Merhaba arkadaşlar, bir ay önce adsl hattan vdsl geçiş yapmıştım, bu süre zarfında internet bağlantım yoktu. Yüzlerce kez müşteri hizmetlerini aramama rağmen, sürekli aynı süreçten bahsediliyordu artık çok sıkılmıştım 430 lira iptal bedelini verip kurtulmayı düşündüm bugün şans eseri tanıştığım bir Türk Telekom elemanı ile bu konu üzerinde mağduriyetimden bahsettim ve 3 saat içerisinde sorunumu çözebileceğini söyleyerek bilgilerimi istedi umutsuzca takdim ettim. 3 saat sonra arandım hat kontrollerin gerçekleştirildiğini testlerde 75mbit alabileceğimi söyleyerek solun 12mbite sabitlediği hattımı 35mbite çıkartarak sorunumu çözmüştür. kendisi ile hiçbir şekilde uzaktan yakından bağlantım olmamasına karşılık böyle bir iyilik yaptığı için kendisine çok çok teşekkür ediyorum.