Şimdi Ara

snr marjin değeri ve bağlantı kopma problemim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
729
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1.5 aydır sürekli bağlantı kopma problemi yaşıyordum ttnet teknik servis her seferinde sorun yok demesine rağmen internet kullanmak eziyet olmaya başlamıştı,
    defalarca müşteri temsilcisi ile görüştükten sonra modemi değişmeye karar verdim ve yeni bir modem satın aldım , ama sorunuma çare olmadı.
    sonra donanımhaberde bağlantı problemlerini incelerken bir kullanıcı arkadaşın önerisi ile snr değerine bakmayı öğrendim ve çok kötü değerlere sahip olduğumu buldum 6-10 arası.
    gene o arkadaşın önerisi ile adsl modu otomatik ayardan "G.DMT" şekline getirince 2 gün snr değerlerim 30-40 yükseldi ve hiç kopma problemi yaşamadım ve ne tesadüf tam o sıra ttnet arayıp sorun gözükmüyor diye tekrar telefon açınca bende sorunu çözdügümü söyledim. ama bugün değerlerim tekrardan 8 ile 17 arasında gidip geliyor ve 10 un altına düştügü zaman tekrardan hatta kopmalar yaşıyorum , herhangi bir öneriniz varmı ?
    teşekkürler...







  • Bina içi kablolamada bir sorun yoksa bu tarz problemlere son kullanıcı olarak birşey yapabilmeniz ne yazıkki mümkün değil. TTNET hatalarını kabul etmeyen, yalan söylemekte ısrarcı bir oluşum, "kurum" diyemiyorum dikkat edin. G.DMT ile 8MBİT'e modülasyonu sabitlemek zaten normali ancak SNR ve zayıflık değerlerinin kötüye gitmesi sizin elinizde olan birşey değil. Eğer ısrarla ilgili değerleri görmezden gelip sorun olmadığını iddia ediyorlarsa başka ISP'ye geçmeniz son çare.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Bina içi kablolamada bir sorun yoksa bu tarz problemlere son kullanıcı olarak birşey yapabilmeniz ne yazıkki mümkün değil. TTNET hatalarını kabul etmeyen, yalan söylemekte ısrarcı bir oluşum, "kurum" diyemiyorum dikkat edin. G.DMT ile 8MBİT'e modülasyonu sabitlemek zaten normali ancak SNR ve zayıflık değerlerinin kötüye gitmesi sizin elinizde olan birşey değil. Eğer ısrarla ilgili değerleri görmezden gelip sorun olmadığını iddia ediyorlarsa başka ISP'ye geçmeniz son çare.

    teşekkür ediyorum , türkiye de her işte olduğu gibi para ile satın aldığımız bu hizmette tanıdık birilerini devreye koydum ve 30 dk içinde geri dönüş yapıldı yarın kesin evimi ziyarete gelecekleri söylendi bakalım bu seferde işe yaramazsa değişim kaçınılmaz olacak..




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.