Şimdi Ara

SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu) (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
188
Cevap
3
Favori
13.404
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • koray_dx K kullanıcısına yanıt
    Çok iyi yaaaa , s.ke s.ke odeyeceksiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: koray_dx

    Teşekkürler

    Komikler ama

    SONY TR ve KVK SKANDALI (Sonuca bağlandı tüketici haklı bulundu)



    Şu mesajınıza cevap verdiler mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • evet Sony belgeleri maille istedi (Iban vs)

    Kvk'da kargoyla istedi cihaz,mahkeme kağıdı full kutu.. Kargoyla gönderdim. Kvk'dan arayan kişi çok panikti. Hemen yollayın da parayı hesabınıza geçelim vs gibi bir cümlesi oldu. Ama bu firmaya güvenmediğim için Kargo başında fotoğraf çektim, kutuyu balonlu kargoya koydurttum 5 tL cebimden vererek.. Şimdi ücreti bekliyorum.

    Bu arada ilginç bir durum var. Parayı KVK mı ödeyecek Sony mi? onun incelemesine bakıyorlar şu an.. mahkeme raporunda kabahat hangi tarafın ise ona yıkılacak. Aralarında böyle bir çekişme olacak hukuk büroları arasında.. 2600 TL çok ufak rakam onlar için ama sonuç olarak ortada bir zarar var.
  • Japonyadan gelen ilk mailde affınıza sığınıyoruz dedikleri noktada "Ulan helal olsun" derken gözlerim doldu. Sonraki maillerinde nefret ettim adamlardan. 2600TL sizin zararınızı karşılamaz, onca kayıp zaman, gel git telefon vs masraflar. Manevi yıpranma..Memelekette sağlıklı ve hızlı işleyen bir hukuk sistemi olsa bir de üstüne bir tazminat davası açabilseniz keşke..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VipLife -- 15 Ağustos 2017; 8:54:4 >
  • Az önce kvk 2600 TL fatura bedelini hesabıma gönderdi. Zafer gibi gözükse de aslında pek mutlu olmadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: koray_dx

    Az önce kvk 2600 TL fatura bedelini hesabıma gönderdi. Zafer gibi gözükse de aslında pek mutlu olmadım.

    Ben olsam burada bırakmazdım..
  • şimdi emsal teşkil edeceği için devamını getirebilirim.

    Dava açma hakkı yolu açıldı.
  • koray_dx K kullanıcısına yanıt
    Hocam öncelikle gösterdiğiniz azim ve kararlılıktan ötürü sizi canı gönülden tebrik ederim, hakkını son dakikaya kadar savunmak ve gerekli mercilere bildirebilmek özellikle de günümüz Türkiye'sinde kolay bir olay değil, yoğun sabır ve gayret gerektiriyor. Ülkemizdeki servislerin açıkçası bu halde olmalarında yarı yarıya bizim de payımız var, çünkü bizler gibi mağduriyetini gerekli mercilere bildirip hakkını arayan, bunun için azim ve sabır gösteren çok az insan var ülkemizde, bu yüzden teknik servisler istedikleri dalavereyle müşterileri mağdur edip ceplerinden paralarını alıyorlar. Bu sayfayı açarak teknik servisle haklı mücadelesini sürdüren insanlara örnek oldunuz, bu yüzden ayrıca teşekkür ederim. Bu arada İstanbulda iseniz Hardware Plus diye bir kanal var belki duymuşsunuzdur, milyonlara ulaşmasanız bile en azından on binlere ulaşabilir, teknik servisle olan mücadelenizde elde ettiğiniz deneyimlerinizi anlatabilir ve başkalarına örnek olabilrisiniz, bence sizi ilgiyle kabul edeceklerdir.

    Dipnot: Evde kullandığım 2 Z2 cihazımı da Ankara Teleservice'e paralı olarak teslim ettim, hiçbir sorun yaşamadan cihazlarımı teslim aldığımı bildirmek isterim, garanti kapsamında belki böyle kaliteli hizmet alamayabilir, servisle uğraşmak zorunda kalabilirdim belki de,bunu da ayrıca belirtmek istedim, saygılarımla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRC_KHAN -- 16 Eylül 2017; 13:32:50 >




  • Vay be tüm konuyu okudum ve Sony xz1 compact modelinin türkiye gelmesini bekliyordum, geldiği gibi alacaktım fakat artık Sony'den vazgeçtim. Gidip tekrar iphone alacağım, sony türkiye batmayı hakediyor. Sony ana merkezine bu belgeyi gönder ve şöyle de " sony markasını türkiye de bitirmeye çalışıyorlar lütfen buna izin vermeyin."



    Size xz premium verip sizi susturmaya çalışmaları lazımdı sert kayaya çarptıklarının farkına geç vardılar :) Bu konuyu herkes görmeli, benim gibi bu kendini çakal sananların eline düşmeden insanları uyarmak lazım. Ben bu konuda sadece sizin değil başka şikayetlerde görünce kesin kararımı verdim. Apple da ekran mı kırıldı veriyorsun parasını sapa sağlam onarıyorlar. Sony telefona bir şey olsa kvk ya verdiğimizde daha hasarlı gelme ihtimali var. Örnek sizin arka kısmın çatlatılması gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-BB2CECC18 -- 18 Eylül 2017; 18:22:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • BRC_KHAN kullanıcısına yanıt
    Bende benzer sorun yasadim htc10 verdim verirken kilcal cizik var yazdilar telefon geldi 3 derin cizik kasada ezik ve ses tusu basmiyordu almadqn incelemek istedim bisey farketmez diye vermediler servis icersinden cikmadan inceledim bunlari gordum hemen verdim 10 dakika icinde felab serviste oldu dedim kagida serviste oldugunu iddaa ettigimi yazdi bende idda etmiyorum incelediniz dedim hatirlamiyorum diyor neyseki ilk teslim kagidi ekimde sonra benim yaptigimi soylediler ve ucret istediler mail attim bana 14agustostan aonra musteri kaynakli olmus dediker ben telefonu14 agustosta servise verdim suan il tuketici heyetine verdim 1.5 ay oldu ne zaman sonuclanir ve devaminda dava acmak istersem nereye dava acacagim ne sekilde acacagim bilginiz var mi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • emrebey19 kullanıcısına yanıt
    Başvurunuzu yaptıysanın kararın çıkmasını beklemek dışında ne yapabileceğinizi bilmiyorum hocam açıkçası. Daha önce mağduriyet yaşamadığım için...
  • Ve "muhbir" xz1 almaktan vazgeçer.

    Konuyu başından sonuna kadar okudum ve size destek, sonye tepki olarak başta yazdığım kararı aldım.

    Emin olun bu konular birilerinin görüşünü etkiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: koray_dx

    Az önce kvk 2600 TL fatura bedelini hesabıma gönderdi. Zafer gibi gözükse de aslında pek mutlu olmadım.

    çektiğiniz o kadar sıkıntının bedeli ödenmiyor tabi
    forumda çoğu şahıs "garantisiz telefon alınmaz" deyip duruyor ,sanki garantili olanlar hiç sorunsuz
    bu ülkedeki servislerin tamamı kullanıcı hatası lafını ezberlemişler ,sen garantim var diye güvenirsin ama onların asıl niyeti servislerde çalışanlara ekmek parası çıkartmak ,üstelik siz bu ürünleri alırken servis ücretini de ödemiş oluyorsunuz (satış fiyatı hesaplanırken servis giderleri de göz önünde tutuluyor) ,işin acı tarafı servislerin parasını siz ödediğiniz halde ,onlar sizin değil firmanın menfaatlerini koruma peşinde

    neyse artık geçmiş olsun diyelim ,başkaca elden bir şey gelmiyor (bence bu gibi durumlarda mağdurlara mutlaka tazminat ödenmeli)




  • bu kartal kvk kadar rezil bir servis yok. anakartı giden m5 cihaza su değmiş garanti dışı diyip 1516 tl ücret istediler. cihazı hiçbir şekilde suya sokmamama rağmen.

    ordan aldım maltepe teleservise verdim. adamlar çatır çatır anakartımla ekranı değiştirip verdiler. kvk da sony e yalan belge sunmuş. benim olmayan anakartın fotolarını yollamış.

    bunların hepsini sony e anlattım ama hala değişen bir şey yok bu kvk da. allah belalarını versin. zamanım olsa iki belgeyi alıp kvk yı mahkemeye verecektim müşteri dolantırmaktan. bende sony cihazları almıyorum artık. evimizde 2 kişide vardı. m5 i şimdi direk sattım huawei aldım. servisinden memnun insanlar sizlere de 2600 e p10 plus öneririm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Günlerdir Sony alsam mı almasam mı filan derken iphone öncesi aldığım Xperia Z telefonum ve teleservice ile yaşadığım saçmalıklar geldi aklıma. Allah belalarını ..... Hatırladım sinirlendim yine. Neyse almıyorum Sony falan iphone pahalı ama çok nadir böyle şeyler yaşatıyor.
  • mipa90 M kullanıcısına yanıt
    2600'e P10 Plus'ı nerden buldunuz? İthalatçı garantili falan mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRC_KHAN

    2600'e P10 Plus'ı nerden buldunuz? İthalatçı garantili falan mı?

    2600 elde var 400 de eklenir alınır anlamında söyledim.
  • ellerine sağlık. Haksızlığa uğrayan mağdur olan birçok kişi de sizin gibi davransa, tüm firmaların bizlere dayattığı bu kötü muamele biraz olsun yumuşar ve tüketiciyi korur umarım..

    globalleşen dünyada firmalar daha çok kar elde etmek için gittiği "düşük maliyet çabası" sonucu birçok mağduriyet yaşıyoruz. Buna artık mani olmalı..
  • 1 yıl olmuş Servise sağlam verilen cihazı arkası kırık geri almak gerçekten başlıbaşına olay zaten.
  • Süreç nasıl sonuçlanmış ki? Bir bilimkurgu romanı gibi nefes almadan okudum. Umarım bedelini binlerce katı ile ödemiştir kvk.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.