roleye gerek yok arkadasım sol camın dugmesınden cıkan motora gıtmesıgereken ucları sag cam dugmesıne gırmesı gereken 2ad. sase gırıslerine (bırıne kaldırmayı bırıne ındırmeyı ) bagla ordan cıkan uclarıda motora bagla calısır
NOT: DUGME ALT SEKLINI BURAYA KOYARSAN BAGLANTI SEMASI VERIRIM SANA DUGME ALT AYAKLARINI BILMEDIGIM ICIN SEMA VEREMIYORUM HANGI AYAGA NE BAGLANDIGINIDA YAZARSAN SEMA VEREYIM SANA
3 DUGME KULLANIYORSUN DEILMI BENIM SANA ANLATTIGIM BAGLANTI SOL KAPIDAKI SAG CAMA AIT DUGMEDEN SAG KAPI USTUNDE BULUNAN DUGMEYE OLAN BAGLANTIYI ANLATTIM SANA
öyle bağlanırsa.
sürücü açmak isterken yolcu kapamak isterse. ya sigortası atar arabanın. yada bi kablo yanar. bu röle bu durumda önceliğin şöferde olmasını sağlar. heryerde bulunur git al bi yerden..
oyle baglanırsa hıc bır sorun yasamaz cunku araclarda bulunan orjınal sıstemde boyle dugme ayaklarının baglantı yapısını bılmeden yorum yapma sol taraftan sofor kapatırken sag dugmeden ıslem yapamaz sebebıne gelınce sag dugmeye sadece sase yollamasıdır sol kapıdan her dugmeye basısında sag dugmeye sadece bır sase yollar zaten o sol dugmeden gelen kablolarda sase yerlerıne baglanır ıncele veya bılgı sahıbı ol ole yaz yanlıs bılgı verme arkadasım
SUAN ARACLAR UZERINDEKI ORJINAL DUGME SEMASIDA BU SEKILDEDIR FAKAT BAGLANTILAR DUGMENIN AYAK SAYISI VE GIRISLERINE GORE DEGISIKLIK GOSTEREBILIR
SAYGILAR
quote:
Orjinalden alıntı: aragorn999
öyle bağlanırsa.
sürücü açmak isterken yolcu kapamak isterse. ya sigortası atar arabanın. yada bi kablo yanar. bu röle bu durumda önceliğin şöferde olmasını sağlar. heryerde bulunur git al bi yerden..