Şimdi Ara

SORUN HALLOLDU!!Hepsiburada Rezaleti!!! Ekran Kartı Aldım Kullanılmış ve Farklı Çıktı! (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
190
Cevap
4
Favori
11.026
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
189 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Kargo firmaları kargoyu bırakıp kaçıyor ,diyelimki vatandaşın kameralı telefonu yok ne yapacak? Yada yaşlı insan.

    (Şahsen ben kendim çekim yapıyorum tek başıma ne kadar inandırıcı olur bilemem.)

    Kargo da özellikle çok sayıda cep telefonu çalma olayı oluyor (yakınım bir firmada müdür oradan biliyorum).

    Bir insanın böyle bir olay ile hb yi kazıklamaya kalkması çok amatörce olurdu.

    Hb kartı gerektiği gibi paketleyip kargoya verdiğini ispatlasın o zaman.Müşteri kameraya çekmek zorunda ise , satıcıda çeksin.

    Ayrıca satış sözleşmesinde paketi açarken kameraya çekilmesi konusunda bir madde bilmiyorum ben.

    Koskoca sermayeyi savunacağınıza sizinde üyesi olduğunuz topluluğu savunmanızı beklerdim.

    Hb trilyon parasından birşey kaybetmez ,şu an TR nin en büyük online satış mağazası.Amazon ile rekabet edebilen tek şirket gözümde.

    Ama bu sonsuza dek devam edip etmeyeceği takındığı tavırlar belirleyecek.Amazon daha henüz asılmadı Türkiye ye.

    Umarım tatlıya bağlanır konu.




  • nirvanha kullanıcısına yanıt
    Müşteri orjinal kutunun içinden kullanılmış farklı ürün çıktığını isbatlamak zorunda bunu da kargo tutanağı ile yapabilir veya video çekebilir.
    Başka türlü isbatlayamaz Hepsiburada video bile verse fark etmez ürün orjinal kutu içinden farklı çıkmadığını beyan ediyorlar.

    THH bile satıcıyı haklı bulacaktır bana göre de suan hepsiburada firması haklıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TulparHAN

    Müşteri orjinal kutunun içinden kullanılmış farklı ürün çıktığını isbatlamak zorunda bunu da kargo tutanağı ile yapabilir veya video çekebilir.
    Başka türlü isbatlayamaz Hepsiburada video bile verse fark etmez ürün orjinal kutu içinden farklı çıkmadığını beyan ediyorlar.

    THH bile satıcıyı haklı bulacaktır bana göre de suan hepsiburada firması haklıdır.
    Umarım en kısa zamanda boş bir anınızda başınıza gelir.

    Lütfen kusuruma bakmayın, bu inat neden ?

    :) Hb çalışanımısınız? Yada kargoyu getiren firma :)

    İyi geceleriniz olsun.
  • nirvanha kullanıcısına yanıt
    Sadece insanların ne kadar sahtekar olduğunu para için yapmayacakları şey olmadığını biliyorum.
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Buyrun başka bir konu :)

    https://forum.donanimhaber.com/hepsiburada-kutudan-kirik-cikan-tv-iade-almiyor--143578775
  • nirvanha kullanıcısına yanıt
    Hocam bu ayrı bir konu, Bakın ürün kırık gelmiş bu dolandırıcılık değil.
    Hepsiburada müşteeriyi gerçekten madur etmiş. Hepsiburadanın iade alması lazım en kötü THH iade kararı verir.
    iki konu bambaşka şeyler.
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Ya siz nasıl bir insansınız hiç mi empati kuramıyorsunuz yazıklar olsun.Tek suçlu müşteridir ne demek burda resmen beni hedef gösteriyosunuz utanmanız da mı yok?Ben bu kadar sesimi duyurmaya çalışırken koskaca hepsiburada gibi bir firmayı kazıklamaya çalışmak ne demek dalga mı geçiyorsunuz.Hayatınızda kaç kere kendi biriktirdiğiniz hayalini kurduğunuz parayla bir şey satın alıp bu gibi bir olay yaşadınız? Günlerdir neler yaşadığımı biliyor musunuz ne uyku uyuyabiliyorum ne yemek yiyebiliyorum olayı hala idrak edemiyorum, hayatımda ilk defa pc sistemi toplamak istediğim diğer tüm parçalarımı sorunsuz temin ettim hepsini heyecanla teslim aldım bu olayı yaşarken de video çekmek zorundadır video çekmediği için suçludur diyosunuz.Bu ne demek ya dalga mı geçiyorsunuz benimle? Ürünü temin ederken ve ettikten sonra eğer ortada bi dolandırıcılık varsa bunun kanıtlanmasını sağlamak satıcıya düşer siz şaka mısınız gerçekten? Ben burda mağduruyetimden bu kadar zor bir durumdayken sorumluluk müşteride o ispatlıyacaktı gibi saçma sapan birşey söylemeniz şaka gibi...Hukukta veya kanunda kargoyu teslim alırken video çekmek zorundasınız gibi bir kural yok ki ürünü aldığım esnada ürün satın aldığıma aşırı benzediği için ve arkasındaki seri numarası benim satın aldığımla değiştirildiği için ilk başta ürünü kullanılmış sanıp geri yolladım.Yani videoya da çeksem o an ürün farklı bir ürün olduğunu daha sonra farkedebilirdim.Yaptığınız bu iğrenç ithamların ne kadar yanlış olduğunu benzeri bir olay başınıza gelirse anlarsınız.Bu yazıları sadece sadece art niyetiniz varsa yazabilirsiniz gerçekten yazıklar olsun.Zerre kadar suçu yokmuş hepsiburadanın günlerdir ulaşmaya çalışıyorum suratıma kapanan telefonlar, hiçbir şekilde düzgün bir açıklama yapılmaması gram yardımcı olunmaması, hepsiburada bu ürünün iade olup olmadığını görebilir kontrol edebilir kendileri ürünün nasıl temin edildiğini herşeyi kontrol edebilir.Günler geçti ben eğer ki bu tarz bir dolandırıcılığın içinde rol oynasaydım bi taraflarımı yırta yırta yardım için her yerden sesimi duyurmaya çalışmazdım.Gerçekten yazıklar olsun.




  • Çok geçmiş olsun umarım, rezalet bir an önce çözülür.
  • çok geçmiş olsun ,HB den ürün alırken bundan sonra 10 defa düşüneceğim gerçekten çok talihsiz ve güven sarsıcı bir durum
  • nirvanha kullanıcısına yanıt
    İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim.Arkadaşın dediği şekilde işlemiyor hukuk, ürünün sapasağlam düzgün bir şekilde geldiğini kanıtlamak müşterinin değil satının sorumluluğundadır.Kendisinin bu şekilde yaklaşması büyük ihtimal hb çalışanı olması veya kargo firmasıyla bir bağlantısının olmasıdır.Mantığa ve ahlaka uyan hiçbir durum bu olayı bu şekilde lanse edemez çünkü gerçekten inanılmaz yıprandım yoruldum ve üzgünüm.Firmanın hiçbir şekilde ilgilenmemesi yardımcı olmaya çalışmaması beni inanılmaz yoruyor.Ben 23 yaşında hayatında daha önce hiç bu kadar büyük bir alışveriş yapmamış bir üniversite öğrencisiyim.Daha ilk defa hayatımda bir masaüstü bilgisayara sahip oluyorum.Diğer tüm parçaları da 2 gün arkasına sitemden sipariş ettim onların tamamı sorunsuz şekilde geldi bu arkadaşın bu art niyetle davranmasını mantığıma sığdıramıyorum gerçekten inanılmaz...




  • LifeWithLouie kullanıcısına yanıt
    Bence sorununuzu hepsi burada mudur ve genel mudurlerine twit atin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba öncelikle geçmiş olsun malesef bu gibi durumlar hemen hemen her platformda yaşanabiliyor.

    Benim Hepsiburada.com üzerinden satış yapan kozmetik mağazam var.

    Biz gönderdiğimiz her ürünü fatura kargo fişi ve ürün ile birlikte resimliyoruz ve ürüne göre gerekirse videoya çekiyoruz. ürünler genelde kozmetik ürünü olduğu için durum biraz farklı bizim için kutusuz ürünler.

    Alıcı yanlış ürün iadesi altında ürünü gönderdiğinde veya bu kullanılmış şeklinde iade oluşturduklarında gönderilen ürünlerin koruma bantlarını tarihiyle delil olarak sunup iadeyi kabul etmiyoruz tabiki.

    Bu gelen iade paketini açarken her karesini video eşliğinde açıyoruz ki gönderilen ile gelen kanıtları elimizde bulunsun.

    Dün firmamızda yaşanan bir olay.

    Alıcı yanlış ürün gönderildi diye iade talebinde bulunmuş. Ürün bize ulaştığında ürün hasarlıydı yani aslında ürün yanlış değil teslim aldığında kırıldığı için ve tutanak tutturmadığı için mecburen yanlış iade altında açmış talebi ama yanlış gönderilen her ürün için mağazaya ceza uygulanıyor ve ürün bedeli çöpe gidiyor.

    Delillerle Hepsiburadaya iade red talebinde bulunduk çünkü ceza yiyecektik. hem ürünümüz kırılmış talep edeceğimiz bir yer yok tutanak olmadığı için hemde mağaza puanı düşecek cezadan ayrı. ödeyeceğimiz 3 defa kargo parasını saymıyorum bile.

    iade red kabul edildikten sonra müşteri yinede mağdur olmasın diye biz yeni ürün gönderdik iade paketinde çok pahalı birşey değildi güneş kremi.

    Olayı birde mağaza tarafından değerlendirin diye yazdım.

    Yani bu tür aksaklıklar her zaman e-ticaretin esasında var bu durumda kendi tedbirimizi kendimiz almalıyız.

    Bu kadar pahalı bir ürünü alırken paket açılışını videoya çekmeliydiniz.

    Elinizde hiçbir delil yokken bunu ispatlamanız neredeyse imkansız.

    Mahkemeye de verseniz delil yoksa sonuç hep negatif olur.

    Malesef ki bu tecrübeye siz biraz pahalı sahip olmuşsunuz umarım sorununuz en kısa zamanda çözülür.




  • yk2548 kullanıcısına yanıt
    Öncelikle bilgilendirmeniz için saolun fakat satıcı mağaza hepsiburadanın kendisi.Başka bir ufak mağaza değil.Kozmetikte ürün kullanılmış çıkabilir veya başka bir ürün tüketilmiş halde olabilir bu tarz durumlar bambaşka benim yaşadığım olay çok ayrı bir boyutta.Bana ürünü temin ettiklerinde herhangi bir sıkıntısız sorunsuz şekilde elime ulaştırdıklarına dair bir yardımcı olabilirler veya bu kadar sesimi duyurmaya çalışırken benimle iletişime geçebilirler.Burda birisi satın aldığım ekran kartını alıp bozuk başka bir ekran kartını yerleştiriyo ve arkasındaki seri numarayı değiştiriyor.Yani bambaşka bir olay söz konusu.5 bin liralık ekran kartının kime nereye nasıl ne şekilde gittiğini yardımcı olmak istedikten sonra koskoca hepsiburada şirketi yapabilir.İnanın çok zor bir durum o kadar etki ediyor ki bana tek düşünebildiğim şey bu durmadan aklıma geliyor.Delil için de aynı gün iade talebi ve fotoğraflandırılması mevcut faturam herşeyim duruyor sonuçta.




  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    İsbat yazan bir adamın yorumunu ciddiye almak çok zor. Adamın işi gücü yok hem hb'yi dolandırmaya çalışıcak hem de başarısız olup bunu dh, ekşi gibi platformlara yayıp yardım aramaya çalışıcak. Gerçekten üzücü bir durumdasınız yazık, sizin ne gibi bir sorununuz var bilmiyorum ama adam belli ki mağdur durumda sizin de gelip adamın moralini bozmaya çalışmanız doğru değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    1 haftaq önce incehesaptan aldığım bir ürün (1899tl değerinde) aras kurye ile geldi. işim havacılık sektöründe ve ani bir plan değişikliği ile o hafta da işe gitmek durumundayım. evde kalan arkadaşıma (arkadaş ile hemcins değiliz ve ismimde unisex değil) kimliği bıraktım alabilsin diye. kargocu geliyor isim soy isim söylüyor, arkadaş evet diyor, kutuyu kucağına bırakıp sen sağ bn selamet deyip kaçıyor. akşam eve deldiğimde bunları dinlediğimde direk kutuyu inceledim de bir sorun çıkmadı. işimiz Allahlık. şimdi kargoyu teslim aldığıma dair bir imzamız yok hiç biryer de. velevki bn almadım desem nasıl kanıtlayacaklar? yaw işimizi düzgün yapsak ki bu tarz durumların hepsi için yönergeler var. hiç kimsenin başı ağrımaz. ama biz, neyse,
  • Geçmiş olsun hocam, sorununuz umarım ki çözülür. Hepsiburada bir garip şu sıralar anlayabilmek mümkün değil. Servis tarafından değişim raporu çıkarılmış bilgisayarımı değiştirip yollamıyorlar bile benim. Bilgisayar mühendisliği okuyorum ve derslerimizin hepsi şu an virüs nedeniyle online devam ediyor. Elimdeki 10 senelik laptobumu tamir edemeseydim belki nasıl bir duruma düşecektim kim bilir. Kişisel olarak bir daha HepsiBurada'dan alışveriş yapmayacağım, bu olaylardan okuduklarımdan sonra buna karar verdim.
  • Sorun halloldu hocam iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LifeWithLouie

    Sorun halloldu hocam iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim.
    Geçmiş olsun hocam. Nasıl hallettiniz anlatabilir misiniz? Benim durumuma da rehber olur belki tecrübeleriniz
  • Hocam gün boyu müşteri hizmetleriyle konuşmaya çalıştım ve heryerden olayı paylaşıp olabildiğince sesimi duyurmaya çalıştım.Zaten yaşadıklarımın hepsi ilk sayfada anlattığım gibi oldu onun dışında ekstra birşey yapmadım.
  • LifeWithLouie kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam, sevindim çözüldüğüne. Benim elimde değişim raporu var ama değişim alamıyorum 1 ay olacak hala ilgilenmiyorlar. Sürekli arıyorum ama nafile.. Her arayışta da 15-20dakika bekletiyorlar telefon başında. THH'ye gideceğim gibi duruyor.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.