Şimdi Ara

Sorun çözüldü konu silinsin

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
839
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Konu silinsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 210507 -- 29 Nisan 2020; 22:45:0 >



  • Her iki paket için de teslim aldığınıza dair imza attınız mı?

    İade talebiniz için bildirim yaptınız mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JUNE8O

    Her iki paket için de teslim aldığınıza dair imza attınız mı?

    İade talebiniz için bildirim yaptınız mı?
    imza hiç istemedi. Apple ile görüştüm. Bir bilgisayarın açılıp kullanılmaya başlanmış oldugunu söyledi. Bu bizim alıp kullanmaya başladıgımız olan mac . Diğeri için araçta oldugu bilgisini verdi . İade talebi oluşturmadık çünkü o kutuyu ürünü hiç almadık. Kargodan almadıgımız için otomatik olarak iade olması gerekiyor.
  • 210507 2 kullanıcısına yanıt
    O zaman sorun çıkacak gibi görünmüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JUNE8O

    O zaman sorun çıkacak gibi görünmüyor.
    Umarım öyle olur . canımı sıkan tek şey ups nin sisteme teslim edildi diye girmesi.
  • Mac prolarda tek renk yokmu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bozuk adam

    Mac prolarda tek renk yokmu
    İki renk var
  • Macbook pro heralde senin dediğin rende şeklinde olan mac pronun tek rengi var
  • Bozuk adam B kullanıcısına yanıt
    Evet doğru Macbook pro aldık
  • Şirketleri, çalışanları zan altında bırakan başlıklara daha ilk anında engel olunması gerekli. Sorun çözüldüğüne göre, güzel bir özür yazısı yazacağına konu silinsin diyorsun. Yazık, çok yazık!
  • Şirket takip numarasını değiştirmiş. Ne yaparsa yapsın ups kargo iade aldığı teslim etmediği kargo için sisteme 'teslim edildi' diye yszmaması gerekiyordu.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.