Şimdi Ara

Sony DOA kapsamında değişimi kaç kez yapıyor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
568
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • XZ1 cihazımı DOA kapsamında değişim talebiyle teknik servise gönderdim. Merak ettiğim şu: Ürün değiştirildi diyelim ve elime ulaştı. Bildiğiniz üzere bu modelin ekran problemi var, kot deseninden muzdariptim ben. Bu problem değiştirilen cihazda da olursa tekrardan değişim talep edebilir miyim? Daha doğrusu değiştirirler mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • kardeşim ben de aynı dertten muzdaripim ve 2 kere yolladım ikisinde de yazılım güncelleyip yolladılar. acaba sen ne yaptın? benimki değişmedi. ve 3 günlük cihazdı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Follard

    kardeşim ben de aynı dertten muzdaripim ve 2 kere yolladım ikisinde de yazılım güncelleyip yolladılar. acaba sen ne yaptın? benimki değişmedi. ve 3 günlük cihazdı
    XZ1 için ana konu var hocam orada yazarsanız aynı sorunu yaşayanlar yardımcı olacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ouzqan

    XZ1 için ana konu var hocam orada yazarsanız aynı sorunu yaşayanlar yardımcı olacaktır.

    Alıntıları Göster
    Dostum herkesin değişmiş ama benimkini değişmediler şimdi tekrar yazdım nasıl bir yol izlediler hatta birisi ankaradan ben de ankaradayım o yardımcı olursa hatta beraber gidersek çok güzel olur.
  • Follard F kullanıcısına yanıt
    Valla hocam eğer düzelmemiş ise sorununuz tekrardan verin. necati bey de teleservice var oraya gidin servis için de. Hatta orada teknisyen çağırttırın ve güzel kardeşim bak haşa sorunum devam ediyor falan diyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Follard F kullanıcısına yanıt
    Anakonu içinde aynı sorundan ötürü 4 kez cihazını değiştirtip 4 ünde de aynı sorunla karşılaştığı için iade alan bir üye vardı. Benim değişim muhabbeti tatsız sonuçlandı ve soluğu THH'da aldım. Çok şükür ben de iade kararımı aldım ve kurtuldum bu beladan, size tavsiyem cihazınız 6. ayını doldurmamışsa yasal haklarınızı belirtin (Satış sonrası mevzuatı 6502 sayılı kanun 9. maddesi). Ek olarak bastıra bastıra o izleri çıkarttırmaya çalışın. Önereceğim taktikler ya bir kazağa sürtüp statik elektriklenme yaratın ekranda, ya da ekranın üzerinde gelen koruyucu jelatini sök tak sök tak yaparak statiklenmesini sağlayın, o vakit ana ekranda iken bile o çizgiler 20 sn boyunca bariz bir şekilde sırıtacaktır.
    BKZ:

    Sony DOA kapsamında değişimi kaç kez yapıyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRC_KHAN -- 9 Kasım 2018; 1:31:48 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.