Şimdi Ara

KARDA KAYINCA SOL ÖN TEKERLEK YAN DÖNDÜ YARDIM :)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
3.343
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR SABAH İŞE GİTMEK İÇİN EVDEN CIKTIM VE HAFİF YOKUŞ İNERKEN YER KOMPLE BUZ TUTMUS VE ARAC KAYMAYA BAŞLADI DİREKSİYONU KURTULUŞ OLMAYINCA TAM KIRDIM VE SOL ÖN VE ARKA TEKERLERE DENK GETİRMİŞİM Kİ BENCE EN MANTIKLISI OYDU ŞİMDİ GELELİM SORUNA

    ÖN TEKERLEĞİM BÖYLE ALT KÖŞESİ KALDIRIMA DEĞDİ VE

    GÖRÜLDÜĞÜ GİBİ :)

    DİREKSİYON TAM DÜZ İKEN ARAÇ SAĞA DOĞRU ÇEKİYOR VE

    DİREKSİYON ÇOK YUMUŞADI :)

    ŞİMDİ BÖYLE BIRAKTIM YARIN SERVİSE GÖTÜRÜP BAKTIRCAM İNŞ ÇOK Bİ MASRAF ÇIKMAZ :)


     KARDA KAYINCA SOL ÖN TEKERLEK YAN DÖNDÜ YARDIM :)







  • Aks kırılmış gibi, salıncaklar da hasar görmüş olabilir.
  • Direksiyonun yumuşamasının sebebi de, tekerin yere basan yüzeyi azalmış görünüyor. Muhtemelen ya aks ya da salıncak arkadaşın dediği gibi.
  • Aks kırılmamıştır. Aksın kırılacak bir durumu yok çünkü. en fazla aks kafasından ya da frezeden çıkar bu durumda araba yürümez zaten.
    Görüşüne göre amörsitör eğrilmiş. Bunun yanında tablaya bakılacak, rot ve rot başları kontrol edilecek. Hasar gören parçalar değişecek. %90 ihtimal amörsitör ve tabla ile kurtarırsınız.
  • Sayın hocam aksın eğrilmesi sözkonusu olamaz mı?
  • Bir kere salıncak kesinlikle değişecek. Salıncağı normal araç öyle durmaz. Rot başları kontrol edilmeli. Araç negatif kamber açısı vermiş resmen. Süspansiyonda birşey çıkmayabilir. Fakat salıncak, rot başları vs işlem görecek. Aksla ilgili birşey söylemek zor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Bir kere salıncak kesinlikle değişecek. Salıncağı normal araç öyle durmaz. Rot başları kontrol edilmeli. Araç negatif kamber açısı vermiş resmen. Süspansiyonda birşey çıkmayabilir. Fakat salıncak, rot başları vs işlem görecek. Aksla ilgili birşey söylemek zor.

    Katılmakla beraber düzeltme yapmak istiyorum. Tekerde pozitif kamber oluşmuş.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Arabamı bir kere daha sevdim, 30-40km/h ile bir araca arkadan vurdum, çamurluk komple gitti, sağ ön teker diğer araca vurdu, o sırada bir hafif itme oldu. Sizin araç gibi eğrilse veya kırılsa iş kapıya, ön cam köşesine kadar gelecek ve kötü olacaktı... Sadece hafif bir rot ayarı bozulmuş o kadar...

    Eğri olması sebebiyle amortisör, porya, aks kontrol ettirilmeli... Servise kadar çukurlara filan dikkat edin.
  • taşıyıcınında yamuk olma olasılığıda yüksek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Bir kere salıncak kesinlikle değişecek. Salıncağı normal araç öyle durmaz. Rot başları kontrol edilmeli. Araç negatif kamber açısı vermiş resmen. Süspansiyonda birşey çıkmayabilir. Fakat salıncak, rot başları vs işlem görecek. Aksla ilgili birşey söylemek zor.

    Katılmakla beraber düzeltme yapmak istiyorum. Tekerde pozitif kamber oluşmuş.

    Pardon haklısınız şimdi hatırladım. Pozitif kamber.
  • ORTALAMA AZ ÇOK NE MASRAF TUTAR TAHMİNİ ?

    ARKA CANT TA DA EĞRİLİK VAR BU ARADA,

    --------------------------------------

    :::::::****::::::::::::::::::::::::::::::::

    ------- --------------------------
    - ////-

    AYNENBÖYLE ARA YOLDAN YOKUŞTAN İNERKEN YOL BUZ TUTUNCA ACEMİLİKTEN DE FRENE BASINCA YOKUŞ AŞAĞI KAYDIM NE BAKTIM KURTULUŞ YOK YANLLAMASINA ORTA REFUJ E VURDUM :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bluekinq -- 18 Aralık 2013; 15:30:14 >
  • bluekinq resimden hangi parçanın eğrildiği gerçekci tesbit edilemez en doğrusu rot arıza tesbitine girmeniz gerekir bazen her parça kolay tesbit edilemiyor amartisör kovanımı aks taşıyıcı rotmili ne eğrildi 3 boyutlu rot ayar ölçümünde netleşiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aslanoto A kullanıcısına yanıt
    hocam rot başı ,
    aks başı
    sol alt tabla
    değişmesi lazımmış

    2 cant doğrulacak,

    arka dingil midir nedir o dogrulacakmış yani hocam bir ton masraf.
  • bluekinq B kullanıcısına yanıt
    geçmiş olsun gerçekten az değil bu masraf, arka dingil eğriliği rot ayarı makinasının raporunda inceleyin olması gerekenle şimdiği değerler yazar varsa kaçıklık rapor kağıdında doğrudur, arabada ne lastik takılıydı yazlıkmı vardı, öyle don zamanlarında dik rampalarda arabayı çıkarmamak lazım kış lastiği yoksa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aslanoto


    geçmiş olsun gerçekten az değil bu masraf, arka dingil eğriliği rot ayarı makinasının raporunda inceleyin olması gerekenle şimdiği değerler yazar varsa kaçıklık rapor kağıdında doğrudur, arabada ne lastik takılıydı yazlıkmı vardı, öyle don zamanlarında dik rampalarda arabayı çıkarmamak lazım kış lastiği yoksa

    hocam 4mevsim lastik takılıydı daha baharda almıştım :)

    biraz acemilik diyelim hafif kayınca panik yaptım buna da şükür diyelim :)

    yol aslında kar felan değildi gizli buzlanma varmış direk al aşagı girdim orta bankete :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.