Şimdi Ara

SONY KDL 40 W4500 Serisi EKRAN SORUNU ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese Merhaba.
    Hafta sonu itibari ile yaklaşık bir yıl önce almış oldugum TV min ekranında çizgiler farkettim. lutfen bu konudu bilgisi olan biri beni aydınlatırsa sevinirim. ölü piksel degil gibi görunuyor ama anlamadım tam.
    Umarım resimleri yuklemeyi beceririm.

    1:http://img18.imageshack.us/img18/8009/dsc00838y.jpg

    2:http://img809.imageshack.us/img809/8765/dsc00855n.jpg

    3:http://img547.imageshack.us/img547/4340/dsc00860k.jpg

    4:http://img3.imageshack.us/img3/9236/img0821sz.jpg


    Şimdiden herkese teşekürler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beliturk -- 7 Eylül 2010; 10:10:28 >







  • Dün akşamhttp://forum.donanimhaber.com/m_36228193/mpage_8/tm.htm bu konuda yazdığım şeyler genel hatları ile senin tv içinde geçerli.

    Kısaca servisi araman gerekiyor. Onlarda garanti dahilinde ise ki öyle gözüküyor ya modülü (ön paneli) değiştirirler ya da daha yüksek ihtimal yeni bir tv verirler...
  • Sayın HiGHWAYMOUSE Öncelikle cevabın için teşekür ederim. yazdıgın şeyler kesinlikle bende olanların aynısı ve ayrıca özulerek soyliyeyimki yanlız olmamam ve verdigin ornekler oldukça rahatlattı beni.
    servisi çagırdım ve bayramdan sonra geleceklerini soylediler bakalım gelişmeleri yazacagım urunun garantisi devam etmekte olup Avrupa Elektronik garantilidir.umarım herhangi bir sorun yaşamam.
    Sayın HiGHWAYMOUSE değişim olması durumunda yeni bir panel içim fark ödeyip bir ust model almam mumkunmudur? ve hangi seriyi tavsiye edersiniz.
  • Avrupa elektronik derken Sony'nin bir yetkili satıcısı vardı sanırım avrupa elektronik diye geçiyordu. Onu mu kastediyorsun. Oysa Sony Eurasia garantilidir. Yoksa ist. bil. gibi paralel ithalat yapan bir firma mı bu?

    Değişim olursaya gelirsek doğrusu yeni modeller hakkında bilgim yok. Ama giriş seviyesi sayılabilecek ex500'ü bile verseler senin tv'den daha iyi olacağı, daha fazla özelliği barındıracağı kesin.

    Belkide tamir yaparlar. Belli olmuyor bu işler. Herkese standart bir prosedür uygulanmadığından tamir mi olur, değişim mi, değişim olursa daha üst model alınabilinir mi fark vererek vs. şimdiden kestirmek güç.

    Ama "Ağlamayan bebeğe meme vermezler..." diye de bir atasözümüz vardır. Bu da aklında olsun.

    Son olarak bu çizgiler tüm kaynaklarda yapıyordu değil mi? Tek bir cihaz bağlı ve onda yapıyorsa kablo sorunu gibi şıklar da öncesinde düşünülmeli...




  • HiGHWAYMOUSE
    http://www.avrupasony.com/ bütün büyük alışveriş merkezlerinde ki sony ve samsung bayileri onlara aittir. evet aynı firma.
    çizgiler malesef dun 2 adetti bugun 3 adete çıkmış durumda yani toplam 6 çizgi oldu.
    ilk başta bende kablodan felan düşündüm. PC bagladım DİGİTURK D SMART hepsinde mevcuttu malesef.
    Tamir konusunda açıkçası tamiri kesinlikle kabul etmeyeceğimi belirteceğim.
    artık şansımıza.
    bilgilerin için sagol.
  • Herkese Merhaba.
    Benim cihazı aldılar ve dun itibari ile cihazın panelini değiştireceklerini söylediler. elerinde panel oldugundan dolayı 1 2 gune degiştirip getirecekleri söylediler.
  • Malesef cihazım aynı sorunu yine verdi ve sony herhangi bir işlem yapmıyacagını bildirdi.

    yazık dunyanın en iyi markası dedigimiz cihaza bak.

    Müşteri memnuniyeti kocaman bir 0.

    sony maili ve cevabı aşagıdaki gibidir.


    Değerli Sony Yetkilisi/yada temsilcisi.

    Sony olan ilgim ve güvenim her gün daha da kayboluyor sayenizde.

    Cihazımı hangi servis tarafından incelendi acaba çok merak ediyorum.
    Size gönderdiğim resimlere bakarak bu kararı verdiyseniz pes doğrusu koca ölü pikselleri görmemeniz enteresan. Görüp te bu kararı vermeniz daha da enteresan.

    Ben bu tarz ürünlerin kalite ve test işlemlerini yapmaktayım ve birçok defa bu tarz ekranların test ve sertifika işlemlerini şirket olarak yaptım hiçbir zaman sizlerin yazdığınız gibi saçma bir durumla karşılaşmadım
    Daha öncede belirttiğim gibi benim TV ikinci defadır aynı sorunu vermekte. Buda TV de farklı bir sorun olduğunu göstermektedir.

    Ayrıca bu noktaların normal olduğunu söylemeniz enteresan zira LCD monitörler bu nokta olduğunda yarı fiyatına satılmaktadır.

    Bu durumu kesinlikle kabul etmemekteyim. Gerekli tüm yasal haklarımı kullanacağımı bildirmek isterim.

    Gerekirse Sony nın tüm merkezlerine E maille bu mağduriyetimi bildireceğim.



    From: Turkey, SONY Call Centre [mailto:bilgi@eu.sony.com]
    Sent: Thursday, January 19, 2012 12:01 PM
    To: bilal@.....
    Subject: RE: Sony 40W4500 Ölü pixel sorunu

    Değerli Sony Dostu,

    Mesajınız ve Sony ürünlerine olan ilginiz için teşekkür ederiz.

    Cihazınız servisimiz tarafından incelenmiştir. Görüntüsünü engelleyecek herhangi bir problem bulunmamaktadır.

    LCD teknolojisinde LCD ekranlar yuksek duzeyde hassas teknoloji kullanilarak imal edilmis oldugundan,piksellerin %99,99'u etkin kullanimdadir. LCD ekranlarin bazilarinda surekli olarak siyah noktalar ve/veya parlak noktalar gorulebilir.Bu noktalar imalat surecinde normal olup ,goruntuyu hicbir sekilde olumsuz etkilemezler. Tum LCD monitorlerde bu noktalar yoktur. Ancak bu hicbir sekilde bir hata degildir.

    Cihazınızın değişim yada ücret iadesi işlemi gerçekleştirilememektedir.

    Bilgilerinize arz ederiz.

    Sony Eurasia Müşteri Hizmetleri
    444 SONY/444 7669

    www.sony.com.tr
    ________________________________________
    From: Bilal B...... [mailto:]
    Sent: 16 January 2012 13:32
    To: Turkey, SONY Call Centre
    Subject: Sony 40W4500 Ölü pixel sorunu


    Merhabalar Sayın Yetkili.
    Yaklaşık 2 yıl önce çok büyük bir hevesle SONY TV almaya karar verdim. Ve kendimce yaptığım sonrada SONY yetkili satış sorumlusunun da yardımıyla kendi sınıfında en iyi modelini 3250 TL vererek aldım.
    İlk aldığımda gayet memnundum ne zamanki bir gün TV ekranında garip bir şekilde üst kısımda baştan sona çizgiler çıkana kadar.
    Servis geldi ve TV paneli komple değişti. Sorunun tamamen teknik bir sorun olduğunu ve çözüldüğünü düşünürken ve tam da kafam rahatlamışken maalesef aynı sorun tekrar devam etmekte. Görünen oki TV de sorun var çünkü TV su anda yine ölü piksel çıkmaya başladı.
    P.M. Elektronik gecen Çarşamba günü gelip TV baktı ve 6 ölü piksele kadar herhangi bir işlem yapılmayacağını dolayısıyla böyle kullanmaya devam etmem gerektiğini söylediler.
    Bu durumu kabullenmem mümkün değil.
    Zira 2 defa aynı sorunu veren bir TV muhakkak bir sorun vardır. Ve ben ayıplı bir TV parası vermedim sorunsuz kafamın rahat bir şekilde izleyeceğim bir TV satın aldım.
    Yukarda da belirttiğim gibi ayıplı bir urunu satın almak isteseydim çok daha uygun bir fiyata almam mümkün idi. 3250 TL para kimse ayıplı bir urun için vermez, ve kullanmak ta istemez.
    Evimde kullandığım bir çok urunum SONY şu ana kadar TV hariç hiç birinde sorun yaşamadım ama bu TV sorunu gerçekten beni bir hayli düşündürmektedir.

    Bir başka konu ise ilk panel arızasından dolayı SONY tarafında bana (HEDİYE) olarak gönderilen FLASH BELLEK arızalı çıktı ve servise gönderdikten sonra onun yerine bana kullanılmış bir bellek yolladılar. SONY markasının müşteri memnuniyetinin çok üst düzeyde olduğunu hala düşünmekteyim.

    Sorunumun (mağduriyetimin)SONY tarafından bir an önce giderilmesini rica eder saygılarımı sunarım.
    İyi çalışmalar.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    LG CX 55 Oled
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.