Şimdi Ara

SONY XPERİA Z5 PREMİUM EKRANINDAN ÖLÜ PİKSEL!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.418
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • !!!!KVK YA ÖLÜ PİKSEL DİYE SANDIĞIM TELEFONUN EKRANINDAKİNİN TOZ OLDUĞUNU ÖĞRENDİM!!!!1
    8 aralıkta aldığım sony Xperia Z5 premium telefonun ekranında 4k olmasına rağmen ölü piksel çıktı. Mart ayında Z3 Aldığımda 3adet ölü piksel çıkmıştı. SONY ÜRÜNLERİ HATALI artık sony akıp pişman olmak istemiyorum. Kvk ya gidip para iadesi istediğimi söyleyeceğim.

    FİKİRLERİNİZİ BENİMLE PAYLAŞIRMISINIZ?

    SON DURUM:
    Buğün erken kaltım ve gerekli işlemleri yapmak için evden çıktım.
    İlk olarak sony ile telefonda görüştüm (0212473777) haklıyken haksız duruma düştüm. Mart ayında aldığım üründede ölü pikselin çıktığını zor da olsa para iadesi aldığımı söyledim ve devam ettim, 8 aralıkta aldığım z5 Premium(4k 806 ppı) telefonumun ekranda ölü piksel olduğunu söyledim ve dediği şu oldu "sony ürünlerinin %10 u hatalıysa bunlar hep size mi denk geliyor? o zaman bir daha sony almayın" gibisinden bir şeyler söyledi. Bu durumlar gerçekten çok üzücü. Aldığım yer ile görüştüm ve tüketici haklarına başvuracağımı ve para iadesi almak istediğimi ilettim. Allah razı olsun dediği şey şu oldu "ben senin ekranındaki ölü pikseli gördüm senin o en doğal hakkın yapman gerekiyor gerekli işlemleri yap" şunları söyledim Abi böyle bir kötü durumla karşılaştığım için ben çok üzgünüm birbirimizi kötü anmayalım dedim. Sen beni dahi mahkemeye versen sony vermiş oluyorsun benim açımdan hiçbir sorun yok sen istediğini yap demesi oldu.

    Şimdi tüketici bildirim cayma dilekçesini sony center tarafına ileteceğim ve gerekli işlemleri başlatacağım.

    Tüketici cayma bildirim dilekçesini yollayacağım.
    7 ila 10 gün arasında dönüş yapmadıkları taktirde İlçedeki Hakem heyetine başvuracağım.
    -2200 liraya kadar olanlar kaymakamlıktaki thh ne
    -2201-3200 arası ilçe thh
    Ve en kısa sürede sonuçlanacağını düşünüyorum. Umarım öyle olur.

    Telefonu bu süre zarfında ne yapmam gerektiğini sordum sony center çalışanlarına onun ücretini siz bize tahsil ettiniz sonuç açıklanana kadar o ürün sizin. Sizin için olumlu bir sonuç olacaktır mutlaka ve o kağıtla birlikte geldiğinizde para iadesi verir ürünü teslim alırız dediler. Allah razı olsun, onlarında yapacak birşeyleri yok hat takmasaydım değişim yapacaklarını söylediler daha ne yapsınlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nohutlu Pilav -- 15 Aralık 2015; 1:43:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bende Z3 aldım bin pişmanım.telefon değişti yenilendi yeniside aynı. Daha 1 hafta önce tamir oldu yine basınç testini geçmiyor arka kapak yine şişti kalktı. Tük hak i bekliyorum para iadesi çıksa iyi olacak. Değişim istemeyin bozuk cihaz gönderiyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iyo

    Bende Z3 aldım bin pişmanım.telefon değişti yenilendi yeniside aynı. Daha 1 hafta önce tamir oldu yine basınç testini geçmiyor arka kapak yine şişti kalktı. Tük hak i bekliyorum para iadesi çıksa iyi olacak. Değişim istemeyin bozuk cihaz gönderiyorlar

    Kaymakamlığa bulunan tüketici hakem heyetlerine başvurun hep bozuk ürünler satıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baş vurdum zaten. Bekliyorum şimdi.para iadesi çıkmassa bile satcam kullanmıcam bunu. Ama para iadesi çıkacak gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam zahmet olmazsa ss ekleyebilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Columbia kullanıcısına yanıt
    Hocam ss de ölü piksel gözükmez çekecek telefonum yok maalesef
  • Dostum çok geçmiş olsun xperia z varken bende bu dertten muzdaripdim gitti yenisi geldi onda da vardı sonra alıştım aldırış etmedim ama çok can sıkıcı bir durum halinden en iyi ben anlarım. Servise gönderirken ekrana kağıt yapıştır ok ile göster teleservise gidicek gormeyebilirler işini garantiye al

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Hocam pazartesi gideceğim bakırköydeki kvk ya anlatacağım derdimi, aldığım yerdekiler hat taktığım için değişim yapamayız servise götür değişim ve para iadesi almak istediğini söyle acil olduğunu ve aldığım yere götürdüğünü söyle değişim kağıdını versinler dedi bakalım olacak mı yoksa tüketici hakem heyetine gideceğim .
  • Benim bildiğim kvk değişim ve ücret iadesi yapamıyor, bunlar için teleservise gönderiliyor. Kvk arıza giderme işlerine bakıyor. Gidince sonucu buradan yaz bizide bilgilendir hocam bu konu çok önemli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ölü pixel sorunu ile 4k ekranın ne alakası var ki? Her telefonda olabilecek bir problem bu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • fuujitsu ya katılıyorum ölü piksel normal bir sorun. normal derken ekrandaki 1-2 noktaya kadar olanı sorun olarak görmüyor bile servisler daha fazla sayıdakine değişim yapılır ancak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgakayatk

    Benim bildiğim kvk değişim ve ücret iadesi yapamıyor, bunlar için teleservise gönderiliyor. Kvk arıza giderme işlerine bakıyor. Gidince sonucu buradan yaz bizide bilgilendir hocam bu konu çok önemli

    Ücret iadesi sadece tük hak heyetiyle oluyor. Teleservice de ücret iadesi kararı almıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgakayatk

    Benim bildiğim kvk değişim ve ücret iadesi yapamıyor, bunlar için teleservise gönderiliyor. Kvk arıza giderme işlerine bakıyor. Gidince sonucu buradan yaz bizide bilgilendir hocam bu konu çok önemli

    Hocam sony centerdan satıcılar kvk bakırköy deki ana servis olduğunu ve bunu yaptıklarını söylediler umarım öylede olur
    Edit :hocam birde o kadar net konuşmuşsun li nasıl yapmaz birkaç arkadaşım M7 telefonunu değişim yaptı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nohutlu Pilav -- 13 Aralık 2015; 13:05:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karabasan120

    fuujitsu ya katılıyorum ölü piksel normal bir sorun. normal derken ekrandaki 1-2 noktaya kadar olanı sorun olarak görmüyor bile servisler daha fazla sayıdakine değişim yapılır ancak

    Ekranda gördüğümüz 1tane ölü piksel birkaç pikselide bir araya gelmesiyle oluluyor zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Can5753


    quote:

    Orijinalden alıntı: karabasan120

    fuujitsu ya katılıyorum ölü piksel normal bir sorun. normal derken ekrandaki 1-2 noktaya kadar olanı sorun olarak görmüyor bile servisler daha fazla sayıdakine değişim yapılır ancak

    Ekranda gördüğümüz 1tane ölü piksel birkaç pikselide bir araya gelmesiyle oluluyor zaten

    demek istediğim servis bunlara nokta olarak bakıyor.Belli bir sayının altındaysa sorun olarak görmüyor 'noktaları'
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karabasan120

    quote:

    Orijinalden alıntı: Can5753


    quote:

    Orijinalden alıntı: karabasan120

    fuujitsu ya katılıyorum ölü piksel normal bir sorun. normal derken ekrandaki 1-2 noktaya kadar olanı sorun olarak görmüyor bile servisler daha fazla sayıdakine değişim yapılır ancak

    Ekranda gördüğümüz 1tane ölü piksel birkaç pikselide bir araya gelmesiyle oluluyor zaten

    demek istediğim servis bunlara nokta olarak bakıyor.Belli bir sayının altındaysa sorun olarak görmüyor 'noktaları'

    5 günlük cihaz serviste incelemeye alınmadığını söyledi sony center yetkili satıcıları. Kvk ile olanları anlayacağım ve gerekli olan form ve kağıtları alacağım inşaallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam 1 tane dahi olsa mecbur değişecek uluslararası standartlar var iso nun ölü piksel olayıyla alakalı kararı var. Değişim olacak o kesin ama siz kvkya vereceksiniz onlar teleservise yollayacak teleservis yeni cihazi kvkya gönderip onlarda size teslim edecek benim bildiğim bu ama 15 günü geçkin cihazlarda bu şekilde. Sizinki yeni olduğundan direk değişimde olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam yanlis anlamayin ben belki bi karisikilik olmustur belkide bosuna uzuluyorsunuz demek icin deginiyorum bu konuya

    800 ppi ekrandaki olu pikseli nasil secebildiniz? Pikselleri gorebilmek icin mikroskop lazim. Belkide baska biseyle karistiriyorsunuzdur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bender B. Rodriquez

    Hocam yanlis anlamayin ben belki bi karisikilik olmustur belkide bosuna uzuluyorsunuz demek icin deginiyorum bu konuya

    800 ppi ekrandaki olu pikseli nasil secebildiniz? Pikselleri gorebilmek icin mikroskop lazim. Belkide baska biseyle karistiriyorsunuzdur

    Hahaha hocam bende bundan bahsediyorum nasıl 4k ekranda bu oluyor o kadar ppı da. Üzüldüğüm kısımdaz3 aldım ondada çıktı. Benim buna isyanım. Gözükmeyek gibi değil benim hassas olduğum konu ve ben bu ölü piksel görmemek için ekranı kısık kullanmak istemiyorum.
    Edit:ben kırılmaz ekran koruyucunun altındaki tozdur diye düşünüyordum çıkarttım 70lira çöpe gitti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nohutlu Pilav -- 13 Aralık 2015; 17:23:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgakayatk

    Hocam 1 tane dahi olsa mecbur değişecek uluslararası standartlar var iso nun ölü piksel olayıyla alakalı kararı var. Değişim olacak o kesin ama siz kvkya vereceksiniz onlar teleservise yollayacak teleservis yeni cihazi kvkya gönderip onlarda size teslim edecek benim bildiğim bu ama 15 günü geçkin cihazlarda bu şekilde. Sizinki yeni olduğundan direk değişimde olabilir

    Bu çok daha olumlu bir cevap oldu teşekkürler. Bakalım ben servisin ilgilenmeyeceğinide düşünüyorum pazartesi sabah Kalkıp ilk iş olarak thh nr gideceğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.