Şimdi Ara

SOLİDWORKS İLE İLGİLİ SORULARINIZ VE BİLGİ PAYLAŞIM ALANI... (35. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.582
Cevap
53
Favori
234.796
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dropboxa fln at linkini yolla veya baska bi.yujleme sutesine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xdefense

    ayrı yapabilsem işte sorun orda :) ayırması bi turlu sheet metal yapmk bşka turlu. dosyayı ekleyemedm nasl yapıcam

    Sheetmetalde sheet loft yontemiyle bransman acinimi yaparsin. Once bir plane ata daha sonra boru boyu kadar bu planr otele. Sonra elinde iki tane plane olucak ikisi arasi uzaklik boru boyuna esit. Ondan sonra iki plane den birini sec ve boru capinda bir cember ciz. Daha sonra cemberin bi bolgedinde yaklasik 1veya 2 mm yerini buda kapali alan iceren bi daire olmucak yani acik contour olucak. Daha sonra cizdigin plane sketch den cik. Diger yuzeyde cizimi sec.ardindan normal to yap view penceresinden. Iki yuzey ust uste gelicek. Daha sonra cizdigin ilk planedeki cizimi ister tekrara o plane ciz veya aktar. Sonra sheet metal penceresinden boru olusturmak icin loft benzeri bi komut var simgesi ayni afini hatirlayamadim simdi. Onu secip iki cizimi secip once belli bi boru yani cidar kalinligini atiyarak boruyu olusturmus oluyosu. Daha sonra bransmanin belli bi aciyla ayrilan kolu icinde ordaki mesafeye bi yuzey atayip onu plane de bi axis atiyarak donduruyodun artik bransman kol acisi neyse. Daha sonra o planede ayni cspda borunu cizip feature cut la orayi cikartiyosun. Ilk parcan olustu zaten bu bransman iki ana parcadan olusuyo. Daha sonra ana parcaya kol parcasi kaynatilip mukavemet icin araya belli kalinlikta at nsli seklinde kesit profiline uygun parcalar atiliyo. Ikinci parcayida ilj anlatigimin tam tersi bi yontemle baska bi sayfada cizicen. Sonra sheet metalde alt tarafda boruyubacman icin bi komut var kibrut kutudu gibi bu simgesi var onu kullanarak aciyosun. (Uzun zamandir solid kullanmadigim icin komut isimlerini pek hatirlamiyorum :) )) sonra kspalu bi contour seklinde cizgileri alir artik malzemenin cinsinr gore plazmadami lazerdemi su jetindemi ne ile kesiceksen kullandigin programda G kodlarinu makineye gonderir isi halledersin. Umarim yardimci olabilmisimdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tick1988 kullanıcısına yanıt
    dediklerini yapmam birz zaman alıcak gibi kafam karışktı zaten :) ben bi çizimi gönderm öle yapalm kardeş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xdefense

    dediklerini yapmam birz zaman alıcak gibi kafam karışktı zaten :) ben bi çizimi gönderm öle yapalm kardeş

    Bakalim kardesim cok vaktim olmuyo ama yardim etmeye calisirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kolon başının üstündeki motifleri solid works de çizebilirmiyiz (evetse nasıl ?)
     SOLİDWORKS İLE İLGİLİ SORULARINIZ VE BİLGİ PAYLAŞIM ALANI...
  • Valla ciddi bir yuzey calismasi lazim zorlanılır baya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tick1988

    Valla ciddi bir yuzey calismasi lazim zorlanılır baya.

    Peki bu ve bunun gibi resimleri çizebilmemiz için solid works da naturel çizim araçaları gibi bişey varmıdır bildiğiniz
     SOLİDWORKS İLE İLGİLİ SORULARINIZ VE BİLGİ PAYLAŞIM ALANI...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: parskan

    quote:

    Orijinalden alıntı: tick1988

    Valla ciddi bir yuzey calismasi lazim zorlanılır baya.

    Peki bu ve bunun gibi resimleri çizebilmemiz için solid works da naturel çizim araçaları gibi bişey varmıdır bildiğiniz
     SOLİDWORKS İLE İLGİLİ SORULARINIZ VE BİLGİ PAYLAŞIM ALANI...

    Valla yanlis bilgi veriyo gibi olmayayim ama solidworks daha mekanik tabanli bi program.
    bunu cizmek icin 3dsmax yada catia tarzi detay icerikli daha farkli alanlarada hitap eden bi program lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar solidworksde sağlıklı bir şekilde render alamıyorum işlem tamamlanınca bozuk bir şekil ortaya çıkıyor bunun nedeni ne olabilir. Bir de renderın püf noktaları nelerdir.Yardımcı olursanız sevinirim. İyi günler.
  • solid de bu yay çizimlerinde biraz sıkıntı yaşıyorum..yani autocadda ki gibi basit komutlar yok mu ? yarıçap girip iki noktayı birleştiren yay vs.. bulamadım bunları yardımcı olabilecek var mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ua_sinan83

    solid de bu yay çizimlerinde biraz sıkıntı yaşıyorum..yani autocadda ki gibi basit komutlar yok mu ? yarıçap girip iki noktayı birleştiren yay vs.. bulamadım bunları yardımcı olabilecek var mı

    Maalesef. yay cizmek icin sweep ve helix kullaniyosunuz aslinda o kadarda zor degil tabi bazen helix ucuna plane atamak kabus oluyo bazi arkadaslar icin :)

    Gerci sey var ondada yay oluyo ama simulasyonda ve psyhical harekette problem oluyo. Twist ile yapiyosun bi bukme komutunda youtube yaz "solidworksde twist ile yay cizimi"cikmasi lazim videosunu suan komutu hatirlamiyorum. Ama dedigim gibi komutu tam hatirlayamadim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tick1988


    quote:

    Orijinalden alıntı: ua_sinan83

    solid de bu yay çizimlerinde biraz sıkıntı yaşıyorum..yani autocadda ki gibi basit komutlar yok mu ? yarıçap girip iki noktayı birleştiren yay vs.. bulamadım bunları yardımcı olabilecek var mı

    Maalesef. yay cizmek icin sweep ve helix kullaniyosunuz aslinda o kadarda zor degil tabi bazen helix ucuna plane atamak kabus oluyo bazi arkadaslar icin :)

    Gerci sey var ondada yay oluyo ama simulasyonda ve psyhical harekette problem oluyo. Twist ile yapiyosun bi bukme komutunda youtube yaz "solidworksde twist ile yay cizimi"cikmasi lazim videosunu suan komutu hatirlamiyorum. Ama dedigim gibi komutu tam hatirlayamadim.

    görüntuyu veriyorsun başka komutlarla ama bana o lazım değil işte :) ölçüleriyle yay çizmek..diş açarken helise plane atıyoruz ya onun gibi mi dediğin




  • Bugun Türkçe olarak kullandığım solidwoks 2013'ün ingilizce olduğunu gördüm.Ama bir türlü düzeltemedim.Seçeneklerden inglizce menü kullan bölümü aktif değil , tik koyup kaldırılmıyor.Bilgisi olan var mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canixxx

    Bugun Türkçe olarak kullandığım solidwoks 2013'ün ingilizce olduğunu gördüm.Ama bir türlü düzeltemedim.Seçeneklerden inglizce menü kullan bölümü aktif değil , tik koyup kaldırılmıyor.Bilgisi olan var mı ?

    Maalesef bunu bende bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ua_sinan83

    quote:

    Orijinalden alıntı: tick1988


    quote:

    Orijinalden alıntı: ua_sinan83

    solid de bu yay çizimlerinde biraz sıkıntı yaşıyorum..yani autocadda ki gibi basit komutlar yok mu ? yarıçap girip iki noktayı birleştiren yay vs.. bulamadım bunları yardımcı olabilecek var mı

    Maalesef. yay cizmek icin sweep ve helix kullaniyosunuz aslinda o kadarda zor degil tabi bazen helix ucuna plane atamak kabus oluyo bazi arkadaslar icin :)

    Gerci sey var ondada yay oluyo ama simulasyonda ve psyhical harekette problem oluyo. Twist ile yapiyosun bi bukme komutunda youtube yaz "solidworksde twist ile yay cizimi"cikmasi lazim videosunu suan komutu hatirlamiyorum. Ama dedigim gibi komutu tam hatirlayamadim.

    görüntuyu veriyorsun başka komutlarla ama bana o lazım değil işte :) ölçüleriyle yay çizmek..diş açarken helise plane atıyoruz ya onun gibi mi dediğin

    Olculu yay cizimi klasik yontemlerle daire ciz bu senin yay merkez capin. Sonra o daireyi helix komutuyla helix yap ve daha sonra elde ettigin 3 boyutlu helix kafesinin basindan profili ciz sweep le

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Traktör çizimi
     SOLİDWORKS İLE İLGİLİ SORULARINIZ VE BİLGİ PAYLAŞIM ALANI...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi starcool -- 15 Kasım 2014; 12:39:42 >
  • Arkadaşlar render ve ışıklandırma konusunda ciddi problem yaşıyorum. Yardımcı olabilecek arkadaşların cevabını bekliyorum. Şimdiden teşekkürler...
  • caner91 kullanıcısına yanıt
    Buyur kardeşim hangi kızımda zorluk çekiyorsun? Geçmiş sayfalarda bizzat render için bir anlatım yaptım dilersen ona bir göz atabilirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: memoli156

    Buyur kardeşim hangi kızımda zorluk çekiyorsun? Geçmiş sayfalarda bizzat render için bir anlatım yaptım dilersen ona bir göz atabilirsin.

    En büyük sıkıntı; gerçekçi renkler ve materyal dokusunu yaratabilmek. Örnek verecek olursam; Plastik bir sap yapıyorum. Bu plastiğin yüzeyü çok hafif pütürlü, yani herhangi bir ışığı yansıtması mümkün değil. Fakat renderda bu parçanın bazı yerleri parlıyor ışık yönüne göre... Bir başka örnek vermem gerekirse; mat plastikten anten yapıyorum. (Eski Ericson antenlerini hayal et onlar gibi) Bu antenlerde parlıyor. Renk ayarından matı seçmeme rağmen. Yüzlerce kere materyal denedim sonuç hep aynı... Veya ışık şiddetinden kararlı bi snuç alamıyorum. Farklı bakış açılarında bam başka renkler elde ediyorum. Gerçek hayata göre çok saçma bunlar. Ki yaptığımız renderlar duruma göre basılıp müşteriye verilecek. Anlıyacağınız 3DS Max kalitesinde renderlar almak istiyorum ama bi türlü beceremedim...




  • caner91 kullanıcısına yanıt
    Dostum sanırım o solidworks teki mataryellerden kaynaklanan bir durum çoğu kez bende yaşadım, en basitinden sistemimde kurduğum kasnak kayışına pütürlü mat siyah plastik atıyorum aynı kauçuk gibi ancak renderde parlıyor ışık ayarları`nı pek fazla karıştırmadım onun içinde bilmiyorum ama 3DSmax gibi bir render kalitesininde çırılması çok zor gibi duruyor solid`te renderi iyi bilmen lazım. Kırık bir yanı olabilir belkide.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi memoli156 -- 23 Ağustos 2013; 16:43:54 >
  • 
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.