Şimdi Ara

SONY XPERIA M2 & M2 DUAL & M2 AQUA 5.1.1 GELDİ !! [GÜNCEL KONU] (211. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.445
Cevap
16
Favori
99.270
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 209210211212213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 700 TL civarlarında sıfır telefon bakıyorum,daha önce Sony kullandığım için bu model dikkatimi çekti.Oyun ve kamera haricinde temel işlevler için bu modeli tavsiye edermisiniz yoksa 700 TL'ye daha iyi alternatifi var mı?
  • hocam bence 300 tl daha ekleyin xperia z1 alın ben olsam öyle yapardım

    @aboalpervet



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hatsune Miku -- 18 Ekim 2015; 15:28:29 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar yine Türkiye sürümü geriden geliyor galiba Lollipop için, MEA ve India sürümü için Lollipop çıkmış sanırım siz onu mu indirdiniz?
  • Lollipop un kamera kalitesi tıpkı 4.3 Jelly Bean gibi bozulmuş diyorlar. Doğru mu bu? Eğer doğruysa ben güncelleme yapmıcam :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Devotion

    Arkadaşlar yine Türkiye sürümü geriden geliyor galiba Lollipop için, MEA ve India sürümü için Lollipop çıkmış sanırım siz onu mu indirdiniz?

    Evet onu indirerek yükledim kamera berbat

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kamere çok fena sırf bu yüzden telefondan soğudum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lana-Del-Rey

    quote:

    Orijinalden alıntı: kblysvk

    Bende m2 aqua var lolipop niye gelmemiş olabilir arkadaşlar faturayla alakası olabilir mi geçen hafta kestirdim faturayı

    Çünkü Aqua'da MSM8226 var Aqua olmayan yani benim kullandığımda MSM8926 var.

    En azından TR modelleri için böyle.

    Benim telefon M2 aqua msm8926 benimkide ozaman bana neden gelmedi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kamera için muhakkak bir güncelleme gelir, resmi sony forumuna baktım çok şikayet var.
    Kamera düzelene kadar güncelleme yapmayacağım.
  • Sony Türkiye ne yapar anlamıyorum bir güncelleme bukadar bekletilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edessa6327

    Şahsen garantiye vermeyi düşünüyorum hafta içi müsait olursam inş.

    Hocam verdinizmi garantiye?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TELEFON 2.YE ŞARJ OLMAMAYA BAŞLADI 2.YE SERVİSE VERİCEM VE EN AZ 2 HAFTA KULLANAMICAM ALMAYIN ŞU AQ TELEFONUNU NEFRET ETTIM ŞEREFSİZLERDEN YA, MADEM ÇIKARILAMAYAN BATARYA YAPIYOSUN O ZAMAN BATARYA SORUNU YAPTIRMICAKSIN NE BOZUK BI ANLAYIS
  • Müsait olamadım gidersem yazarım inş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nceki sürümde de kamera kötüydü. Garantiye verdim. Format atıp gönderdiler.inanamadım benim telefonun bu kadar güzel cektiginde. Lakin şu an 5.1.1 sürümünde berbat bir kamera var.netleme sıkıntılı pastelleşme mevcut. Beklicez güncelleme gelene kadar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şu verileri sd karta aktar uyarısını nasıl kaldırabiliriz. görmek istemiyorum artık sinir oldum. tamam diyorum gidiyor 5 dk sonra yine geliyor zırt pırt çok sinir edici olmaya başladı. görmek istemiyorum bir daha

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yerin dolmuşsa ona yapıcak birşey yok, temizlemen lazım telefonun hafızasını
  • Bu gün sony yetkili servisine gittim Gaziantep te telefon servisi yok dediler.4447669 müşteri hizmetlerini arayın onlar sizi yönlendirecek dediler yani kargoyla verecekleri adrese posyalamanız istenecek. Uzun mesele yani. Güncellemeyi bekleyeceğim herhalde.
    Bir de geçen gün e mail göndrdim aşağıdaki mail geldi birinci yöntemi denedim olmadı pc olmadığı için ikinci yöntemi deneyemedim pc si olan varsa denesin deneyen sonuç yazsın.


    Sayın edessa6327 ,


    Sony Xperia Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz.

    Öncelikle elektronik postanıza geç yanıt verdiğimiz için özür dileriz.


    Sorununuzla ilgili olarak, cihazınız ile ilgili oluşan sorun ve sıkıntılarınızdan dolayı üzgünüz.

    Sorununuz ile ilgili ilk olarak size uygulamanın verilerini temizlemenizi öneririz
    1. Ana ekran konumunuzdan, Menü öğesine dokunun..
    2. Ayarlar uygulamasın bulup,uygulamara dokunun.
    3. Tümü seçeneğine ekranı kaydırın.
    4. Kamera uygulamasını bulun.
    5. Durmaya zorla seçeneğine tıklayın.
    6. Verileri ve önbelleği temizleme işlemini gerçekleştirin.
    7. Ardından telefonu kapatın ve yeniden başlatın.
    Yukarıda belirtilen adımları izlemenize rağmen, sorununuz devam ediyorsa son olarak PC Companion aracılığı ile yazılım onarımı gerçekleştirebilirsiniz.
    Not: Lütfen yazılım onarımı veya güncellemeleri öncesinde kişisel verilerinizin yedeğini almayı unutmayınız.
    Yazılım onarımı gerçekleştirmek için:
    1. Support Zone seçeneğinin altında bulunan başlat seçeneğine tıklayın. Bu seçenek cihazınızın bilgisayara bağlı olmasına gerek olmadan seçilebilir.
    2. Açılan bölümden Telefon/tablet yazılım güncellemesini seçin ve başlata tıklayın.
    3. Cihaz bulunamadı bilgisi karşınıza çıkacaktır. Bu sayfa içerisinde bulunan telefon/tablet yazılım onarımını seçin.
    4. Eğer telefonunuz bilgisayarınız tarafından algılandıysa; telefonunuzun güncelleme işleminin tahmini süresini ve indirme işlemi için gerekli bağlantıyı göreceksiniz.
    5. Bir sonraki adıma devam etmeden önce, iki defa yazılım onarım işlemi esnasında kişisel veri kaybına uğrayacağınıza dair uyarılacaksınız. Karşınıza çıkan uyarıları dikkatlice okuyunuz ve sonrasında, okuduğunuza ve anladığınıza dair onay kutusunu işaretleyin ve bir sonraki adıma geçin.
    6. Güncelleme Başlat, Hazırla, Güncelle ve Son olarak dört aşamadan oluşmaktadır.
    7. Güncelleme işlemine başladığınızda, kişisel verilerinize etkisi, telefonunuzu güncelleme işleminin tahmini süresi, yazılım versiyon numaraları ile birlikte indirme işlemi için kullanılan bağlantı hakkında bilgilendirileceksiniz. Karşınıza çıkacak olan bilgileri dikkatlice okuduktan sonra, okuduğunuzu ve anladığınız onaylayın ve bir sonraki adım için devam ediniz.
    8. "Hazırla" bölümünde , yazılım güncelleme hazır olduğunda PC Companion Java ve Güncelleme motor sürümleriniz kontrol edecektir (gerektiği taktirde güncel versiyonları kendisi indirecektir).
    9. "Güncelle" adımında, indirme işlemi tamamlandığında PC Companion yeni yazılımı telefona aktarır. Hazırla ve güncelleştir adımlarında telefonun bilgisayar ile bağlantısının kesilmemesi gerektiğini unutmayın.
    10. "Son" kısmında telefonun bağlantısını kesmeniz ve telefonu başlatmanız istenilecektir. Telefonunuzun yeni yazılım güncellemesinin başarı ile sonuçlandığını göreceksiniz.
    Sorununuzun yazılım onarımı sonrasında hala devam etmesi durumunda lütfen Sony Xperia™ M2 model telefonunuzu yetkili bir teknik servisi tarafından kontrol edilmesi için yetkili bir Sony Mobile bayisine başvurunuz. Ekte yetkili Sony Mobile teknik servislerinin bir listesini bulacaksınız. Yanınızda faturanızı (telefonunuzun modeli, seri numarası, IMEI numarası ve tarihi gösteren) getirmeniz gerekmektedir.
    Sony Mobile, telefonunuzun olası veri kayıplarını engellemek amacı ile telefonunuza fabrika verilerini sıfırlama, telefon yazılımı güncellemesi ve teknik servise yönlendirme durumlarının öncesinde veri yedeklemenizi önerir.
    Verilerinizi güvenli bir şekilde bilgisayara, yani harici bir cihaza kaydeden yedeklemeler oluşturmak için PC Companion ya da Mac için Sony Bridge uygulamasını kullanmanız önerilir. Verileriniz bir bilgisayara güvenli bir şekilde yedeklendikten sonra, Yedekleme ve geri yükleme uygulamasını kullanarak cihazınızdaki SD karta ya da harici bir USB depolama cihazına temel ayarların ve verilerin hızlı bir yedeklemesini yapabilirsiniz. Cihazınızın yedeklemelerinihttp://support.sonymobi...ng-content-on-a-device/ bağlantısını takip ederek nasıl yapacağınızı görebilirsiniz.

    Cihazınız hakkında teknik destek için +90 212 473 77 77 numaralı telefondan bizimle iletişime geçebilirsiniz. Ürünlerimiz, servislerimiz ve teknik desteğimiz ile ilgili daha ayrıntılı bilgi içinwww.sonymobile.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

    Bilmenizi isteriz ki 7 gün içerisinde yanıtlanmayan e-postalarınız sistemimiz tarafından otomatik olarak kapatılır. Daha sonra ki iletişimleriniz teknik birimimize ulaşmayacaktır bu yüzden yeni bir sorgulama başlatmanız gerekecektir.


    Saygılarımızla,
    Gülçin Armağan

    Sony Xperia Müşteri Hizmetleri

    www.sonymobile.com
    email: questions.tr@support.sonymobile.com
    telefon: +90 212 473 77 77

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • edessa6327 E kullanıcısına yanıt
    Bunların verdikleri mesajlar hep basmakalıp, birbirine benzer standart cevaplar. Sorunun kaynağını sony developerlar bilmeden, fix edecek güncelleme çıkmadan kamera sıkıntısının çözülmesi imkansız.
  • Devotion kullanıcısına yanıt
    Farkındayım ama yine de deneyen olursa yazarsa iyi olur.
    Belki faydası olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hep çöptü halen çöp rrzil telefon

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M2 aquaya lollipop geldi iyi güzel ama bazen kilit ekranı açılmıyor değişik şekiller çıkıyor.
    Kamerada iyice bozdu netliği azaldı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 209210211212213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.