Şimdi Ara

SORUN HALLOLDU!!Hepsiburada Rezaleti!!! Ekran Kartı Aldım Kullanılmış ve Farklı Çıktı! (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
190
Cevap
4
Favori
10.872
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
189 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu durumda haklılığını ispat etmen gerçekten zor allah sabır versin çok sinir bozucu bir durum internetten sipariş verdiğinizde kargoyu imzalasanız bile kargocuya 1 dk beklemesini rica edin ve kutuyu açın üründe göz ile görülen bir kusur var ise zaten kutu sağlam ama ürün problemli/kırık vs diye tutanak tutarlar o tutanak ile iade edin yada aldınız kargocu gitti şubeye gidip durumu izah edin bir ihtimal yine tutanak tutabilirler yada hiç olmadı kutu açılışını video ile faturasıda gözükecek şekilde kayıt altına alın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nerdeburda -- 6 Haziran 2020; 22:44:44 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TulparHAN

    her zaman hepsiburada suçlu olmuyor burada konu açıp amazonu dolandırmaya kalkanlar olmuştu
    her zaman müşteri haklı değil.
    her zaman müşteri haklı koskoca firma iade ederken kontrol etmiyor mu? kaç gün bekliyoruz iadeyi onaylasınlar diye bu sırada halay mı çekiyorlar depoda?
  • Kardeşim durumuna üzüldüm bu konunun araştırılıp bu sahteciliğin nerde başladığını bulmak önemli. Görüyorumki konudaki bazı kendini bilmezler sırf farklı olma çabasından ötürü suçu sana atmak istiyorlar ve tercihlerine laf ediyorlar, bu arkadaşlar biraz aklını kullansa suçlu olan bir insanın dhde ekşide vs. konu açma zahmetine girmeyeceğini zaten anlar. Mağduriyetin ortada fakat empatiden uzak arkadaşlar hala yok 5700 alsaydın vs. gibi laflarla mağduriyeti örtmeye çalışıyorlar, bu arkadaşın niye böyle bir çabada olduğunu anlamak zor belki kendiside bu tarz dolandırıcılık olaylarını destekliyordur bilemeyiz.
  • Yazık günah gerçekten çok geçmiş olsun.Bu hepsiburada karalisteye zaten almıştım kupon falan verse indirim yapsa bile içime sinmez ürün almak. Her gün bir sürü hepsiburada, n11 şikayeti görüyorum. Hiç uzun zamandır bu sektörde olan GittiGidiyor ve amazon hakkında şikayet görmedim. Arkadaşlar iyi olanı ödüllendirmek de güzel bir boykottur. Gerekirse 20-30 tl fazla verin ama sizi mağdur etmeyecek yerlerden alışveriş yapın. Tüketici odaklı şirketlerle çalışın ki en azından iyi kalabilmiş olanları ayakta tutalım. Sadece ürüne değil o ürünü size ulaştıranlara da hakkını vermiş olursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşgüzarın biri farklı bir kartı bilinçli şekilde iade etmiş olabilir (ki bunu zaten hepsiburada kayıtlarından bulup çıkartmak mümkün) ama hepsiburada kartı iade eden işgüzarımı bulmaya çalışır, kartı son alanamı yükü yıkmaya çalışır yoksa telafi yolunamı gider bilemem.
    Bir kaç yıl önce yaz sonu hepsiburada indiriminden faydalanıp bir çift Converse aldım. Aradan aylar geçipte yaz gelince giymek istedim ve her ikisininde sağ tek olduğunu gördüm :) Geri göndermeye utandım haliyle.
  • erdson kullanıcısına yanıt
    hocam kahkaha attım kusura bakmayın. vallahi ağlanacak halimize gülüyoruz ya. konu sahibi dostum çok geçmiş olsun umarım çözülür bir an önce.
  • Amazon abi gerisi hikaye Hepsiburada iyice insanları soğutuyor kendinden. N11 desen ayrı bir kafada.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsiburada ben alıcıya sıfır ürün gönderdim alıcı eski kartını bize yollayıp itibarımız ile oynuyor deyip karşı tazminat davası açar ise alıcı haklılığını nasıl ispat edecek ne tutanak var ne şahit nede enbaştan kutu açılımı bence ispatı zor gerçekten zor bir durum hepimizin başına gelebilir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bende xiaomi router aldım kullanılmış çıktı. Kaç kere mesaj attım 1 kere dönmedi hepsiburada. Zaten ürün almıyorum artık.
  • PCB üstünde MS-v341 olarak geçiryor ve arattırdığımda RX580 olarak buluyor kartı. Büyük ihtimal değişim yapmışlar kartı.

    https://www.google.com/search?bih=1297&biw=2560&hl=tr&sxsrf=ALeKk03T8e707ch_rpk7mci9H-kCaFYU_A%3A1591473502863&ei=XvXbXsaKNK6GjLsP1cmY8AE&q=MS-v341&oq=MS-v341&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQAzIGCCMQJxATMgYIABAeEBMyBggAEB4QEzIGCAAQHhATMgYIABAeEBMyBggAEB4QEzIICAAQBRAeEBMyBggAEB4QEzIGCAAQHhATMgYIABAeEBM6BAgAEEdQ5AlY5AlgtAxoAHABeACAAaABiAGgAZIBAzAuMZgBAKABAaoBB2d3cy13aXo&sclient=psy-ab&ved=0ahUKEwjGsbrm_O3pAhUuA2MBHdUkBh4Q4dUDCAw&uact=5



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PanikAtak -- 6 Haziran 2020; 23:5:41 >
  • Hepsiburada.com da böyle oyunlar olacağını sanmıyorum. Yıllardır alışveriş yaparım, daha bir gün sıkıntı olmadı. Olmayacağı anlamına da gelmiyor tabi ama bu tarz küçük oyunlar peşine düşeceklerini sanmıyorum. Bana göre en kaliteli alışveriş sitesi Türkiye'deki.

    Umarım en kısa sürede çözerler sorununu. Geçmiş olsun.
  • Sistem Bilgisayar kullanıcısına yanıt
    Seri no :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Riven Mı kullanıcısına yanıt
    Kargo kutusu açılmamış izlenimi verilse hani.
  • Çok geçmiş olsun hocam. Diyecek söz bulamıyorum. Kim bilir nasıl bir stres ve şok yaşadınız. Yazık günah. Paranızla rezil olmak tam da böyle birsey olsa gerek. Umarım en kısa sürede çözersiniz. İkinci el ürün gelme olayı bende de olmuştu. Allah tan kitaptı çok dert etmedim ama ortada çok kıymetli bir üründen söz ediyoruz. Yukarıda arkadaşlarinda belirttiği gibi, ürünleri kullanıp kullanıp iade eden art niyetli çakallar oluyor nasıl olsa şartsız koşulsuz iade hakkı var diye. Konu böyle bir şeyden kaynaklanmistir muhtemelen. Buna derhal bir çözüm getirmeleri lazım. Üstüne gidilmesi lazım mutlaka bu tür vakaların. Çok zor bir durum. Sabır diliyorum size.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu tip ürünleri açarken mutlaka video çekmek gerek.

    Umarım sorun çözülür.
  • agmerhamto kullanıcısına yanıt
    Hepsiburada belki problemsiz sıfır ürün göndermiştir belki konu açan müşteri ürüne el koydu değiştirdi ve hepsiburadayı dolandırmaya kalkıyor ?
    böyle bir durum daha önce Amazon'da oldu amazonu dolandırmaya kalktılar. Adam 1 sene önce konu açtı amazon mahkemeye vermiş hesaplarını dondurmuş....

    Her zaman firmalar suçlu değil mini çakallar piyasada çok
  • Hepsiburada sağlam bir firma şimdiye kadar çok alışverişim oldu. Ancak bu tür istisnai durumların olmayacağı anlamı çıkmaz.
    Bu şekildeki fiyatlı ürünler için her ilde bir dağıtım birimi kurup ürünlerin içeriğini müşteri önünde kontrol ettirip teslim etme gibi bir yola gitmeli...Sonrasında müşterinin farklı ürün geldi vs gibi hiçbir hakkını uygun görmemeli. Veyahut da böyle bir anlaşmazlık çıkıyorsa her ilde şube vs açıp işletme gideri ödeyeceğime müşteriyi haklı görür ücretini öder meseleyi kapatırım. Kargo gelince açın kontrol edin gibi bir olay ülke şartları/gerçekleriyle maalesef mümkün görünmüyor... Ben bu tarz pahalı ürünler aldığımda adreste bulamadıklarından şubelerinden alıyorum... alırken de içeriğini orada kontrol ediyorum.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.