Şimdi Ara

Sony Xperia™ E4g ANA KONU VE KULLANICILAR KULÜBÜ (165. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.456
Cevap
36
Favori
103.329
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 163164165166167
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Babamda aynı telefon var. Pil su gibi gidiyor. Facebook vs demiş bazı arkadaşlar ama;

    -Facebook, twitter, gmail vs hepsini sildim.
    -mini launcher yükledim.
    -google play hizmetleri ve store devre dışı bıraktım.
    -Diğer gereksiz sony uygulamaları devre dışı.
    -Arkaplan işlemlerini kapattım.
    vs vs vs

    Hala sadece 22 dakika ekran görüntüsüne şarzın 3'te biri gitmiş. Parlaklık orta seviyede. Arama 1 dk bile olmadı.

    Bir süredir de devam ediyor bu durum hani birden olmadı. Pazartesi servis arayıp göndereceğim.

    Sizce sarfiyat ürünüdür pil o yüzden bir şey yapamayız derler mi ? garantinin 1 yıl 4 ayı geçti.
  • Ben 3. Kez gönderdim her gonderdigimde kutusu biraz daha parçalandı telefonun kasasında tamire bağlı hasarlar son gondermem haricinde sıkılmadan vidalar hep sıkıntılıydı telefon tamirden geliyor kağıtta temizliği yapıldı yazıyor her yeri yağlı parmak izi kaç defa Sony i aradım batarya değişti anakart değişti diyorlar ama artık hiç güvenin kalmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kısacası Sony ve kvk nın Allah cezasını versin demekten başka birşey gelmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Garantiye gidip geldikçe bu hâle geldi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ertunc_42 -- 2 Ocak 2017; 16:32:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ertunc_42 kullanıcısına yanıt
    Sony Türkiye ile konuşup teleservise gönderen bir arkadaş vardı. Teleserviste deneyin şansınızı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3-4 defa aradım Sony i bi daha gönderin diyor her gönderdiğimde daha kötü oluyor MNG ve kvk telefonu parçalayacaklar yakında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ertunc_42 -- 2 Ocak 2017; 23:18:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba :
    Cihazımı ilk olarak gönderdiğim de cihaz değişimi yaptılar. Gelen cihazda yine aynı problemler mevcuttu. İkinci kez gönderdiğim de ''cihazda arıza bulunamadı'' denip geri gönderildi. Gelen cihazı yine kontrol ettim arıza mevcut zaten öyle olmasa göndermem aptalığına mı yapılıyor anlamış değilim. Akabinde tekrar göderdim üçüncü kez bu sefer de anakart değişimi yapılıp geri gönderildi ki arızası bulunamayan telefona anakart değişimi yaptılar israfa bak.
    Dördüncü kez gönderdim sonuçları tekrar yazarım.
    (izmir bölgesine gönderdim)
  • Ben artık hakem heyetine başvurdum inşaallah iyi sonuçlanır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ertunc_42 -- 6 Ocak 2017; 16:42:22 >


  • Fena değilmiş




  • Yeni bir Sennheiser mx170 kulaklık aldım ama maalesef telefonum uyumlu değil hatasını verdi. Telefonum Sony Xperia E4g bu arada. Acaba sorunu yazılımsal olarak çözmem mümkün mü? Kulaklığı başka cihazlarda ve bilgisayarda denediğimde çalışıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • caglarkuraner C kullanıcısına yanıt
    Hocam benim kulaklık Philips marka. Bazen sizdeki gibi uyarı veriyor. Takıp çıkarıyorum oluyor. Birkaç defa daha deneyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mura2163 kullanıcısına yanıt
    Valla denedim tek seferde çalıştı bu sefer. :D Sağolasın hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SGoSL S kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar dördüncü gönderişimde yine değişim yaptılar Exchange Unıt sürümünden bir telefon gönderdiler. Nete bağladım filan ancak güncellemeleri filan almıyor telefon nedense çözemedim.
    Sonra 5. kez Kvk izmir şubesine gönderdim tam bir haftada kaydını yaptılar telefonu. Boşuna 60 dakikamı yedim onlara ulaşmak için telefonu açmıyorlar. Aksesuar değişimi dediler mail çektim ne bu diye arayıp dönüş yaptılar bataryası değişecekmiş. Bunu duyunca delirdim cihazım 2 kere değişim 1 kerede anakart değişti dedim aynı problemler hepsinde var dedim not ettim ileteceğim dedi. Akşamına kargoya verdiler sadece pilini değiştirerek.
    Diyeceğim şu ki insanları aptal yerine koyuyorlar. Böyle saçma bir sistem kurulamaz ya Teleservice en azından sistemi çok iyi oturtmuş dinlemesini biliyorlar insan yerine koyuyorlar hemde Alman Firması olmasıda cabası.
    Kaldı ki KVK Türk kuruluşu nasıl bir tezatlıktır...




  • Telefonumun şarjı %100 iken, telefon 2-3 dakika içinde kapanıyordu. Sarj yüzdesi çok düzensiz azalıyor veya yanlış gösteriyordu. Telefonum artık kullanılmaz hale gelmişti. Ayrıca menü ara geçişlerinde donma, kasma yapıyordu. Bataryayı değiştirdim. Sorunum kalmadı. Hepsi düzeldi. Pil kullanımım resimdeki gibidir. Telefon ekran kapatılmadan kesintisiz kullanıldı. Wifi sürekli açık, stamina modu sürekli açık, ekran parlaklığı en düşük seviyede kullanıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tadolak67 -- 12 Şubat 2017; 1:43:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaki vidaları söktüm. Eski bataryayı, yeni aldığım orjinal batarya ile değiştirdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gitti gidiyor veya n11'de 50 liraya batarya var. Alıp değiştirebilirsiniz. Youtube'da videoları var. Beceremem derseniz, 75-80 liraya telefon tamir eden yerlerde değiştiriyor. Parça siparişi için 2-3 gün bekletebilirler. Onlarda bataryayı aynı yerden alıyor. 25-30 lira işçilik ödersiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar sizden rica etsem. Telefonun kutusundan çıkan siyah şarj adaptörünün üstündeki yazı kısmını fotoğraf çekip atarmısınız. Kaç amperlik adaptör kullanmam gerekiyor. Ben adaptörü kaybettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tadolak67 T kullanıcısına yanıt
    Buyur kardeş:
  • Sağolasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de geçen ay gönderdim. M4 Aqua gönderdiler. Kardeşime verip Z3 aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 163164165166167
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.