Şimdi Ara

Sony xa1 telefon ve kvk rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
406
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ya arkadaşlar benim sorum telefonla ilgili olmayacak kusura bakmayın, şimdi sorum şu. Sony Xperia XA 1 telefonumu kronik malum dokunmatik arızası nedeniyle Kvk servisine gönderdim. Gönderirken sadece ama sadece dokunmatiğinde sorun vardı. Serviste dönüşü bana telefon yandan hafif darbeli ve ekranı darbeli yerden parmak kadar lekeli olarak geri geldi. Tüketici Mahkemesine başvurdum. Şimdi süreç devam ediyor. Sorum şu, servisin elinde darbeli telefonun resmi var ispat olarak. Peki ben darbesiz olduğunu nasıl ispat edeceğim. Elimde sadece gönderdiğim işte şurası arızalı diye yazan bir form var diyeceğim o da, hepsiburada yoluyla olduğu için ortalıkta yok. Yani servis avantajlı eee ben ne yapacağım kardeş böyle saçmalık mı olur. Yardımcı olacak var mı, bir düşüncesi olan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Cihazı kargo ile mi yolladınız kvkys yoksa ön bürodan mı verdiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kargo ile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sama kullanıcısına yanıt
    Cihazı baloncuklu poşetlerle iyice sarıp mı gönderdiniz peki? Düzgünce bir paketleme yapmadıysanız büyük ihtimalle kargo sırasında cihazınız darbe almış olabilir. Servisten ilgili cihazla ilgili tüm evrak ve tutanakları isteyin, şayet onlar da kayıt açarlarken fiziki durum kısmında sizin gördüğünüz darbeleri rapor ettilerse işiniz zor.
  • Servisle çok yazıştım ben darbeli göndermedim dedim. Bana gösterebildikleri sadece bir resim. Başka rapor filan yok. Ayrıca cihazın kutusunda hiçbir darbe yok, darbe sadece cihazda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sama kullanıcısına yanıt
    Yazdığımı düzgün okumadınız sanırım. Kargo ile teslim esnasında cihazlar banttan banda aktarılırken kutu içinde dahil olsa çarpmadan dolayı hasar alabilir, servisin eline cihaz hasarlı şekilde gitmiş olabilir. Kargoya teslim ettiğiniz cihazın hasarsız olduğunu ispat etmeniz lazım, yoksa işiniz zor.

    Ek olarak Yetkili Servis cihazı teslim aldığında sisteme kayıt açar ve o kayıtta teslim alınan cihazın ön inceleme sonucu tespit edilen fiziki durumu detaylı olarak yazılır. Yetkili servis son kullanıcının isteğine bağlı olarak bu kayıtları sizinle yasal olarak paylaşmak zorundadır, aksi takdirde servisin izlediği yol hukuksuzdur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRC_KHAN -- 9 Kasım 2018; 2:4:31 >
  • Anladım. Benim ispat etmem zor. Çünkü bu şekilde bir işlem yapmadım. Daha doğrusu nasıl olacak, resim mi çekilir, darbesiz olduğu tutanak altına mı alınır. Herhalde tutanak diyeceksiniz. İkincisi benim ispatım yok, o zaman onların ispat etmesini isteyebilirim. Olabilir mi?

    Eğer onlarda ilk cihazın ön inceleme sonucu tespit edilen fiziki durumu detaylı olarak yazılır diyorsanız öyle bir belge varsa bunu isteme hakkım vardır. İstiyorum hemen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.