Şimdi Ara

[Sorun Çözüldü]Türk.Net Pişmanlığı Hakkındaki Çözüme Ulaşmayan Çilem

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
2
Favori
829
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar DonanımHaber Ailesi,

    Dilerseniz bir çay veyahut bir fincan kahve alıp uzun soluklu yolculuğuma başlayalım.

    24.04.2017 tarihinde, Superonline 16Mbit internet taahhütlü bağlantımı 250 tl civarında cayma bedelini ödeyerek, yenilikçi olarak düşündüğüm ve Türknet Genel Müdürü Cem Bey'in Türkiye piyasası hakkındaki oldukça yapıcı röportajları sonrasında Türknet İnternet Sağlayıcısına başvurumu sağladım. Aslında başvuru süresince ilgili Müşteri Temsilcileri ve Müşteri Temsilcileriyle yaptığım görüşmelerden sonra mail adresime gönderilen memuniyet anketleri yeni internet servis sağlayıcımın beni oldukça güzel şekilde karşıladığını düşünmüştüm. Ayrıca Superonline tarafınca verilen 16Mbitlik çileden çıkaran internet hızım yerine, Türknetin sunduğu 50Mbit VDSL internet hızı beni sinsi sinsi gülüp, "Sonunda download hızım yüksek bir internete kavuşuyorum " söyleminde bulunmamı bile sağlamıştı.

    Her şey aslında bundan sonra başladı;

    İlk aşamada 5Mbitlik ADSL bağlantısı sağlayan Türkneti aradığımda günlerden sanıyorum ki 01.05.2017 tarihini gösteriyordu. Türkneti arayarak internet bağlantı hızımın vaad edilenden 10 kat daha az olduğunu ilettiğimde ise henüz VDSL bağlantımın sağlanmadığını belirttiler ve bunun için kayıt oluşturup, "Yasal Süre" olarak online şubesinde ve sitelerinin her yerinde belitilen 2 günlük süre içinde VDSL2 bağlantımın yapıldığının bilgisini içeren bir sms aldım. Bu smsden sonra internet dünyasıyla bağlantımın 1,5 hafta boyunca -daha da uzayıp giden- süreyle kopacağından habersizdim.

    Bundan sonraki süreç can sıkmaya başladı;

    Günlerden 04.05.2017 tarihini gösterirken, müşteri temsilcisiyle görüşmelerim yaşımın yarısı kadarına ulaşmıştı bile. (Yaklaşık 11 - 12 adet) Bu tarihte açılan kayıt internet bağlantımın sağlanamadığı ve altyapı kontrolü yapacaklarını belirttiler. "Yasal Süre" bilgilendirmesini tabiki de yaptılar. Ama o yasal süre içinde hiç bir şey yapamadılar. Bu açılan kaydın çözüme kavuşmadan sonuçlanmasına kadar Turknetle görüşme sayım 40lara dayanmıştı bile. Tabi ben de öyle, giderek tükeniyordum. Günler 8-9 Mayıs'ı gösterirken artık çıldırmış bir müşteri karşılamaktaydı müşteri temsilcileri. Sabahın ilk ışıklarında aramaya başladım. Her 1 saatte bir, "30dk içinde Çözüm Merkezinden ara bilgilendirme bekliyorum" cümlesi kuruyordum. Lakin sonuç hüsran. Saat akşam 4 e kadar saat başı aramaya devam edip, saat 5 gibi Çözüm Merkezi sanıyorum ki dayanamayıp tarafıma dönüş yaptı. Dönüş yapmasına yaptı da hiç bir yapıcı bilgi paylaşmadı.

    Çözüm Merkezinin, adının dışında hareket eden tavırları;

    Uzun uzadıya var olan sorunum için ilgilenen sayın Bedriye hanım, iletilen 30 dakikalık çağrımı görmüş olacak ki tarafıma akşam 5 sularında dönüş sağladı. Sabahın ilk ışıklarında başladığım yaklaşık 6 saatlik süreç için, Çözüm Merkezi yetkilisi Sayın Bedriye hanım memnuniyetsizlik yaratıp suratıma telefonu kapattı. Daha sonrasında herhangi bir dönüş alamadım.

    11.05.2017 tarihi çıldırışım tavanı;

    4 mayısta açılan destek kaydımın hiç bir sonuç elde edilmeden kapatıldığı tarih. Altın harflerle yazdım ajandama. Ama altın kaplamaymış. Bu tarihte, Çözüm Merkezinden aranarak tüm kontrollerin yapıldığını altyapısal bir problem olmadığının bilgisi verildi. İç tesisat ile ilgili problem olduğunu ve -forumda da konusu olan o meşhur cümle yankılandı telefonun diğer ucundan- "Sizlere desteğimiz apartman ankastresine kadar ve iç tesisatınızla ilgili problemi kendiniz karşılamanız gerekiyor" cümlesiyle karşılaştım. O kadar bıkmıştım ki artık, 150 tl verip tesisatçı çağırdım. "Artık bitti, ulaşıyorum sonunda internete" cümlemi kurmaz olaydım. Tesisatçı bağlantıları yaptı ve sonuç... Doğru bildiniz : Hüsran!

    Aynı tarihte rutin müşteri temsilcisiyle görüşmemi sağlamak için aradım. İç tesisatımdaki bağlantıları sağladığımı bildirdim ve hala bağlantının yapılamadığını belirttim. Çözüm Merkezi modemle ile ilgili bir problemim olabileceğini belirtmişti fakat modemim VDSL2 destekli "Air 5650" ydi. Modemin 2. El olduğundan mıdır yoksa bir an gözü karartmamdan mıdır bilinmez, öğrenci olarak cebimdeki son parayla "Zyxel" marka modeme 300 TL verip koşa koşa evin yolunu tuttum. Beklentim, modemde bir arıza olmasıydı, yeni modemi taktığımda ise, sonucu söylemiyorum artık zaten biliyorsunuz.

    Artık dayanamaz hale geldiğim şu günlerde, kapatıp başka bir ISS na geçmek için farklı firmaları aradığımda ise "Boş Port" çilesiyle karşı karşıya kaldım.

    12 Mayıs 2017 Tarihli Talep ve Herzamanki Sonuç;

    Uzun süredir devam eden bağlantı sorunu VDSL2 sinyanilin yetersizliğinden kaynaklı olduğunu düşünmeye başladım. Keza ADSL sinyali yönlendirilirken internet erişimim yukarıda belirttiğim üzere var olmaktaydı. Müşteri temsilcisinden tarafıma ADSL sinyali gönderilmesi yönünde istemim sonucunda 13 Mayısta yaptığım görüşme sonrasında ADSL sinyali gönderildiğini fakat halen modem üzerindeki DSL ışığının yanmadığı yönündeydi. Bu süre zarfında aradan geçen 3,5 haftalık zamanda halen daha tahmin edebileceğiniz üzere internet bağlantısı sağlayamadık.

    Bir çok arkadaşımız gibi, TürkNet vermediği hizmet sonrasında tarafıma fatura kesintisi yaptığını görüntülemekteyim. Herhangi bir bağlantı ve destek sağlamayan TurkNet bi ödeme talebinde bulunmasını nasıl bir mantıkla yapıldığını merak ediyorum.

    3 Hafta Sonra Gelen İnternet Bağlantısı;

    14.05.2017 Tarihi itibariyle, ankastre kutumda yeni bir boş hat olduğunu ve üzerinde "İnternet Bağlantısı" yazılı bir kağıtla karşılaştım. Büyük bir heyecan ile ankastre bağlantılarımı sağladım ve tahminimin dışında internet bağlantım gerçekleşti. Bu mesajı da bilgisayar üzerinde yazmanın mutluluğu içerinde "Çok Şükür" cümlesiyle internet bağlantımızı arkadaşlarımızla beraber karşılamış olduk.

    Daha öncesinde bu denli bir sorun yaşayan arkadaşlarımız. Sorunun ne zaman çözüldüğü veyahut nasıl çözüldüğü konusunda bizleri aydınlatabilirse, önümüzde bulunan karanlık sürecin nasıl olduğunu sanıyorum ki bir nebze de olsun görebiliyor olacağız.

    Benim için acı bir deneyim olmaya devam eden Turk.Net firması, ailemden çok görüştüğüm Müşteri Temsilcileri, gerçek yaşımı yansıtmasa da hissettiğim yaş sayısına tekabül eden çağrı sayısıyla problemim halen devam etmekte.

    Türk.Net' e geçmeden önce okunması gereken rehber olarak siz değerli üyelere armağan ettiğim bu uzun soluklu yazımda, Türk.Net Genel Müdürü Sayın Cem Bey'in belirtmiş olduğu misyonuyla uyuşmayan çalışma anlayışı ve Çözüm Merkezine teşekkürü(!) borç bilirim.

    *Not: İnternetim olmadığından resimli ve cafcaflı bir konu hazırlayamasamda, eminim ki dert ortaklarım bana desteklerini gösterecektir.

    Maceranın başladığından bu yana;
    • Kullanılan mobil internet kullanımım : 12gb
    • Müşteri temsilcisiyle yapılan görüşme sayısı : 54 adet
    • İnternet bağlantısız geçen gün sayısı : 22 gün

    Konuyu güncel tutup sorunun çözümüne kadar sizlerle acımı paylaşıyor olacağım. Türk.Net yasal sürecin dışında, BTKya dahi ilettiğim kayda cevap vermeyen, adı Çözüm Merkezi olup da adıyla çelişen operasyonel birime sahip, çözüm süresinin -sanıyorum- yıllar alacak olduğu bir firma olarak aklıma kazındı.

    Esen kalın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi humanta1 -- 15 Mayıs 2017; 0:22:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • ilk mesajı ve ilk mesaj da bu dikkate almam almazlar da :)
  • Kardeşim yazını okudum. rezalet puanım 9.4

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ULTILIX

    ilk mesajı ve ilk mesaj da bu dikkate almam almazlar da :)

    Yıllardır donanımhaber takipçisi olup, bu rezalet üzerine üye olmam biraz abes olduğu doğrudur. Yorum için teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vforvendetta20

    Kardeşim yazını okudum. rezalet puanım 9.4

    Rezalet puanının giderek artacağına eminim. Zira TurkNet ve Müşteri Hizmetleri bunu başarmak için elinden geleni yapacaktır



    Yorum için teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi humanta1 -- 13 Mayıs 2017; 13:9:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk Net Destek ekibi bi baksın bakalım. Şimdi tam müsait değilim. Birkaç öneri de ben vereyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeşim okudum genel haliyle. Mesut Çevik başta olmak üzere o röportajın başrol oyuncusu Türknet müdürünü keşke konuya çağırabilsen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bende geçen hafta başvurdum. Telefon sinyali gelmiyordu. Onu hallettik, telefon var. Şimdi internet yok bakalım bunu nasıl çözücez. Ah uydunet Ne olurdu uygun yapsan tarifleri. Uğraşmazdık hiç böyle şeylerle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mkardes1903 kullanıcısına yanıt
    Süper zekalı tt personeli telefon için ayrı hat tesis ediyor. Arıza kaydı bırakınca da internetin aktif olduğu hattı söküp telefonu takıyor. Birçok kişi bu sorunu yaşıyor maalesef. Adamları yakalayıp derdinizi anlatmadan düzelmesi çok zor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rapstar338

    Türk Net Destek ekibi bi baksın bakalım. Şimdi tam müsait değilim. Birkaç öneri de ben vereyim.

    Sorun bu aslında, destek ekibi sadece bakıyor



    Yorum için teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Kardeşim okudum genel haliyle. Mesut Çevik başta olmak üzere o röportajın başrol oyuncusu Türknet müdürünü keşke konuya çağırabilsen.

    Röportaj ve Cem Bey'in samimiyeti sayesinde TurkNete geçiş yapmıştım. Lakin her şey geçişi sağlana kadarmış sanıyorum ki. Hala beklemedeyiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mkardes1903

    Bende geçen hafta başvurdum. Telefon sinyali gelmiyordu. Onu hallettik, telefon var. Şimdi internet yok bakalım bunu nasıl çözücez. Ah uydunet Ne olurdu uygun yapsan tarifleri. Uğraşmazdık hiç böyle şeylerle.

    Zaten sorun sadece benimle ilgili değil. Bir çok müşteriye yönelik bir sorun yaşatmakta konu bahis internet servis sağlayıcısı. Umalım ki bir an evvel hepimizin sorunu çözüme kavuşsun. Zira şikayetvar.com, benim ve bana benzer şikayetlerle dolup taşmaya başlamış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi humanta1 -- 14 Mayıs 2017; 2:58:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Süper zekalı tt personeli telefon için ayrı hat tesis ediyor. Arıza kaydı bırakınca da internetin aktif olduğu hattı söküp telefonu takıyor. Birçok kişi bu sorunu yaşıyor maalesef. Adamları yakalayıp derdinizi anlatmadan düzelmesi çok zor.

    Aslında bu derdimizi anlatacak olan kişiler Çözüm Merkezindeki Türk Telekom saha ekibiyle görüşen kişiler olması gerekiyor. 2017 gibi bir çağda hala internet bağlantısı sağlayabilmek için bu kadar uğraş vermemiz oldukça üzücü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 12 Mayıs 2017 Tarihli Talep ve Herzamanki Sonuç;



    Uzun süredir devam eden bağlantı sorunu VDSL2 sinyanilin yetersizliğinden kaynaklı olduğunu düşünmeye başladım. Keza ADSL sinyali yönlendirilirken internet erişimim yukarıda belirttiğim üzere var olmaktaydı. Müşteri temsilcisinden tarafıma ADSL sinyali gönderilmesi yönünde istemim sonucunda 13 Mayısta yaptığım görüşme sonrasında ADSL sinyali gönderildiğini fakat halen modem üzerindeki DSL ışığının yanmadığı yönündeydi. Bu süre zarfında aradan geçen 3,5 haftalık zamanda halen daha tahmin edebileceğiniz üzere internet bağlantısı sağlayamadık.



    Bir çok arkadaşımız gibi, TürkNet vermediği hizmet sonrasında tarafıma fatura kesintisi yaptığını görüntülemekteyim. Herhangi bir bağlantı ve destek sağlamayan TurkNet bi ödeme talebinde bulunmasını nasıl bir mantıkla yapıldığını merak ediyorum.



    Daha öncesinde bu denli bir sorun yaşayan arkadaşlarımız. Sorunun ne zaman çözüldüğü veyahut nasıl çözüldüğü konusunda bizleri aydınlatabilirse, önümüzde bulunan karanlık sürecin nasıl olduğunu sanıyorum ki bir nebze de olsun görebiliyor olacağız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi humanta1 -- 14 Mayıs 2017; 10:34:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sorun Türk.Net ile ilgili değilki!



    Bağlı olduğun kutuda gerekli ayarlamaları yapamayan dangalak tt personelinin beceriksizliği. Turk.Net illa iletişime geçiyordur da senin kutuya gelenler sığır demek ki..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    Sorun Türk.Net ile ilgili değilki!



    Bağlı olduğun kutuda gerekli ayarlamaları yapamayan dangalak tt personelinin beceriksizliği. Turk.Net illa iletişime geçiyordur da senin kutuya gelenler sığır demek ki..

    Onları bi bulabilsem zaten. TurkNet ile ilgili sorun elle tutulur bir baskı yapamaması bu ekiplere.



    Hala beklemedeyiz bakalım daha neler göreceğiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • humanta1 kullanıcısına yanıt
    Kimbilir kaç kişi şikayet ediyor turk.net'e..

    Sallamayan tt maalesef.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • vforvendetta20 V kullanıcısına yanıt
    Türknet birçok rezalet dalında Oskar ödülüne layık görülmüştür;



    Boş Port Yok : 9.3

    Altyapı Sorunlu : 8.1

    Tesisat Kablo bozuk : 9.9

    Müşteri Oyalama : 9.8

    Hızınız bizde normal Sorun sizde : 9.87

    Modeme tanımlı hız normal : 9.99

    Türk Telekom'a laflar oyalama : 10



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tekrardan Merhabalar DonanımHaber Ailesi,

    14.05.2017 Tarihi itibariyle, ankastre kutumda yeni bir boş hat olduğunu ve üzerinde "İnternet Bağlantısı" yazılı bir kağıtla karşılaştım. Büyük bir heyecan ile ankastre bağlantılarımı sağladım ve tahminimin dışında internet bağlantım gerçekleşti. Bu mesajı da bilgisayar üzerinde yazmanın mutluluğu içerinde "Çok Şükür" cümlesiyle internet bağlantımızı arkadaşlarımızla beraber karşılamış olduk.

    Yaklaşık 3 haftanın sonunda internete kavuşturan TurkNet ve Turk Telekom ailesine teşekkürlerimi(!) iletiyorum.

    İyi Forumlar.
  • humanta1 kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.