Şimdi Ara

Sony Xperia S Sarı Ekran Sorunu Olanlar (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
680
Cevap
4
Favori
58.702
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün başvursanız tüketici hakem heyeti en geç hazirana sonuç için gün veriyor. umarım yanılıyorumdur fakat istanbul da ki yoğunluğa bakınca adli tatil araya girecek gibi görünüyor...
    Bu arada şikayet edilen kısmına alt alta bayi vb. kurumların isimlerini de ekleyebilirsiniz ayrıca form hazırlamanıza gerek yok.
    Soru falan yöneltilirse cevap vermeye çalışırım.
  • Ben amerikadaki arkadasimdan ogrenmistim. Nokia 5800 da anakart arizasi ile iade edilen seriyi onarip turkiyede sifir diye sattilar. Simdi amerika ve avrupa birligindeki ulkelerde xperia s alip bu sorunu yasayanlarin cihazlarini kayitsiz sartsiz degistiriyorlar hemen. Acaba sony de mi nokia politikalarini uygulamaya basladi ?
  • bende yok ama biara kameramı tamire sony e götürdüm ve o arada bir genç geldi xperia sarı ekran sorunu var dedi ben oarada gidiyordum ama adam akşama kadar yaparız demişti yani servise götür
  • Sony den aldığım bir cevabı ekliyorum buyrun okuyun.


    Dear Gökhan GÜMÜŞ,

    Thanks for your interest to Sony Xperia Support. We would be glad to hear your suggestions and requirements in order to supply you better service.
    We are sorry to hear you are not happy with the support of our technical service.
    The issue on your phone checked our official technical service Arvato-Teleservice which located in Ankara and procedure ended with “ its being under acceptable boundry limits” and device sent you back. We are sorry for this period but we would like to let you know that official technical service decision is a final decision for all procedures.

    According to expression of "The most precious work is the time to give customer", we wish to connect you again.
    Please contact Sony Xperia Support again if we can assist you further.


    Kısaca özetlersek : Teleservice nin verdiği kararlar bizim için bitirici niteliktedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhangumus -- 11 Mayıs 2012; 17:13:15 >




  • Bir kaç gün beklesem belki Xperia S alabilirdim ama bu tür sorunlardan bıktığım için Galaxy S II aldım Beyaz.
  • :D


    ağlanacak halime gülüyorum :D
  • anlaşılan sosyal mecradan ciddiye alırmış gibi görünüyorlar özelden ise giydiriyorlar. işin ilginç tarafı insanları salak yerine koyuyorlar serviste üretici firma bu kriteri belirliyor biz sadece durumunu teşhis ediyoruz evet dediğiniz hatalar var fakat sony bunlar kabul edilebilir seviyedir diyor...
  • Arkadaşlar merhaba.. Bu ekran sararması olayı ile bildiğiniz keriz durumuna düştük.. Türkiyedeki teleservice bizi iplemiyor.. Okuduğum kadarıyla herkes bireysel olarak hakkını aramaya çalışıyor ancak birlik olmamız gerek.. Birlik olursak daha güçlü oluruz..

    Ekran sararması olan arkadaşlara tavsiyem; hemen servise göndermesinler malum servis iplemiyor bizi.. Ben bir facebook sayfası açtım, bu problemi yaşayan arkadaşlar burada toplanalım ve üye sayımızı arttıralım sonra topluca bir olaya girelim.. mahkemeyse mahkeme karalama ise karalama.. Teleservisi 500 kişi aynı anda aynı sorunda bastığımızı düşünün.. Örgütlenelim arkadaşlar :)

    Lütfen herkes buraya arkadaşlık teklifi göndersin, sayfa linkini sağda solda paylaşsın.. Sayımızı arttıralım.. Ortak kararlar alıp ortak hamleler yapalım.. Bu iş başka türlü olmayacak..

    http://www.facebook.com/groups/220338524745164/


    teleservisten öc almak isteyen herkesi bekliyorum....




  • Arkadaslar dun sorun kabul edilebilir yaziyordu bugun sorun bulunamadi telde yaxiyor. Bunlar iyice salaklasti..
    Bu arada bugun sabah sonyden aradilar cihazimi sorunsuz alacagima dair soylemde bulundular hatta mesai bitimine yakin arayip pazrtesiye kadar sure istediler.
    Cihazim ankarada kargo birimindeydi galiba cikartmislar daha detayli test yapacaklarmis. Ben suan umutluyum bakalim ne olacak telefonda on kere ozur dilediler bu arada.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XperiaTM

    Bir kaç gün beklesem belki Xperia S alabilirdim ama bu tür sorunlardan bıktığım için Galaxy S II aldım Beyaz.

    Iyi yapmissinda. Sende one s yokmuydu.yada one s alcaktin heralde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msqonn


    quote:

    Orijinalden alıntı: mrhsm

    hangi seride sorun var acaba ? bendeki AAAB CB5 ona göre telefonu biraz zorlucam, henüz sarı leke problemim yok ama cıkacak mı diye...

    Senin aldgin telde var. Bendekide ayni seri. tam kesin olmak icin. Teli sarja tak sarjdan cikarma.marketten dead pixel programini indir.43 dereceyi gec.nette takil oyun oyna.dead pixel programini calistir. White ekrani sec. Iyice bak.varsa belli olur

    hocam telefonun serisini nereden öğreniyorsunuz. ayarlardan girince görünüyor mu?
  • arkadaşlar ben de sipariş verdim. yurtdışından gelecek önümüzdeki hafta. acaba onda da aynı sorun olur mu? yurtdışındaki hatalı cihazlar toplanmış mı mesela? bilgisi olan varsa aydınlatsın lütfen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msqonn


    quote:

    Orijinalden alıntı: XperiaTM

    Bir kaç gün beklesem belki Xperia S alabilirdim ama bu tür sorunlardan bıktığım için Galaxy S II aldım Beyaz.

    Iyi yapmissinda. Sende one s yokmuydu.yada one s alcaktin heralde

    Hayır bende Xperia Arc S vardı sattım kısa süre önce ve S II aldım 3-4 gün falan oluyor.
    Aklımda Xperia P veya S vardı ama vazgeçtim.
    P yi beklemem gerekiyordu , S de ise sararma sorunu var cesaret edemedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XperiaTM -- 12 Mayıs 2012; 4:14:22 >
  • arkadaşlar bende xperia arc larda oluşan çatlak zedelerdenim sonyericsson hemen bu çatlak problemini garanti kapsamına aldı ve kasalar değişmişti benim telefonda 3kez çatladı şu an 4.çatlak oluştu ve olay tüketici hakem heyetine gitti sony bu sararma problemini neden görmezden geliyor anlamadım inşallah bir çözüm olur....bir tavsiyem var daha önce farklı marka ve farklı ürünlerde bir çok defa mahkemelik olan birisi olark diyorum ki sarılık problemi olan cihazı hemen servise verin servisten geldikten sonra yine oluyorsa yine verin hiç üşenmeyin toplam 4 defa servise girerse cihaz iade ve değişim hakkı otomatik olur..... yalnız servisin raporda yazdığı şey önemli tamirden gelen cihazlarda servis raporu ne yazmış önemli..... fakat servisin bunu arıza olarak görmemesi önemli değil hakem heyeti gerekirse bilirkişi raporu ile bunu arıza kabul edebilir ve iş biter siz mutlaka servise gönderin ve raporları biriktirin mutlaka değişim yada iade alacaksınız...ben tüketici hakem heyetinin telefonun önüne görüntülü görüşme için kamera koymamasını üretim hatası olarak görüp iade hakkı verdiğini gördüm hemde xperia arc için .... sağlıcakla

    not:tüketici hakem heyetinden xperia arc ım için para iadesini alır almaz xperia S alıcam bu sorun olursada uğraşacağım ama telefonu alıcam...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: g-hot01

    quote:

    Orijinalden alıntı: msqonn


    quote:

    Orijinalden alıntı: mrhsm

    hangi seride sorun var acaba ? bendeki AAAB CB5 ona göre telefonu biraz zorlucam, henüz sarı leke problemim yok ama cıkacak mı diye...

    Senin aldgin telde var. Bendekide ayni seri. tam kesin olmak icin. Teli sarja tak sarjdan cikarma.marketten dead pixel programini indir.43 dereceyi gec.nette takil oyun oyna.dead pixel programini calistir. White ekrani sec. Iyice bak.varsa belli olur

    hocam telefonun serisini nereden öğreniyorsunuz. ayarlardan girince görünüyor mu?


    arka kapağı çıkar,modelin LT 26 yazısının üstünde AAAB -yada ABAB veya ACAC yazar.ilki ise sorun olası.hepsinde olacak diye bişey yok ama.




  • selam beyler bendede sikinti HTC sensationda var sebeke sikintisi teleservice tam bir rezalet her neyse bir xperia s almaya karar verdim ama sizin yorumlarinizi gorunce biraz cekindim sizin cihazlar netcell mi eger netcell ise servis teleservismi yoksa asya telekommu eger teleservis is hic bulasmayim
  • arkadaşlar bu sararma olayınız belli belirsiz mi ? benim telefonda da ısındığında çok silik bir biçimde hafiften sararma oluyor üst sağ köşede ama göremek için çok dikkateli bakmak gerekiyor ve sadece beyaz ışıkta biraz belli oluyor.eğer sizinki de böyleyse adamlar tabi bunu kabul etmez,bu ekranın karakteristik özelliği olabilir zaten çok ısındığında çıkıyor sanırsam normal kullanımda bir sıkıntı yok. sizin telefonda oluşan lekeleri burda paylaşabilirmisiniz bir bakalım bakalım adamlar neyi kabul etmemiş
  • Bu sararma olayı sadece bizim ülkeye giriş yapan cihazlara has bir durum mu, diğer ülkelerde durum aynı mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leothesaint

    arkadaşlar bu sararma olayınız belli belirsiz mi ? benim telefonda da ısındığında çok silik bir biçimde hafiften sararma oluyor üst sağ köşede ama göremek için çok dikkateli bakmak gerekiyor ve sadece beyaz ışıkta biraz belli oluyor.eğer sizinki de böyleyse adamlar tabi bunu kabul etmez,bu ekranın karakteristik özelliği olabilir zaten çok ısındığında çıkıyor sanırsam normal kullanımda bir sıkıntı yok. sizin telefonda oluşan lekeleri burda paylaşabilirmisiniz bir bakalım bakalım adamlar neyi kabul etmemiş

    Aynen senin dedgn gbi oluyor.bnde de
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhdemir

    Bu sararma olayı sadece bizim ülkeye giriş yapan cihazlara has bir durum mu, diğer ülkelerde durum aynı mı?

    bütün ülkelerde var
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.