlerinin iade edilmemesi nedeniyle yüzbinlerce tüketici mağdur olmuştur. Tüketicilerden alınan ödemelerin şirketin faaliyet sonlandırması nedeniyle geri ödenmemesi, hem ekonomik hem de sosyal açıdan büyük sorunlara yol açmaktadır.

    Ayrıca, 6328 sayılı Kamu Denetçiliği Kurumu Kanunu'nun ilgili hükümlerine göre, telafisi güç veya imkansız zararların doğması ihtimaline karşı idari başvuru yollarının tüketilmesi şartı aranmayabilir. Yüzbinlerce tüketicinin mağduriyeti göz önüne alındığında, bu durumun idari başvuru yollarının tüketilmesini beklemeksizin ele alınması gerekmektedir.

    Talebim:

    1. Comnet firmasının faaliyetlerinin sona ermesi nedeniyle tüketicilerin iade alacaklarının Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından ele alınması,
    2. Eğer firma BTK’ya teminat sunmuşsa, bu teminatların tüketicilerin mağduriyetlerini gidermek üzere kullanılması,
    3. İlgili mevzuatın (Elektronik Haberleşme Kanunu ve ilgili yönetmelikler) tüketicilerin lehine olacak şekilde uygulanarak, iade sürecinin hızlandırılması,
    4. Tüketici mağduriyetlerinin giderilmesine yönelik gerekli diğer adımların acilen atılması,
    5. BTK’nın lisans başvurusu yapan firmalardan teminat almasına yönelik mevzuat değişikliğinin değerlendirilmesi ve bu düzenlemenin kamu alacakları ve tüketici haklarını koruyacak şekilde gerçekleştirilmesi.

    Comnet firmasına ilişkin denetimlerde alınan kararlar ve kesilen cezaların, firmanın mevcut borçlarını ödeyemediğini ve bu durumun faaliyet sonlandırmaya yol açtığını göstermesi nedeniyle, BTK'nın teminat düzenlemeleri çerçevesinde aksiyon alması gerekmektedir. Bu bağlamda, Kamu Denetçiliği Kurumu’nun bu süreci denetlemesi ve öneriler sunması için başvurumu dikkatinize sunuyorum.





  • bu arada euronet,müşteri hizmetlerine adam koyup vatandaşa cevap verirse,hızı stabil yapıp ne hız vaad ettiyse onu vatandaşa sunarsa,e-devletten onnay yapıp vatandaşa ıslak imza çilesinden kurtarırsa geçici değil kalıcı çözüm olur.şu anda comnet mağduru çok insan var çünkü bunlara yuva lazım..

  • https://forum.donanimhaber.com/comnet-magdurlari-ucret-iadesi-bekleyenler-ve-iade-alanlar-kulubu--160223428

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.