Şimdi Ara

Sony Müşteri Hizmetlerine attığım Mail

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
950
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçen sene ağustos ayında sizden sony xperia z model telefonu satın aldın. arkadaşım ise sizden mart ayında sony xperia z1 model telefonu satın aldı.

    İki telefon da Andorid kitkat güncellemesi aldığı andan itibaren "Bildiğiniz Üzere" yavaşlama, takılma, kamera ve focuslanmada geçikme, donma , konuşurken ses gitme ve alma sorunları ve daha sayamadığım birçok sorun yaşadı.

    Güncelleme aldıktan itibaren yaklaşık 3 ay geçti mamafih hala bu sorunla ilgili hiçbir açıklama düzeltme için de bir güncelleme almadık.

    Türkiye de anlaşmalı olduğunuz teknik servis firması ise tam bir fiyasko durumdadır.

    Bu konu hakkında şu yorumu yapıyorum. siz insanların sony marka telefonları almasını istemiyorsunuz.

    "sizden istediğim şey yaptığım çıkarım doğru mu değil mi ? " sorusunu cevaplamanızdır.







  • Up
  • Türkçeyi düzgün kullanamamışsın ki anlamak zor bu maili.
  • Eğer doğruysa sony zaten ilgilenecektir.
    Sonuçta sony bu
  • Bu yazım tarzı ile hiç bir yere varamazsın.
  • En azından birilerinin rahatsız olduğunu anlarlar umarım.

    Ben burda yakınmak yerine, bişeyler yapmaya çalıştım ve bu maili buraya koymamın sebebi distribütör firma da görsün insanların bilinçlendiğini anlasın diye.
    Aynı sorunlar xperia z2 de de mevcuttur maalesef.

    Şahsen ben bir daha sony almam aldırman. Sorunlar çözülecek kadar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: machonur

    En azından birilerinin rahatsız olduğunu anlarlar umarım.

    Ben burda yakınmak yerine, bişeyler yapmaya çalıştım ve bu maili buraya koymamın sebebi distribütör firma da görsün insanların bilinçlendiğini anlasın diye.
    Aynı sorunlar xperia z2 de de mevcuttur maalesef.

    Şahsen ben bir daha sony almam aldırman. Sorunlar çözülecek kadar
    Türkçe dersin 2-3 falandı değil mi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: revision

    Türkçe dersin 2-3 falandı değil mi :)

    Alıntıları Göster
    Geri dönmezler gibi. Veya sadece bir teşekkür ederiz derler geçerler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheRad67

    Geri dönmezler gibi. Veya sadece bir teşekkür ederiz derler geçerler

    Alıntıları Göster
    Hocam umudunuzu çok yükseltmeyiniz. Bu mesaja yüksek ihtimalle dönmezler. Dönseler bile standart olmuş bir metin ile geçiştirirler.
    İlginiz için teşekkürler. Biz ilgileneceğiz vsvs bir sürü kelime kalabalığı ile geçiştireceklerdir. Ne siz amacınıza ulaşabileceksiniz ne onlar bu maili dikkate alacaklar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MoRTaLSouL

    Hocam umudunuzu çok yükseltmeyiniz. Bu mesaja yüksek ihtimalle dönmezler. Dönseler bile standart olmuş bir metin ile geçiştirirler.
    İlginiz için teşekkürler. Biz ilgileneceğiz vsvs bir sürü kelime kalabalığı ile geçiştireceklerdir. Ne siz amacınıza ulaşabileceksiniz ne onlar bu maili dikkate alacaklar.

    Alıntıları Göster
    yazılım sorunları ile türkiyedeki teknik servisin ne alakası var? yazılım nerede geliştiriliyorsa artık amerikada mı japonyada mı hangi merkezde ise oranın müşteri hizmetleri ile irtibata geçin. burdakilere yazdığın sorun burda kalır kimse bu şikayet için yurtdışı ile irtibata geçmez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MoRTaLSouL

    Hocam umudunuzu çok yükseltmeyiniz. Bu mesaja yüksek ihtimalle dönmezler. Dönseler bile standart olmuş bir metin ile geçiştirirler.
    İlginiz için teşekkürler. Biz ilgileneceğiz vsvs bir sürü kelime kalabalığı ile geçiştireceklerdir. Ne siz amacınıza ulaşabileceksiniz ne onlar bu maili dikkate alacaklar.

    Sizin gibi 3,5 kişi görse yeter bana, en azından bi iki kişi daha MAİL atmayı akıl eder.

    Ayrıca, yazılımlar sorunlar amerikada ya da Japonya'da gidebiliyor olabilir, ama sen şikayetçi olmazsa adam neyi gidecek.
    Şikayetçi yoksa sorun da yoktur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: machonur


    quote:

    Orijinalden alıntı: MoRTaLSouL

    Hocam umudunuzu çok yükseltmeyiniz. Bu mesaja yüksek ihtimalle dönmezler. Dönseler bile standart olmuş bir metin ile geçiştirirler.
    İlginiz için teşekkürler. Biz ilgileneceğiz vsvs bir sürü kelime kalabalığı ile geçiştireceklerdir. Ne siz amacınıza ulaşabileceksiniz ne onlar bu maili dikkate alacaklar.

    Sizin gibi 3,5 kişi görse yeter bana, en azından bi iki kişi daha MAİL atmayı akıl eder.

    Ayrıca, yazılımlar sorunlar amerikada ya da Japonya'da gidebiliyor olabilir, ama sen şikayetçi olmazsa adam neyi gidecek.
    Şikayetçi yoksa sorun da yoktur

    Evet dogru dedikleriniz. Bunu su sekilde yapabilirsiniz. Grup halinde tek bir yaziyi mail yoluyla iletirseniz daha cabuk islem gorecegine inaniyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: machonur


    quote:

    Orijinalden alıntı: MoRTaLSouL

    Hocam umudunuzu çok yükseltmeyiniz. Bu mesaja yüksek ihtimalle dönmezler. Dönseler bile standart olmuş bir metin ile geçiştirirler.
    İlginiz için teşekkürler. Biz ilgileneceğiz vsvs bir sürü kelime kalabalığı ile geçiştireceklerdir. Ne siz amacınıza ulaşabileceksiniz ne onlar bu maili dikkate alacaklar.

    Sizin gibi 3,5 kişi görse yeter bana, en azından bi iki kişi daha MAİL atmayı akıl eder.

    Ayrıca, yazılımlar sorunlar amerikada ya da Japonya'da gidebiliyor olabilir, ama sen şikayetçi olmazsa adam neyi gidecek.
    Şikayetçi yoksa sorun da yoktur

    Hocam aylardır Sony ile mail savaşındayım... Fakat adamlar her şeyin farkında emin olun. Pazarı bu derece düşük olan bir ülke ile ilgilenmek İSTEMİYORLAR. Daha açık bir cevap vermediler bana :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SirPhilosophy

    quote:

    Orijinalden alıntı: machonur


    quote:

    Orijinalden alıntı: MoRTaLSouL

    Hocam umudunuzu çok yükseltmeyiniz. Bu mesaja yüksek ihtimalle dönmezler. Dönseler bile standart olmuş bir metin ile geçiştirirler.
    İlginiz için teşekkürler. Biz ilgileneceğiz vsvs bir sürü kelime kalabalığı ile geçiştireceklerdir. Ne siz amacınıza ulaşabileceksiniz ne onlar bu maili dikkate alacaklar.

    Sizin gibi 3,5 kişi görse yeter bana, en azından bi iki kişi daha MAİL atmayı akıl eder.

    Ayrıca, yazılımlar sorunlar amerikada ya da Japonya'da gidebiliyor olabilir, ama sen şikayetçi olmazsa adam neyi gidecek.
    Şikayetçi yoksa sorun da yoktur

    Hocam aylardır Sony ile mail savaşındayım... Fakat adamlar her şeyin farkında emin olun. Pazarı bu derece düşük olan bir ülke ile ilgilenmek İSTEMİYORLAR. Daha açık bir cevap vermediler bana :)

    Alıntıları Göster
    İmla , yazım kuralları dikkat edilmemiş.

    Mail adresin saçma bir şey ise hiç ilgilenmezler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SirPhilosophy

    quote:

    Orijinalden alıntı: machonur


    quote:

    Orijinalden alıntı: MoRTaLSouL

    Hocam umudunuzu çok yükseltmeyiniz. Bu mesaja yüksek ihtimalle dönmezler. Dönseler bile standart olmuş bir metin ile geçiştirirler.
    İlginiz için teşekkürler. Biz ilgileneceğiz vsvs bir sürü kelime kalabalığı ile geçiştireceklerdir. Ne siz amacınıza ulaşabileceksiniz ne onlar bu maili dikkate alacaklar.

    Sizin gibi 3,5 kişi görse yeter bana, en azından bi iki kişi daha MAİL atmayı akıl eder.

    Ayrıca, yazılımlar sorunlar amerikada ya da Japonya'da gidebiliyor olabilir, ama sen şikayetçi olmazsa adam neyi gidecek.
    Şikayetçi yoksa sorun da yoktur

    Hocam aylardır Sony ile mail savaşındayım... Fakat adamlar her şeyin farkında emin olun. Pazarı bu derece düşük olan bir ülke ile ilgilenmek İSTEMİYORLAR. Daha açık bir cevap vermediler bana :)

    Emin ol seni çok iyi anlıyorum. Ama bence pazar payımız avrupa ortalamasının üstünde.

    Nüfus olarak çok fazladır ve özellikle teknolojiyi kullanan genç nüfus fazla, bu pazarı göz ardı etmek bence pazar payı ile alakalı değil, teknolojiyi kullanan kesimin bilgisizliği ve teknolojiyi kullanmasından kaynaklanıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: machonur


    quote:

    Orijinalden alıntı: SirPhilosophy

    quote:

    Orijinalden alıntı: machonur


    quote:

    Orijinalden alıntı: MoRTaLSouL

    Hocam umudunuzu çok yükseltmeyiniz. Bu mesaja yüksek ihtimalle dönmezler. Dönseler bile standart olmuş bir metin ile geçiştirirler.
    İlginiz için teşekkürler. Biz ilgileneceğiz vsvs bir sürü kelime kalabalığı ile geçiştireceklerdir. Ne siz amacınıza ulaşabileceksiniz ne onlar bu maili dikkate alacaklar.

    Sizin gibi 3,5 kişi görse yeter bana, en azından bi iki kişi daha MAİL atmayı akıl eder.

    Ayrıca, yazılımlar sorunlar amerikada ya da Japonya'da gidebiliyor olabilir, ama sen şikayetçi olmazsa adam neyi gidecek.
    Şikayetçi yoksa sorun da yoktur

    Hocam aylardır Sony ile mail savaşındayım... Fakat adamlar her şeyin farkında emin olun. Pazarı bu derece düşük olan bir ülke ile ilgilenmek İSTEMİYORLAR. Daha açık bir cevap vermediler bana :)

    Emin ol seni çok iyi anlıyorum. Ama bence pazar payımız avrupa ortalamasının üstünde.

    Nüfus olarak çok fazladır ve özellikle teknolojiyi kullanan genç nüfus fazla, bu pazarı göz ardı etmek bence pazar payı ile alakalı değil, teknolojiyi kullanan kesimin bilgisizliği ve teknolojiyi kullanmasından kaynaklanıyor.

    Üstelik bu mail savaşında ise o maillere cevap veren elemanların kendimden bilgisiz olduğunu görünce daha bi tiksindim. Adam bana zaten Sony'nin sitesinde olan şeyleri kopyala yapıştır yapıyor. Adama diyorum ki telefonum kamerasının benzerlerine göre kötü çekmesinden dolayı 2 kez servise gönderildi ve geri gelen cihazda kamerasının değiştiği not edildi fakat kamerada hala değişen bir şey yok şu an ne yapmam gerekiyor diyorum adamın yazdığı yok fabrika ayarlarına geri döndür yok telefonu onarım yap vs hazır textleri var bunların ellerinde ve bizlere sürekli onları kopyalıyorlar. Kısacası mail ile bir yere varılamadığını aylarca deneyerek gördüm. Bir ara binlerce imza toplayıp Sp'nin 4.4 ü alması için bir hareket başlattık, milyona yakında bir imza topladık Sony'ye ilettik fakat cevap bile alamadık. Ki sitesinde hala inceleniyor yazıyor. Fakat özellikle Sp'nin kitkat alacağını mail ile sorduğunda da Sp için şu an bir güncelleme planı görünmüyor diyorlar. Yani anlayacağın bu işler karada çırpınan balık misali sadece zaman kaybı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SirPhilosophy

    quote:

    Orijinalden alıntı: machonur


    quote:

    Orijinalden alıntı: SirPhilosophy

    quote:

    Orijinalden alıntı: machonur


    quote:

    Orijinalden alıntı: MoRTaLSouL

    Hocam umudunuzu çok yükseltmeyiniz. Bu mesaja yüksek ihtimalle dönmezler. Dönseler bile standart olmuş bir metin ile geçiştirirler.
    İlginiz için teşekkürler. Biz ilgileneceğiz vsvs bir sürü kelime kalabalığı ile geçiştireceklerdir. Ne siz amacınıza ulaşabileceksiniz ne onlar bu maili dikkate alacaklar.

    Sizin gibi 3,5 kişi görse yeter bana, en azından bi iki kişi daha MAİL atmayı akıl eder.

    Ayrıca, yazılımlar sorunlar amerikada ya da Japonya'da gidebiliyor olabilir, ama sen şikayetçi olmazsa adam neyi gidecek.
    Şikayetçi yoksa sorun da yoktur

    Hocam aylardır Sony ile mail savaşındayım... Fakat adamlar her şeyin farkında emin olun. Pazarı bu derece düşük olan bir ülke ile ilgilenmek İSTEMİYORLAR. Daha açık bir cevap vermediler bana :)

    Emin ol seni çok iyi anlıyorum. Ama bence pazar payımız avrupa ortalamasının üstünde.

    Nüfus olarak çok fazladır ve özellikle teknolojiyi kullanan genç nüfus fazla, bu pazarı göz ardı etmek bence pazar payı ile alakalı değil, teknolojiyi kullanan kesimin bilgisizliği ve teknolojiyi kullanmasından kaynaklanıyor.

    Üstelik bu mail savaşında ise o maillere cevap veren elemanların kendimden bilgisiz olduğunu görünce daha bi tiksindim. Adam bana zaten Sony'nin sitesinde olan şeyleri kopyala yapıştır yapıyor. Adama diyorum ki telefonum kamerasının benzerlerine göre kötü çekmesinden dolayı 2 kez servise gönderildi ve geri gelen cihazda kamerasının değiştiği not edildi fakat kamerada hala değişen bir şey yok şu an ne yapmam gerekiyor diyorum adamın yazdığı yok fabrika ayarlarına geri döndür yok telefonu onarım yap vs hazır textleri var bunların ellerinde ve bizlere sürekli onları kopyalıyorlar. Kısacası mail ile bir yere varılamadığını aylarca deneyerek gördüm. Bir ara binlerce imza toplayıp Sp'nin 4.4 ü alması için bir hareket başlattık, milyona yakında bir imza topladık Sony'ye ilettik fakat cevap bile alamadık. Ki sitesinde hala inceleniyor yazıyor. Fakat özellikle Sp'nin kitkat alacağını mail ile sorduğunda da Sp için şu an bir güncelleme planı görünmüyor diyorlar. Yani anlayacağın bu işler karada çırpınan balık misali sadece zaman kaybı.

    Ben ingilizce dayayıp döşeyip ana maile attım türkçe cevap geldi. Bu olay aslında distribütör ile alakalı almaktan düzelir, düzeltir sorunları ama bizim toplum daha kullanamayağı cihazı sadece resim cekip arama yaptığı halde hava atmak için alıyor.

    Sony Xperia z2 cıkardı telefonun en önemli özelliği 4k Video çekmek ama telefon ısırdığı için çekmiyor. Buna rağmen en çok satanlar listesinde.

    Bu kadar cahil ve amaçsız bir toplum olursak, iki, üç kişiyi kimse kaile olmaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: machonur


    quote:

    Orijinalden alıntı: SirPhilosophy

    quote:

    Orijinalden alıntı: machonur


    quote:

    Orijinalden alıntı: SirPhilosophy

    quote:

    Orijinalden alıntı: machonur


    quote:

    Orijinalden alıntı: MoRTaLSouL

    Hocam umudunuzu çok yükseltmeyiniz. Bu mesaja yüksek ihtimalle dönmezler. Dönseler bile standart olmuş bir metin ile geçiştirirler.
    İlginiz için teşekkürler. Biz ilgileneceğiz vsvs bir sürü kelime kalabalığı ile geçiştireceklerdir. Ne siz amacınıza ulaşabileceksiniz ne onlar bu maili dikkate alacaklar.

    Sizin gibi 3,5 kişi görse yeter bana, en azından bi iki kişi daha MAİL atmayı akıl eder.

    Ayrıca, yazılımlar sorunlar amerikada ya da Japonya'da gidebiliyor olabilir, ama sen şikayetçi olmazsa adam neyi gidecek.
    Şikayetçi yoksa sorun da yoktur

    Hocam aylardır Sony ile mail savaşındayım... Fakat adamlar her şeyin farkında emin olun. Pazarı bu derece düşük olan bir ülke ile ilgilenmek İSTEMİYORLAR. Daha açık bir cevap vermediler bana :)

    Emin ol seni çok iyi anlıyorum. Ama bence pazar payımız avrupa ortalamasının üstünde.

    Nüfus olarak çok fazladır ve özellikle teknolojiyi kullanan genç nüfus fazla, bu pazarı göz ardı etmek bence pazar payı ile alakalı değil, teknolojiyi kullanan kesimin bilgisizliği ve teknolojiyi kullanmasından kaynaklanıyor.

    Üstelik bu mail savaşında ise o maillere cevap veren elemanların kendimden bilgisiz olduğunu görünce daha bi tiksindim. Adam bana zaten Sony'nin sitesinde olan şeyleri kopyala yapıştır yapıyor. Adama diyorum ki telefonum kamerasının benzerlerine göre kötü çekmesinden dolayı 2 kez servise gönderildi ve geri gelen cihazda kamerasının değiştiği not edildi fakat kamerada hala değişen bir şey yok şu an ne yapmam gerekiyor diyorum adamın yazdığı yok fabrika ayarlarına geri döndür yok telefonu onarım yap vs hazır textleri var bunların ellerinde ve bizlere sürekli onları kopyalıyorlar. Kısacası mail ile bir yere varılamadığını aylarca deneyerek gördüm. Bir ara binlerce imza toplayıp Sp'nin 4.4 ü alması için bir hareket başlattık, milyona yakında bir imza topladık Sony'ye ilettik fakat cevap bile alamadık. Ki sitesinde hala inceleniyor yazıyor. Fakat özellikle Sp'nin kitkat alacağını mail ile sorduğunda da Sp için şu an bir güncelleme planı görünmüyor diyorlar. Yani anlayacağın bu işler karada çırpınan balık misali sadece zaman kaybı.

    Ben ingilizce dayayıp döşeyip ana maile attım türkçe cevap geldi. Bu olay aslında distribütör ile alakalı almaktan düzelir, düzeltir sorunları ama bizim toplum daha kullanamayağı cihazı sadece resim cekip arama yaptığı halde hava atmak için alıyor.

    Sony Xperia z2 cıkardı telefonun en önemli özelliği 4k Video çekmek ama telefon ısırdığı için çekmiyor. Buna rağmen en çok satanlar listesinde.

    Bu kadar cahil ve amaçsız bir toplum olursak, iki, üç kişiyi kimse kaile olmaz

    Ne yazık ki..




  • almayın su cıhazları dıyoruz anlatamıyoruz
    bizim iş yerındede var bir dangalak
    tutturmus z2 dıye
    neden z2 dıyorum.
    kasası çok şık diyor.
    yazılımsal ozellıklerıde cok zayıf, nexus gibi içleri...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhant

    almayın su cıhazları dıyoruz anlatamıyoruz
    bizim iş yerındede var bir dangalak
    tutturmus z2 dıye
    neden z2 dıyorum.
    kasası çok şık diyor.
    yazılımsal ozellıklerıde cok zayıf, nexus gibi içleri...
    Benim bildiğim yazılım ile sorunlar çözülür.Bunlar yeni yazılımlar ile telefonu hurdaya çıkartıyor.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.