Şimdi Ara

SORUN TTNET Mİ MODEM Mİ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
2.590
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Son 10 gündür durup dururken net gidiyor (Modem internet ışığı sönüyor) geri geliyor, çok yavaşlıyor, gidiyor gelmiyor... Aradım arıza kaydı aldık dediler 10 gündür bi çözüm yok. Her arayışta 15 dakika telefonda bekletiyorlar bağlayana kadar. Neyse...

    Acaba sorun modemden kaynaklı olabilir mi? Bazen aşağıdaki sorunu alıyorum (bazense arınılan dns bulunamadı tarzında bi sayfa açılıyor, bazen de no dsl connection tarzında modem fişe takılı değilken gelen hata geliyor):

     SORUN TTNET Mİ MODEM Mİ?



    Bir de başka bir modem alıp denedip airteis marka ama ttnet sayfasına yönlendirdi port hatası bilmem ne diye... Kullanacağımız modeme bile karışıyor adamlar sanırım...







  • aynı sorunu ben de yasıyorum bu sıralar. modemim zyxel marka bi anda kopma oluyor vs vs. ttnet i aradım adamlar sizden kaynaklı dediler ya bakalım :)
  • Kesinlikle sorun hattadır. Ayrıca başka modem taktığında modemi resetleyip dene.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vegabond81

    Kesinlikle sorun hattadır. Ayrıca başka modem taktığında modemi resetleyip dene.

    Yanlış port vs. deme durumu ortadan kalkar mı yeni taktığım modemi resetlersem?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yarasa_38

    aynı sorunu ben de yasıyorum bu sıralar. modemim zyxel marka bi anda kopma oluyor vs vs. ttnet i aradım adamlar sizden kaynaklı dediler ya bakalım :)

    Valla diğer diğer modemi takıp deniycem tekrar resetleyip sorun devam ederse kapattırcam hattı. Yani emin olayım istiyorum sorun benden mi onlardan mı. Ama @Vegabond81 'in dediğine göre sorun hatta...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeRS..U..ZaLa

    quote:

    Orijinalden alıntı: yarasa_38

    aynı sorunu ben de yasıyorum bu sıralar. modemim zyxel marka bi anda kopma oluyor vs vs. ttnet i aradım adamlar sizden kaynaklı dediler ya bakalım :)

    Valla diğer diğer modemi takıp deniycem tekrar resetleyip sorun devam ederse kapattırcam hattı. Yani emin olayım istiyorum sorun benden mi onlardan mı. Ama @Vegabond81 'in dediğine göre sorun hatta...

    Aynı sorun benim başıma geldi evde 4 tane farklı markalarda modemler var içlerinde en iyisi Airties cıktı. Hat kopmasına gelince eve kadar bütün kabloları değiştirdim kopma devam etti. Dısarıdan sana gelen kablolar eskimiş olabilir bende sürekli arıza kaydı bırakıyordum adamlar en son santralden portu değiştirdi şuan hiç kopma olmuyo..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vegabond81


    quote:

    Orijinalden alıntı: DeRS..U..ZaLa

    quote:

    Orijinalden alıntı: yarasa_38

    aynı sorunu ben de yasıyorum bu sıralar. modemim zyxel marka bi anda kopma oluyor vs vs. ttnet i aradım adamlar sizden kaynaklı dediler ya bakalım :)

    Valla diğer diğer modemi takıp deniycem tekrar resetleyip sorun devam ederse kapattırcam hattı. Yani emin olayım istiyorum sorun benden mi onlardan mı. Ama @Vegabond81 'in dediğine göre sorun hatta...

    Aynı sorun benim başıma geldi evde 4 tane farklı markalarda modemler var içlerinde en iyisi Airties cıktı. Hat kopmasına gelince eve kadar bütün kabloları değiştirdim kopma devam etti. Dısarıdan sana gelen kablolar eskimiş olabilir bende sürekli arıza kaydı bırakıyordum adamlar en son santralden portu değiştirdi şuan hiç kopma olmuyo..

    Dışardan gelen kablolardan kastın telefon direğinden eve gelen kablo mu? Eğer sorun onda olsa telefonda da kopma yaşanmaz mı? Ki zaten onu değiştirmek türk telekomun işi değil mi? Bir de ben bu hattı kapattırsam superonline a geçsem port değişir mi?




  • Sanırım sende müstakil evde oturuyosun. Evet direkten eve gelen kablo telekomun belirli bir yere kadar çektiği kablo kalın siyah ama ev içindeki duvarların içinde olan kabloları demiştim ben basit kablolar onlar. Hat kopması ise hatta verilen bağlantı hızını kablo kaldırmıyor bu yüzden kopuyor. Telefon kesilmez. Port ise şuan kullandığın hattı iptal ettirmedende değisebilir süperonline gecsen bile altyapı aynı olacak bağlantı kopacak cünkü ADSL bağlantisını telekom altyapısı üzerinden verecek..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Srcn81 -- 22 Aralık 2012; 15:12:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sorunu en son olarak kendinizde düşünün, sorun genelde ttnet den kaynaklanıyor ama telefonda sizde diyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vegabond81

    Sanırım sende müstakil evde oturuyosun. Evet direkten eve gelen kablo telekomun belirli bir yere kadar çektiği kablo kalın siyah ama ev içindeki duvarların içinde olan kabloları demiştim ben basit kablolar onlar. Hat kopması ise hatta verilen bağlantı hızını kablo kaldırmıyor bu yüzden kopuyor. Telefon kesilmez. Port ise şuan kullandığın hattı iptal ettirmedende değisebilir süperonline gecsen bile altyapı aynı olacak bağlantı kopacak cünkü ADSL bağlantisını telekom altyapısı üzerinden verecek..

    Aynı altyapıyı kullandıklarını biliyorum da canıma tak etti artık. Yani son 4 aydır her ay farklı bir sorunla karşı karşıyayım. 4 aydır toplamda 8-10 saatim telefonda her çıkan müşteri temsilcisine derdimi anlatmakla geçti (bir arayışta ortalama 3 farklı kişiye aynı şeyleri anlatıyorum). Bir sorun çözülüyor sonraki ay başka bir sorun çıkıyor. Yani belki turkcell superonline'da (içinde turkcell geçtiği için) dahi iyi teknik destek alırım umudum var. Sonuçta 4 ay öncesine kadar netimde 1 kere bile sorun yaşamadım. Yani hattın alt yapısında bir sorun olmadığı sonucuna varıyorum buradan. Dediğin kablo durumunu kontrol edeceğim teşekkürler ilgin için...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vulakil

    sorunu en son olarak kendinizde düşünün, sorun genelde ttnet den kaynaklanıyor ama telefonda sizde diyorlar.

    1-2 ay önce hızım 0,40 megabite sabitlendi. modemde sorun dediler Zyxel'e yönlendirdiler sonra ordaki temsilci modem ışıkları yanıyorsa hattadadır sorun dedi :D sonra defalarca ttneti aradım sanırım 5. konuştuğum temsilci sorunu çözmüştü. Herkes de farklı şey söylüyordu sorun olarak :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeRS..U..ZaLa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vegabond81

    Sanırım sende müstakil evde oturuyosun. Evet direkten eve gelen kablo telekomun belirli bir yere kadar çektiği kablo kalın siyah ama ev içindeki duvarların içinde olan kabloları demiştim ben basit kablolar onlar. Hat kopması ise hatta verilen bağlantı hızını kablo kaldırmıyor bu yüzden kopuyor. Telefon kesilmez. Port ise şuan kullandığın hattı iptal ettirmedende değisebilir süperonline gecsen bile altyapı aynı olacak bağlantı kopacak cünkü ADSL bağlantisını telekom altyapısı üzerinden verecek..

    Aynı altyapıyı kullandıklarını biliyorum da canıma tak etti artık. Yani son 4 aydır her ay farklı bir sorunla karşı karşıyayım. 4 aydır toplamda 8-10 saatim telefonda her çıkan müşteri temsilcisine derdimi anlatmakla geçti (bir arayışta ortalama 3 farklı kişiye aynı şeyleri anlatıyorum). Bir sorun çözülüyor sonraki ay başka bir sorun çıkıyor. Yani belki turkcell superonline'da (içinde turkcell geçtiği için) dahi iyi teknik destek alırım umudum var. Sonuçta 4 ay öncesine kadar netimde 1 kere bile sorun yaşamadım. Yani hattın alt yapısında bir sorun olmadığı sonucuna varıyorum buradan. Dediğin kablo durumunu kontrol edeceğim teşekkürler ilgin için...

    4 Ay öncesine kadar hiçbir sorun yaşamadım diyorsun. Sende Haklısın ama şu bir gerçek zamanla herşey yıpranıyo, eskiyo buna kablolarda dahil. Bulunduğun bölgedeki Türk Telekom il Müdürlüğüne derdini anlat bakalım orda belki sonuçlanır çünkü onlar Ttnet müşteri hizmetlerinden daha fazla belgilidir. Sonuçta sana en yakın yerdeler bölgeyi iyi bilirler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Srcn81 -- 22 Aralık 2012; 18:20:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vegabond81

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeRS..U..ZaLa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vegabond81

    Sanırım sende müstakil evde oturuyosun. Evet direkten eve gelen kablo telekomun belirli bir yere kadar çektiği kablo kalın siyah ama ev içindeki duvarların içinde olan kabloları demiştim ben basit kablolar onlar. Hat kopması ise hatta verilen bağlantı hızını kablo kaldırmıyor bu yüzden kopuyor. Telefon kesilmez. Port ise şuan kullandığın hattı iptal ettirmedende değisebilir süperonline gecsen bile altyapı aynı olacak bağlantı kopacak cünkü ADSL bağlantisını telekom altyapısı üzerinden verecek..

    Aynı altyapıyı kullandıklarını biliyorum da canıma tak etti artık. Yani son 4 aydır her ay farklı bir sorunla karşı karşıyayım. 4 aydır toplamda 8-10 saatim telefonda her çıkan müşteri temsilcisine derdimi anlatmakla geçti (bir arayışta ortalama 3 farklı kişiye aynı şeyleri anlatıyorum). Bir sorun çözülüyor sonraki ay başka bir sorun çıkıyor. Yani belki turkcell superonline'da (içinde turkcell geçtiği için) dahi iyi teknik destek alırım umudum var. Sonuçta 4 ay öncesine kadar netimde 1 kere bile sorun yaşamadım. Yani hattın alt yapısında bir sorun olmadığı sonucuna varıyorum buradan. Dediğin kablo durumunu kontrol edeceğim teşekkürler ilgin için...

    4 Ay öncesine kadar hiçbir sorun yaşamadım diyorsun. Sende Haklısın ama şu bir gerçek zamanla herşey yıpranıyo, eskiyo buna kablolarda dahil. Bulunduğun bölgedeki Türk Telekom il Müdürlüğüne derdini anlat bakalım orda belki sonuçlanır çünkü onlar Ttnet müşteri hizmetlerinden daha fazla belgilidir. Sonuçta sana en yakın yerdeler bölgeyi iyi bilirler..

    4-5 gün önce gelip evin dışındaki kabloları kontrol ettiler (hatta etmişler ben evde değildim). Sorunda bir değişilik olmadı. Hafta sonuydu yılbaşı tatiliydi derken bugün anca gelebildiler tekrardan. Eve bağlanan kabloyu tekrar kontrol ettiler rutubetten çürümüş bağlantı kısmı, orayı değiştirdiler. Daha sonra telefon prizini söküp baktılar. Oranın da bir ucunda temassızlık varmış onu düzelttiler. Şimdilik sorun yok bağlantı kopması hız yavaşlaması yaşamadım son 1.5 saattir. Umarım böyle devam eder. Bu arada işin gülünç tarafı müşteri hizmetlerini arıyorsun arıza kaydı alındı deyip oyalıyorlar seni. Ne eleman yolluyorlar ne başka bir şey. Ancak kendin gidip telekoma işin peşinde koşturman lazım. Yoksa işi onlara bırakırsan hiç birşey yapmıyorlar. Biz kendimiz gidip söyledik adamlara böyle böyle diye. Yani sorunun modemden falan kaynaklanmadığından emin olanlar hiç 4440375 i falan aramakla vakit kaybetmeyip direk telekoma gitsinler. 4440375 i aramak hem telefon masrafı hem de vakit kaybı böyle durumlarda...




  • Geçmiş olsun , Paylaşım için teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeRS..U..ZaLa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vegabond81

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeRS..U..ZaLa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vegabond81

    Sanırım sende müstakil evde oturuyosun. Evet direkten eve gelen kablo telekomun belirli bir yere kadar çektiği kablo kalın siyah ama ev içindeki duvarların içinde olan kabloları demiştim ben basit kablolar onlar. Hat kopması ise hatta verilen bağlantı hızını kablo kaldırmıyor bu yüzden kopuyor. Telefon kesilmez. Port ise şuan kullandığın hattı iptal ettirmedende değisebilir süperonline gecsen bile altyapı aynı olacak bağlantı kopacak cünkü ADSL bağlantisını telekom altyapısı üzerinden verecek..

    Aynı altyapıyı kullandıklarını biliyorum da canıma tak etti artık. Yani son 4 aydır her ay farklı bir sorunla karşı karşıyayım. 4 aydır toplamda 8-10 saatim telefonda her çıkan müşteri temsilcisine derdimi anlatmakla geçti (bir arayışta ortalama 3 farklı kişiye aynı şeyleri anlatıyorum). Bir sorun çözülüyor sonraki ay başka bir sorun çıkıyor. Yani belki turkcell superonline'da (içinde turkcell geçtiği için) dahi iyi teknik destek alırım umudum var. Sonuçta 4 ay öncesine kadar netimde 1 kere bile sorun yaşamadım. Yani hattın alt yapısında bir sorun olmadığı sonucuna varıyorum buradan. Dediğin kablo durumunu kontrol edeceğim teşekkürler ilgin için...

    4 Ay öncesine kadar hiçbir sorun yaşamadım diyorsun. Sende Haklısın ama şu bir gerçek zamanla herşey yıpranıyo, eskiyo buna kablolarda dahil. Bulunduğun bölgedeki Türk Telekom il Müdürlüğüne derdini anlat bakalım orda belki sonuçlanır çünkü onlar Ttnet müşteri hizmetlerinden daha fazla belgilidir. Sonuçta sana en yakın yerdeler bölgeyi iyi bilirler..

    4-5 gün önce gelip evin dışındaki kabloları kontrol ettiler (hatta etmişler ben evde değildim). Sorunda bir değişilik olmadı. Hafta sonuydu yılbaşı tatiliydi derken bugün anca gelebildiler tekrardan. Eve bağlanan kabloyu tekrar kontrol ettiler rutubetten çürümüş bağlantı kısmı, orayı değiştirdiler. Daha sonra telefon prizini söküp baktılar. Oranın da bir ucunda temassızlık varmış onu düzelttiler. Şimdilik sorun yok bağlantı kopması hız yavaşlaması yaşamadım son 1.5 saattir. Umarım böyle devam eder. Bu arada işin gülünç tarafı müşteri hizmetlerini arıyorsun arıza kaydı alındı deyip oyalıyorlar seni. Ne eleman yolluyorlar ne başka bir şey. Ancak kendin gidip telekoma işin peşinde koşturman lazım. Yoksa işi onlara bırakırsan hiç birşey yapmıyorlar. Biz kendimiz gidip söyledik adamlara böyle böyle diye. Yani sorunun modemden falan kaynaklanmadığından emin olanlar hiç 4440375 i falan aramakla vakit kaybetmeyip direk telekoma gitsinler. 4440375 i aramak hem telefon masrafı hem de vakit kaybı böyle durumlarda...

    Telekoma gitmekle iyi etmişsin sorunu anca anlar
    anlayabiliyor ttnet hep arıza kaydı açıp kapatıyor
    konuyu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _ahmet_

    Geçmiş olsun , Paylaşım için teşekkürler

    Ben teşekkür ederim.

    @Vegabond81 evet o yüzden adamın cep telefonu numarasını aldım herhangi bir sorunda direk onu arıycam :)

    Allah kimsenin başına internet kesintisi, hız yavaşlaması derdi vermesin. Derdi olana da derman versin. Hattı zayıf olduğundan 3 megabitten yukarı çıkamayanlara hatta onu da bulamayanlara kaliteli alt yapılar nasip etsin.. Amin... Baya mevlit duası gibi oldu :)
  • Birader aynı sorun son 10 gündür bizde de var. Bu ne modemle alakalı ne de şirketle.(Superonline kullanmaktayım)
    Hatta geçen gün bir internet kesildi 2 gün internet yüzü göremedik. ABD H.A.A.R.P'la mı oynuyor ne yapıyor.

    Kardes bu arada merak ettim. Büyükçekmece'de mi ikamet etmektesin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeRS..U..ZaLa

    quote:

    Orijinalden alıntı: _ahmet_

    Geçmiş olsun , Paylaşım için teşekkürler

    Ben teşekkür ederim.

    @Vegabond81 evet o yüzden adamın cep telefonu numarasını aldım herhangi bir sorunda direk onu arıycam :)

    Allah kimsenin başına internet kesintisi, hız yavaşlaması derdi vermesin. Derdi olana da derman versin. Hattı zayıf olduğundan 3 megabitten yukarı çıkamayanlara hatta onu da bulamayanlara kaliteli alt yapılar nasip etsin.. Amin... Baya mevlit duası gibi oldu :)

    Pazartesi günü ttneti aradım dün aradılar arıza kaydı açtılar yaparız ederiz dediler sorunum devam ediyo ilgilenen yok. Bende gidicem Telekoma çalışıyorum işten güçten vakit bulupta gidemiyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: killerjackal

    Birader aynı sorun son 10 gündür bizde de var. Bu ne modemle alakalı ne de şirketle.(Superonline kullanmaktayım)
    Hatta geçen gün bir internet kesildi 2 gün internet yüzü göremedik. ABD H.A.A.R.P'la mı oynuyor ne yapıyor.

    Kardes bu arada merak ettim. Büyükçekmece'de mi ikamet etmektesin?

    Hayır Afyon'da oturuyorum. Sendeki sorunun sebebi de benimkiyle aynı olabilir. Telekomla veya superonline nın kendi teknik servisi varsa gidip onlarla konuşmanı öneririm.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.