Şimdi Ara

Sony Xperia S Sarı Ekran Sorunu Olanlar (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
680
Cevap
4
Favori
58.682
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsilan

    @minur kardeş herşeyi bilmek hiç birimizin haddi değil, sadece çözüm önerilerin bilgi sahibi insanlar tarafından yapılmış olması çok daha çözüme ulaştırıcı olabilir diye buradayım. Burada bulunurken de daha önce teleservice yi mahkemeye vermiş ve 1400tl kazanmış biri olarak bulunuyorum. Ama görüyorum ki tüketici mahkemelerine hiç gitmemiş, pul parasının ne kadar olduğunu, mahkemenin ne zamana gün vereceğini, tüketici hakem heyetinin ne kadarlık yaptırım gücü ve limitinin olduğunu vb vb daha bir çok şeyi bilmeden yok şikayetvar.com a yaz yok tüketici hakem heyetine git :) gibi çok yüzeysel çözüm önerileri yapılıyor. Sony firmasının sorunu kabul etmiş ve değişim yapacağını ifade etmiş olmasına rağmen diğer taraftan farklı politika yürütmeleri akıl alır gibi değil.

    ne güzel işte sen çözümü bulmuşsun kardeşim burda neyi arıyorsun ki,git mahkemeye madem tecrübe sahibisin işini bitir.burda neyin çözümünü arıyorsun o zaman.nedir bu tahammülsüzlük anlamadım ki,neyin peşindesin burda söyle de herkes bilsin.

    madem teleservice yi mahkemeye vermiş birisin,madem kazanmış birisin burda neyin çözümü peşindesin.

    git kardeşim mahkemeye al paranı yine ,nasılsa biliyorsun.




  • Arkadaslar ben teknosa ile sorunu hallettim kendileri iade alacaklarini ifade ettiler. Fakat toplanip organize bir is yapilacaksa yine de ben varim. Altunizade teleservice in subesi var ama sadece onburo hizmeti vermekte bir kac kisi var orda.Asil mesele maltepe merkezde banada 7-24 uyar. Ha bu arada servis topu sony e atiyor ve bana telEfon versin aninda degiseyim benimde isime gelir diyor. Sony olayi kapatma derdinde, servise sari leke veya sararma tum ekranda ise kabul edecegini ifade etmis.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: minur

    quote:

    Orijinalden alıntı: hsilan

    @minur kardeş herşeyi bilmek hiç birimizin haddi değil, sadece çözüm önerilerin bilgi sahibi insanlar tarafından yapılmış olması çok daha çözüme ulaştırıcı olabilir diye buradayım. Burada bulunurken de daha önce teleservice yi mahkemeye vermiş ve 1400tl kazanmış biri olarak bulunuyorum. Ama görüyorum ki tüketici mahkemelerine hiç gitmemiş, pul parasının ne kadar olduğunu, mahkemenin ne zamana gün vereceğini, tüketici hakem heyetinin ne kadarlık yaptırım gücü ve limitinin olduğunu vb vb daha bir çok şeyi bilmeden yok şikayetvar.com a yaz yok tüketici hakem heyetine git :) gibi çok yüzeysel çözüm önerileri yapılıyor. Sony firmasının sorunu kabul etmiş ve değişim yapacağını ifade etmiş olmasına rağmen diğer taraftan farklı politika yürütmeleri akıl alır gibi değil.

    ne güzel işte sen çözümü bulmuşsun kardeşim burda neyi arıyorsun ki,git mahkemeye madem tecrübe sahibisin işini bitir.burda neyin çözümünü arıyorsun o zaman.nedir bu tahammülsüzlük anlamadım ki,neyin peşindesin burda söyle de herkes bilsin.

    madem teleservice yi mahkemeye vermiş birisin,madem kazanmış birisin burda neyin çözümü peşindesin.

    git kardeşim mahkemeye al paranı yine ,nasılsa biliyorsun.

    Kardesim sana yetecek ne zamanim ne sabrim var. Ozur diledikte kurtulamadik ne kabahatmis bizim ki :)
    gerci hakikat fena batar adamin icine...




  • özrün kabahatinden büyük.önce konuşmasını öğren,kusura bakma ama sendeki bu kafadan kimseye hayır gelmez.sen çok biliyorsun çünkü.
  • Son durumu ekliyorum


    Son durum:
    09.05.2012 16:01:08: Cihaz son test aşamasından geçmiştir. Kargo departmanına teslim edilmiştir.

    Cihaz bilgileri

    Imei/Seri no:

    İş emri numarası:

    Model: SE LT26I BLACK

    Müşteri Adı:

    Son Kullanıcı:

    Garanti Durumu: Garantili Onarım

    Arıza açıklaması: CIHAZ ISINDIGI ZAMAN EKRANDA SARI LEKELER OLUYOR-Ekran kontrast hatasi-Musteri Cihazin Degisimini Talep Ediyor-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.

    Aksesuarlar: ON-ARKA KAPAK-PiL-FATURA FOTOKOPISI-KUTU-MEMORY CARD YOK

    Yapılan işlemler: Belirtilen durum kabul edilebilir seviyededir.-Genel Kontrol Yapilmistir.-YAZILIM GUNCELLENDI-Cihazinizin tamir sreci basari ile sonuclanmistir.

    İşlem geçmişi

    09.05.2012 16:01:08: Cihaz son test aşamasından geçmiştir. Kargo departmanına teslim edilmiştir.

    08.05.2012 14:45:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.

    07.05.2012 09:29:00: Ankara bölgemizde kaydı alındı.




  • @gokhangumus ben sony e sikayet kaydi olusturdum farkli bir cevap gelirse paylasirim. Hukuki sureclere girildiginde en az 2bucuk ay gececek demektir. Ben bu sureclerde toplu hareketin hizli sonuc getirecegini dusunuyorum.
  • Sony ve teleservice ile alakalı bütün şikayet mercilerine başvurdum.Sonuçları burada paylaşmaya devam edicem.
  • Son durum:
    08.05.2012 12:05:00: Ankara bölgemizde kaydı alındı.

    Cihaz bilgileri

    Imei/Seri no: XXXXXXXXXX

    İş emri numarası:XXXXX

    Model: SE LT26I BLACK

    Müşteri Adı: xxxx ILETISIM

    Son Kullanıcı: xxxx ILETISIM

    Garanti Durumu: Garantili Onarım

    Arıza açıklaması: CIHAZ ISININCA SARI BOLGE CIKIYOR-EKRANDA SARI BIR NOKTA GORUNUYOR-Nokta hatasi-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.

    Aksesuarlar: BATARYA KAPAGI-DATA KABLOSU-ON KAPAK-PIL-SARJ ADAPTORU-TASINABILIR KULAKLIK-FATURA FOTOKOPISI

    Yapılan işlemler: -

    İşlem geçmişi

    08.05.2012 12:05:00: Ankara bölgemizde kaydı alındı.

    04.05.2012 15:30:00: Cihazınız transfer edilmiştir: TELESERVICE ANKARA SUBESI

    04.05.2012 14:36:00: Maltepe bölgemizde kaydı alındı.


    Banada sorun kabul edilebilir düzeydedir diyeceklerdir. Adana'dayım. Bir saniye durmadan direk internetten yazı hakem kurulu, tüketici mah. hepsine birden başvuracam öyle bir durumda.
    Az para değil 1600tl 2 gün kullandım teli sadece.Kısmet bekliyorum bakalım.




  • Beyler birincisi; burası tartışılacak konu değil gidin tarışacak başka konu açın.Öneri verenlere değil sözüm!!
    İkincisi; konunun başında SARI EKRAN SORUNU OLANLAR yazıyor.Diğer sinekler yürüyün başka konuya!!!!!!!!

    Bugün teleservisteki müşteri hizmetlerinle görüştüm,olayı anlattım verdikleri kararın saçmalığını vurguladım.Tehdit bile ettim.Bu kararı veren teknik servis elemanınız ekmeğinden olacak belki servisiniz kapanacak.Biz forumdonanım üyelerinden en az 9-10 kişi size dava açmayı planlıyoruz.Saçma kararlarınızla başınızı yakacaksınız dedim,SONY bunu üretim hatası olarak kabul ediyor ve müşterilerini mağdur etmemek adına HAFİF bile olsa sarı leke tespitinde değişim yapacağını açıklıyor dedim.Kız teknik servisten biriyle görüştü.Aynı teraneyi anlattı.Üretici firmanın bunlara bu şekilde bilgi vermediklerini vs.vs.vs. anlattı.Ben gerekli mercilere başvuracağımı ve artık değişim talebim yerine ürünü iade edeceğimi bildirdim,kız biraz şokumsu oldu duraksadı.Neyse teli kapattıktan sonra Sony'i aradım nalattım durumu.Biz telefonlarla ilgilenmiyoruz dediler ve bir numara verdiler: 0212 473 77 77
    Bu numarayı aradım ve 4 (müşteri temsilcisi)ü tuşladım.Bi arkadaş çıktı durumu tekrar anlattım. Öyle bişey olamaz dedi.İmei numaramı istedi ve teleservisten kontrol yaptı.Şikayetimi kaydetti.Şuan cihaz elimde değil 2 gün içinde yollucaklarını söyledim elemana,o da cihaz elinize gelince tekrar kontrolünü yapın eğer yine sarı leke varsa tekrar gönderin ve teleservisle irtibata geçin dedi.Yine sorununuzu çözmezlerse emin olun biz çözeceğiz dedi.Sony nin öyle bir açıklaması olmadığını söyledi.Gir bak dedim,dünyada toplatılıyor bu üretim hataları dedim, değişim talebim için de eğer ekran değişiyorsa ekranı değiştirirler-ekran değişmiyorsa değişim söz konusu olur dedi.Neyse uzun lafın kısası bugün olanları aynen siz mağdurdaşlarımla paylaşmak istedim. Yarından tezi yok verdiğim numaradan SONY XPERİA DESTEK HATTI'ndan mutlaka şikayetlerinizi dile getirin."Bir elin nesi var iki elin sesi ÇOKK" Mutlaka çözüceklerdir. Bu tamamen SONY EUROASİA nın çokbilmişliğinden kaynaklanıyor. Ve biz Türk halkının hakkını aramamasını kullanıyorlar. Hakkınızı arayın dostlarım.

    Bu arada olay ANKARA TELESERVİCE te bitiyor. Asıl kararı onlar veriyor. İstanbulda toplanmanın anlamı yok. Ben Bursa'dayım ve kararlaştırırsanız Ankara'ya gitmeye hazırım..




  • Son durum:
    08.05.2012 15:28:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.


    Cihaz bilgileri

    --------------------------------------------------------------------------------

    Imei/Seri no:

    İş emri numarası:

    Model: SE LT26I BLACK

    Müşteri Adı:

    Son Kullanıcı:

    Garanti Durumu: Garantili Onarım

    Arıza açıklaması: Cihazda Kullanima Bagli Kozmetik Deformasyonlar Mevcuttur-EKRANDA SARARMA VAR-Diger ekran hatasi-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.

    Aksesuarlar: ARKA KAPAK-M.TEMSILCISI: OMER TUNCBILEK-ON KAPAK

    Yapılan işlemler: BAHSEDILEN DURUM YAPILAN TESTLER SONUNDA GZLEMLENMEMISTIR-Genel Kontrol Yapilmistir.-YAZILIM GUNCELLENDI-Cihazinizin tamir sreci basari ile sonuclanmistir.


    İşlem geçmişi

    --------------------------------------------------------------------------------

    08.05.2012 15:28:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.

    07.05.2012 12:13:00: Ankara bölgemizde kaydı alındı.

    03.05.2012 16:20:00: Cihazınız transfer edilmiştir: TELESERVICE /ANKARA SUBESI

    03.05.2012 08:16:00: Altunizade bölgemizde kaydı alındı.




  • Herkese Geçmiş Olsun Burası Türkiye Sony dünydakileri toplatır ama türkiye gelince bu yapılmaz nedeni türk olmamız her zaman 2. Sınıf müşteriyiz ....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle sarı leke sorunu olan arkadaşlara geçmiş olsun diyorum. Ben de Xperia S almayı düşündüğüm için konuları sürekli takip ediyorum. Umarım en yakın sürede bu sorun giderilir.

    Gelelim buraya yazma amacıma, biraz uzun olacak ama okumanızı tavsiye ederim;

    Görüyorum ki servise gidip aynen geri dönen telefonlar yüzünden herkes haklı olarak isyanda. Ama atlanılan nokta herkes Sony'ye yakışmadı, Sony şöyle, Sony böyle diye markayı hedef alan eleştirilerde bulunuyor. Ama bu olayda Sony'nin tek suçu ürünlerin sorunlu olması ki tüm markalarda benzer olaylar yaşanabiliyor.

    Yaşadığım bir olayı anlatayım..

    Geçen sene Logitech M705 mouse almıştım. Çok severek aldım, çok severek de kullandım. Daha sonraları mouseun scroll tuşu biraz sorun yapmaya başladı. Logitech'in Avrupa ve Orta Doğu'dan sorumlu destek ekibine mail attım. Denemem gerekenleri söylediler ben de uyguladım, sonra mouseun kullanımı muhtemelen alıştığımdan dolay çok rahatsız edici gelmedi.
    Aradan biraz daha zaman geçtikten sonra mouseun sol tuşu tek tıklamalarda da çift tıklamaya başladı. Yine aynı destek hattıyla mailleştim.Sorunu bildirdim, bir önceki sorunun da tam olarak geçmediğini, ürünün yeni versiyonunun çıktığını, dolayısıyla muhtemelen bu seride bir hata olduğunu mouseumun yeni versiyonuyla değiştirillmesini talep ettim. Bana karşılık olarak ürünümün hatalı olduğunu, garanti süresi dolmadığı için öncelikle aldığım yere başvurmam gerektiğini, onlar yardımcı olmazlarsa gerekli bilgileri kendilerine göndermem halinde bana yeni mouse göndereceklerini söylediler.

    Mouseu aldığım yer olan Vatan Bilgisayar'a verdim. Aradan biraz zaman geçtikten sonra aradım, sordum. Ürünümün baya bir süre önce geri döndüğünü öğrendim. Yeni mouse geliyor diye beklerken eleman elinde eski mouseumla birlikte geldi. ouseu aldım, gittiği servisin telefonunu istedim. Aradım adam şöyledir, böyledir, biz şu kadar süre test ediyoruz, şu programlarda test edin falan dedi. Logitech'in desteğinden aldığım mailden bahsettim. Distrübütörü oldukları firma olmasına rağmen adam bana, onların dedikleri bizi bağlamaz biz kendi garanti koşullarımıza göre değerlendiririz dedi. Yeniden ürünü denedikten sonra aynı şekilde sorun olursa, kendi adına servise yollamamı, kendisinin özel ilgileneceğini vs. söyledi.

    Eve gittim, denedim ve denediğim programlarda da sorun devam ediyordu. Bunun üzerine tekrar Logitech'in destek hattına mail attım. Sorunu anlattım, teknik servisin sorun yok dediğini fakat sorunun devam ettiğini belirttim. Önceki maillerimde satıcıdan yardım alamamam halinde bana yardımcı olacaklarını söyledikleri maili yolladım. Ve direk tamam diyip yeni ürünümü yollayacaklarını söylediler. Üstelik elimdeki bozuk mouseu yollamamı bile talep etmediler. Sadece sözüme güvendiler. Yeni mouse birkaç gün içinde elime geçecek. Belki bunu suistimal eden kişiler oluyordur fakat Logitech bu politikayla çok fazla şey kazandı benim gözümde. Helal olsun dedim adamlara ve bundan sonra bir ürün alacak olursam, eğer Logitech varsa onu alacağım kesinlikle.

    Yani sizin anlayacağınız Sony açıklama yapsa ve dese ki sarı leke sorunu olan kullanıcılarımıza özür mahiyetinde yenisiyle değiştirip yanında bir de Xperia P vereceğiz bile deseler, bizim Türk distrübütörler allem eder kallem eder ürününüzün sorunu yok deyip size geri yollarlar telefonunuzu. Yazının başında da dediğim gibi Sony'nin tek suçu sorunlu ürün üretmesi, değişim konusundaki sıkıntı tamamen servislerden kaynaklı.

    Sarı leke sorunu yaşayan arkadaşlara naçizane tavsiyem konuyu Sony'nin yurtdışı destekleri ile görüşmeleri ve kendilerine servis tarafından söylenen şeyleri bildirmeleri olacaktır. Bu şekilde teknik servislere baskı uygulanmasını sağlayabilir ve ürünlerinizin yenileriyle değiştirilmesi sürecini hızlandırabilirsiniz. Ayrıca konuyu Facebook'taki Sony Mobile TR sayfasında da ciddi ve organize bir şekilde dile getirerek daha müspet sonuçlar elde edebilirsiniz.

    Umarım en yakın zamanda sorunsuz cihazlara kavuşursunuz.


    Not: Marka reklamı yaptığımı iddia edenler olabilir. Ben sadece yaşadığım bir olayı, yardımcı olmak açısından paylaşmak istedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanhamd

    Son durum:
    08.05.2012 15:28:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.


    Cihaz bilgileri

    --------------------------------------------------------------------------------

    Imei/Seri no:

    İş emri numarası:

    Model: SE LT26I BLACK

    Müşteri Adı:

    Son Kullanıcı:

    Garanti Durumu: Garantili Onarım

    Arıza açıklaması: Cihazda Kullanima Bagli Kozmetik Deformasyonlar Mevcuttur-EKRANDA SARARMA VAR-Diger ekran hatasi-IC VE DIS IMEI KONTROLU YAPILAMADI.

    Aksesuarlar: ARKA KAPAK-M.TEMSILCISI: OMER TUNCBILEK-ON KAPAK

    Yapılan işlemler: BAHSEDILEN DURUM YAPILAN TESTLER SONUNDA GZLEMLENMEMISTIR-Genel Kontrol Yapilmistir.-YAZILIM GUNCELLENDI-Cihazinizin tamir sreci basari ile sonuclanmistir.


    İşlem geçmişi

    --------------------------------------------------------------------------------

    08.05.2012 15:28:00: Cihazınızın işlemleri tamamlanmıştır. Son test aşamasında beklemektedir.

    07.05.2012 12:13:00: Ankara bölgemizde kaydı alındı.

    03.05.2012 16:20:00: Cihazınız transfer edilmiştir: TELESERVICE /ANKARA SUBESI

    03.05.2012 08:16:00: Altunizade bölgemizde kaydı alındı.


    herkese aynı cevap.. müşteri hizmetleri de oluşturulan şikayetlere servis bağlayıcıdır diye cevap verecek,servisin değerlerine göre sarılık normaldir diyecek.acaba ne olacak bakalım...




  • Telerservis telefondaki sarı lekeli bölgelerin ekranın tamamını kaplaması halinde telefonu veya ekranı değiştirme yetkilerinin olduğunu söyledi.Yani köşede altta veya başka bi noktada oluşan sarı leke için hiçbir işlem yapılmadığını söylüyorlar.
  • bende dün turkcelle teslim etttim cihazi toplu haldemi gönderseydik ne yapsaydık hepsini nasıl tamir etmeyi planlıyorlar merak ediyorum cihaz geldiginde bu verdikleri nusrayı cihazı test elmeden vermicem eyer hala sorun devam ediyorsa ki bence devam edecek gibi geliyor geri gondermelerini soylicem tekrar arıza kaydı alalım falan derlerse bi 20 iş günü ddaha bekleyemem nusra kalsın bende



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boys82 -- 10 Mayıs 2012; 9:37:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanhamd

    Beyler birincisi; burası tartışılacak konu değil gidin tarışacak başka konu açın.Öneri verenlere değil sözüm!!
    İkincisi; konunun başında SARI EKRAN SORUNU OLANLAR yazıyor.Diğer sinekler yürüyün başka konuya!!!!!!!!

    Bugün teleservisteki müşteri hizmetlerinle görüştüm,olayı anlattım verdikleri kararın saçmalığını vurguladım.Tehdit bile ettim.Bu kararı veren teknik servis elemanınız ekmeğinden olacak belki servisiniz kapanacak.Biz forumdonanım üyelerinden en az 9-10 kişi size dava açmayı planlıyoruz.Saçma kararlarınızla başınızı yakacaksınız dedim,SONY bunu üretim hatası olarak kabul ediyor ve müşterilerini mağdur etmemek adına HAFİF bile olsa sarı leke tespitinde değişim yapacağını açıklıyor dedim.Kız teknik servisten biriyle görüştü.Aynı teraneyi anlattı.Üretici firmanın bunlara bu şekilde bilgi vermediklerini vs.vs.vs. anlattı.Ben gerekli mercilere başvuracağımı ve artık değişim talebim yerine ürünü iade edeceğimi bildirdim,kız biraz şokumsu oldu duraksadı.Neyse teli kapattıktan sonra Sony'i aradım nalattım durumu.Biz telefonlarla ilgilenmiyoruz dediler ve bir numara verdiler: 0212 473 77 77
    Bu numarayı aradım ve 4 (müşteri temsilcisi)ü tuşladım.Bi arkadaş çıktı durumu tekrar anlattım. Öyle bişey olamaz dedi.İmei numaramı istedi ve teleservisten kontrol yaptı.Şikayetimi kaydetti.Şuan cihaz elimde değil 2 gün içinde yollucaklarını söyledim elemana,o da cihaz elinize gelince tekrar kontrolünü yapın eğer yine sarı leke varsa tekrar gönderin ve teleservisle irtibata geçin dedi.Yine sorununuzu çözmezlerse emin olun biz çözeceğiz dedi.Sony nin öyle bir açıklaması olmadığını söyledi.Gir bak dedim,dünyada toplatılıyor bu üretim hataları dedim, değişim talebim için de eğer ekran değişiyorsa ekranı değiştirirler-ekran değişmiyorsa değişim söz konusu olur dedi.Neyse uzun lafın kısası bugün olanları aynen siz mağdurdaşlarımla paylaşmak istedim. Yarından tezi yok verdiğim numaradan SONY XPERİA DESTEK HATTI'ndan mutlaka şikayetlerinizi dile getirin."Bir elin nesi var iki elin sesi ÇOKK" Mutlaka çözüceklerdir. Bu tamamen SONY EUROASİA nın çokbilmişliğinden kaynaklanıyor. Ve biz Türk halkının hakkını aramamasını kullanıyorlar. Hakkınızı arayın dostlarım.

    Bu arada olay ANKARA TELESERVİCE te bitiyor. Asıl kararı onlar veriyor. İstanbulda toplanmanın anlamı yok. Ben Bursa'dayım ve kararlaştırırsanız Ankara'ya gitmeye hazırım..

    herkes yorumunu adabıyla ayzsın buraya.bu cihazı kullanan herkes,bu konuyu takip etme ve öneri getirme hakkı var.

    ezik ezik konuşmasın kimse.




  • artık benim de sarı lekelerim var...
  • questions.tr@support.sonyericsson.com
    buradan da bir mail trafiği oluşturulabilir.
  • Arkadaslar bende telefonu yaklasık 25 gun oldu ilk baslarda bende sarı leke olayı yok diye sevinirken bi kac oynadıktan sonra bariz bi sekilde belli ediyor kendini.bence yukarda bi arkadasımızında bahsettigi gibi sony mobile xperia hattını arayarak sikayetlerimizi belirtirsek belki bi cözüm bulabilirler diye düsünüyorum.sadece bu forumdakiler arasa bile yeterli diye düsünüyorum.servisin söledikleriyle sizin sony'nin söledikleri birbirini turmuyor.servise gonderip telefonda bisi yok diyip magdur olan arkadaslar dan sonra telefonu gondermeye korkuyorum.gondersem telefonsuz kalmakda cabası.bu sekilde yürümez bu is buna bi cozum sart arkadaslar ne yapılacaksa bir an once toplu bi sekilde yapalım.hergun nette bu olayı arastırmakdan cozum aramakdan canım sıkıldı.
  • hangi seride sorun var acaba ? bendeki AAAB CB5 ona göre telefonu biraz zorlucam, henüz sarı leke problemim yok ama cıkacak mı diye...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.