Şimdi Ara

Sony ürün değişimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
376
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Z5 dual aldım teknosadan 1 yıldan fazla oldu 1.5 aydır aynı arızadan 3.kez servise gönderdim.değişim yada iade hakkım varmı yasal olarak. ilk gönderdiğimin servis raporu elimde yok.2.si var.3.kez yapılmaz ise hakem heyetine gitmelimiyim.yada beklemeden başvurmalıyım..ve bu süreç ne kadar sürer beklemeye değermi..bilen arkadaşlar yazarsa çok memnun olurum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • şu videoyu bir izleyin hocam bu tarz olaylar hakkında bilgi veriyor.

  • İlk servis raporu yoksa mail yoluyla kolayca alırsınız.

    Ay hatadan 3.kez gittiyse Sony i arayıp değişim veya iade hakkınızın (eğer varsa, kanunları incelemedim ama var diye biliyorum) olduğunu söyleyin. Eğer hakkınızı yok sayarlarsa direkt THH'ye başvurun. Benim başvurum 5,5 ay sürmüştü ama kesinlikle değiyor, ücret iadesini aldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ouzqan kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun halan devam ediyorsa servis kayıtlarını alıp E devlet üzerinden Hakem Heyetine başvurunuzu yapabilirsiniz hocam, normal usülde onarım kabul etmeden değişim talep etme hakkınız ilk 6 ay içinde var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BRC_KHAN kullanıcısına yanıt
    Abi telefon serviste .3.kez gönderdim. ilkinde mikrofon değişmiş yazılım yüklenmiş..ben beklide hata ettim ilk raporu kaybettim..2.rapor elimde..ben telefonu orda denedim aynı sorun devam dedim tekrar gönderdiler..tth 'ye gitsem ve lehime karar çıksa ıade yada değişim için

    Ne kadar beklerim..maaalesef akıllı telefon illaki lazım oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun değil cihazı teslim ettiğiniz servisi biliyorsanız imeinizi verip o imei üzerine açılmış tüm arıza raporlarının bir nüshasını tarafınıza isteyebilirsiniz. Ek olarak bilirkişi incelemesi dışında cihazınız THH kararı çıkana dek sizde kalır, sadece bilirkişiye kadar cihazı sağlam tutun kafi. Sürecin uzunluğu yaşadığınız bölgedeki şikayet yoğunluğuna bağlı olarak değişim gösterebilir, benim kararım 5 buçuk ayda çıktı. Kararınız değişim yönünde çıktıysa Sony ile iletişime geçip şartları konuşmanız lazım, aksi takdirde işi yokuşa sürmeyi seviyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRC_KHAN -- 22 Kasım 2018; 10:15:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihaz kvkda. Arar isterim raporu.yani e devletten şikâyet oluşturacağım sonra bilirkişi istediğinde telefonu kısa süreliğine vericem..sonra geri alicam..1 saat önce kvkdan aradılar cihazı dünden beri test ediyoruz bise bulamadık dediler bende gerekeni söyledim.. e devlete girip nerden şikâyet oluşturacağım abi..onuda dermisin..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BRC_KHAN kullanıcısına yanıt
    Cihazı dun aldım. Ekranı ve speaker ı değişmiş. Guzel yapmışlar.. Ama bir daha sıkıntı olursa mecburen thhye giderim. Teknosadaki görevli bile yüzde doksan kazanırsın dedi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.