Şimdi Ara

Sony Xperia™ E4g ANA KONU VE KULLANICILAR KULÜBÜ (164. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.456
Cevap
36
Favori
103.329
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 162163164165166
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar telefonu alalı 1 yılınız olmadıysa bilerek telefonu üç kere servise verin. Her seferinde sabit sorunları yazın. 4. Kez servise gonderdiğinizde garanti servisinden bu hataların kullanıcıdan kaynaklanmadığına dair rapor isteyin. Her seferinde garantinin gönderdiği raporla beraber 4 raporunuz oldu. Şimdi bunları elinizde tutarak telefonu aldığımız yeri arayın yasal hakkımı kullanarak para iadesi yada ust modele değişim istiyorum deyin. Kabul etmezlerse bulunduğunuz ilçedeki kaymakamlığa gidin içinde tüketici hakem heyeti olacak. Fatura, garanti raporları ve dilekçenizi oraya teslim edin. Sonucu bekleyin. Kesin kazanacaksınız. Yeni alanlar zaman kaybetmesin. Her şeyin kolayı varmış. Biz boşa uğraştık....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HünkarBeğendi kullanıcısına yanıt
    Ben telefonu babama vermiştim. Şimdi mşcrosoft kullanıyorum ama Sony'nin bana attığı bu kazık acayip zoruma gitti. Babamın telefonla işleri olmasa onlara emdikleri sutu burunlarından getiririm lakin babam sürekli teli soruyor ne zaman gelecek diye. Açıkçası gözüm yeni yeni açıldı. Yeni alanlar hiç katlanmasın buna. Gönderin arkadaşlar garantiye 4-5 ten sonra tüketici hakem heyetine gidin. Hiçbir masrafı yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Faturayı bulamadım ama ımeı den bakıp anlaymazlarmı acaba garntıde olup olmadıgını

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yusuf kardeşim sony yetkili servisini arayıp durumunu izah edersen onlar seni yonlendirirler.

    Pazartesi - Cuma : 09:00 - 18:00
    Cumartesi : 10:00 - 18:00
    ‎+90 212 473 77 77

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonu ilk aldığımda o kadar övdüm ama şu an parçalıcam sinirden bu kadar kasamaz bir telefon. Ace 2 mübarek. Başlarda gta oynuyordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende zenfone 5 var takas yapmalimiyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar benim tel bugün geldi. Farkettim ki dokunmatik ekranı değiştirmişler. Açıkçası bir faydası olacağını düşünmüyorum yine de zaman gösterecek...

    Bu arada telefon 3 mblık kucuk bir güncelleme aldı. Umarım etkili olur...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar ekranım kırıldı. Telefoncu değiştirmek cok zahmetli ve düzen tutmuyor diyor. Ekranı kırılan var mı? Telefonum garanti süresi içerisinde.

    Dokunmatik calısıyor sadece üstü kırıldı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yorukoglu -- 27 Kasım 2016; 9:11:33 >
  • beyler 1 yıldır e4 kullanıyorum. hiç root yapmadım, dandik bir 4 gb hafıza kartı var telefonda ekstra olarak 10 a yakın uygulama var kimisi hafıza kartında kimisi cihaz hafızasında. telefon kullanımı acayip yavaş, klavye açılırken bile telefon kendinden geçiyor sadece yeniden başlatınca bir kendine geliyor. var mı böyle sıkıntı yaşayan?

    root atıp şöyle class 10 32gb lık hafıza kartı taksam faydası olur mu cihaza?
  • yorukoglu kullanıcısına yanıt
    benim iç ekran paneli kırıldı cepte kırılmış nasıl olmuş hala bilmiyorum ekranı falan çalışıyordu dokunmatiği garantiye gönderdim 180 tl fiyat çekti mecbur verdim yaptırttım servis telefonu 1 ay dolana kadar vermedi bilmiyorum hepsimi böyle
  • Annemin kullandığı E4G'nin batarya süresi artık 6 saati geçmiyordu...8 aralıkta kargo ile kvk kartala gönderdim, 10 aralıkta "Batarya Değiştirildi;Güncel yazılım yüklenmiştir.;Müşteri orjinal kablo ve şarj aleti kullanmalıdır" diye yazmışlar teknik servis sayfasında...Hızlı çalışıyorlar, ama orjinal şarj kablosunu bir karış koyup sonrada bunu kullan diye ısrar etmek garip bir kafa...
  • 2. defa yolladım garantiye, 3. defa yolladığımda değişim hakkım oluyor mu ?
    Oluyorsa aynı cihaz mı yoksa üst model mi ?
    Üst modele karar verilirse üstüne para veriliyor mu ?
  • destinati0n kullanıcısına yanıt
    Farklı sorunlardan 4 aynı sorundan 3 defa giderse değişim veya para iadesi hakkınız oluyor. Üst model teklifi gelirse para vermeniz gerekmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mura2163

    Farklı sorunlardan 4 aynı sorundan 3 defa giderse değişim veya para iadesi hakkınız oluyor. Üst model teklifi gelirse para vermeniz gerekmez.

    Hoparlör sorunum aynı bir tek geri kalan 3 veya 4 sorun farklı o zaman 3. kez servis görse değişim hakkım doğar mı ?
  • Merhaba;
    Bende cihazımı garantiye gönderdim Teleservice İzmir Şubesine. İlk baş tamire aldılar ardından parça beklediler. Sonra bir mesaj geldi değişim cihazı bekleniyor dedi. Sevindim değişik bir model gelebilir diye... Ama nafile aynı cihazın sıfır olanını gönderdiler. Yeni yeni kullanmaya başladım yine şarj da dokunmatik filan titriyor. Aç-kapa tuşunda aksaklık var. 1 ay gibi kullanıp tekrar garantiye yollayacağım. Bu sefer direkt başka model isteyeceğim. Gelişmeleri yazarım tekrardan...
    EDİT : Telefonun birebir aynı problemleri olduğu için hiç durmadan yeni bir kağıt yazıp bugün verdim kargoya. Cihazdan soğudum elime almıyorum bile artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SGoSL -- 17 Aralık 2016; 1:35:51 >
  • destinati0n kullanıcısına yanıt
    Cevap yazamadım kusura bakmayın. Şöyle bir mesaj alıntılayım size:Sorun 3 kez ve üzeri aynı sorun olur ve düzeltilemezse iade alırsınız. Diğer türlü bir ihtimal daha var ama Tüketici haklarında uğraşırsınız hele istanbuldaysanız çok uzun sürüyor süreç. Eğer uğrasırım diyorsanız şöyle yapın. Servise gidin sorunu onaylatın değişim istiyorum diyin bizde ilk ay değişim oluyor derler kesin. Kanunda 6 ay süre olduğunu söyleyin. Kabul etmeyip Tüketici haklarına gidin derler servis raporu alın raporda değişim istediğinizi kesinlikle yazdırın. Sonra Tüketici haklarına başvurun artık kaç ay sonra karar çıkarsa %99 siz haklı çıkarsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mura2163

    Cevap yazamadım kusura bakmayın. Şöyle bir mesaj alıntılayım size:Sorun 3 kez ve üzeri aynı sorun olur ve düzeltilemezse iade alırsınız. Diğer türlü bir ihtimal daha var ama Tüketici haklarında uğraşırsınız hele istanbuldaysanız çok uzun sürüyor süreç. Eğer uğrasırım diyorsanız şöyle yapın. Servise gidin sorunu onaylatın değişim istiyorum diyin bizde ilk ay değişim oluyor derler kesin. Kanunda 6 ay süre olduğunu söyleyin. Kabul etmeyip Tüketici haklarına gidin derler servis raporu alın raporda değişim istediğinizi kesinlikle yazdırın. Sonra Tüketici haklarına başvurun artık kaç ay sonra karar çıkarsa %99 siz haklı çıkarsınız.

    Hocam ben bu telefondan kurtuldum yeni bir cihaz alarak dünya varmış

    Yazıp gönderdiğim sorunlar kullanımda fazla etkilemez şerefsizler kendi bozduğu ekranı bana kullanıcı hatası diye fatura çıkarmışlar ödemeden geri çağırdım cihazı birine kaptıracam garantisi belgesi faturası var hadi selametle.




  • destinati0n kullanıcısına yanıt
    Ben de samsung s7 alarak kurtuldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba. Bende bir yıldan uzun süredir e4g kullanıcısıyım. Telefon fiyat performans açısından fena değil. Ama telefonu acil almam gerekmeseydi 2 ay kadar daha bekleyip 100-200 tl daha verilip lenovo vibe p1m alırdım. djcool arkadaşında facebook+messenger yerine facebook lite (ben de kullanıyorum) pil, sistem ve internet kullanımı konusunda çok daha iyi ama zaten facebook uygulamasının %20 şarj tükkettiği bilinen bir gerçek artık ve lite sürümü benim gözümde çok yetersiz kalıyor. Ya o anda telefondaki veya pcdeki internet tarayıcısından işimi halletmem gerekiyor yada facebook uygulamasına razı olmam.Chrome diğer telefonlarda böyle bir sorun çıkarıyor mu bilmiyorum ama benim gibi birisi için pc+tel de chrome birçok açıdan avantajlı.

    Birkaç hafta önce bu başlığı görünce telefonumdaki sorunları bir kağıda yazayım dedim ve sonuç nerdeyse bir a4 kağıdı doldurdum. Telefonu servise göndermek istiyorum ancak yedekte tel olmadığından sınavlar, sınıftakilerin derdine koşmak vs. şu aralar göndermeye sıcak bakamıyorum.
    Gönderirsem de ilk defa göndereceğimden dolayı size sormak istediğim;
    1- servise gönderenler ne kadar sürede sonuç aldı,
    2- xa değişimi yapılanlar tam olarak nasıl bir yol izledi.




  • Beni bilen bilir kullanıyordum E4g,



    530 Liraya almıştım, 1 yıl kullandım. Sonra servise yolladım uğraştırsa da biraz aynısının sıfırı geldi. Ben de onu Sahibinden.com a koydum 420 liraya sattım. Allah bereket versin. En kötü ticaretimiz bu olsun
  • 
Sayfa: önceki 162163164165166
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.