Şimdi Ara

Sony Xperia U Kullananlar kulübü ve Yardım merkezi (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.154
Cevap
48
Favori
254.509
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Telefon ayarlarini sifirla tekrar baglanmayi dene. Bir de güncelleme felan yaptin mi ?
  • güncelleme yaptım evet şimdide bibağlanıyo bi kesiliyo çok hızlı oluyo 2 3 saniyede geri kesiliyo ne yapmam gerek ? bence bu telefonu aldığım yere götürüp bi yerlerine sokmam gerek
  • Dostum keske güncelleme yapmasaydin. Su an icin güncelleme de sorunlar mevcut sebeke ve wi-fi baglanti sorunu.. tek caren eski orjinal sürüme dönmen. Forumda arastir yapanlar vardir onlarla irtibata gecebilirsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mtrkmn61 -- 11 Temmuz 2012; 16:06:26 >
  • 750 lira boşa gitti şuan forumu okuyunca fabrika ayarlarına dönünce garantisinde felan sorun çıkmaz dimi bide onunla uğraşmayalım hatta bro sen bana msn veya facebook adresini versende ordan görüşsek sana sakıncası olmazsa ?
  • Dostum bir sorun olmaz sikinti yapma eger olursa da aldigin yere git bi güzel yapsinlar...
  • Forumda yok arama yerinden aradım bir şey çıkmadı ne cacık telefonmuş diyorum şuan birde bu fotoğraf pixellerini düşürme gibi bi imkanımız yok mu telefondan?
  • Attığım Mail!

    quote:

    turktwitter@gmail.com, 07/Jul/2012 14:37:11 EST

    From: burak yazar, turktwitter@gmail.com
    To: , questions.TR@support.sonymobile.com
    Subject: Wifi ve 3g sinyal sorunu

    Telefonu Sony Companion üzerinden güncelledikten sonra

    Wifi bağlantı sorunu ve 3g sinyal sorunu yaşamaya başladım

    2-3 saatte bir sinyal gidiyor
    Wifi kablosuz ağ'a ise 20. Denemeden sonra bağlanıyor.

    Sorun Donanımhaber'deki kullanıcılarda da mevcut

    Bu sorunun giderilmesini talep ediyorum.



    Gelen Mail!

     Sony Xperia U Kullananlar kulübü ve Yardım merkezi


    quote:

    Sayın Burak YAZAR,

    Sony Xperia Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz.


    Sorununuzla ilgili olarak,

    Sizi bilgilendirmek isteriz ki Sony Xperia™ U model telefonlarımızda bahsi geçen bir genel anlamı problem rapor edilmemiştir ve Global çaplı böyle bir genel anlamlı problem söz konusu değiltir.

    Öncelikle cep telefonunuzda karşılaştığınız problemler için üzgünüz. Size telefonunuzu fabrika verilerine sıfırla ya da ayar sıfırlama uygulamasını Sony Ericsson Xperia™ U telefonunuzda uygulamanızı öneririz. Bunun için telefonunuzun ayarlar menüsünden gizlilik menusu altında bu 2 seçeneği görebilirsiniz. [Fabrika Verilerine Sıfırla] ya da [Ayar Sıfırlama]. Lütfen fabrika verilerine sıfırlama seçeneğini kullanmadan önce telefonunuzdaki verilerin yedeğini almayı unutmayın. Fabrika verilerine sıfırlama uygulamasının sonucu olarak telefonunuzdaki tüm verilerin silineceğini göz önünde tutun. Eğer sadece Ayar sıfırlama seçeneğini kullanırsanız telefonunuz fabrika ayarlarına dönecek ama herhangi bir veri kaybına yol açmayacaktır. Uyarı bilgilerini dikkatlice okuyun ve size en uygun olan seçimi yapın.

    Ayarları sıfırlama işlemi sorununuzu çözmedi ise Google Play Store (Android Market) yardımıyla Xperia Function Tester (XFT ) uygulamamızı telefonunuza indirebilirsiniz. Xperia™ Function Tester (XFT) 1.1 siz değerli müşterilerimizin telefonlarını test etmeleri ve varsa telefonlarının hatalarını bulmaları için tasarlanmış bir uygulamadır. Bu program yardımıyla Xperia model telefonlarınızın fonksiyonları tek tek veya tamamını çok kolay bir şekilde test edilebilirsiniz.

    Sorunun devamı halinde lütfen telefonunuzun yeni bir yedeğini alın ve Sony Ericsson Xperia™ U model telefonu PC Companion uygulaması ile telefon yazılımının güncellemesini sağlayın. Bu yazılım telefonunuzun hafıza kartında önyükleme olarak bulunurken ayrıcahttp://www.sonymobile.com/gb/tools/pc-companion/ web sitemizden indirilebileceğini göz önünde bulundurun. Güncelleme yapmanız için telefonunuzu bilgisayarınızın USB portuna bağlamanız gerekmektedir. PC Companion yazılımının [Support Zone] bölümünden [Başlat] tuşuna basarak adımları takip edin. Eğer uygulama size yazılımınızın en güncel sürüm olduğu bilgisini verirse lütfen [Yazılımı Onar] seçeneğini uygulayın.

    Ayrıca telefonunuzu direk olarak cep telefonunuzdan da güncelleyebilirsiniz. Bu işlemi gerçekleştirmeniz için aktif bir 2G/3G internet bağlantısına ya da aktif bir Wi-Fi bağlantısına ihtiyacınız olacaktır. Veri ücretlendirmesi olabilir. Lütfen servis sağlayıcı firmanız ile görüşüp ücretlendirme hakkında bilgi alınız. Telefonun ana menüsünden [Ayarlar] , [Telefon Hakkında], ve [Yazılım Güncelleme]kısmından [Şimdi Güncelle] seçeneğini seçin. Telefonunuz yeni bir güncellemenin olup olmadığını araştıracaktır. Lütfen güncelleme yapmadan önce telefondaki verilerinizin olası bir veri kaybını önlemek amacı ile yedeğini alınız.

    Sorununuzun güncelleme sonunda hala devam etmesi durumunda lütfen Sony Ericsson Xperia™ U model telefonunuzu yetkili bir teknik servisi tarafından kontrol edilmesi için yetkili bir Sony Ericsson bayisine başvurunuz. Ekte yetkili Sony Ericsson teknik servislerinin bir listesini bulacaksınız. Liste bulunduğunuz bölge göz önüne alınarak özelleştirilmiştir. Yanınızda faturanızı (telefonunuzun modeli, seri numarası, IMEI numarası ve tarihi gösteren) getirmeniz gerekmektedir.

    Sony Ericsson telefonunuzun olası veri kayıplarını engellemek amacı ile telefonunuza fabrika verilerini sıfırlama, telefon yazılımı güncellemesi ve teknik servise durumlarında öncesinde veri yedeklemenizi önerir. Lütfen Android 2,1’den 2,3’e kadar olan sürümlerde telefonunuzda “Yedek Alma/Yedekten Yükleme” seçeneği bulunmadığını göz önünde bulundurunuz. Bu durumda size Android marketten yükleyeceğiniz bir 3cü parti yazılımı ile yedekleme yapmanızı öneririz örneğin “My Backup” ya da “Backup Master”

    Cihazınız hakkında teknik destek için +90 212 473 77 77 numaralı telefondan bizimle iletişime geçebilirsiniz. Ürünlerimiz, servislerimiz ve teknik desteğimiz ile ilgili daha ayrıntılı bilgi içinwww.sonymobile.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

    Bilmenizi isteriz ki 5 gün içerisinde yanıtlanmayan e-postalarınız sistemimiz tarafından otomatik olarak kapatılır. Daha sonra ki iletişimleriniz teknik birimimize ulaşmayacaktır bu yüzden yeni bir sorgulama başlatmanız gerekecektir.


    Saygılarımızla,

    Alper YEŞİL
    Sony Xperia Müşteri Hizmetleri

    www.sonymobile.com
    email: questions.tr@support.sonymobile.com
    telefon: +90 212 473 77 77




  • Gönderdiğim Mail!

    quote:

    Bana Bugün İtibari İle Yaptığınız Geri Dönüş Sonrasında Tüm Verdiğiniz Bilgileri Teker Teker Uyguladım Ama Sorun Düzelmiyor.

    nokia c6-01 ile aynı ortamdayken Sony Xperia U Birden Sinyal Alamıyor Ama c6-01 3g modunda full çekiyor,

    Sony Xperia U Yeniden Başlatılınca Kendine Geliyor Ve Sinyal Alıyor, Anlık Olarak Sinyal Gidiyor Xperia U'da

    Ve "http://forum.donanimhaber.com/m_62067282/mpage_1/key_/tm.htm" Forumda'da Görebileceğiniz Üzere Herkes Turkcell Rom'dan Kaynaklandığını Düşünüyor.

    Android 4.0.4 Güncellemesin'de Turkcell Rom İle Gelmesini İstemiyoruz "biz kullanıcılar" Olarak.

    Wifi & Mobil Hat Kesintisi Oluyor Ve Telefonu Kapatıp Açtığımızda %20-%25 arası Şarj Gidiyor.

    En Son Güncellemeden Önce Bu Tip Sorunlar Yoktu. Ve Telefon Daha Performanslı Çalışıyordu

    Sorunu Kabul Edip Android 4.0.4 Güncellemesi Gelene Kadar Eski Güncellemeyi (Geri Dönüş) Yapıp Cihazı Öyle Kullanmamızı Sağlayın.

    Bu Tip Sorunlar Kullanıcılar Açısından Hangi Firma Olursa Olsun Firma Antipatisi Oluşuyor.

    Ne Kadar Önemlidir Bilmem Ama Kimse Bana Hayatım Boyunca APPLE, Ürünü aldıramaz.

    Zaten Apple iPhone 3Gs ve Sony Xperia U arasında kalmıştım. Apple Firmasını Sevmediğim İçin Almadım.

    Pişman Ettirmeyin Ve Antipati Oluştutturmayın Kendinize.

    Bu Sorunların En Kısa Sürede Çözümünü İstiyorum "forumca istiyoruz!"


    Gelen Mail!

     Sony Xperia U Kullananlar kulübü ve Yardım merkezi


    quote:


    Sayın Burak YAZAR,

    Sony Xperia Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz.


    Sorununuzla ilgili olarak,

    Sizi bilgilendirmek isteriz ki telefonunuzda yaşamış olduğunuz bu sorunu halihazırda araştırmaktayız. Sony Mobile olarak size en kısa sürede bu konuyla ilgili olarak size bir yanıt vereceğimizi de bildirmek isteriz. Bu durumun yarattığı rahatsızlıktan dolayı özür diler, anlayışınızı ve sabrınızı rica ederiz.


    Cihazınız hakkında teknik destek için +90 212 473 77 77 numaralı telefondan bizimle iletişime geçebilirsiniz. Ürünlerimiz, servislerimiz ve teknik desteğimiz ile ilgili daha ayrıntılı bilgi içinwww.sonymobile.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

    Bilmenizi isteriz ki 5 gün içerisinde yanıtlanmayan e-postalarınız sistemimiz tarafından otomatik olarak kapatılır. Daha sonra ki iletişimleriniz teknik birimimize ulaşmayacaktır bu yüzden yeni bir sorgulama başlatmanız gerekecektir.


    Saygılarımızla,

    Fatma ERGÜNYER
    Sony Xperia Müşteri Hizmetleri

    www.sonymobile.com
    email: questions.tr@support.sonymobile.com
    telefon: +90 212 473 77 77




  • Ayarları sıfırladık yine aynı şeyi diyor ana bacı sövekmi illa sony'e bunu mu istiyolar adamı çileden çıkartırlar
  • Beyler Bağlantı Problemini Çözdüm Dediklerimi Yapın

    192.168.1.1
    Modem ayarlarına girip
    açık portları kapatın

    Dns adresini 195.175.39.39 - 195-175-39-40 yapıyosunuz


    modemin tüm ayarlarını sıfırlıyosunuz ayarlardan modemi kapatıp 10 sn sonra açıyosunuz telefonu kapatıyosunuz açıyosunuz kablosuz ağ özellikleri wifi aç şifre kayıtlıysa bağlanmaya çalışıyosa unut diyosunuz tekrardan bağlıyosunuz şifre girip oluyo

    ama arada kopabiliyo yine

    Ve bu telefonun TTNET ile bir derdi var ona inatla bağlanmıyo
  • Turkcell ROM olayını bu konulardan anlayan birine sordum, cevabı şu oldu:
    "Hiç bir zararı olmaz aslında sadece operatöre özel bi kaç uygulamalar olur.Hele android olursa hiç sorun yok."

    Artık ne dersiniz bilemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yabansı -- 11 Temmuz 2012; 17:34:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Srctr

    Turkcell ROM olayını bu konulardan anlayan birine sordum, cevabı şu oldu:
    "Hiç bir zararı olmaz aslında sadece operatöre özel bi kaç uygulamalar olur.Hele android olursa hiç sorun yok."

    Artık ne dersiniz bilemiyorum.

    O Uygulamalar otomatik internete bağlanıp ne kadar kontörün varsa yiyolar

    sakın tl yükleyip veri bağlantısını açma mobil veri

    yoksa bi bakmışsın eksilerde sürünüyosun

    turkcell bayisine gittim söyledim
  • 195-175-39-40 dediğiniz dns yi deneyince hatalı diyor yani geçersiz noktamı koyacağız tire yerine ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emre-Dylan -- 11 Temmuz 2012; 19:23:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord

    quote:

    Orijinalden alıntı: Srctr

    Turkcell ROM olayını bu konulardan anlayan birine sordum, cevabı şu oldu:
    "Hiç bir zararı olmaz aslında sadece operatöre özel bi kaç uygulamalar olur.Hele android olursa hiç sorun yok."

    Artık ne dersiniz bilemiyorum.

    O Uygulamalar otomatik internete bağlanıp ne kadar kontörün varsa yiyolar

    sakın tl yükleyip veri bağlantısını açma mobil veri

    yoksa bi bakmışsın eksilerde sürünüyosun

    turkcell bayisine gittim söyledim

    bende bugün tl yükledim önüme cebe bağlan diye birşey çıktı iptal ettim henüz hattımdan tl almadı umarım almaz alırsa turkcell le buyuk kavga var :) valla arkadaşlar önüme ne geldiyse iptal ediyorum usb ile pc ye bağladım yazılım buldu iptal ettm turkcell uygulamaları erişim hakkı istedi iptal ettm sizde benim gibi yapın telefonu en ufak bi kasma olmadan kullanın Allah a şükür 2 haftadır en ufak bir sorun cıkarmadı bna




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre-balci

    195-175-39-40 dediğiniz dns yi deneyince hatalı diyor yani geçersiz noktamı koyacağız tire yerine ?

    üsttekine

    195.175.39.39

    alttakine

    195.175.39.40

    2 tane seçenek var zaten
  • Zaten benimki böyleymiş olmuyor ayar oldum hocam yav
  • Bu arada Xperia Sola beklediğimiz kadar yüksek bir fiyata gelmedi. Belki de U'yu alan arkadaşlar pişman olabilirler; 899 lira.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Srctr

    Bu arada Xperia Sola beklediğimiz kadar yüksek bir fiyata gelmedi. Belki de U'yu alan arkadaşlar pişman olabilirler; 899 lira.

    Hani babo Avea nın sitesin de yazıyor mu?Heyecanlandım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CagBaBa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Srctr

    Bu arada Xperia Sola beklediğimiz kadar yüksek bir fiyata gelmedi. Belki de U'yu alan arkadaşlar pişman olabilirler; 899 lira.

    Hani babo Avea nın sitesin de yazıyor mu?Heyecanlandım.

    Sitede yazmıomuş...Ama avea mağazalarının da haberleri yok.Karışık işler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CagBaBa

    quote:

    Orijinalden alıntı: CagBaBa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Srctr

    Bu arada Xperia Sola beklediğimiz kadar yüksek bir fiyata gelmedi. Belki de U'yu alan arkadaşlar pişman olabilirler; 899 lira.

    Hani babo Avea nın sitesin de yazıyor mu?Heyecanlandım.

    Sitede yazmıomuş...Ama avea mağazalarının da haberleri yok.Karışık işler.

    Vıy.Kendimden de alıntı yapabiliyomuşum..




  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.