Şimdi Ara

Sorun çözülmüştür, konu silinebilir.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
174
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Silinebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ffrisby -- 19 Ocak 2018; 13:56:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Thh'a başvuracaksın, cihazının sorunlarını ve mevcut elindeki tüm servis kayıtlarını belgeleyeceksin "Bu kabiliyetsizlere telefonumu 2 kez gönderdim 1,5 hafta telefonsuz kaldım, buna rağmen cihaz elime sahi polduğu problemlerin üzerine bir yenisi eklenmiş vaziyette elime ulaşıyor, daha fazla vakit kaybetmek istemediğim için hakkım olan cihaz bedelinin tarafıma ödenmesini talep ediyorum!.." diyip başvuracan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRC_KHAN

    Thh'a başvuracaksın, cihazının sorunlarını ve mevcut elindeki tüm servis kayıtlarını belgeleyeceksin "Bu kabiliyetsizlere telefonumu 2 kez gönderdim 1,5 hafta telefonsuz kaldım, buna rağmen cihaz elime sahi polduğu problemlerin üzerine bir yenisi eklenmiş vaziyette elime ulaşıyor, daha fazla vakit kaybetmek istemediğim için hakkım olan cihaz bedelinin tarafıma ödenmesini talep ediyorum!.." diyip başvuracan.

    Hocam,

    2 kere servise gitti ama şu kadar servis işlemi görmesi lazım diye bir var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ffrisby kullanıcısına yanıt
    Dostum sen bu telefonu garanti dahilinde 2 kez servise gönderdiysen ve her iki seferde de cihaz eline bozuk şekilde geldiyse her türlü iade kazanma hakkına sahipsin. Servis cihazı onarmakla mükellef, 2 kez ellerine gelmiş zaten, onaracağı olsaydı çoktan onarırdı. O yüzden 3. seferle vakit kaybetmeyin, verin küsküyü gitsin, zaten 2-3 ayınız heba olacak. Ha başvuruyu bulunduğunuz ilin merkezi tüketici hakem heyeti üzerinden yaparsanız başvurunuz daha tez zamanda işleme alınır.
  • Benim cihaza da 3 kez zarar verdi Teleservice. Tüketici Hakem Heyeti kararımı kabul etti ama sony 1,5 ay oldu hâlâ ödemiyor parayı. Ödenmezse Ocak ayının 20 sinden sonra icraya gideceğim.



    Her türlü kazanırsın başvuruyu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok teşekkür ederim arkadaşlar kardeşimde telefon ben Ankara'da kardeşim Yozgat'ta .

    Yozgat'tan başvuru yapacak.

    Sony eski Sony değil zaten bunu herkes biliyor.

    Servisler de artık leş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRC_KHAN

    Dostum sen bu telefonu garanti dahilinde 2 kez servise gönderdiysen ve her iki seferde de cihaz eline bozuk şekilde geldiyse her türlü iade kazanma hakkına sahipsin. Servis cihazı onarmakla mükellef, 2 kez ellerine gelmiş zaten, onaracağı olsaydı çoktan onarırdı. O yüzden 3. seferle vakit kaybetmeyin, verin küsküyü gitsin, zaten 2-3 ayınız heba olacak. Ha başvuruyu bulunduğunuz ilin merkezi tüketici hakem heyeti üzerinden yaparsanız başvurunuz daha tez zamanda işleme alınır.

    Merhaba hocam,

    Sizi uzun süredir gerek DH gerekse facebook sony sayfasından görüyor, tanıyorum.

    Yaşadığım Sorunu biliyorsunuz yukarıda yazmıştım yanlız cihaza yapılan işlemlerden birisinin bana verilen fişini kaybettim.

    Yani elimde cihazın 2 kere servis gördüğüne dair tek belge kaldı diğerini bulamıyorum.

    Bu durumda iade için tek belge olmasına Rağmen 2 işlemde de cihaz mevcut sorun haricinde iki kere hatalı teslim edildi fakat ben bunu thh vermek istiyorum tek belgem var bu durumda nasıl bir yol izlemeyelim?

    Yardımcı olursanız çok mutlu olurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ffrisby kullanıcısına yanıt
    Tek seferde bile hallolmaması zaten baştan bir kusur ve başvurmanız için gayet yeterli bir sebep. Telefonlarımızı cihazlar biraz da orada vakit geçirsinler diye değil, onarılsınlar diye servise gönderiyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRC_KHAN

    Tek seferde bile hallolmaması zaten baştan bir kusur ve başvurmanız için gayet yeterli bir sebep. Telefonlarımızı cihazlar biraz da orada vakit geçirsinler diye değil, onarılsınlar diye servise gönderiyoruz.

    Teşekkür ederim hocam,

    Bu arada kvk dan 2.sefere yapılan işlemin bir nüshası alınabilir mi acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.