Şimdi Ara

Sony Xperia™ E4g ANA KONU VE KULLANICILAR KULÜBÜ (163. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.456
Cevap
36
Favori
103.332
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 161162163164165
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar bende iki hafta önce servise gönderdim bütün sorunları yazdım bana da xperia xa gönderildi sizde gönderin arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bugün aldım telefonu elime çok şaşırdım xa gelince bi yanlışlıkta yok kayıtlı herşey sorun olarak sesin az gitmesi şarjın 30-40 civarına gelince aniden dibi görmesi klavyenin yazmaması yazdım mağdurum değişim istiyorum artık dedim sağolsun Sony ilk defa mutlu etti xa gönderdi bence herkes şansını denesin memnun olmayanlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bayadır foruma girmiyordum girmişken yazayım dedim sattım gitti bu telefonu iyice memnuniyetsiz oldum 300 liraya okuttum. Şimdi idareten samsung grand neo kullanıyorum valla daha memnunum.
  • Arkadaşlar, klavye sapması, dokunmatik algılama gibi sorunlardan dolayı değişim yapabilirler mi? Donanımsal olarak kamera, batarya, kulaklık girişi, şarj girişi, ses ve ses çıkışlarında hiç bir problem yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sermet1 S kullanıcısına yanıt
    Hocam söylediklerinize ek olarak bataryayıda yazdım kvk ya gönderdim xperia xa gönderdiler bence bi deneyin derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MücahidMr

    Hocam söylediklerinize ek olarak bataryayıda yazdım kvk ya gönderdim xperia xa gönderdiler bence bi deneyin derim

    Hocam tam olarak nasıl yaptınız. Benim annem kullanıyor telefonu. Telefonun hiçbir sorunu yok, şarjı 1 hafta gidiyor. Dokunmatiği yavaş gibi ama bence fiyatına göre normal diye düşünüyorum. Ama eğer böyle bir değişim olursa süper olur gerçekten. Telefonda sorun yok ama denemeye değer mi sizce??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fenomenon kullanıcısına yanıt
    Ben telefonu yoğun kullanıyorum şarj düzensizleşmeye başlamıştı bayağı dokunmatik klavyede zaten çoğu e4g de sorunlu anneniz kullanmadığı için fazla sorun olmaz tabi. Sesin az gitmesi problemi vardı birde biriyle konuşurken sesin gelmiyor diye şikayet alıyordum sık sık hepsini yazdım bunların birde ekledim bu sorunların kronik olduğunu düşünüyorum Sony bizi mağdur etmesin ve en azından bi üst modelle değişmesini istiyorum dedim birde baktım kutudan xperia xa çıktı bence denenebilir garanti sürerken üstte birine de m4 aqua gönderilmiş Sony hatasını anladı belki de prestij çalışması yapıyor çünkü gerçekten sıkıntılı bir cihazdı özellikle yoğun kullanımda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • BraveHeart B kullanıcısına yanıt
    Evet chromeda yapiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fenomenon kullanıcısına yanıt
    Tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeşim yanıtınız için çok teşekkür ederim. Benim servis teleservice. Kvk kadar iyi değiller. Şimdi ben telefonu ful parçalarıyla kutusuna koysam. Kutunum içine de bir şikayet metnini katlayıp koysam. Bir sonuç alabilir miyim? Ayrıca şikayet metnini nasıl oluşturabilirim. Lütfen yardımcı olur musunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sermet1 S kullanıcısına yanıt
    Ben en başta Sonyi aradım diagnosticten test yaptırdı çalışan dokunmatik kenarlarda algılanıyor dedim o zaman yazılımsal büyük ihtimalle dedi. Hangi garantiye göndermek istersin dedi kvk mı teleservis mi diye sordu imeiden bakıyor önce bi Sonyi ara derim
    Metne gelecek olursak şarj düzensiz hızlı hızlı düşüyor şarjda kullanılmıyor. Klavye genelde algılamıyor sesim karşıya gitmiyor diye belirttim benim kamera da birde odaklama problemi vardı çok nadir çalışıyordu onu da yazdım sonuna da ekledim bu sorunların kronik olduğunu düşünüyorum bu telefonu istemiyorum iade veya üst modelle değiştirilmesini istiyorum dedim katlayıp kutuya koydum şarj aleti vs hepsini garanti ve faturayla beraber gönderdim. 16 gün sonra xa gönderildi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sağolasın kardeşim Allah razı olsun. Simdi ben sonyi arıyorum, sonra senin gibi durumu izah ediyorum. Test yapıyoruz. Sonra onlar orda kvk için şikayet kaydı oluşturuyorlar. Telefonu gönderin diyorlar. Sizi rahatsız ediyorum birşey daha sormak istiyorum. Hangi numarayı aradınız ve telefonu gönderdiğiniz kvk servisinin adresini alabilir miyim sizden.

    Şimdiden çok teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Umarım sonuçlar güzel olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sermet1 -- 15 Kasım 2016; 21:25:11 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MücahidMr

    Hocam söylediklerinize ek olarak bataryayıda yazdım kvk ya gönderdim xperia xa gönderdiler bence bi deneyin derim

    Kendim xperia L kullanıcısıyım 3.5 yıldır. Lakin kardeşim e4g kullanıyordu batarya sorunları yüzünden garantiye verdim bugün xperia xa verdiler geri. Galiba L den xa ya geçiş yapacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • porsche911gt2 kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam herhalde genel olarak değiştiriyorlar bu telefonu artık son gönderenlerin telefonu değişmiş genelde
    Herkes göndersin e4g konusu xa ya geçsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-BE54C0DEA -- 15 Kasım 2016; 22:54:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bende telefonu kartal - istanbul kvk'ya gönderdim. 16 Kasım Çarşamba saat 15:40 gibi gönderdiğim telefonla ilgili olarak 18 Kasım'da;

    Teslimat Açıklama: Arızalı olan mekanik parça değiştirilerek onarım tamamlanmıştır.;Genel bakım yapıldı. Güncel yazılım yüklendi.;Testten Geçirildi.Test ok.

    diye bir açıklamayla telefonu kargoya vermişler. Bunlar nasıl iş yapıyor arkadaş ya. Telefonun Kayseri'den - İstanbul'a gitmesi zaten en az 2 günü bulur. Bakımı da 1 gün desek en erken pazartesi günü kargolanması gerekiyordu. Ama bunlar çarşamba günü gönderdiğim telefonu cuma günü kargolamışlar. İki günde ışık hızıyla gidip onarıldı mı bu telefon.

    Açıkçası Teleservice'den şikayetçiydim ama bu kvk ondan da beter çıktı. Ben kayseriden istanbula 2 günden aşağı giden kargo bilmiyorum. Bunlar nasıl 2 günde onarıp gönderdiler. Resmen insan aklıyla dalga geçiyorlar ya. Allah hepsini bildiği gibi yapsın.

    Biraz düşünüp tüketici hakem heyetine gitmek istiyorum. Telefonun yazılımsal sorunlarıyla ilgili bir netice alınır mı bilemiyorum ama sony ve kvk hayatımda tiksindiğim iki firma olarak tarihe geçecek.

    Kısa ve öz olarak: Arkadaşlar Ayfondan şaşmayın.... Resmen rezil olduk paramızla..




  • https://www.youtube.com/watch?v=BX7DJnxLJYY
    yaşamış olduğum şarj problemi bu sorun ile servise yollayacağım ama hiç umudum yok sonyi aradığımda siz servise gönderin yapılmazsa biz devreye girebiliriz dediler
  • ben de sony ile yazışarak geçen cuma kvk ya gönderdim aklıma ne sorunu geldiyse yazdım. bu akşam 6 da mesaj geldi test ok demiş adamlar hakikaten bayağı hızlılar, herhalde bu modele hazırlıklılar. sıkıntı değil sürekli gönderirim sony i de ararım üst üste. burada telefonu değiştirdikleri arkadaşları da emsal gösteririm elimden geleni yapacağım ama olmazsa da hakem heyeti ile uğraşacağımı zannetmiyorum elden çıkarmaya yada ikincil amaçlar için kullanmaya bakacağım artık.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sa arkadaslar bnde telefınumu garantıye gonderıcem ama nasıl yapcagımı bılmıyorum telefonun kutusu ve faturası kayıp ama garantı belgesını buldum o var bnm tel kvk deıl sony garantılı nasıl gonderebılırım neler gerekır acıklayabılırmısınız ve telefon rootlu nasıl kaldırcam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusuf1851 Y kullanıcısına yanıt
    Faturayı bulmalısın kardeşim. Çünkü garanti belgesiyle faturayı beraber istiyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 161162163164165
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.