arkadaşlar şikayetlerinizi şikayetvar.com da yazın.sony tıpış tıpış size geri dönüş yapacak.çok etkisi olur.istediğiniz gerçekleşene kadar da şikayeti kapatmayın.
ülkeler arası "akıl verme turnuvası" yapılsa Türk toplumu birinciliği açık ara alır yani :)) Gir bak dediğin siteye teleservice kaç kişiyi sallayıpta cevap vermiş kaç aydır şikayetini yazıp çözüm bekleyen var ...
haklısın ,uluslar arası yarışma yapılsa okuduğunu anlamama konusunda ülkemiz 1. olur
quote:
Orijinalden alıntı: minur
quote:
Orijinalden alıntı: hsilan
quote:
Orijinalden alıntı: minur
arkadaşlar şikayetlerinizi şikayetvar.com da yazın.sony tıpış tıpış size geri dönüş yapacak.çok etkisi olur.istediğiniz gerçekleşene kadar da şikayeti kapatmayın.
ülkeler arası "akıl verme turnuvası" yapılsa Türk toplumu birinciliği açık ara alır yani :)) Gir bak dediğin siteye teleservice kaç kişiyi sallayıpta cevap vermiş kaç aydır şikayetini yazıp çözüm bekleyen var ...
haklısın ,uluslar arası yarışma yapılsa okuduğunu anlamama konusunda ülkemiz 1. olur
sony de durum çok farklı olmadığı için genelleme yapılabilir :)
quote:
Orijinalden alıntı: This is it
aynı sorunu yaşayan eski bir xperia s kullanıcısı olarak sorununa çözüm üretmeye çalışıyoruz ama forum yazışmasını bile bilmeyen şahısların aramızda olması gerçekten çok üzücü.
dostum kesinlikle haklısın. adam burada sorunlarını belirtmiş,herkes görüşünü bildiğini söylesin belki yararlı olur diye.ama bakıyorum da bazılarının zoruna gidiyor. kardeşim madem zoruna gidiyor,akıl verme gibi,fikir verme gibi yöntemleri biliyorsun ve zoruna gidiyorsa buraya sorununu yazma.ne diye buraya yazıyorsun o halde. burdan senin cihazını mı düzeltecekler?burdan yapabileceğimiz sadece fikir vermek,bildiklerimizi paylaşmak.ama bende görüyorum ki bazı arkadaşlar forumun gerektirdiği şeyleri bilmiyorsa gitsin derdini başka yerde anlatsın.çok biliyorsa neden buraya yazıyorlar anlamadım ,
'' o yüzden sana katılıyorum dostum''
quote:
Orijinalden alıntı: hsilan
quote:
Orijinalden alıntı: minur
quote:
Orijinalden alıntı: hsilan
quote:
Orijinalden alıntı: minur
arkadaşlar şikayetlerinizi şikayetvar.com da yazın.sony tıpış tıpış size geri dönüş yapacak.çok etkisi olur.istediğiniz gerçekleşene kadar da şikayeti kapatmayın.
ülkeler arası "akıl verme turnuvası" yapılsa Türk toplumu birinciliği açık ara alır yani :)) Gir bak dediğin siteye teleservice kaç kişiyi sallayıpta cevap vermiş kaç aydır şikayetini yazıp çözüm bekleyen var ...
haklısın ,uluslar arası yarışma yapılsa okuduğunu anlamama konusunda ülkemiz 1. olur
sony de durum çok farklı olmadığı için genelleme yapılabilir :)
kardeşim sende herşeyi zaten biliyorsun.biri buraya öneri getirince akıl verme gibi oluyor,forumun gerektirdiği şeyler bunlar zaten.ama sanırım sen hepsini biliyorsun da onları duymak istemiyorsun.o zaman burdan neyi bulmayı amaçlıyorsun anlamış değilim.burdan kimse senin cihazını uzaktan kumanda ile düzeltemez zaten.burdan milletin yapabileceği bildikleri yöntemleri burdan yazmak,yapıp yapmamak sana kalmış.
bak ikinci defa okuyunca farkettin
adam sorununu yazmış buraya; iyi güzel, vaktini ayırıp çözüm üretmeye çalışan insanlara da aşşağılayıcı bir dille posta koyuyor. ayıp gerçekten....
@minur kardeş herşeyi bilmek hiç birimizin haddi değil, sadece çözüm önerilerin bilgi sahibi insanlar tarafından yapılmış olması çok daha çözüme ulaştırıcı olabilir diye buradayım. Burada bulunurken de daha önce teleservice yi mahkemeye vermiş ve 1400tl kazanmış biri olarak bulunuyorum. Ama görüyorum ki tüketici mahkemelerine hiç gitmemiş, pul parasının ne kadar olduğunu, mahkemenin ne zamana gün vereceğini, tüketici hakem heyetinin ne kadarlık yaptırım gücü ve limitinin olduğunu vb vb daha bir çok şeyi bilmeden yok şikayetvar.com a yaz yok tüketici hakem heyetine git :) gibi çok yüzeysel çözüm önerileri yapılıyor. Sony firmasının sorunu kabul etmiş ve değişim yapacağını ifade etmiş olmasına rağmen diğer taraftan farklı politika yürütmeleri akıl alır gibi değil.
Bende yok.
@minur, @This is it, Forumlar akıl verme yeri değil üretilen çözümlerin paylaşılma yeridir. Eğer sorununuz varsa paylaşın ve çözüm yollarında organize olalım yok sorununuz yoksa sadece tüketici hakem heyeti vb bir kaç sıradan cümleye vakıfsanız ve bu süreçlerin içinde hiç bulunmadıysanız, bu sıradan bilgileri paylaşmak ne benim ne de sizin boyunuzu uzatmaz. Yanlış bir cümle kurmuş ve sizi aşağılayıcı bir ifade sarfettiysem affola. Lakin sizden ricam ekran sararması yaşayan kişilerin sorunları şu an kronik bir hal almış durumda detaylı bilgilendirme ve tecrübelerinizi paylaşma söz konusu değilse lütfen sayfayı uzlaşma ortamından çıkarıp kişisel çatışma ortamına getirmeyelim.
Son durum: 09.05.2012 16:32:00: Ankara bölgemizde kaydı alındı.
Cihaz bilgileri
Imei/Seri no: zzzzzzzzzzzzzzzzzz
İş emri numarası: AN8901xx
Model: SE LT26I WHITE
Müşteri Adı: MARKOM TELEKOM
Son Kullanıcı: zzzzzzzzzzzzzzzzz
Garanti Durumu: Garantili Onarım
Arıza açıklaması: EKRANDA SARI LEKELER VAR-MUSTERI 30 GUN DURUMUNDAN DOLAYI DEGISIM ISTIYOR-Diger ekran hatasi-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.
Aksesuarlar: ON-ARKA KAPAK-PiL-ORJINAL FATURA
Yapılan işlemler: -
İşlem geçmişi
09.05.2012 16:32:00: Ankara bölgemizde kaydı alındı.
kargoya 05.05.2012 tarihinde vermiştim hele şükür kayda alabildiler telefonu. ürünü aldığım tim mağazası ürünün yenisi ile değişeceğinden çok emin konuşuyorlar. hadi bakalım hayırlısı.
quote:
Orijinalden alıntı: Cyber-44
cihazında sararma ve restart sorunu yaşayanlara öncelikle geçmiş olsun. ben geçen yıl xperia arc aldığımda ekran kenarlarından ışık sızması şikayetiyle telefonu teleservice e gönderdim ve ellerine yüzlerine bulaştırdılar, sony müsteri hizmetleriyle defalarca görüştüm ama netice alamadım, en son hamle sonyericsson facebook sayfasında fotoğraf yarışması paylaşım vs yapıldığını gördüm ve orada açtım ağzımı yumdum gözümü :-) admin benimle temasa geçti durumu açıkladım ayıplı ürünün tamirini yada yurtdışından değişim cihazı istemediğimi birebir kutulu değişim istediğimi ilettim ertesi gün sabah sonyericsson dan beni arayarak bilgi aldılar ve anında kutulu cihaz değişimi yapılmasını sağladılar, tim deki arkadaş bile şaşırdı bu duruma en iyi ihtimal değişim cihazı bekleriz diye düşünüyordu. facebook dan şansınızı deneyin garanti servisiyle muhatap olmayın derim ben.
Geçen gün ana konuyada yazmıştım alıntı yapıyorum. sonymobile tr facebook sayfasında sorununuzu alenen dile getirin, karşınıza muhatap yetkili birileri mutlaka çıkacaktır. Saygılarımla
quote:
Orijinalden alıntı: xperianazomi
Son durum: 09.05.2012 16:32:00: Ankara bölgemizde kaydı alındı.
Cihaz bilgileri
Imei/Seri no: zzzzzzzzzzzzzzzzzz
İş emri numarası: AN8901xx
Model: SE LT26I WHITE
Müşteri Adı: MARKOM TELEKOM
Son Kullanıcı: zzzzzzzzzzzzzzzzz
Garanti Durumu: Garantili Onarım
Arıza açıklaması: EKRANDA SARI LEKELER VAR-MUSTERI 30 GUN DURUMUNDAN DOLAYI DEGISIM ISTIYOR-Diger ekran hatasi-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.
Aksesuarlar: ON-ARKA KAPAK-PiL-ORJINAL FATURA
Yapılan işlemler: -
İşlem geçmişi
09.05.2012 16:32:00: Ankara bölgemizde kaydı alındı.
kargoya 05.05.2012 tarihinde vermiştim hele şükür kayda alabildiler telefonu. ürünü aldığım tim mağazası ürünün yenisi ile değişeceğinden çok emin konuşuyorlar. hadi bakalım hayırlısı.
dostum 05.05.2012 de vermişsin 4günde kayda almışlar şükret, ben 27.04.2012de verdim bugün olmuş hala telefonun durumundan haberim yok kvk ya gönderdik dediler sorgulatıyorum 'herhangi bir kayıt bulunamadı' dio, teleservice de sorgulattm oda öyle, tim le görştüm telefon kvkda rahat olun dediler :S 21gün sonunda kutusunu faturasını fln alıp gidip tim in kapısnda beklicem ya param ya yenisi ile değişim :S yeter artk ya nasl iş bu
@furkan063 tim e başvurduğum zaman telefonları istanbulda bir servise gönderdiklerini söylediler bende sony nin servisinin teleservice olduğunu söyledim. yoksa benim telefonda başka bir servise gidiyordu az kalsın. tim deki elemana forumda karşılaşılan durumdan bahsettim oda sony müşteri servisini aradı. sony nin elemanı teleservice nin yaptığı ekrandaki sararmanın kabul edilebilir seviyede açıklamasını saçmalık olarak nitelendirdi. en azından tamir edildiğini belirtti telefonda.
quote:
Orijinalden alıntı: xperianazomi
@furkan063 tim e başvurduğum zaman telefonları istanbulda bir servise gönderdiklerini söylediler bende sony nin servisinin teleservice olduğunu söyledim. yoksa benim telefonda başka bir servise gidiyordu az kalsın. tim deki elemana forumda karşılaşılan durumdan bahsettim oda sony müşteri servisini aradı. sony nin elemanı teleservice nin yaptığı ekrandaki sararmanın kabul edilebilir seviyede açıklamasını saçmalık olarak nitelendirdi. en azından tamir edildiğini belirtti telefonda.
anlayışlı bir tim e denk gelmşsin, adama forum sitesini anlatıyorum herkeste bu sorun çıkmış diyorum sony açıklamada yapmş diyorm, adamn bana verdiği cevap şu 'abicm kaç tane telefon sattm bi seninkinde sorun çıktı' beklcem bi kaç gün daha ses çıkmazsa gidip patlcam valla tim e
ben yarın hakem heyetine başvuracağım.1ay dolmadan resmi kağıt alayım 13ünde 1ay olacak. haftaya da mahkeme gibi gözüküyor. hakem heyeti kararıyla belki bir kez daha servis yolunu deneyebilirim... bakalım hayırlısı artık.
arkadaşlar bende de sarı leke problemi ortaya çıktı bakalım gönderecez teleservice ne olacak hayırlısı
madem çözüm bulmuyolar en yakın teleservise gidelim toplanalım.. herkese uyan bir gün belirleyelim gidelim arkadaşlar.. bildiğim kadarıyla altunizadede var şahsen ben avrupa yakasındayım bu taraftaki arkdaşlar toplanalım geçelim karşıya. bi gün herkes öğleden sonra ayarlıyabilirse gidelim ben bu konuda ciddiyim alalım kutularıda faturalarıda gidelim.. karşıda olan arkadaşlarlada orda buluşuruz.. 10 kişi gitsek bile yeter bence.. madem bu kadar pürüz çıkartıyolar çirkeflik yaparız biraz. sonuçta az paralar vermiyoruz cihazlara. şahsen ben hayatımda ilk defa 1500 lira verdim bi telefona.. bozuk cihaza vericeğim parayla gider arabama jant lastik alırdım :D:D
quote:
Orijinalden alıntı: bozo_78
madem çözüm bulmuyolar en yakın teleservise gidelim toplanalım.. herkese uyan bir gün belirleyelim gidelim arkadaşlar.. bildiğim kadarıyla altunizadede var şahsen ben avrupa yakasındayım bu taraftaki arkdaşlar toplanalım geçelim karşıya. bi gün herkes öğleden sonra ayarlıyabilirse gidelim ben bu konuda ciddiyim alalım kutularıda faturalarıda gidelim.. karşıda olan arkadaşlarlada orda buluşuruz.. 10 kişi gitsek bile yeter bence.. madem bu kadar pürüz çıkartıyolar çirkeflik yaparız biraz. sonuçta az paralar vermiyoruz cihazlara. şahsen ben hayatımda ilk defa 1500 lira verdim bi telefona.. bozuk cihaza vericeğim parayla gider arabama jant lastik alırdım :D:D
istanbulda olsam kesin gelirdim.ankaradan da bekliyorum böyle birşey hatta haber ajanslarına haber verin. rezillik kepazelik bunların yaptığı diye giydirin olay medyaya yansırsa firmanın kötü reklamı olur (gerçi reklamın iyisi kötüsü olmaz ama :) belki birşeyler yaparlar
quote:
Orijinalden alıntı: hsilan
@minur, @This is it, Forumlar akıl verme yeri değil üretilen çözümlerin paylaşılma yeridir. Eğer sorununuz varsa paylaşın ve çözüm yollarında organize olalım yok sorununuz yoksa sadece tüketici hakem heyeti vb bir kaç sıradan cümleye vakıfsanız ve bu süreçlerin içinde hiç bulunmadıysanız, bu sıradan bilgileri paylaşmak ne benim ne de sizin boyunuzu uzatmaz. Yanlış bir cümle kurmuş ve sizi aşağılayıcı bir ifade sarfettiysem affola. Lakin sizden ricam ekran sararması yaşayan kişilerin sorunları şu an kronik bir hal almış durumda detaylı bilgilendirme ve tecrübelerinizi paylaşma söz konusu değilse lütfen sayfayı uzlaşma ortamından çıkarıp kişisel çatışma ortamına getirmeyelim.
dostum şahsen işin içindeyim,yalnız işine gelmeyecek önerileri dikkate almaz önüne bakarsın madem çok biliyorsun.senin derdin sadece burdan konuşmak zaten.öneri veya çözüm bulmak değil.üretici firma çözüm bulamamış burdaki yorumlarla mı çözüm bulacaksın.
burası forum; herkes önerisini,bildiğini yazacak.sen eğer bunları akıl vermek olarak algılıyorsan git derdini serviste ara.
burası sana göre deil.
kusura bakma ama zoruna gitmesin.
arkadaşlar sony telefonunuzu servise yollayacaksanız bilginiz olsun cihazlar pazartesi günleri toplu olarak ankara bölgesine kargolanmaktadır.yani eğer çarş,perş günleri servise yollarsanız pazartesiye kadar boşu boşuna istda ki serviste bekler.en iyi pzt günü telesevice teslim etmeniz.
quote:
Orijinalden alıntı: PetitiChimiste
quote:
Orijinalden alıntı: bozo_78
madem çözüm bulmuyolar en yakın teleservise gidelim toplanalım.. herkese uyan bir gün belirleyelim gidelim arkadaşlar.. bildiğim kadarıyla altunizadede var şahsen ben avrupa yakasındayım bu taraftaki arkdaşlar toplanalım geçelim karşıya. bi gün herkes öğleden sonra ayarlıyabilirse gidelim ben bu konuda ciddiyim alalım kutularıda faturalarıda gidelim.. karşıda olan arkadaşlarlada orda buluşuruz.. 10 kişi gitsek bile yeter bence.. madem bu kadar pürüz çıkartıyolar çirkeflik yaparız biraz. sonuçta az paralar vermiyoruz cihazlara. şahsen ben hayatımda ilk defa 1500 lira verdim bi telefona.. bozuk cihaza vericeğim parayla gider arabama jant lastik alırdım :D:D
istanbulda olsam kesin gelirdim.ankaradan da bekliyorum böyle birşey hatta haber ajanslarına haber verin. rezillik kepazelik bunların yaptığı diye giydirin olay medyaya yansırsa firmanın kötü reklamı olur (gerçi reklamın iyisi kötüsü olmaz ama :) belki birşeyler yaparlar
bu işler prosedürde nasıldır bilmiyorum ama eğerki bi sonuç alınacaksa ben varım.. extra bi durum olmadığı sürecede bana hergün uyar. kendi işim sonuçta fazla sıkıntı olmaz benim açımdan.. eğer gerçekten forumdakiler bu fikri düşünürlerse sürekli online olabilen bir arkadaşımız liste yapar en uygun zamanda gidilir