Şimdi Ara

SMS InfoComm Teknoloji Servis Limited Şirketi Servis Rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
2.374
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ASUS ROG SWIFT PG279Q piyasanın en pahalı monitörü olan monitörü ölü pixel sorunu sebebiyle servise gönderdim. Panelinin değiştiğini testlerinin yapıldığını bildiren bir kağıtla monitör bugün elime ulaştı. Taktıkları yeni olduğunu söyledikleri panelin durumu içler acısıdır. Leş gibi koca koca noktalar var. Görüntüsünü aşağıda paylaşıyorum. Monitör değiştirilmesi için nasıl bir yol izlemeliyim. Yardımcı olun. Asus sayfasına mail attım. Yarında telefonla arayacağım.
    SMS InfoComm Teknoloji Servis Limited Şirketi Servis Rezilliği



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Greqorian -- 30 Nisan 2018; 20:51:40 >







  • ölü piksel'de var, işin ilginci panel'de toz benzeri bir şey de var ölü piksel öyle olmaz görüntüsü ile birlikte mail atın direk değişim talep edin gelen üründe ayıplı mal statüsünde, allah aşkına şöyle ürünleri nasıl gönderiyorlar son kullanıcıya bakmıyorlar mı anlamıyorum. bu nasıl bir teknik servis rezaletidir. yerinizde olsam asus global'in mail adresini bulur onlara şikayet ederdim bu ciddi anlamda skandal yani bu kadar üst düzeyde bir ürünü bu şekilde göndermek.
  • sms infocom'a ürün göndermeyin asus ürünlerini teleservise gönderin ben neler neler çekiyorum sms infocomdan Allah kolaylık versin bu servisle işi olana
  • Ürün şuan tekrar geldi. Bu sefer adam akıllı panel takıp göndermişler. Yine sorunlu gelmesini bekledim de olmadı direk para iadesi alacaktım.
  • Greqorian G kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam güzel bir ölü piksel testi yap derim. Asus'un genel prosedürü iyi (servis tarafı değil) ölü piksel monitörlerde garanti kapsamında panel değiştirebiliyorlar. Dell ürünlerinde panel değişimi olmadığı için DOA kapsamında iade formu veriyorlar
  • moriq M kullanıcısına yanıt
    Monitör ilk geldiğinde sorunsuzdu. 4 saat kullandıktan sonra ölü pixeller tekrar belirmeye başladı. Monitörün paneli değiştirile değiştirile laçka oldu iyice.
  • 2 seçenek var ya hakem heyetine vereceksin ya da ürünü tamire telerservise vereceksin yanlış hatırlamıyorsam onlar ürünü ankaraya gönderiyordu.
  • moriq M kullanıcısına yanıt
    Şuan 3. ye aynı sorundan gidecek para iadesi 4. de oluyordu sanırım. Asus’a arıza kaydı oluşturduğum zaman direk smsinfo ya oluşturuyor. Ankara’ya nasıl göndereceğim ki?
  • teleservise elden bırakacaksın onlarda ankaraya gönderecek
  • Bu servisin mail adresi var mı ?
  • Bu servisin mail adresi var mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Greqorian

    Şuan 3. ye aynı sorundan gidecek para iadesi 4. de oluyordu sanırım. Asus’a arıza kaydı oluşturduğum zaman direk smsinfo ya oluşturuyor. Ankara’ya nasıl göndereceğim ki?
    Bu eski Garanti Belgesi Yönetmeliğinde idi, yeni yönetmeliğin 9. maddesi açık ve net. Garanti kapsamı ve süresi dahilinde ücretsiz onarım ardından cihaz tekrar arıza gösterir ise seçimlik haklarınızı kullanırsınız.


    MADDE 9 – (1) Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;

    a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması,

    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

    c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi,

    durumlarında; tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.




  • BlueMax B kullanıcısına yanıt
    Bayadır bu şekilde kullanıyorum ama en kısa zamanda tekrar göndereceğim. Bu seferde değişim olmazsa tüketici hakem heyetine dilekçe yazmak durumunda kalacağım.
  • dolandırıcı servis günlerdir servisle uğraşıyorum oldu deyip yolluyor tekrar yolluyorum üründe arıza yok diye yolluyorlar smsinfo ya vereceğinize taş alıp kırın cihazı en azından sinir olmassınız sinir atarsınız
  • spyae kullanıcısına yanıt
    2 kere tamir gördü. 3. ye gönderip dahada kötü gelmesinden korkuyorum şahsen ama garantisi bitmeden tekrar yollayacağım riske atıp.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spyae

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    gonderdiginiz günden itibaren 20 iş günü geçtiyse para iadesi veya yeni ürün talep etme hakkınız var.

    asus genel merkez tel: 0850 522 27 87
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spyae

    Bu mesaj silindi.
    hocam servisle iletisime gecin.hala monitoru tamir edip teslim etmeye calısıyorlar. cok dikkatli olun.yurt dısından parca bekliyorlar. para iadenizi ve ya sıfır cihaz istediginizi belirtin.eski urunu istemeyin artık.hergün yukarda size verdiğim telefonla arayip rahatsız edinn.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Esnaf_TV -- 21 Mart 2019; 17:44:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spyae

    Bu mesaj silindi.
    iyi gene ucuz yırtmışsın.cok zararin yoktur insallah.asus iyide tr servisi cok kotu.
  • spyae kullanıcısına yanıt
    Tekrar arıza kaydı oluşturdum. 6 tane ölü pixel var şuan monitörümde. 3.'ye göndermiş olacağım bununla beraber. Bu seferde değiştirmezlerse basıp istanbula gideceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Greqorian

    Tekrar arıza kaydı oluşturdum. 6 tane ölü pixel var şuan monitörümde. 3.'ye göndermiş olacağım bununla beraber. Bu seferde değiştirmezlerse basıp istanbula gideceğim.
    seninkinin panelini değiştirmemişlermiydi hocam?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.