Şimdi Ara

SONY TÜRKİYE YETKİLİ SERVİS LANET OLSUN (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
1
Favori
2.387
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • konuyu şikayetvar.com,tuketici hakemligi,sony turkiye mail @sony_türkiye twetter,instagram adresi,linkeid hesaplarina video ve servis teslim formlarini gonderdim

    sony ingiltere ile mailleşmeye başladım,benden video görüntülerini ve servis formunu göndermelerini istediler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servis cihazı alırken cihazın durumuna dair bir rapor vermedi mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acr

    Servis cihazı alırken cihazın durumuna dair bir rapor vermedi mi?
    verdi,rapor mevcut sorun raporda degil,servis cihazimi araca yuklerken ekranini kirmasi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu öne cıkaralım yarında sizin yada sevdiğinizin basına gelirse ne yapacaksınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • edimcace kullanıcısına yanıt
    Tamam. Raporda ekran kırık değilse yani arabada rapor tutulmadıysa servis bu rapaorun sorumluluğunu almak zorundadır. Yapamasa bile, cihazı aldığı şekilde size teslim etmekle mükelleftir. Anlattıklarınızın dışında başka bir bir şey yoksa rapordan sonuca gidilebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acr

    Tamam. Raporda ekran kırık değilse yani arabada rapor tutulmadıysa servis bu rapaorun sorumluluğunu almak zorundadır. Yapamasa bile, cihazı aldığı şekilde size teslim etmekle mükelleftir. Anlattıklarınızın dışında başka bir bir şey yoksa rapordan sonuca gidilebilir.
    evet,ayrica servis musteriye urun tasittiramaz,bana sen varsin beraber tasiyacagiz demesi beni cileden cikardi,kamera kayitlarinda bile kendi tv me bir sey olmamasi icin sekilden sekile giriyorum,hala anlatinca bile tüylerim diken diken oluyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servisin yetkili servis olduğuna eminmisiniz ? Yetkili servis gibi görünüp dolandırı servislerden olmasın ? Hiç bir yetkili servis siz yardım edin falan demez yani ben hiç rastlamadım açıkcası .
    Kamera görüntüleriyle birlikte karakola mala zarar vermekten şikayetçi olabilirsiniz . Ayrıca görüntüleri buraya yüklerseniz %99 daha çok tepki olacak ve daha çok kişiye ulaşacaktır .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mekatroniks

    Servisin yetkili servis olduğuna eminmisiniz ? Yetkili servis gibi görünüp dolandırı servislerden olmasın ? Hiç bir yetkili servis siz yardım edin falan demez yani ben hiç rastlamadım açıkcası .
    Kamera görüntüleriyle birlikte karakola mala zarar vermekten şikayetçi olabilirsiniz . Ayrıca görüntüleri buraya yüklerseniz %99 daha çok tepki olacak ve daha çok kişiye ulaşacaktır .
    yetkili servis,numarasini sony eurodan aldim ,arastirabilirsiniz,anadolu yakasinda

    ÜSKÜDAR:BURCU ELEKTRONİK
    KADİKOY:ECE ELEKTRONİK SONY TÜRKİYE YETKİLİ SERVİSLERİDİR

    sikayet var.com dan geri donus yaptilar,son genel merkezi ingiltereden sali gunu haber gelecek,gelismeleri haberdar edecegim ayrica servisin verdigi form ve goruntu kayitlari

    SİYAHLİ SONY YETKİLİ SERVİSİ...


    www.sikayetvar.com
    Sony Eurasia Servis Kalitesizliği - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/sony-eurasia/sony-eurasia-servis-kalitesizligi



    adresinde net bir sekilde mevcuttur,desteklerinizi bekliyorum,benden baska kimse magdur olmasin,sesimizi duyuralim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edimcace -- 26 Nisan 2020; 3:37:7 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • edimcace kullanıcısına yanıt
    Öncelikle video yok ben mi göremiyorum ? Sadece servis kağıdı var . Ve şikayet yazarken Türkçeyi biraz daha güzel kullanabilirsiniz .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mekatroniks

    Öncelikle video yok ben mi göremiyorum ? Sadece servis kağıdı var . Ve şikayet yazarken Türkçeyi biraz daha güzel kullanabilirsiniz .
    olabildiğince hızli yazdigimdan olabilir,aciliyetten dikkat edememisimdir,videolar yüklü,telefonunuz desteklemiyor olabilir,birde pc den deneyin...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaslar sony ingiltere 1 hafta oyaladiktan sonra verdikleri cevaba bakarmisiniz


    Dear Mr Kayaci
    Thank you for your recent e-mail.
    We sincerely apologize for any unintended inconvenience the situation may have caused.
    In reference to your enquiry about your Sony KDL-60W855B TV, we would like to clarify that your email has come through to Sony AV products support for the united kingdom, and the issue that you have been facing is with the service center in Turkey.
    We have escalated your case from our end, however, the relevant team replied that the issue is in turkey not the united kingdom, hence, we are not able to help from our end further.
    Accordingly, please contact the below email for further assistance regarding this matter:
    SonyCustomerCare.STUR@eu.sony.com
    We repeat our apologies for any unintended inconvenience.
    Your patience and understanding are highly appreciated.
    Should you have any further questions, please feel free to reply to this email.

    Thank you for your enquiry.
    Yours sincerely,
    Mais


    adamlar resmen basindan savmak icin verdigi cevap,resmen malinizida alin gidin umrumuzda degilsiniz diyor

    ne yapacagimi bilemedim,binlerce lira çöp oldu gitti,yazıktır ya...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • konuyu video ya çek hocam. bizlerde sana destek olmak için sosyal medya hesaplarımızdan paylaşalım. tabi sony turkyiyeyi etketleyerek DH ailesi bu işte desteğini olur sana böylelikle magduriyetliliğin giderecek bir girişimde bulunmuş olursun. birde hakem heyetine giderek durumu anlatman sana yardımcı olurlar.

    hatana gelince o vatandaş onu kırdığında tutanak tuturman olacaktı keşke yazılı tutanak alsaydın el yazısı bile olurdu.

    şu tarihte şu seri numaralı şu adresden aldığı firma etkilisi X şahıs televizyonuma fiziki zarar vermiştir adsoyad ve imza alsadınız en azından yaptırım günüz daha fazla olurdu. çok geçmiş olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bigdede -- 29 Nisan 2020; 0:20:15 >
  • Hocam videoları paylaşabilirseniz daha güzel olacak. Ayni maili birde Sony japonya atmayı deneyin. Onlar daha kesin çözüm bulur. Genel merkezleri orası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bigdede

    konuyu video ya çek hocam. bizlerde sana destek olmak için sosyal medya hesaplarımızdan paylaşalım. tabi sony turkyiyeyi etketleyerek DH ailesi bu işte desteğini olur sana böylelikle magduriyetliliğin giderecek bir girişimde bulunmuş olursun. birde hakem heyetine giderek durumu anlatman sana yardımcı olurlar.

    hatana gelince o vatandaş onu kırdığında tutanak tuturman olacaktı keşke yazılı tutanak alsaydın el yazısı bile olurdu.

    şu tarihte şu seri numaralı şu adresden aldığı firma etkilisi X şahıs televizyonuma fiziki zarar vermiştir adsoyad ve imza alsadınız en azından yaptırım günüz daha fazla olurdu. çok geçmiş olsun
    ilginize çok teşekkur ederim ama tum resmi merciilere basvurdum,tuketici hakemligi,sikayetvar.com,sikayetvar.com linki paylastim video ve dosyalar var,ayrica tutamak vermemek icin adam zaten ben hallederim o problem degil,ekrana bakar hallederim dedi o cumlesine kandim,o ara nasil tutanak tutulur anlamis degilim,basima hic boyle bir sey gelmedigi icin,bugun bana sony türkiyeden gelen cevap

    Değerli Sony Dostu,



    İşlemleriniz müşteri hizmetleri tarafından takip edilmektedir.

    En kısa sürede dönüş yapacağız.



    Bilgilerinize arz ederiz.



    Sony Eurasia Müşteri Hizmetleri

    444 SONY/444 7669

    www.sony.com.tr



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edimcace -- 29 Nisan 2020; 19:9:31 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: batkent

    Hocam videoları paylaşabilirseniz daha güzel olacak. Ayni maili birde Sony japonya atmayı deneyin. Onlar daha kesin çözüm bulur. Genel merkezleri orası.
    musteri hizmetleri aradi,cuma günü size donus yapacagiz dedilerz,su karantine ve sokaga cikma yasagi gunlerinde 2 haftadir televizyonsuz kaldim,hem onun sıkıntısı hemde tv nin akıbeti moral bozuyor,sizden ricam destek olmaniz,belki olumsuz sonuc cikar ama baskalari sony türkiye yetkili servislerinin bu problemini bilmeli,2 haftadir arastiriyorum 1 adet sony türkiye servisleri ile ilgili olumlu cevap gormedim,varsa buyuk ihtimal kendi cevresindekilere olumlu yorum yaptirmislarsir,SONY PİŞMANLIKTIR...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edimcace -- 29 Nisan 2020; 19:6:32 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • edimcace kullanıcısına yanıt
    Hocam siz bir bardak soğuk su içiniz..
    Türklerden nefret ederim, Ticaret ahlakı yok,Servis ahlakı dürüstlük yok çok çok nadir firmalarda var.
    Mümkün mertebe yabancı firmalar ile çalişiyorum Türk firmaları servis de çok problemli Asus Firması benim modemimi bozup gönderdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TulparHAN

    Hocam siz bir bardak soğuk su içiniz..
    Türklerden nefret ederim, Ticaret ahlakı yok,Servis ahlakı dürüstlük yok çok çok nadir firmalarda var.
    Mümkün mertebe yabancı firmalar ile çalişiyorum Türk firmaları servis de çok problemli Asus Firması benim modemimi bozup gönderdi.
    konu ile alakasini cozemedim,yabanci firmalar ile calisiyorum derken,yurtdisina mi gonderiyorsun cihazini tamir icin ve nerede yasiyorsun,eger Türkiye de yasiyorsan kaçarın yok mecbursun buradaki yetkili servislere,ama yurtdisinda yasiyorsan zaten bir sekilde ilgili bulabilirsin dusuncesindeyim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edimcace -- 30 Nisan 2020; 4:37:16 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • edimcace kullanıcısına yanıt
    Amazon.de veya Amazon.com.tr'den alıyorum problem olursa direk iade edip yeni ürün alıyorum
    Artık kesinlikle servise ürün vermiyorum
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.