Şimdi Ara

Sony Xperia S Sarı Ekran Sorunu Olanlar (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
680
Cevap
4
Favori
58.702
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrhsm

    hangi seride sorun var acaba ? bendeki AAAB CB5 ona göre telefonu biraz zorlucam, henüz sarı leke problemim yok ama cıkacak mı diye...

    Senin aldgin telde var. Bendekide ayni seri. tam kesin olmak icin. Teli sarja tak sarjdan cikarma.marketten dead pixel programini indir.43 dereceyi gec.nette takil oyun oyna.dead pixel programini calistir. White ekrani sec. Iyice bak.varsa belli olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar o kadar çok birimle görüştüm sonuç bir hiç den ibaret.Telefonumdaki sarı lekeler kabul edilebilir seviyedeymiş.Benimle aynı sorunu yaşayan arkadaşlara tavsiyem telefonlarını kullanmaya devam edip sararma olayının biraz daha artmasını beklemek ve daha sonra tekrar servise göndermek.Ben şahsen böyle yapmayı düşünüyorum.
  • sarı leke sorunu dead pixel programını çekip yukleyen ve sıcaklıgı arttıran herkesde mevcut xda forumlarından bi cocuk 1 kere ekran 1 kere tamamen telefon degıstırtmiş ve sonuç aynı 3uncu telefondada aynı lekeler.

    uzun lafın kısası htc one x almadığıma yanarım
  • ben bugün tüketici hakem heyetine başvuruda bulundum. 14hazirana gün verdiler, bu arada facebook üzerinden de sonunda sesimizi duydular, iletişim bilgilerini msj atın diyorlar...
    ayrıca ingilizcesi iyi olan bir arkadaş güzel bir yazı yazsa sorunlarımızı aldığımız cvplarımızı yazsa onu sonynin uluslararası birşeysine göndersek ??? sanki onlar daha itibar ederler bize diye düşünüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PetitiChimiste

    ben bugün tüketici hakem heyetine başvuruda bulundum. 14hazirana gün verdiler, bu arada facebook üzerinden de sonunda sesimizi duydular, iletişim bilgilerini msj atın diyorlar...
    ayrıca ingilizcesi iyi olan bir arkadaş güzel bir yazı yazsa sorunlarımızı aldığımız cvplarımızı yazsa onu sonynin uluslararası birşeysine göndersek ??? sanki onlar daha itibar ederler bize diye düşünüyorum

    ben de facebooktan mesaj yolladım bi telefon numarası verdiler.
    yarın arayacağım bakalım ne diyecekler...
  • Bende faceden baya bir yazdim. ismim CELAL TAS. 777 ile biten numarayimi verdiler size?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unloser

    Bende faceden baya bir yazdim. ismim CELAL TAS. 777 ile biten numarayimi verdiler size?

    evet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: me.ke

    quote:

    Orijinalden alıntı: unloser

    Bende faceden baya bir yazdim. ismim CELAL TAS. 777 ile biten numarayimi verdiler size?

    evet

    0212 473 7777
    bugun en az 3kere konustum o numarayla. Haklisinix diyip yapacak birsey yok diyorlsr

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unloser


    quote:

    Orijinalden alıntı: me.ke

    quote:

    Orijinalden alıntı: unloser

    Bende faceden baya bir yazdim. ismim CELAL TAS. 777 ile biten numarayimi verdiler size?

    evet

    0212 473 7777
    bugun en az 3kere konustum o numarayla. Haklisinix diyip yapacak birsey yok diyorlsr

    ben de bi arayayım yarın...

    olmadı mahkeme yoluna başvururuz ne yapalım...
  • Son durum:
    10.05.2012 17:17:00: Ankara bölgemizde kaydı alındı.


    Cihaz bilgileri

    --------------------------------------------------------------------------------

    Imei/Seri no: -----
    İş emri numarası: -----
    Model: SE LT26I WHITE

    Müşteri Adı: ERPA TEL.HiZM.SAN.

    Son Kullanıcı: FURKAN TERCAN

    Garanti Durumu: Garantili Onarım

    Arıza açıklaması: EKRAN ALTINDA MENU TUSLARININ USTUNDE PIXEL YANMASI VAR-Nokta hatasi-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.

    Aksesuarlar: ON-ARKA KAPAK-PiL-MEMORY CARD YOK

    Yapılan işlemler: -


    İşlem geçmişi

    --------------------------------------------------------------------------------

    10.05.2012 17:17:00: Ankara bölgemizde kaydı alındı.




    arkadaşlar bana bu açıklama yapılmış ? değişim yaparlarmı :S ??
  • facebook sony mobile tr sayfasına yazdıklarım : sorun kabul edilebilir derecededir neden diyo servisler o zaman.. artık bir çözüm bulsun sony bu duruma.. 1 hafta bile olmadan tamiremi yollıcaz telefonu.. sorunluysa toplatır sorunlu cihazları verir yenisini olur biter.. bu kafayla giderse sony. müşterilerini madur ederse daha fazla yeni modellerini göremeden batar..

    cevapları : Xperia akıllı telefonunun ekranında sorun yaşadığını ve sorunun teknik servis tarafından düzeltilmediğini/telefonunun sorunlu olarak geri gönderildiğini düşünen kullanıcıların ekiplerimizin kendilerine birebir destek sağlayabilmesi için iletişim bilgilerini bize mesaj yoluyla bildirmelerini rica ediyoruz.

    servise yollayıp geri dönüşte kabul edilebilir denilen arkadaşlarım isterseniz sony face sayfasına dedikleri gibi iletişim bilgilerini yollayın isterseniz dönüş yaparlar belki.. olumsuz yanıt verildiği için bende yollamadım servise teli...




  • hb den gelen telefondada ayni sorun var direk iade verdik!
  • Internetten alanlar daha sansli. Iade oluyo en azindan.
  • Arkadaslar merhaba bende de ayni sorun var.
    Hafiften ekranin ust kisminda da sari lekeler belirmeye basladi.
    Ben sahsen telefonumu servise yollamadim. Yollayan arkadaslarimin bilgilerine dayanarak Sony Facebook sayfasinda yazdim sorunumu. Yeni telefon talep ettim.
    (daha cevap gelmedi)
    Sony Musteri Hizmetlerini aradim sonu 777 ile biten numarayi, sorunumu dile getirdim. Yollayan arkadaslara hicbir sekilde yardimci olamadiklarini soyledim, yenisini talep ettigini soyledim. Siz servise yolladiniz mi diye sordu? Bende hayir dedim, zaten yollasamda fark eden birsey olmayacagini diger arkadaslarima verdikleri cevabi banada vereceklerini soyledim, siz yollayin eger ayni seyi soylerlerse bizi tekrar arayin iyi gunler dedi, kapatti.
    Nasil bir sistemdir bu, anlayamadim gitti. Bugun Turkcell'e gidecegim, oturacagim cirkeflik yapacagim, ozellikle kalabalik gordugum zaman iceri dalip bagirip cagiracagim. Bakalim ozaman ne olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhangumus

    Arkadaşlar o kadar çok birimle görüştüm sonuç bir hiç den ibaret.Telefonumdaki sarı lekeler kabul edilebilir seviyedeymiş.Benimle aynı sorunu yaşayan arkadaşlara tavsiyem telefonlarını kullanmaya devam edip sararma olayının biraz daha artmasını beklemek ve daha sonra tekrar servise göndermek.Ben şahsen böyle yapmayı düşünüyorum.

    Benim anlamadigim sari lekeler nasil kabul edilebilir seviyede olabilir ki? Bunun bir izahi varmidir? O kadar para verip telefon aliyoruz, sari leke sorunu meydana geliyor ve afedersiniz ama o ahlaksiz servis lekeleri kabul edilebilir seviyede buluyor. O kadar sacmaki, sari leke beni cok rahatsiz etmiyor sonucta kullanimiza engel degil, ileride ortada daha buyuk bir leke cikarsa ne olacak? Sari wallpaper mi kullanin diyecekler cok merak ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi on3r -- 11 Mayıs 2012; 10:54:21 >




  • 0212 473 7777

    bu numarayı aradım servise gönderin bakalım diyorlar...

    konuşmalardan anlaşılan bizim gibi sıkıntı yaşayan baya bir insan var...

    şimdi ben telefona o kadar program yükledim bi kısmına ücret de ödedim ne olacak şimdi...
  • Neden yollayip telefonsuz kalacagim 15 gun abi? Bariz belli ki yollayan kimseye teleservis YARDIMCI olmuyor. Niye zorluyorlar?
  • Değerli arkadaşlar sony açık ve net bir şekilde arızasını bile bile bu telefonu bize satarak KAZIKLADI..
    Biz ne yapabiliriz?çok şey ;Arkadaşlar en azından hemen hemen hepimizde internet var.ilk olarak facebook ta bir sayfa kuralım oradan davet şeklinde çalışırsak binlerce kişi toplarız.sony ile alakalı her forumda sitede çektiğimiz sıkıntıları anlatalım.teleservis hakkında ve sony hakkında şikayet var vb. sitelere sürekli yazalım.sony kendi mobile fan sitesi var facebook da oraya yazalım susmayalım arkadaşlar eğer biz böyle yaparsak daha çok tartışır konuşuruz ve burada bir çözümde bulamayız...

    ben bu etkinlikleri öneriyorum eğer başka yapılabilir bir etkinlik var ise ankaradan hafta sonu seve seve katılırım..
  • ........ KAYMAKAMLIĞI
    TÜKETİCİ SORUNLARI İLÇE HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞI’NA




    ŞİKAYET EDEN : ....... ......
    Adres: ..... ... ... .. .



    ŞİKAYET EDİLEN : Teleservice International Telefon Onarım ve Tic. Ltd. Şti.
    Adres: Atatürk Cad Bağlarbaşı Mah Çağla Sok No 9 34844 Maltepe-İSTANBUL



    ŞİKAYET KONUSU : Yetkili Servisin azami tamir süresi olan 30 iş gününü geçirmesi



    OLAYLAR : Şubat ayında (12.02.2011) ....... Bayiinden (...... İletişim) satın aldığım BlackBerry 9800 (imei no: ........) telefonumu 03.05.2011’de “üst kapaktaki boşluktan ve tuşlara basıldığında çıkan mekanik cızırtıdan” ötürü, teknik servise ulaştırılması için “Garage İletişim”e bıraktım. Teknik servis hizmetini TELESERVICE ARVATO’ nun internet sitesinden takip ettiğimde, cihazın 06.05.2011 de servis kaydı oluşturulduğu ve ardından “kozmetik hata, değişim cihazı bekleniyor” kararına varıldığını gördüm. Servis formunun arkasındaki sözleşmede “15 iş günü içinde cihazın arızasının giderilememesi halinde muadil cihaz müşteriye verilir” ifadesinde yer alan hakkımı talep etmek için teknik servisin müşteri hizmetleri ile görüştüğümde, muadil cihaz teminini bayiinin sağlaması gerektiğini söylediler. Bayi ise muadil cihaz teminini teknik servisin sağlaması gerektiğini ifade etti. Çabalarım sonuçsuz kaldı ve taraflar sorumluluğu birbirine atıp işin içinden sıyrıldı.
    Gelinen süreçte 30 iş günü dolmasına rağmen ....... .... teknik servis firması yetkilileri umursamaz bir tavır içindeler ve cihazın değişiminin ne zaman gerçekleşeceği hakkında bir fikirleri bile yok. Bu süreçte mağduriyetimin daha da büyümemesi için cihazın fatura tutarının (1320Tl) tarafıma iade edilmesini istiyorum. Gereğini arz ederim.




    Hukuki Sebep : Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun

    Deliller : Fatura, Yetkili servislerden alınan fiş

    Netice-i Talep : Yukarıda açıklanan nedenlerle ödenen bedelin iadesine, karar verilmesini saygılarımla arz ve talep ederim. .../05/2011




    Ad Soyad
    imza




  • Arkadaşlar yukarıda yazdığım başvuru şekli ile ilçe hakem heyetine başvurun. Arından 1 ay içinde karar verecekler ve ücretin onların yetki sınırını aştığını ve bir üst makam a (genelde tüketici mahkemesidir) başvurmanızı isteyeceklerdir. Fakat size haklılığınızı ifade eden bir sonuç evrağı verecekler ve bu evrak kesin kanıt niteliği taşıdığı için (üst makam genelde hakem heyetinin söylediğine bakıp karar veriyor yüzünüze bile bakmıyorlar) sonuç kısmında ki talebiniz ne ise o yapılıyor. O evrakla tüketici mahkemesine gidin, ilgili danışma birimini bulun dosya pul falan derken evraklarınızı tamamlayıp teslim edin. Bu işlem en fazla 1 saat sürüyor ve 50-60 tl yi buluyor. Evraklarınız eksik olmasın ve Servis formu çok önemli hele hele hatayı onaylamış olmaları süreçlerde büyük bir kolaylık sağlayacak. 1-2 ay içinde mahkemeye yetiştiremezseniz yüksek ihtimalle adli tatil devreye girecek ve duruşmayı eylül e atacaklar...
    Davayı açarken yada başvurularda size önerim AYIPLI MAL SATILDIĞINI ifade edin, yok ısındı sarı leke oldu şöyledir böyledir e girmeyin muhatap olacağınız kişiler çok vakıf değiller teknolojik süreçlere :) yetkili servisinde bu ayıplı malı onayladığını ifade edin ve ilgili bayiye onları mahkemeye vereceğinizi mutlaka söyleyin size ayıplı mal sattıklarını ve iade değişim almadıklarını ifade edin. bayi bizimle alakalı değil servis falan filan diyor ama olay öyle değil 1. derece ilgili bayi sorumludur ayıplı malı satan odur ve bende olduğu gibi mahkemeden bir gün önce hem bayi hem servis arayıp paranızı vereceğiz mahkemeye çıkmayın bla bla diye tutuşacaklar. Aradıklarında (sizi sürüm sürüm süründüreceğim gibi artislik yapmayın :) ), parayı hemen onlara çekeceğiniz faksta yer alan sizin adınıza olan hesaba eft yapmalarını isteyin. Çünkü mahkeme ve hakim kollarını açmış sizi beklemiyor ve "tmm para iadesi istiyorsan ver 100 tl icra masrafları için" diyor. Unutmayın ilgili bayii de suçludur hatta ayıplı üründe ilk suç onlarındır.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.