Şimdi Ara

SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
188
Cevap
3
Favori
13.404
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 18XET01 1 kullanıcısına yanıt
    kalpazanlık diz boyu, utanmadan sıkılmadan yalan konuşuyorlar, yalanlarını yakalamaktan onları sessiz moda sokmak keyifli, bana çok kızdılar belki ama bezdirmek neymiş gösteririm onlara..
  • Hocam benim bildiğim kadarıyla Türkiye'deki mevcut tamir bayilerinin kapasitesi bu kadar. Ya yurtdışına tamire göndermek gerekli ya da Apple alacaksınız, telefondan zaten hurhanca kar yapıyorlar bozulunca da hemen elinizden alıp daha önce bozuk olduğu için tamir edilen "Yenilenmiş" modeli size veriyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam bende neredeyse hepsini okudum geçmiş olsun inşallah düzelir hakkınızı arayın inşallah bu sony firması hakikaten böyle sıkıntılımı geçen media merktete sordum çok geri dönüş oluyor dedi nedir böyle ya bu arad takipdeyiz sonucu bekliyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpagut0

    Birşey çıkmaz.

    bir şey çıkmaz diyenler okusun.

    Sony'nin garanti kapsamına almama gerekçesini söylüyorum

    'Arka panelde çatlak var'

    Peki KVK bana verdiği belgede ne demiş?

    2. kez götürdüğüm zaman yaptırdığımız arıza kaydı...
    1. kayıtta arka tarafta çatlak var diye bir şey yok.


    Arıza kaydında not düşerken ''Arka koruyucuda çatlak var''

    Garanti harici tutma gerekçesi: '' Arka panelde çatlak var''

    Tek belgede kendileriyle ne güzel çelişiyorlar.
    Kaldı ki koruyucuyu da ben taktırdım dafoni marka.. Çatlatan onlar...
    kanıtım 1. arıza kaydı belgesi... :)

    SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu)SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu)




  • koray_dx K kullanıcısına yanıt
    Gene birşey çıkmaz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • gerekçe?
  • Bende gidip boş bedava adama gerekçe soruyorum. Space tuşu görünümlü alpagut, bundan böyle bir cümlemin bitişinde boşluk koymak istersem seni hatırlıcam. Ömrümden 5 saniye çöpe atarak profiline baktım, tek bildiğin insanları trollemek. İbadet et ki Sony ile uğraşarak enerjimi harcamak istiyorum, sıra sana şu an gelmeyecek ama takipte kal, KVK çalışanları da senin gibi sallamasyon konuşuyor, fakat sürekli ses tonlarında ve gözlerinde tedirginlik hakim. Benden öğreneceğin var al kağıdını kalemini..

    SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu)




  • KVK Kartal'dan bir cacık olmaz.



    Buna benzer bir şey de ben yaşadım geçen yıl KVK Kartal'da. Direk elden çıkarttım telefonu.



    İphone SE aldım.



    Sony'yi de aradım. Dedim ki KVK Kartal yüzünden kaybettiğiniz ne ilk ne de son müşteriyim.



    Tamam dedi not aldım falan filan dedi. Siz bilirsiniz ben söyleyeyim de dedim kapadım telefonu.



    Şimdi yeniden Sony'ye geçme isteği gelmişti tam bi Sony forumuna gireyim dedim ve aynı facia farklı kişi. Bekle orda biraz sony. Batarsan falan da umrumda değil.



    Huawei bile kapıdan alıyor yapıyor kapıya geri getiriyor sen koskoca Sony böyle leşlemeye devam et.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • koray_dx K kullanıcısına yanıt
    Hocam bu Sony Tüketici Mahkemesi'nden anlıyor en iyi tecrübeyle sabit.



    Aylar sürüyor belki ama dike dike alıyorsun hakkını.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu sony olayı değil hepsi böyle.
    Oğlan Samsung S6 telefonunu yere düşürdü camını kırdı.
    Samsung servise götürdük 600 TL dediler kabul ettik telefonu bıraktık.
    1 hafta sonra mesaj geldi telefonunuz hazır gelin alın.
    Gidip aldık, oğlana kontrol et bunlara güvenilmez dedim, bir kontrol ettik ki telefonun camının altının dört tarafında camı altta tutan dört tampon var.
    Sol ikisini takmışlar, sağ ikisi yok.:-):-):-)
    Nasıl anladık tabiiki hafif basıp dokunmatiğini kontrol edince ekran içeri gömülüp duruyor.
    Söyleyince adamların umurunda değil , bişicik olmaz insanlık hali düşürmüş olabiliriz, unutmuş olabiliriz kullan böyle diyen İzmir Samsung servisi.

    İzmir kent arşivi (itfaiye caddesindeki) Samsung servisi.

    Sinir olup çıkıp geldik çünkü telefon bir hafta kalır dediler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bu kvk ve teleservice`den hayır yok.Kvk`ya kötü diyordum da teleservice`e nin müşteri hizmetleri yok.Konuşacağım birisi yok.Kvk telefonu yapmamıştı bende teleservice`e kargoladım.O esnada takip edemiyorum sistemde servis numarası bulunamadı hatası yüzünden.Sonra cihaz geldi.Yapmamışlar nedeni ise sorunlar belirtilmemiş diye yazmışlar.Madem yazmıyordu niye Ankara`ya gitti telefon.Kargodan aldığımdan beri telefon yeniden başlayıp duruyor,hoparlöründe ekstra sorunlarla elime ulaştı.1 hafta önce yine yolladım.Yine Ankara`ya gitmiş.Bu sefer takip ediyorum fakat hergün iş emri değişiyor.Telefon nerede diye email atıyorum cihazınız kayıt aşamasındadır diyor.Sonra aradım Sony xperia desteği telefon Ankara`daymış.Biryerde gördüğüme göre ilk 6 ayda aynı sorundan 2 kez servise giderse para iadesi talep edebiliyormuşum.Mail atıyorum hata veriyor.Sonaki gün 2 mesaj geldi 2 farklı hesaptan.Birisi talebiniz iletilmiştir biriside de bayimizden para iadesi yapamayız diye.

    Sonuç olarak Kvk ve Teleservice yerine daha firmalar kullanılmalı.Destek bilişim bile daha iyidir.

    Allah kolaylık versin hocam sizede inşallah iyi bir sonuç alırsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DangerousRabbit -- 17 Şubat 2017; 20:47:39 >




  • SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu)
  • Sony Global, Sony Japan ve Kazuteru Makiyama'ya durumu aktardım. Twitter'dan da atağa devam ediyorum.

    SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu)
  • Sadece Sony değil bütün markalarda aynı sorun var, Sadece Servis sorunu değil satıcılarda aynı şekilde, Eğer yasaları bilmiyor ve bu işlerden de pek anlamıyorsan vay haline. Bu Yaşanan sorunların en büyük nedeni ise Devlet'in Yada gerekli Kurumların ağır cezalar uygulamaması, Bir Servis Yurt dışında böyle bir hareket yaparsa bilir ki onun anasını ağlatırlar, Burada hesap soran yok..

    Misal Arkadaşta Samsung s4 vardı ilk çıktığında almış, Bir süre sonra batarya arıza yapmış, Eleman buna yeni batarya satmış, Aldığı batarya bir süre sonra yine arızalanmış, Eleman buna yine bir batarya satmış, Çocuğu garanti kapsamına girmez diye uyutmuşlar 2 kere batarya satmışlar..

    KVK ile benim yaşadığım soruna gelirsek..
    Aldığım z3 model telefonun garantisinin bitmesine 1,5 ay kala önce ekran üstten açıldı, Sonrada ekranda sararma oldu, Bir süre sonrada kamerada siyah nokta oluştu, Daha önceden de Şarj yuvasının kapakçığını koparmıştım, Kasada da çizilmeler vardı, Gönderdim servise 18 gün sonra tertemiz geldi Cihaz, Bir müddet geçtikten sonra Telefonun arka kapağı açıldı, Ekranda da takılmalar vardı, Garanti Süresinin son günü aldığım yere götürdüm..

    Aradan 1 hafta kadar geçtikten sonra bana sms geldi tamir tutarı 616 tl'dir kabul ediyor musunuz diye, İnternetten kontrol ettim garantinin son günü teslim ettiğim telefonu 3 gün sonra girmişler sisteme ve Garantisi yok yazmışlar, Hemen mail attım, Telefonu son gün teslim ettiğimi, Ayrıca Kanunen Cihaz daha önce serviste kalmış ise o sürenin garanti süresine ekleneceğini (Pazar günleri hariç) yani 15 gün daha olduğunu, Eğer telefon ücretsiz tamir edilip gönderilmezse dava açacağımı belirttim, Ertesi gün KVK Genel Merkezinden arayıp hata olduğunu ve hemen yapılacağını söylediler, telefon yine 18 günde yepyeni olmuş şekilde geldi..

    Kanunun ilgili maddelerini iyice okuyup ona göre bir dilekçe yazın, Dilekçeyi PTT ile iadeli taahhütlü ilgili firmanın müşteri hizmetlerine gönderin (Bu kısım önemli) İnternetten yazdığınız yada fax ile gönderdiğiniz dilekçe uçabilir, 30 gün içinde size cevap vermeleri lazım, Bimerede de yazın, Negatif bir durum olursa Bu belgelerle Tüketici Hakem Heyetine gidin..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi z3 copper -- 18 Şubat 2017; 0:14:0 >




  • söylediklerine katılıyorum. Leş bir bataklıkta sarmaşıklara tutunarak yukarı çıkmaya çalışıyoruz. Bunu da bu şekilde emsal teşkil edecek çabalarımızla değiştirebiliriz. İadeli taahhütlü ihtarnameyi taleplerimle beraber firmaya postaladım zaten ptt üzerinden..
  • gönderen: info-cic@sony.co.jp
    alıcı: koraydusova@gmail.com
    [CASE-ID:170217187403870]お問合せの件について

    Dear Sir/Madam, Koray Dusova

    I am Sato from Sony Customer Service Center (Japan).

    Thank you for using Sony products.

    Though you have taken the trouble to contact us, we are so sorry that we cannot give a clear answer right now. But we are moving to solve your problem.

    We beg your understanding.
    -------------------------------------
    Sony Customer Service Center (Japan)
    Email contact: Sato
  • evet hocam son durum nedir ne olacak ? :D
  • sony hayranı biri olarak şu servis olayı yüzünden kendilerinden nefret ediyorum. kesinlikle sattıkları cihazın arkasında durmuyorlar. müşteri hizmetlerini arıyorum sanki samsung kullanıyormuşum ama sony'yi aramışım gibi davranıyorlar.

    ben de sony m4 aqua vardı kasa açıklığı sorunu vardı. o kadar para verdiğim telefon köşelerden açılma yapıyordu. yapıştırıp geri gönderiyorlardı ama yine açılıyordu. değişim cihazı istememe rağmen isteğimi kabul etmediler. 3-4 kez servise gönderdim en sonunda 20 iş günü süresini ihlal ettiler. hemen sony'yi aradım 20 iş günü doldu yasal hakkım olan cihaz değişimi istiyorum, bana yenisini verin dedim. kabul etmediler istediğiniz yere başvurabilirsiniz gibi saçma yanıt verdiler. sırf onlara inat olsun diye tüketici hakem heyetine başvurdum. tabii bu süre zarfında 3-4 ay telefonsuz kaldım ama sonuca deydi. tüketici hakem heyeti şikayetimi haklı buldu ve ücret iadesi yapılmasına karar verdi.

    sony beyciğim mahkeme kararı yerine geçen thh kararını tam 1.5 ay sonra uyguladı. üreticiden onay bekleniyor diye sürekli oyalıyorlardı. her gün mail attım, ihtarname yolladım ve en sonunda mutlu son... KVK paramı günün birinde banka hesabıma kuruşu kuruşuna yatırdı. sonunda bu rezaletten geçde olsa kurtuldum. sony'yi çok seviyordum ama sırf bu servis rezaleti yüzünden almayı düşünmüyorum. şunu anladım ki telefonda servis kalitesi önemliymiş. neyse ben kurtuldum darısı tüm mağdurların başına. mağdur olan varsa mutlaka hakkını aramalı, yasal haklarını kullanmalı. konu sahibi arkadaşa geçmiş olsun derdini en iyi ben anlarım. beni 4 ay telefonsuz bıraktı bunlar.

    edit: sony x compact hoşuma gitti aslında, telefon almamış olsaydım alabilirdim. sevdiğim kız sony z2 kullanıyor, sırf bu yüzden sony'yi affedebilirim. hadi yine iyisin sony



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5B59C177F -- 21 Şubat 2017; 15:16:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alemdar11

    evet hocam son durum nedir ne olacak ? :D

    * Şahsıma yapılmış tüm haksızlıkları belgeledim ve Tüketici derneğini de arkama olarak SONY TR'ye sözlü olarak telefonla son uyarıyı yaptık.

    *Resmi kanunlarda yer alan haklarım ve isteklerimi iadeli taahhütlü olarak ihtarname ile Sony TR'ye bildirdik.

    *Tüm yaşananları ve skandalları ingilizce metin olarak çeviri yaptırıp raporladım. Sony TR şefi ve Japonya'ya doğrudan genel merkez odaklı ulaştırdım.

    Şimdi neler olacak göreceğiz..
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.